@JackAvery Ik hoop/verwacht een witte Switch 2 console. In ieder geval twee uitvoeringen zoals we ook zagen bij de huidige Nintendo Switch. Bij de Nintendo Switch announcement trailer zagen we destijds alleen een grijze Nintendo Switch. Bij de opvolgende presentatie twee maanden voor release zagen we voor het eerst de neon blauwe en neon rode joy-cons.
Ik vind dat sowieso wel opvallend. De neon kleuren hebben mij nooit aangesproken, maar dat blauw en rood (en natuurlijk alle andere kleuren) is wel heel kenmerkend geweest voor de Nintendo Switch en we zien het iets subtieler ook terug in de Switch 2. Wellicht zien we komende week een uitvoering die de Switch 2 kenmerkt als we er jaren later op terug kijken.
Ik vind dat sowieso wel opvallend. De neon kleuren hebben mij nooit aangesproken, maar dat blauw en rood (en natuurlijk alle andere kleuren) is wel heel kenmerkend geweest voor de Nintendo Switch en we zien het iets subtieler ook terug in de Switch 2. Wellicht zien we komende week een uitvoering die de Switch 2 kenmerkt als we er jaren later op terug kijken.
[ Voor 33% gewijzigd door L23 op 30-03-2025 16:08 ]