Acties:
  • +2 Henk 'm!
@JackAvery Ik hoop/verwacht een witte Switch 2 console. In ieder geval twee uitvoeringen zoals we ook zagen bij de huidige Nintendo Switch. Bij de Nintendo Switch announcement trailer zagen we destijds alleen een grijze Nintendo Switch. Bij de opvolgende presentatie twee maanden voor release zagen we voor het eerst de neon blauwe en neon rode joy-cons.

Ik vind dat sowieso wel opvallend. De neon kleuren hebben mij nooit aangesproken, maar dat blauw en rood (en natuurlijk alle andere kleuren) is wel heel kenmerkend geweest voor de Nintendo Switch en we zien het iets subtieler ook terug in de Switch 2. Wellicht zien we komende week een uitvoering die de Switch 2 kenmerkt als we er jaren later op terug kijken.

[ Voor 33% gewijzigd door L23 op 30-03-2025 16:08 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Bingo-kaart:
Meerdere kleuren beschikbaar.Beelden van Zelda TOTK of BOTW op upscaled 4kC-knop is voor ConnectMetrioid Prime 4 = Dual Console
Nieuwe Mario KartNieuwe Animal CrossingVage launch-game2e USB is voor laden handheld
2e USB is (ook) voor accessoires.Upgrades voor Nintendo GamesNieuwe 3D MarioRelease in juni
Joy-cons bruikbaar als muisPokémon wordt NIET genoemdEen nieuwe Sports-gameEen gimmick die niemand verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@L23 een tweede kleur als SKU zou wel tof zijn, maar ik durf geen uitspraken maken over of dit wit of bvb. grijs zou zijn. De huidige "neon" versie zou ik zeker geen problemen mee hebben.

Hopelijk experimenteert Nintendo ook wat meer op termijn met andere kleuren van controllers etc. Ik vind Xbox Design Labs op dat vlak een heel toffe mogelijkheid, maar ik begrijp dat Nintendo daar misschien een kostenpost in ziet :) En ik verwacht al zeker niet dat men het eerste jaar met special editions komt.

Zelf wil ik nog steeds Windwaker HD (4K?) zien! En hoop ik op gratis "Nintendo Switch 2 Editions" voor mensen die bepaalde first-party games al hebben (maar ik verwacht niet dat ze gratis gaan zijn..).Ook heel nieuwsgierig wat voor "vage launchgame" we zullen krijgen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 30-03-2025 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery Ik was geen fan van de neon kleuren. Begonnen met grijs, Mario rood Joy-cons destijds via Amazon Japan besteld en helaas weer afscheid genomen van grijs toen ik de Switch heb ingewisseld voor het OLED model met witte Joy-cons. Maar de huidige "neon" versie bij de Switch 2 vind ik er tof uitzien. Iets subtieler wat mij betreft.

Ik had mijn post nog iets aangepast. Het is meer dat ik benieuwd ben of we straks een tweede uitvoering gaan zien die een stuk populairder gaat zijn en wellicht kenmerkend gaat zijn voor hoe we jaren later terug kijken op de Switch 2. Dus zoals bij de Switch 1 eerst onthullen met saai grijs en bij de volgende aankondigen de duo kleuren blauw en rood.

Qua Pro controllers zie ik ook graag dat ze meer kijken naar Xbox en Xbox design lab. Al vind ik het aantal kleuren Xbox controllers ook weer overdreven :P Als ze de helft doen qua verschillende kleuren en uitvoeringen dan ben ik al zeer tevreden haha.

[ Voor 15% gewijzigd door L23 op 30-03-2025 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:31
Geen fan van witte consoles, valt teveel op in de woonkamer wanneer ze in een tv meubel staan. Maar wij hebben van de originele Nintendo Switch de splatoon editie omdat hij uniek en creatief is, die creativiteit zou ik graag weer terug willen zien bij de Nintendo Switch 2.

Toch denk ik dat de launch kleuren zwart & wit zullen gaan zijn en de leukere uitvoeringen later pas gaan komen :P

@Jake Mooie bingokaart, ik denk dat de presentatie sowieso alleen de focus op de console zelf heeft en er amper spellen voorbij gaan komen. Als die al gaan komen gok ik persoonlijk dat het is wanneer ze laten zien wat de winst is bij Nintendo Switch 1 spellen op de Nintendo Switch 2..

Zit echt wel uit te kijken naar de presentatie, hopelijk worden alle vragen beantwoord :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@G_Dragon kijk de de 2017 januari presentatie voor de Nintendo Switch eens terug, ik verwacht toch wel launch games en games die later in het jaar uitkomen getoond gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik denk eigenlijk dat we een redelijk goed idee gaan krijgen van wat er in de eerste 6 maanden qua Nintendo output aankomt, + een paar teasers + een aantal belangrijke third-party partners. Niet noodzakelijk allemaal in detail.

In 2017 duurde de presentatie een uur, maar deze was wel live + men moest ook het concept van de Switch uitleggen. Deze keer zal men wel wat tijd besteden aan wat basismarketing van de hardware, mouse-con, de C knop, backwards compatibility... maar verder kan men gewoon over games praten. Ik verwacht dat Nintendo net zoals de vorige keer vooral de kadans van releases heel regelmatig wilt houden.

Wat ik me wel afvraag is of ze "upgrades" van bestaande games gaan zien als volwaardige releases die dit schema opvullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

“ Beelden van Zelda TOTK of BOTW op upscaled 4k”

+1

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:16
Ik hoop dat er wat duidelijk wordt over de backwards compatibiliteit en de performance daarvan. Mijn vrouw speelt veel ‘Dreamlight Valley’ en de performance daarvan op de Switch 1 is echt om te huilen. Ik gun haar wel wat minder laadtijd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Nieuw OS zou ik ook nog toevoegen aan de bingokaart. Mag wel voortborduren op het huidige OS, lekker simpel en clean. Maar ben wel benieuwd of/welke nieuwe features erbij komen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Begrijpelijk dat we op Tweakers wat meer gefocust zijn op specs. Zelf hoop ik ook duidelijkheid te krijgen over hoe backwards compatibility nou precies gaat werken gezien mijn inmiddels aardige collectie aan Switch 1 games. Maar zien wat de winst is bij Nintendo Switch 1 spellen op de Nintendo Switch 2 lijkt mij helemaal niet interessant. Prima als ze het bij een enkele game zoals TOTK laten zien dat ze daar een betere versie van hebben, maar meer ook niet. Daarvoor ga ik geen Switch 2 in huis halen. Het heeft mij 4 jaar later in ieder geval nog steeds niet overtuigd om een Xbox Series X te halen. Games die er al zijn speel ik met plezier op de huidige consoles of heb ik al een keer uitgespeeld. Ik vind het wel interessant om die vergelijkingen in een video van Digital Foundry te zien, maar niet geschikt in een presentatie van Nintendo waarmee ze over 2 a 3 maanden een succesvolle launch willen creëren.

Ik zie zelf gewoon graag nieuwe games of games die ik eerder nog niet handheld heb kunnen spelen (ik heb geen Steam Deck). De games zelf moeten me overtuigen. Dat het er dan grafisch allemaal mooier uitziet omdat het op een Switch 2 uitkomt is mooi meegenomen.

Verder prima als dat voor iedereen anders is, maar om voor Nintendo net als bij de huidige Switch een hele brede doelgroep aan te kunnen spreken moeten ze voornamelijk met interessante nieuwe games komen aanzetten.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:40
Jake schreef op zondag 30 maart 2025 @ 15:40:
Bingo-kaart:
Meerdere kleuren beschikbaar.Beelden van Zelda TOTK of BOTW op upscaled 4kC-knop is voor ConnectMetrioid Prime 4 = Dual Console
Nieuwe Mario KartNieuwe Animal CrossingVage launch-game2e USB is voor laden handheld
2e USB is (ook) voor accessoires.Upgrades voor Nintendo GamesNieuwe 3D MarioRelease in juni
Joy-cons bruikbaar als muisPokémon wordt NIET genoemdEen nieuwe Sports-gameEen gimmick die niemand verwacht
Hier is mijn gemaakte Bingo kaart :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BBqDgkkxa2dGo9lPbhb-qFsG_c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0M8hrsUuHj7nGH0uKjEktqTi.jpg?f=fotoalbum_large

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Zeror Mii's Still Exists hebben we deze week toch ervaren met Tomodachi Life: Living the Dream?
Ik dacht dat we net een Mario Anniversary achter de rug hadden, maar is alweer 5 jaar geleden... Benieuwd wat voor compilatie we dan kunnen verwachten na Super Mario 3D All-Stars. Ik zou nog steeds een keer Super Mario Galaxy 2 willen ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
L23 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 20:17:
@Zeror Mii's Still Exists hebben we deze week toch ervaren met Tomodachi Life: Living the Dream?
Ja, maar ben benieuwd of die ook nog gaan bestaan buiten de games.
Ik dacht dat we net een Mario Anniversary achter de rug hadden, maar is alweer 5 jaar geleden... Benieuwd wat voor compilatie we dan kunnen verwachten na Super Mario 3D All-Stars. Ik zou nog steeds een keer Super Mario Galaxy 2 willen ervaren.
Ja, daarom. Zelda 40th anniversary komt volgend jaar ook. Dus we kunnen misschien wel wat knallers verwachten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mijn verwachtingen:
  • Releasedatum
  • Prijs
  • Specificaties
  • Accessoires
  • Backwards compatability
  • Switch 2 Editions (verbeterde Switch 1-games) toelichting (prijs, inbegrepen bij NSO?)
  • Evolutie van het OS
  • Uitleg van de C-knop functionaliteit
  • Toelichting over de muisfunctionaliteit
  • Mario Kart 9/X
  • Nieuwe 3D Mario-game
  • Final Fantasy VII: Remake
  • Elden Ring
  • Metaphor: ReFantazio
  • Xbox-titel: Halo of Forza Horizon 5
  • Assassin's Creed Shadows

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:00

NetAmp

"for indoor use only"

😆 d:)b Ik heb er een Google Keep lijst-notitie van gemaakt, zodat ik de punten eenvoudig kan afvinken.
(Al is het echte Bingo-element er dan natuurlijk vanaf... maar ben vooral benieuwd hoeveel van de onderwerpen aan bod komen).

[ Voor 24% gewijzigd door NetAmp op 31-03-2025 10:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 19-09 14:00

NetAmp

"for indoor use only"

Nog een puntje voor op de Bingo-kaarten:

De (recent afgeschafte) 🪙gouden punten🪙 van My Nintendo.

Zou er iets anders voor in de plaats komen? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Leaks;

spoiler:
Foto's in spoilertags;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_lRcBV4dWXZs2a-T1jWnkLCOBs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/roJxFChT3pHKO9ASlTxfSvii.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvTZETn6wCTn5jiaFROx0q96H5I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dkZJaX2cxXWWXSTrJ8jhTtxD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gj98T_JMO9bi3SXWC4E8Ug5cDZ0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYXc8DQtpQg02U6I2OM5HrTG.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-btmvPA2Ph2CQ0D34hvOiowxvd4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mAqeUdbcquw7dFPmtWEtrHd6.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@G_Dragon Wat ontzettend lelijk :P Ik denk dat ik sowieso nog volledig verrast wil worden op de Nintendo Direct, maar dit soort third party accessoires zit ik helemaal niet op te wachten. Ik volg ook niet helemaal wat er nou precies gelekt wordt gezien Skull and Co. zijn eigen product heeft gedeeld met de wereld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:07
L23 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:50:
@G_Dragon Wat ontzettend lelijk :P Ik denk dat ik sowieso nog volledig verast wil worden op de Nintendo Direct, maar dit soort third party accessoires zit ik helemaal niet op te wachten. Ik volg ook niet helemaal wat er nou precies gelekt wordt gezien Skull and Co. zijn eigen product heeft gedeeld met de wereld?
Ik vind skull and co de beste maker voor dit soort accessoires. Had ze op de switch en voor de Steam deck heb ik de standing case en tumbs .

Voor mij een must buy voor de Switch 2

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +2 Henk 'm!
...is dat de doos die ze weggephotoshopt hebben?

Overigens, mijn third-party wildcard voor overmorgen: Final Fantasy IX Remake.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 31-03-2025 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Laatst online: 15:16
JackAvery schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:55:
[...]

Lijkt me gewoon een TV achter de dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lolgast schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Lijkt me gewoon een TV achter de dock
Ja ik dacht dit eerst ook maar het is echt wel een héél kleine TV dan en meestal tonen ze dan wel een fake beeld met een bezel ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
Ik mis alleen nog een nieuwe pro controller, hopelijk wordt deze woensdag ook aangekondigd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:00
Ik hoop vooral op veel nieuwe games. Niet teveel spellen die al jaren op andere consoles te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 14:50
Hoop dat je er wat racers met ffb op kan doen! Verder hoop ik op een pijlsnelle Nintendo E-Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 13:23
Metroid Prime 4: Beyond, Nintendo Switch 2 lijkt mij een zekerheidje.

[ Voor 15% gewijzigd door Jumpman op 31-03-2025 22:58 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:42
Timothy3000 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 22:14:
Ik hoop vooral op veel nieuwe games. Niet teveel spellen die al jaren op andere consoles te spelen zijn.
Dat er veel bestaande spellen naar de Switch2 gaan komen oke maar ga er in deze Direct niet te veel tijd aan besteden.Wil ook nieuwe dingen zien.

Een nieuwe 3D Donkey Kong graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 16:50:
@G_Dragon Wat ontzettend lelijk :P Ik denk dat ik sowieso nog volledig verast wil worden op de Nintendo Direct, maar dit soort third party accessoires zit ik helemaal niet op te wachten. Ik volg ook niet helemaal wat er nou precies gelekt wordt gezien Skull and Co. zijn eigen product heeft gedeeld met de wereld?
Ja ik wil verder ook niet teveel nog zien, vind het ook geen mooie accessoires. Hebben ze dit zelf met de wereld gedeeld? Dan is die tweet misleidend namelijk..

Nog even geduld en dan is het zover, ben ontzettend benieuwd naar de show! Hopelijk besteden ze er veel tijd aan :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Als de Switch 2 ondersteuning gaat hebben voor een secundair scherm, dan verwacht ik enkele remasters van DS/3DS of Wii U games voor de Switch 2. Zelda WW/TP HD remaster bijvoorbeeld. Misschien wel een nieuwe Nintendogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 20:18
Zelda: ocarina remake, zoals FF7 remake.

Meer announcements zijn voor mij dan niet meer nodig.

Hoewel ff7 remake niet perfect was, was het een grote nostalgie rollercoaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:39:
Als de Switch 2 ondersteuning gaat hebben voor een secundair scherm, dan verwacht ik enkele remasters van DS/3DS of Wii U games voor de Switch 2. Zelda WW/TP HD remaster bijvoorbeeld. Misschien wel een nieuwe Nintendogs?
Ik ben nog steeds niet overtuigd van een secundair scherm. Afgelopen jaar al niet en deze week ook niet (Switch 1 die dient als secundair scherm). Wellicht kijk ik er te technisch naar, maar ik zie alleen maar problemen die resulteren tot een suboptimale ervaring. Nintendo gaat dat nooit doen, maar ik hoop het voor je.

Ik vind het wel bijzonder dat dit soort geruchten altijd veel mensen overtuigd. Laat ik het zo zeggen: "Ik ben al blij als mijn Joy-cons een uitstekende verbinding hebben met de Switch".

[ Voor 6% gewijzigd door L23 op 01-04-2025 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:39:
Zou wel raar zijn aangezien de grootste klappers al gepoort zijn zonder een 2e scherm. Dus zie daar weinig toegevoegde waarde van specifieke poorts voor de Switch.

De beste games voor de 3DS zijn ook al geport.

Ik bedoel ik heb alles thuis liggen maar zie niet goed hoe de Switch als 2e scherm echt toegevoegde waarde zou zijn.

Zelfs in Wind Waker HD zou ik zeggen kan prima zonder.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dennis035 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 21:34:
Ik mis alleen nog een nieuwe pro controller, hopelijk wordt deze woensdag ook aangekondigd!
Die bestaat alleszins. De FCC testen van de nieuwe pro controller staan sinds gisteren online. Het gaat om een game controller (model nummer BEE-008) met Bluetooth versie 5.x, NFC en
spoiler:
een headphone jack.

De batterij is een nieuw model dat Nintendo niet eerder gebruikt heeft. (Bron tot ik tijd heb het FCC rapport zelf te vinden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Touchdomex schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:48:
[...]
De beste games voor de 3DS zijn ook al geport.
Kid Icarus nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
JackAvery schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:55:
[...]

Lijkt me een goede kanshebber inderdaad nu Square Enix er ook aandacht aan begint te besteden. Er is een anniversary website gelanceerd. En de geruchten zijn er al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:08
L23 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:47:
[...]

Ik ben nog steeds niet overtuigd van een secundair scherm. Afgelopen jaar al niet en deze week ook niet (Switch 1 die dient als secundair scherm). Wellicht kijk ik er te technisch naar, maar ik zie alleen maar problemen die resulteren tot een suboptimale ervaring. Nintendo gaat dat nooit doen, maar ik hoop het voor je.

Ik vind het wel bijzonder dat dit soort geruchten altijd veel mensen overtuigd. Laat ik het zo zeggen: "Ik ben al blij als mijn Joy-cons een uitstekende verbinding hebben met de Switch".
Waarom niet de Switch 2 als secundair scherm van de TV? Lijkt me logischer dan de Switch 1 hiervoor te gebruiken, dan "verplicht" je mensen beide consoles te hebben en daarnaast vraag ik het me af hoe stabiel ze dit krijgen qua hardware.

Maar, alsnog de vraag of dit überhaupt komt. Vraag mezelf ook af wat de meerwaarde hiervan moet zijn, in principe krijg je dan een Wii U 2 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:56

RayNbow

Kirika <3

Een van de lastigere games om te porten vanwege de controls. Misschien dat het met de mouse-cons nu haalbaar is.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerGekkie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:19
L23 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:47:
[...]

Hoewel ik het dolgraag zou willen, ben ik bang dat je wel gelijk hebt. Games streamen is nou eenmaal lastig. Vooral in de situaties waarmee de Dock in een tv meubel is weggedrukt. Daarnaast zijn het bij de meeste games die nu DS only zijn vooral minimaps en dergelijke wat op het 2e scherm wordt gezet. Nou niet zo kritiek dat je dat 2e scherm MOET hebben. Daarnaast is switchen met het spel dan niet meer mogelijk, dus moet je het spel dan ook docked spelen omdat je geen 2e scherm hebt als je buiten de Dock speelt.

Mijn hoop is dat de Mario en Luigi franchise een remaster krijgt voor de switch. Zou een insta buy zijn. Vooral partners in time hoop ik met heel m’n hart op!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
One day left.. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FabianNL schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:07:
[...]

Waarom niet de Switch 2 als secundair scherm van de TV? Lijkt me logischer dan de Switch 1 hiervoor te gebruiken, dan "verplicht" je mensen beide consoles te hebben en daarnaast vraag ik het me af hoe stabiel ze dit krijgen qua hardware.

Maar, alsnog de vraag of dit überhaupt komt. Vraag mezelf ook af wat de meerwaarde hiervan moet zijn, in principe krijg je dan een Wii U 2 namelijk.
Dat moet je mij niet vragen, ik bedenk deze geruchten niet :p Ik vind het allemaal niet logisch, ik vind het onnodig complex.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
DrBob078 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 23:46:
Zelda: ocarina remake, zoals FF7 remake.

Meer announcements zijn voor mij dan niet meer nodig.

Hoewel ff7 remake niet perfect was, was het een grote nostalgie rollercoaster
Zou je echt alleen daarvoor een nieuwe console kopen?
Ik verbaas me sowieso wel hoeveel er om remasters en remakes gevraagd wordt in dit topic. :P Ja, ik heb er zelf ook wel een paar op mijn verlanglijstje staan hoor, maar ik hoop toch vooral op nieuwe games. En het liefst ook nog eens nieuwe IP's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:08
Hopelijk komt er nog een andere kleur uit :) en hoe lang zal het duren voordat er weer een verbeterde Switch 2+ uitkomt? Bijna alle consoles en handhelds van Nintendo zijn binnen 3 jaar alweer toe aan een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deezers schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:17:
Hopelijk komt er nog een andere kleur uit :) en hoe lang zal het duren voordat er weer een verbeterde Switch 2+ uitkomt? Bijna alle consoles en handhelds van Nintendo zijn binnen 3 jaar alweer toe aan een upgrade.
Je bedoelt zoiets als de Switch v2 (2019) en de Switch OLED (2021)? Dan verwacht ik om de 2+ jaar ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:05
Ik wil mijn Switch 2 8K VR AR zo snel mogelijk preorderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Laat de geruchten over de Switch 2 Pro maar beginnen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:03
Welke launch games gaan er met de switch 3 eigenlijk uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Megupe schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 10:52:
Mario Odyssey 2 Remake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55

CyBeRSPiN

sinds 2001

Laten we eerst de Switch 2 maar afwachten, of daar nog iets voor uit de hoge hoed komt wat we nu nog niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:26:
[...]

Laten we eerst de Switch 2 maar afwachten, of daar nog iets voor uit de hoge hoed komt wat we nu nog niet weten.
Ik gok:

Mario Kart 8 Super Ultra Turbo remix (want de game is nog niet genoeg uitgemolken)

Super Smash remake met alle characters en als bonus nog 12 Fire Emblem characters erbij (want die waren er niet genoeg)

Remake van een JPRG (Xenogears oid)

en een zooi indies (Celeste, Goat Simulator e.d.)

En dat we over een half jaar pas echt goede games krijgen

(uiteraard deels sarcastisch, maar ben ook cynisch over de manier waarop Nintendo omgaat met game releases).

Wat ik graag zou zien:

Hollow Knight 2
Ring Fit 2
Een goede metroidvania
Nieuwe mario game

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d4rkn4pst3r
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 11:43
Als we het toch over switch 3 gaan hebben :) https://n1up.nl/news/insiders-switch-3-komt-over-3-jaar/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55

CyBeRSPiN

sinds 2001

Daar is al een ander topic voor: Het Nintendo Switch 3 topic, laten we het hier maar houden bij de Switch 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:32
Silksong bedoel je?
Maar als daar hier een release date voor verschijnt dan zakt m'n broek af, aangezien het een xbox (gamepass) titel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Jobius schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:37:
[...]

Silksong bedoel je?
Maar als daar hier een release date voor verschijnt dan zakt m'n broek af, aangezien het een xbox (gamepass) titel is.
Dat de game in Gamepass komt betekent niet dat het een Xbox titel is. Is nog steeds een multiplatform titel van een onafhankelijke ontwikkelaar. Zie geen reden waarom die morgen niet getoond kan worden met release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:45

Vliegvlug

Flight Simple

Iemand toevallig al iets over de wachtlijst van het Nintendo Switch 2 Experience: Amsterdam van 9 mei - 11 mei 2025 gehoord?

Had me gelijk ingeschreven toen het kon maar helaas uitgeloot. :'(
Daarna op de wachtlijst ingeschreven voor alle opties maar helaas daar ook nog geen bericht over gekregen.

Enige wat er staat is: Je staat op de wachtlijst voor Nintendo Switch 2 Experience: Amsterdam
Duh.

Iemand al wel gelukt om vanuit de wachtlijst een ticket te bemachtigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
[...]

Silksong bedoel je?
Laat me dromen :+ Zolang we maar iets boeiends krijgen. Ik heb echt geen zin in remasters/remakes van Mario games, Mario party, Mario Kart 8 Super mega hyper deluxe, Smash etc. Liever een keer originele content

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Silksong bedoel je?
Wordt daar echt gek van, dat suffe Gamepass argument :P Als dat allemaal zo goed afgesproken was dan hadden we Silksong binnen een jaar na die Xbox presentatie zien verschijnen. Dat we in 2019 voor het eerst Silksong gameplay zagen tijdens de Nintendo Treehouse E3 presentatie is men kennelijk vergeten. Mijn broek zakt überhaupt af als het verschijnt, ik verwacht het voorlopig nog lange tijd niet namelijk (De juiste instelling om teleurstelling te voorkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Vliegvlug schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:05:
Iemand toevallig al iets over de wachtlijst van het Nintendo Switch 2 Experience: Amsterdam van 9 mei - 11 mei 2025 gehoord?

Daarna op de wachtlijst ingeschreven voor alle opties maar helaas daar ook nog geen bericht over gekregen.

Enige wat er staat is: Je staat op de wachtlijst voor Nintendo Switch 2 Experience: Amsterdam
Duh.

Ik meende te begrijpen uit eerdere posts hier dat bij het aanmelden voor die wachtlijst je daadwerkelijk op volgorde op die lijst kwam. Dus als eerste aanmelden voor de wachtlijst, sta je bovenaan die lijst. Vervolgens zodra iemand zich afmeld krijgt automatisch de nr1 van de lijst (van dat tijdslot) een ticket.
Had je je snel aangemeld voor die wachtlijst?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

De Direct morgen is een uur lang:

Verder komt Treehouse Live terug. Op 3 en 4 april om 16:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Vliegvlug schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:05:

Duh.

Ik heb via de wachtlijst een ticket weten te bemachtigen en had me ook vrijwel direct ingeschreven. Ik weet dat in ieder geval nog 1 iemand ook een ticket heeft gehad op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Sokkeh schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:50:
[...]

Ik heb via de wachtlijst een ticket weten te bemachtigen en had me ook vrijwel direct ingeschreven. Ik weet dat in ieder geval nog 1 iemand ook een ticket heeft gehad op die manier.
Dat ben ik!

Had mij om stipt 4u ingeschrijven op de wachtlijst, mail was van Wed 29 Jan, 16:01.
De volgende dag, Thu 30 Jan, al om 8:19 had ik een ticketaanbod voor de Switch 2 Experience. Dat aanbod heb ik geaccepteerd waardoor ik ben ingeschreven voor de zondag, 11 mei 2025 14:00 - 15:00 slot.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Link naar Nederlandse Direct:

Link naar Amerikaanse Direct:

[ Voor 51% gewijzigd door Mog op 01-04-2025 16:43 . Reden: NL Direct toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Golden Sun Remake ala Final Fantasy 7 blijft mijn ultieme droom

Acties:
  • +7 Henk 'm!
@Mog Wellicht is de Direct video voor Nederland handiger om te plaatsen, dan klopt alle informatie die we te zien krijgen voor de Europese/Nederlandse markt. In ieder geval ga ik die kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Bpow schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 16:37:
Golden Sun Remake ala Final Fantasy 7 blijft mijn ultieme droom
Golden Sun remake ala HD-2D / Octopath zou ik anders ook dikke prima vinden. :o

Zullen weer vastzitten aan onhandige friendcodes met de Switch 2 of is daar die C-knop voor? Een geheel nieuwe manier om te connecten met je vrienden/familie enzo.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 01-04-2025 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24
Edit verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Stylze op 01-04-2025 18:14 . Reden: Verkeerde topic ]

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

60 minuten lang dus, een uurtje te tijd om alles over de opvolger te vertellen. Ben heel benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo heeft voor Switch 2 een nieuwe Treehouse aangekondigd via de Nintendo Today app.

A.s. donderdag van 16.00u - 20.00u en vrijdag van 16.00u - 19.00u.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5Bll22c5qCKKmLK-JK_YotjMhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4Yz0RFsoUL7pP6qYAJMj5X4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 01-04-2025 18:58 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

In de Nintendo Today app gedeeld voor tijdzones waar het al 2 april is:

(video) (alt. link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:45

Vliegvlug

Flight Simple

Sir_Lion schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 15:54:
[...]

Dat ben ik!

Had mij om stipt 4u ingeschrijven op de wachtlijst, mail was van Wed 29 Jan, 16:01.
De volgende dag, Thu 30 Jan, al om 8:19 had ik een ticketaanbod voor de Switch 2 Experience. Dat aanbod heb ik geaccepteerd waardoor ik ben ingeschreven voor de zondag, 11 mei 2025 14:00 - 15:00 slot.
Wauw dat is wel heel snel zeg dat je een ticket had.
Ik zat ook klaar om me in te schrijven en was net een minuutje later: Wednesday, January 29, 2025 16:02

Maar dus nog steeds geen aanbod gehad. :|

Had jij voor 1 persoon ingeschreven?
Ik voor 2 namelijk dus mogelijk dat daar het verschil in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Vliegvlug schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:31:
[...]

Ik zat ook klaar om me in te schrijven en was net een minuutje later: Wednesday, January 29, 2025 16:02

Jep, voor 1 persoon ingeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
RayNbow schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:16:

[Twitter](video) (alt. link)
Achtergrondmuziek klinkt ook wel als iets wat het OS thema muziekje kan zijn.
Moet nu eigenlijk hard nadenken of de Switch dat heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
RayNbow schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:16:

[Twitter](video) (alt. link)
Ik heb de video eens ff flink vertraagd met VLC. Het stemmetje lijkt "Ni hoa" te zeggen. Dit betekent 'Hallo' voor wie dat nog niet wist. Dus het heeft wel met iets van communicatie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Muziek uit de C-button video komt schijnbaar overeen met Wii-U Chat lobby muziek.

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch2/s/jeY9wvcis5

YouTube: Lobby (TV) - Wii U Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:05
Oh yes. Schijnt dat we morgen toch een nieuwe Zelda game gaan zien.

Link's Crossbow Training 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
RollieBollie schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 22:26:
Oh yes. Schijnt dat we morgen toch een nieuwe Zelda game gaan zien.

Link's Crossbow Training 2
Hmmm niet echt een A-game of het moet gratis bij de console zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09 10:49
Vliegvlug schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 19:31:
[...]

Ik heb ook op 29 januari om 16:02 een bevestigingsmail van de wachtlijst ontvangen maar ook nog niks ontvangen. :/
Ik sta op de wachtlijst van zaterdag 10 mei om 14:00 voor vier personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Gah, wou nog reageren op die bingo kaarten hier.. Maar viel in slaap.
Nou ja, bij deze m'n wildste voorspelling: terugkeer van miiverse in de vorm van een app (of iets soortgelijks waar mensen pics kunnen posten zonder twitter).
Heb er zin in!
Goodnight people.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Om deze hier ook nog maar even te posten:
YouTube: Wii U - WaraWara Plaza and Wii U Chat

De uitleg van de daadwerkelijke feature Wii U Chat en WaraWara Plaza op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nog even een snelle poll voordat de Direct begint:
  • Wat denk jij waar die [C]-knop voor is?

[C]hat, [C]onnect(ion), [C]ommunity, [C]ontroller, [C]ursor (voor mouse function), [C]ast (2nd scherm aanzetten) of toch anders???

Link naar de poll: https://strawpoll.com/NoZrzo7VBZ3

• Poll sluit als de Direct begint.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 02-04-2025 01:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Zeror schreef op woensdag 2 april 2025 @ 01:36:
[C]ast (2nd scherm aanzetten) of toch anders???
spoiler:
Cast Dice, een dedicated dobbelsteenknop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Call. De Switch 2 is ook een telefoon!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[C]ast (2nd scherm aanzetten) of toch anders???
spoiler:
[C]opyright roept een Nintendo advocaat op bij flagrante schendingen van hun IP’s

Maar meer waarschijnlijk een variant van Chat, Call, Community, Communication.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
Goedemorgen, nog 8 uurtjes wachten en dan is het zo ver!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pOnwXs9SZbN7AzpfXUMQOX7nbMU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QbYVpOdCHNR0eRIq5EhYlvWa.png?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Het is een tijdje terug dat ik zo gehyped was. Zo’n zin in vanmiddag en de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Mog schreef op woensdag 2 april 2025 @ 07:22:
Het is een tijdje terug dat ik zo gehyped was. Zo’n zin in vanmiddag en de komende dagen.
En daarna nog bijna 3 maanden op de daadwerkelijke launch :) maar ben benieuwd of het echt revolutionair gaat worden of vooral een visuele upgrade. Hopelijk is OLED gewoon direct de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:11
Deezers schreef op woensdag 2 april 2025 @ 07:43:
[...]

En daarna nog bijna 3 maanden op de daadwerkelijke launch :) maar ben benieuwd of het echt revolutionair gaat worden of vooral een visuele upgrade. Hopelijk is OLED gewoon direct de standaard.
Ik verwacht evolutie en zeker geen revolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 13:30

[C]hat, [C]onnect(ion), [C]ommunity, [C]ontroller, [C]ursor (voor mouse function), [C]ast (2nd scherm aanzetten) of toch anders???

Mijn stem is voor
spoiler:
"Creativity"
. Het zou typisch Nintendo zijn om voor zo iets te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ga voor Collectibles. Een soort achievement sticker boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 19-09 09:26
Hmm ik zie op meerdere plekke de prijs van 499 euro staan. Ik hoop niet dat dit zo is. 400 euro of er net overheen vind ik ok maar 500 euro ga ik er helaas niet voor geven. Wat vinden jullie een ok prijs?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Het aftellen is begonnen, vandaag is de grote dag voor Nitendo! Nog even snel een bingo kaart gemaakt voor vanmiddag :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LeWDkksSv_g31AU322k4JldZmsQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nAmyEoq8xGqZD2avhg9COp4o.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:42
GranCanaria schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:29:
Hmm ik zie op meerdere plekke de prijs van 499 euro staan. Ik hoop niet dat dit zo is. 400 euro of er net overheen vind ik ok maar 500 euro ga ik er helaas niet voor geven. Wat vinden jullie een ok prijs?
We hebben nog geen games en zo gezien dus ik vind het lastig om nu tot een conclusie te komen.Mocht het 500 gaan kosten dan is dat denk wel oke.

Onder de 450 gaat denk sowieso niet gebeuren.

Zelf ben ik het meest benieuwd naar de games.Als de games cool zijn dat wil je de console in huis halen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 02-04-2025 08:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:45
jori040 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:45:
[...]

We hebben nog geen games en zo gezien dus ik vind het lastig om nu tot een conclusie te komen.Mocht het 500 gaan kosten dan is dat denk wel oke.

Onder de 450 gaat denk sowieso niet gebeuren.
Beetje een reactie op beiden, maar wat een goede prijs is, is vooral afhankelijk van wat ze gaan leveren. De games overigens bepalen voor mij niet of een prijs van het apparaat 500 Euro zou moeten (mogen) zijn, voor een hoge kwaliteit game, waar je (heel) veel tijd in kan spenderen wil ik prima wat meer geld neerleggen. Voor mijzelf verantwoord ik dat soort zaken vaak naar een prijs per gespeeld uur zeg maar, dus 50 Euro voor een game die je binnen 10 uur uitspeelt, of 50 euro voor (bijvoorbeeld) een Zelda game (*of mario kart) waar je gemakkelijk veel meer tijd in spendeert, dan is 50 Euro helemaal niet zoveel.

Als het een apparaat is wat enige up to date hardware heeft en waar we (eigelijk net als de switch) lang van kunnen genieten én (Nintendo kennende zit dat wel goed) er wordn voor de komende jaren ook weer verchillende goede games voor uitgebracht, waardoor de speelbaarheid op het apparaat goed is, dan is 500 Euro prima.
Overigens hoop mik ik op een prijs onder de 450 Euro, dat zou ik wel een mooie prijs vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

GranCanaria schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:29:
De eerste Switch kwam in 2017 voor €329 op de markt. Als je de inflatie corrigeert naar 2025 is dat €427,14. Dus bij €399 verkoopt Nintendo de Switch 2 goedkoper dan de eerste Switch. Dat lijkt me niet aannemelijk. Ik verwacht een prijs van €449. Als het €399 wordt mogen we in onze handjes knijpen.

Pagina: 1 ... 26 ... 125 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4