Die heeft NSO toch al?G_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:41:
Hopelijk straks ook Gameboy spellen
Soul Calibur 2 zo veel gespeeld!
Die zag ik dacht ik wel even kort in beeldTomBraamhaar schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:42:
Gamecube controller ook dan?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Nog niet de gewenste spellen, daarom hoop ik op meer
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwacht dat we de nieuwe Mario zeker nog gaan zien deze direct.
Pokémon XD Gale of Darkness?! W00t!
Ik verwacht toch ook nog wel íets van..
- 3D Mario
- Ubi/Nintendo Rayman achtige samenwerking
En dan zou iets van Donkey Kong of Splatoon ook niet gek zijn.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, als afsluiter waarschijnlijkjori040 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:43:
Gamecube controller confirmed
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar de GameCube heeft toch al een C-stick?
Ik vind dat helemaal niet logisch. Prima als je geen reden hebt om het in huis te halen, maar hoeft toch niet zo negatief?On_E schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:42:
[...]
Logisch toch? Ik heb echt nog geen enkele reden gezien om de nieuwe Switch in huis te halen.
De release gaat me heeeeeel veeeel geld kosten!
Jammer betekent dat er ook op korte termijn geen Windwaker HD aankomt
Nieuwe Mario hoort erbij op release bij nieuwe nintendo console.jori040 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:43:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die is er al, al vóór de Switch 1Bpow schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:44:
De Gamecube versie die nu komt zal dan de QoL improvements van de HD versie missen. Beetje gemiste kans.
[ Voor 20% gewijzigd door svenk91 op 02-04-2025 15:45 ]
Ik zag geen Mario Kart: Double Dash!!? Jammer.
Mensen reageren op wat ze zien. Positief of negatief. Moet beide kunnen.L23 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:44:
[...]
Ik vind dat helemaal niet logisch. Prima als je geen reden hebt om het in huis te halen, maar hoeft toch niet zo negatief?
Lekker dan, maar ga vooral zo doorTimothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:45:
[...]
Mensen reageren op wat ze zien. Positief of negatief. Moet beide kunnen.
Precies, clock is ticking!!!continue12345 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:45:
Geduld we hebben nog 15 minuten
Ik verwacht dat ze nog wel met een knaller gaan afsluiten. Mario of Donkey Kong game fzo
Civ7!
[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 02-04-2025 15:46 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nieuwe Mario natuurlijk is traditie
Nieuw. En draadloos. Soort van moderne Wavebird... maar zonder een aparte, draadloze ontvanger nodig te hebben.Deezers schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:44:
Is dit nou een nieuwe gamecube controller? Of kan je je oude nog gebruiken?
WiiU versie is ook HD.Bpow schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:44:
Zou MS al het nodige aan gaan kondigen voor de Switch 2?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Upgradepack is wel het nieuwe Nintendo woord
Ja maar niet speelbaar op de Switch. Had gehoopt dat ze die versie in ieder geval zouden re-releasen op de Switch/Switch 2
Ja Smash bros komt heb ik uit betrouwbare bron
Leuk zo’n frozen stream
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik kijk naar de NL stream, doet het gewoon.
Hier doet ie gewoon. Cyberpunk nu.
NL stream werkt prima inderdaad. Nu Cyberypunk 2077.
Nl stream doet
https://www.gameparty.net...ect-switch-2-presentatie/
https://www.gameparty.net...ect-switch-2-presentatie/
Cyberpunk, nog zo'n spel met motionsickness.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Cyberpunk 2077, het wordt wel heel interessant
Mag Cyberpunk op de Switch met al dat gevuilak ingame?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ook niet, maar is wel een mooie tech benchmark.Bolko schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:49:
Cyberpunk word ik nou ook niet echt warm van
Cyberpunk is fantastisch. Zelf al uitgespeeld maar aanrader voor de Nintendo Only gamers.
Vinden jullie ook niet dat ze het snap/click geluid 2x zouden moeten laten klinken aan het begin van de trailer? Het is nu toch de switch 2?
Daar was Silksong even.
Geen release date alleen.
Ah vandaar dat deze uitzending 18+ wasLekker Ventje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:49:
Mag Cyberpunk op de Switch met al dat gevuilak ingame?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Star wars!
Oef… ik zie nog even helemaal geen rede om een switch 2 te halen, als steamdeck bezitter moet ik daar wel bij zeggen. Met alleen Mario kart ben ik in ieder geval niet erg enthousiast.
Wel een prachtig elegant apparaatje, net zo slank als de 1e switch. Dat is wel een groot pluspunt tov. De lomp grote steam deck, die neem ik dan ook niet graag mee op vakantie, een switch daarentegen wel.
Wel een prachtig elegant apparaatje, net zo slank als de 1e switch. Dat is wel een groot pluspunt tov. De lomp grote steam deck, die neem ik dan ook niet graag mee op vakantie, een switch daarentegen wel.
Support van 3rd party lijkt in ieder geval al een stuk beter!
Ik heb ook een SD maar een Switch is toch wel veel fijner onderweg
Nu de prijs...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De laatste van onze partners?
Waar is trouwe partner Ubisoft heen?
Star Wars Outlaws kwam voorbij.Richh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:52:
Star Wars games toch van UbiSoft?Richh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:52:
Ik mis Ubisoft en Microsoft? Wellicht kondigen ze tijdens een eigen show de games aan?Richh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:52:
Star Wars: Outlaws hebben ze toch al laten zien?Richh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:52:
En die Astrobotachtige handleiding.Cyrax0508 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:53:
Nintendo komt alleen met Mario Kart?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ligt dat tegenwoordig dan weer bij Ubi?
Naja, ik had toch iets van Rayman of Just Dance verwacht. Niet dat ik het per se wil, maar ik had 't wel gedacht.
Morgen en overmorgen komen er volgens mij nog software DirectsL23 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:53:
[...]
Ik mis Ubisoft en Microsoft? Wellicht kondigen ze tijdens een eigen show de games aan?
en rolstoel basketbalCyrax0508 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:53:
Nintendo komt alleen met Mario Kart?
Rayman doet het niet zo goed meer helaas...Richh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:54:
[...]
Ligt dat tegenwoordig dan weer bij Ubi?![]()
Naja, ik had toch iets van Rayman of Just Dance verwacht. Niet dat ik het per se wil, maar ik had 't wel gedacht.
Ik op de Steamdeck te vroegDeezers schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:54:
Heb toevallig laatst een PS5 gekocht voor Cyberpunk en Hogwarts.. net iets te vroeg gekocht
Treehouse, zal denk ik alleen gameplay zijn van games die we vandaag gezien hebben.Lekker Ventje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:54:
[...]
Morgen en overmorgen komen er volgens mij nog software Directs
Duistere game voor Nintendo begrippen, lijken zich ook meer te willen richten op een oudere doelgroep?
Dat doen ze al een tijd hoor.Gynnad schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:55:
Duistere game voor Nintendo begrippen, lijken zich ook meer te willen richten op een oudere doelgroep?
Zozo, een FromSoft exclusive voor Nintendo?!
PSN: Redrafted
Ik wou alleen maar mario kart, komt het alleen voor de switch 2..
Daar ga ik geen nieuw console voor kopen
Daar ga ik geen nieuw console voor kopen

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4