PSN: Redrafted
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 02-04-2025 15:27 ]
De show duurt tot 16:00Lekker Ventje schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:27:
Schiet nou maar op met wanneer je kunt bestellen. Ik wil de Switch 2 alleen al voor Mario Kart
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Metroid Prime 4 met "MUIS"besturing! 
Maar ik wil niet beide versies van MP4 kopen. 
[ Voor 75% gewijzigd door NetAmp op 02-04-2025 15:32 ]
Dat had niemand verwacht toch?G_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:28:
Ah dat is jammer geen 4k 120fps
Ik neem aan dat je dat ook niet had verwachtG_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:28:
Ah dat is jammer geen 4k 120fps
hoi
? Snap ik niet. We krijgen een upgrade van de console en veel mogelijkheid tot upgrades.Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:27:
Wat een hoop bullshit zeg....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die Zelda dingen vond ik niet zo boeiend. Net als die tien minuten info voicechat.giantgiantus schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:29:
[...]
? Snap ik niet. We krijgen een upgrade van de console en veel mogelijkheid tot upgrades.
Metroid Prime 4 is in prestatiemodus 1080P 120fps HDRmprkooij schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:28:
Ziet ernaar uit dat games in handheld sws 60FPS draaien.
Dat vind ik wel jammer, kijk om €5 of €10 zou het nog te doen zijn. Maar als ze €20 gaan kosten is het wel heel erg
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Echt hè.Jorizzz schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:30:
Rolstoelbasketball, nu ben ik om. Ik Willem!
Nou ja, zo scheelt het me in ieder geval geld deze zomer.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mario Kart ja gaaf en leuk, maar niet iets dag 1 moet hebben ofzo.
Ik ga ze niet allemaal opnieuw spelen of kopen. Wellicht TOTK die ik überhaupt nog niet gespeeld heb en Kirby en de Vergeten WereldG_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:30:
[...]
Dat vind ik wel jammer, kijk om €5 of €10 zou het nog te doen zijn. Maar als ze €20 gaan kosten is het wel heel erg
Rocket League maar dan zonder de uitdagingGynnad schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:30:
Rolstoelbasketbal, wie had gedacht dat dat een game genre zou worden..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Haha ja dat idee kreeg ik ook. Wel vervelend al die paid upgrade packs.. maar ja helaas niks nieuws in deze gamewereld.dcell schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:30:
Alsof ze de Wii aan presenteren zijn op dit moment
Ja, en dat spreekt mij aan, ik gebruik de Wii nog steeds wel eens omdat die besturing leuker is.dcell schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:30:
Alsof ze de Wii aan presenteren zijn op dit moment
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Reken maar op 20 euro ja, alles daaronder is mooi meegenomen. Sony houdt het vaak bij 10 euro.Richh schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:30:
Hangt uiteindelijk toch allemaal af van de upgradeprijs. Het is greedy, maar voor €5 hap ik wel. Voor €19.99? Laat maar zitten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat zet de Switch 2 ook wat prominenter neer als primaire console voor mensen. Niet dat dit nodig is voor mij, maar wel een goede zet die cooling in het dock!
Nostalgisch de sensorbar op je tv leggen en heel veel draden door je kamer door alle aansluitingenfranssie schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:32:
[...]
Ja, en dat spreekt mij aan, ik gebruik de Wii nog steeds wel eens omdat die besturing leuker is.
Was al een primaire console met behoorlijk wat multiplatform games. De Switch 2 doet daar nog een stapje bovenop.Xerox schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:33:
Ik heb het idee dat de Switch 2 eindelijk wat meer kracht heeft, waardoor ook meer multiplatform spellen hierop komen: zoals Elden Ring.
Dat zet de Switch 2 ook wat prominenter neer als primaire console voor mensen. Niet dat dit nodig is voor mij, maar wel een goede zet die cooling in het dock!
De vertragingen zullen ongetwijfeld verdwijnen (zoals in The Lost Woods), lijkt mij. Die zijn niet bewust ingebouwd in de game.Señor Sjon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:33:
Wait wut, dus een spel zoals BotW die zit te hakkelen in sommige stukken doet dat ook op de S2 als je geen upgrade pack koopt?
Ik denk niet dat Metroid pas released in het najaar.giantgiantus schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
Mooi. Met beetje gelukt launched de switch dus met Mario Kart en met Metroid. Dat is wel een hele goede launch
Nee...TomBraamhaar schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
Split Fiction, dacht dat een Sony Exclusive was.
Nee, is een multiplatform game.TomBraamhaar schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
En natuurlijk de volledige* backlog van de switch 1. Al is dat natuurlijk niet exclusiefgiantgiantus schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
Mooi. Met beetje gelukt launched de switch dus met Mario Kart en met Metroid. Dat is wel een hele goede launch
Is ook speelbaar op PC en Xbox, is geen exclusiveTomBraamhaar schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
Wat zouden anders de upgrades moeten zijn? Backwards compatibility zou kunnen betekenen dat ie ook terugklokt naar S1 snelheden. Zogenaamd om problemen te voorkomen.X-GeaR schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
[...]
De vertragingen zullen ongetwijfeld verdwijnen (zoals in The Lost Woods), lijkt mij. Die zijn niet bewust ingebouwd in de game.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Om met 10 fps te spelenL23 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:35:
Hogwarts Legacy heb ik verstandig nog op gewacht.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PS5 Pro 2.0G_Dragon schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:34:
Ben benieuwd hoeveel sterker de Switch 2 nu daadwerkelijk is in vergelijking met de Switch 1
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoop gezeik zegTimothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:36:
Hoop oude games zeg.
haha we wish maar aan de beelden te zien eerder xbox series S achtige specs.
Maar alsnog must buy voor mij hoor, hoop nog wel op een achievement systeem, maar lijkt er niet op dat ze dat hebben.
[ Voor 21% gewijzigd door Stylze op 02-04-2025 15:38 ]
Playstation 5
Edit: nog niet dan
[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 02-04-2025 15:39 ]
Serieus, je volgt gaming toch al lang? Er zijn altijd een handvol nieuwe games. Had je echt meer verwacht?Timothy3000 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:36:
Hoop oude games zeg.
Yes, iets meer nieuw spul.giantgiantus schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:39:
[...]
Serieus, je volgt gaming toch al lang? Er zijn altijd een handvol nieuwe games. Had je echt meer verwacht?
Speelde Age of Calamity voor de Cut Scenes.Gynnad schreef op woensdag 2 april 2025 @ 15:40:
Dol op Zelda, maar Zelda Warriors is niet mijn game
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2025 15:42 ]
Logisch toch? Ik heb echt nog geen enkele reden gezien om de nieuwe Switch in huis te halen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Windwaker!
Nieuw spul is niet zo gebruikelijk bij een nieuwe console. Bij de Switch 1 waren de flagships ports van de Wii U (Mario Kart 8 en Zelda BOTW, die laatste kwam wel ook pas dat zelfde moment op de Wii U uit maar zeker geen nieuwe exclusive).
Haeden 2 ofzoiets, zag er wel leuk uit.
Hoop wel dat de prijs van de console een beetje mee gaat vallen. Is voor mij toch iets voor erbij (mocht ik hem aanschaffen).
Anderzijds, als je ziet wat mensen voor een telefoon of tablet tegenwoordig neerleggen...
Oh oh Mr. B, oh oh!
Vragen of opmerkingen over levertijden en vorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.