Auw, sommige van deze trailers doen echt pijn aan mijn ogen. Ik ben zelf trouwens wel klaar met alle 'complete' en 'encore' edities...
Of definitieve versie van een al definitieve gameDeezers schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:42:
Auw, sommige van deze trailers doen echt pijn aan mijn ogen. Ik ben zelf trouwens wel klaar met alle 'complete' en 'encore' edities...
Ah, een nieuwe Kirby? Alweer?
Was al bang voor Kirby of Yoshi. Toch een teleurstelling terwijl ik niet eens een hekel aan Kirby heb. Is gewoon veel te makkelijke altijd.
Die 3D Kirby vond je ook te makkelijk? Vond die wel goed namelijk.Beakzz schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:45:
Was al bang voor Kirby of Yoshi. Toch een teleurstelling terwijl ik niet eens een hekel aan Kirby heb. Is gewoon veel te makkelijke altijd.
Ah, Volgend jaar Dus Kirby 35. Lekker chaotisch met 34 andere spelers.
De laatste games waren wel erg makkelijk en heel kort qua tijdsduur. Dus ze mogen de Kirby serie best wat uitdagender maken. Air riders is bijvoorbeeld wel wat lastiger.L23 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:46:
[...]
Die 3D Kirby vond je ook te makkelijk? Vond die wel goed namelijk.
Forgotten Land bedoel je? Die was redelijk, maar niet lastig of zo. Mijn nichtje vond die wel geweldig.L23 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:46:
[...]
Mensen zullen ongetwijfeld blij zijn, maar ik vond dit echt een matige Direct. Er is geen echte game die mijn interesse gewekt heeft. Oh well, next
Jemig wat heeft Mario misdaan dat Nintendo alleen nog maar Kirby games uitbrengt? Uiterst teleurstellend, zo'n game willen we natuurlijk zien met Mario in de hoofdrol.
Tja, het is dat Metroid en Kirby erin zaten...
maar blijkbaar is dit de nieuwe strategie van Nintendo: 3-6 maanden als max. Dus games van de zomer/herfst 2027 zullen dan wel begin 2027 worden aangekondigd. En 35 jarig Kirby jubileum dus maak je op voor remakes volgend jaar.
Toch Star Fox Adventures checken straks op NSO
Toch Star Fox Adventures checken straks op NSO
[ Voor 22% gewijzigd door Deezers op 09-09-2026 16:51 ]
Ja die bedoel ik. Ook niet de moeilijkste game uiteraard, maar had qua extra content op het einde best wel wat uitdaging bij de eindbaas hoor. Maar goed ik heb ook alleen Forgotten Land in huis, de rest van de Kirby games heeft ook niet mijn interesse. Een nieuwe 3D Kirby ben ik wel benieuwd naar.Beakzz schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:48:
[...]
Forgotten Land bedoel je? Die was redelijk, maar niet lastig of zo. Mijn nichtje vond die wel geweldig.
Valt wel mee hoor, de meeste mensen zijn hier altijd zwaar teleurgesteldLynix schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:48:
Mensen zullen ongetwijfeld blij zijn, maar ik vond dit echt een matige Direct. Er is geen echte game die mijn interesse gewekt heeft. Oh well, next
Ben nieuw hierL23 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:51:
[...]
Valt wel mee hoor, de meeste mensen zijn hier altijd zwaar teleurgesteld
HAL Laboratory maakt ook de Mario games?joblamie schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:49:
Jemig wat heeft Mario misdaan dat Nintendo alleen nog maar Kirby games uitbrengt? Uiterst teleurstellend, zo'n game willen we natuurlijk zien met Mario in de hoofdrol.
Mijn favo:
- Kirby
- Metroid
- Nieuw Pikmin content
- Tomb Raider
- Switch Sports[lijkt genoeg content in te zitten]
- Resi games
- Hyrule Warriors update
Prima Direct.
- Kirby
- Metroid
- Nieuw Pikmin content
- Tomb Raider
- Switch Sports[lijkt genoeg content in te zitten]
- Resi games
- Hyrule Warriors update
Prima Direct.
Star Fox Adventures (NSO) voor mij het hoogtepunt.
Echt jeugdsentiment, die graphics waren mindblowing destijds. Sowieso fan van developer Rare uit die periode.
Metroid pakt mij niet echt en Kirby vind ik leuk, maar kijk daar verder niet reikhalzend naar uit. Meer voor tussendoor.
Hopelijk in 2027 een volwaardige Mario Odyssey opvolger.
Metroid pakt mij niet echt en Kirby vind ik leuk, maar kijk daar verder niet reikhalzend naar uit. Meer voor tussendoor.
Hopelijk in 2027 een volwaardige Mario Odyssey opvolger.
Starfox Adventures ga ik maar mee bezig, daar heb ik wel zin in.
Lijstje van deze enorm uitgebreide direct:
Ik moet nog eens de Switch 1 releases nakijken maar dit klopt wel ongeveer. Als jullie fouten spotten laat maar weten, ik moest heel snel typen
| Titel | Datum | NS2 | NS |
|---|---|---|---|
| Monster Hunter Wilds | 04/12/2026 | x | |
| Monster Hunter Wilds: Ascendance | 2027 | x | |
| Final Fantasy VII REVELATION | 08/04/2027 | x | |
| CRISIS CORE -FINAL FANTASY VII REUNION | later vandaag | x | |
| Hyrule Warriors: Age of Calamity - Definitive Edition | 25/02/2027 | x | |
| Meccha Chameleon | later vandaag | x | |
| Pokopia Expansion Pass: Accessoires | eind 2026 | x | |
| Star Fox gratis update | 30/09/2026 | x | |
| NSO: Star Fox Adventures | later vandaag | x | |
| The Witcher 3 Remastered | 29/09/2026 | x | |
| Kingdom Come Deliverance 2 | 2027 | x | |
| Fire Emblem: Fortune's Weave | 17/09/2026 | x | |
| Professor Layton and the New World of Steanm | 10/12/2026 | x | |
| Yokai Watch 2: Haunted Domain | nnb | x | |
| Pikmin 4: Nintendo Switch 2 Edition | 12/12/2026 | x | * |
| Onyx: The Dark Grip | 19/07/1905 | x | |
| Xenoblade Chronicles 3: Nintendo Switch 3 Edition | 03/12/2026 | x | * |
| Stage Fright | 2027 | x | x |
| Disney Dreamlight Valley: The Keepsake Sea | Nov-26 | x | x |
| Ondeh Ondeh: Kaya's Tasty Tale | 2027 | x | |
| LEGO Batman: Legacy of the Dark Knight | 18/09/2026 | x | |
| Cairn | begin 2027 | x | |
| Resident Evil 2: Deluxe Edition | digitaal: 16/10/2026 fysiek: 29/01/2027 | x | |
| Resident Evil 4: Gold Edition | digitaal: 16/10/2026 fysiek: 29/01/2027 | x | |
| Resident Evil 3 | digitaal: 16/10/2026 fysiek: 29/01/2027 | x | |
| Tomb Raider: Legacy of Atlantis | 12/02/2027 | x | |
| Nintendo Switch Sports Resort | 22/10/2026 | x | |
| Metroid: Ravenous | 28/01/2027 | x | |
| Mario Kart World update | later vandaag | x | |
| Mega Man: Dual Override | lente 2027 | x | x |
| Eternal Anima | 04/03/2027 | x | |
| Danganronpa 2x2 | 14/01/2027 | x | x |
| Fatal Fury: City of the Wolves | digitaal: 22/10/2026 fysiek: 21/01/2027 | x | |
| Metal Slug Ultimate Collection | 2027 | x | x |
| Yu-Gi-Oh!: Tag Force GX | 16/02/2027 | x | |
| Romancing Saga 3: Destinies United | 16/02/2027 | x | |
| 007 First Light | 25/06/1955 | x | |
| Farcry 3 | Lente 2027 | x | |
| Farcry Blood Dragon | Lente 2027 | x | |
| The Crew Motorfest | 08/10/2026 | x | |
| The Apothecary Dioaries | Early 2027 | x | |
| House Flipper | 15/10/2026 | x | |
| Sonic Pico Park | 12/11/2026 | x | |
| Dragon Quest Monsters: The Withered World | 3/12/2026, demo vandaag | x | |
| Torneko's Mystery Dungeon | later vandaag | x | |
| Hela | 01/12/2026 | x | |
| Eriksholm: The Stolen Dream | 03/12/2026 | x | |
| Stellar Blade: Complete Edition | 05/12/2062 | x | |
| The Ascent Ultimate Edition | Dec-26 | x | |
| It Takes Two | 15/10/2026 | x | |
| Palia: Nintendo Switch 2 Edition | Dec-26 | x | |
| Bluey's Happy Snaps | 15/10/2026 | x | |
| Hot Wheels: Infinite Rush | 10/09/2026 | x | |
| Fading Echo | 17/09/2026 | x | |
| Hell is Us | 08/10/2026 | x | |
| Guardians of the Galaxy: Encore Edition | 05/12/2026 | x | |
| Persona 4: Revival | 20/05/2027 | x | |
| Persona 6 | TBD | x | |
| Kirby and the World Beyond | lente 2027 | x |
Die vond ik ook tof, deze ziet er saai uit. Metroid lijkt me wel tofL23 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:46:
[...]
Voor mij:
Pikmin 4 DLC (leuk, ook time specific levels te spelen op vrij/zat/zondag en daarna niet meer) 12-11-2026
Mario Kart World free update 9-9-2026
Hyrule Warriors Age of Calamity Definitive Edition 25-2-2027
Mecha Chameleon 9-9-2026
Pikmin 4 DLC (leuk, ook time specific levels te spelen op vrij/zat/zondag en daarna niet meer) 12-11-2026
Mario Kart World free update 9-9-2026
Hyrule Warriors Age of Calamity Definitive Edition 25-2-2027
Mecha Chameleon 9-9-2026
Ja even afwachten. Dit is ook een 3D Kirby, maar het ziet er toch anders uit dan Forgotten Land. Zo de trailer nog eens terugkijken, maar het oogt mij ook wat saai. Andere engine dan Forgotten Land? Wellicht laten ze nog te weinig zien.Cyrax0508 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 16:58:
[...]
Die vond ik ook tof, deze ziet er saai uit. Metroid lijkt me wel tof
Zou het de engine van Bananza zijn?L23 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 17:00:
[...]
Ja even afwachten. Dit is ook een 3D Kirby, maar het ziet er toch anders uit dan Forgotten Land. Zo de trailer nog eens terugkijken, maar het oogt mij ook wat saai. Andere engine dan Forgotten Land? Wellicht laten ze nog te weinig zien.
Naast Metroid echt helemaal niets bijzonders voor mij persoonlijks.
2/10 direct dus voor mij persoonlijk, werkelijk niets wat al niet uit is of dezelfde trailers van oude games.
2/10 direct dus voor mij persoonlijk, werkelijk niets wat al niet uit is of dezelfde trailers van oude games.
Zoals @jori040 zegt het lijkt inderdaad open wereld. Iemand zei ook al Bananza in de reacties. Dat zou ik jammer vinden. Het ziet er grafisch ook minder mooi uit dan Forgotten Land en qua gameplay vond ik juist de gesloten levels wel tof...
Same. Maar voor mij is Metroid niet boeiend. 1/10 dus.Akaendra schreef op woensdag 9 september 2026 @ 17:03:
Naast Metroid echt helemaal niets bijzonders voor mij persoonlijks.
Wat een &$!#% Direct was dit. Maar goed, gelukkig hebben we Ocarina of Time. Daar gaat al mijn liefde heen
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen hoe je een direct met bijna 60 games een 1/10 kan geven, los van je persoonlijke smaak.
Van die vorige was ik ook groot fan.Als deze game echt een open -wereld game is dan zie ik dat als iets dat we nog niet van Kirby gewend zijn.L23 schreef op woensdag 9 september 2026 @ 17:03:
[...]
Zoals @jori040 zegt het lijkt inderdaad open wereld. Iemand zei ook al Bananza in de reacties. Dat zou ik jammer vinden. Het ziet er grafisch ook minder mooi uit dan Forgotten Land en qua gameplay vond ik juist de gesloten levels wel tof...
Voor mij is deze Direct boven verwachting.Twee nieuw grote N titels in een Direct is top.
[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 09-09-2026 17:13 ]
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4