• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:18
abc874 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 08:19:
Bij de Nintendo webshop krijg je 3 kleine steentjes en bij Nedgame een ocarina sleutelhanger. Bij Bol niks zo te zien, dus die ga ik annuleren. Maar wel lastig kiezen waar ik moet bestellen

[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik had niet door dat ze er wat extra’s bij deden. Leuk dat het ook voor de digitale versie opgaat! Sleutelhanger is natuurlijk ook leuk, maar ik heb liever de 3 steentjes gezien ik die nog te volgen Ocarina toch wel graag wil hebben.

Jammer dat de fysieke Ocarina nog 1: niet te pre-orderen is en 2: geen dat bekend is…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:34
Turfschipper schreef op donderdag 10 september 2026 @ 03:52:
Vreemd dat niemand opgemerkt heeft dat er geen nieuwe 3D Mario is.

Zeer teleurgesteld, weer een jaar wachten pfff.
Vorig jaar was het nieuwe 3D DK, dit jaar Nieuwe Kirby, volgend jaar nieuwe mario?

Zeker niet teleurgesteld, DK bananza was geweldig en kirby ziet er ook wel lache uit

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:30
https://www.nintendo.com/us/whatsnew/adventure-awaits-nintendo-of-america-announces-customer-appreciation-sale/

Zal deze sale ook voor ons gelden? Hopelijk wat Nintendo games in de aanbieding :)

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:40

Esumontere

Floep, banaan.

Zo, eindelijk VRR in docked mode!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Volgens de officiële informatie heeft de nieuwe Layton geen Nederlandse ondertiteling. En komt ook uit op Steam en de PS5.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:24

Zou mij niks verbazen als die aankondiging in januari ofzo komt en dan een release in het najaar volgend jaar.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Nu online

Ja precies. Ik dacht dat het een sure thing zou zijn.

Denk je dat ze pas zijn begonnen met het ontwikkelen van de volgende 3D Mario game na de release van DK Bananza? Als dat het geval is verwacht ik dat we ‘m zelfs volgend jaar niet gaan zien…
Misschien komen ze na Donkey Kong Bananza en Kirby and the World Beyond komend jaar wel met Captain Toad: The Great Expedition. Eerst van alle andere franchises open wereld games make en 3D Mario nog een jaar uitstellen :P
Pagina: 1 ... 177 178 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4