• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:26
Fun fact:

Zelda is ooit echt op de Philips CD-i uitgebracht. Je ziet het terug op deze cover.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:04

DropjesLover

Dit dus ->

L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:09:
[...]

Klinkt alsof de Joy-con niet goed contact maakt met de console zelf. Als losse controller werkt het wel altijd goed? Klinkt herkenbaar in de zin van dat het bij de Switch 1 voorkwam. Bij de Switch 2 heb ik dat zelf nog niet gehoord of problemen mee gehad.
Volgens mij (geen klachten van de kinderen) werkt hij als losse controller wel goed.
Maar Let's Go is makkelijker gooien wanneer hij vast zit aan de console, vandaar dat het opviel. Manier van vasthouden is het niet, ik hield hem gewoon losjes vast, niet krampachtig of "buigend" zegmaar.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:10:
[...]

Echt leuk 😃

Ik denk dat de GBA mijn meest geliefde spelcomputer is allertijden. Die era heb ik ook heel bewust meegemaakt. Prachtige herinneringen!

Als je niet veel tijd hebt kan je die beter even links laten liggen :p Te verslavend
Van de Advance serie is de SP m'n favo. :) De Micro heb ik aan me voorbij laten gaan.
DropjesLover schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:21:
[...]

Volgens mij (geen klachten van de kinderen) werkt hij als losse controller wel goed.
Maar Let's Go is makkelijker gooien wanneer hij vast zit aan de console, vandaar dat het opviel. Manier van vasthouden is het niet, ik hield hem gewoon losjes vast, niet krampachtig of "buigend" zegmaar.
https://www.reddit.com/r/...ngly_disconnecting_while/

Is iets met de connector vermoed ik, maar geen idee of je dat zelf kan oplossen of moet opsturen naar Nintendo om het probleem te verhelpen.
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:36:
[...]

Van de Advance serie is de SP m'n favo. :) De Micro heb ik aan me voorbij laten gaan.
Ik had de Game Boy Advance op release dag, daarna nooit een nieuwer model gekocht. Maar was rond die tijd op een gegeven moment ook druk met mijn eerste console, de Xbox. Die Micro had toen ook niet mijn interesse. Ik had het achteraf gezien in de uitverkoop wel een leuk hebbedingetje gevonden...
L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:39:
[...]

Ik had de Game Boy Advance op release dag, daarna nooit een nieuwer model gekocht. Maar was rond die tijd op een gegeven moment ook druk met mijn eerste console, de Xbox. Die Micro had toen ook niet mijn interesse. Ik had het in de uitverkoop wel een leuk hebbedingetje gevonden...
Ja jij had toch zo'n coole kleur ?

Ik had bij release die Purlpe met Rayman en F-Zero.Op de Advance begon voor mij het gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 04-09-2026 21:47 ]

jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:43:
[...]

Ja jij had toch zo'n coole kleur ?

Ik had bij release die Purlpe met Rayman en F-Zero.Op de Advance begon voor mij het gamen.
Glacier Blue met F-Zero, Rayman en Konami Krazy Racers op release dag :D Ja die handheld heeft wel indruk gemaakt op mij.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:04

DropjesLover

Dit dus ->

L23 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:37:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ngly_disconnecting_while/

Is iets met de connector vermoed ik, maar geen idee of je dat zelf kan oplossen of moet opsturen naar Nintendo om het probleem te verhelpen.
Reddit als bron is waardeloos geworden sinds de verplichte account / login om uberhaupt iets te kunnen zien :/

Kan ook zijn omdat de kinderen hem wel eens achterin de auto spelen, en dan in zo'n tablet-houder vastzetten. Als dat pootje op de connector geduwd heeft zou het stuk kunnen zijn. Maar er is niks te zien aan beschadiging.
En ik wil hem ook niet echt opsturen, dan zijn we heb enige tijd kwijt.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:29
DropjesLover schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 22:17:
[...]

Reddit als bron is waardeloos geworden sinds de verplichte account / login om uberhaupt iets te kunnen zien :/
Ik kam dit, en vaak genoeg andere Reddit links gewoon kijken zonder account.
Ook deze link zowel op MacBook als iPhone, werkt prima zonder account.

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:17:
[...]

Soms kan dat iets moois opleveren.
Zeker! Splatoon Raiders is daar een goed voorbeeld van

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:36:
[...]

Van mij ook! 😃 Ik begon net als jij met de paarse op launch day en daarna kocht ik een zwarte/donkergrijze SP. Wat een apparaat voor die tijd! Echt een verademing tov de eerste GBA. Ik vond het ook cool toen ik op launch day erachter kwam dat die cartridges twee keer zo klein waren.

De GBA Micro heb ik ook aan mij voorbij laten gaan en daar heb ik heel veel spijt van. Die krengen zijn duur geworden. Ik kon ‘m destijds voor €100 kopen in de winkel. Klein beeld, maar wel heel mooi. Lekker compact en een kwalitatieve zwarte pouch erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Pro-prutser op 04-09-2026 22:49 ]

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:12:
[...]

Fun fact:

Zelda is ooit echt op de Philips CD-i uitgebracht. Je ziet het terug op deze cover.
Ha, die had ik op cd CD-I hoogtepunt op een verder mislukt platform

• Pro-prutser
richards3 schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 23:02:
[...]

Ha, die had ik op cd CD-I hoogtepunt op een verder mislukt platform
Ik zag die bij een kennis toen we daar op bezoek waren toen dacht ik dat het een neppe Zelda was 🤣 Maar het bleek dus een legitieme versie te zijn.

Zelda Direct gaat 30 min duren en reguliere Direct 45 min.

Hoop dat die gast van de verwarmingsketel dinsdag rap weg is.

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:03
Pro-prutser schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 19:13:
Dit komt in de Zelda Direct:

- Zelda Ocarina of time remake
- Zelda a Link to the future
- Zelda Mountain Castle (opvolger van TOTK)

Dit komt in de tweede Direct:

- Super Mario Odyssey 2
- Luigi Mansion 4
- Metroid Dread 2
- Pikmin 5
- Splatoon 4
- Super Smash Bros. Takedown
- F-Zero Hyperbolic
- Golden Sun 3(D)

Sorry ik was even aan het dromen. Excuses voor het ongemak.

* Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend
Ik droom even niet met je mee. Ik zit persoonlijk niet zo te wachten op het zoveelste deel van bestaande series. Daarvoor is de backlog eigenlijk te groot, en de spellen van Nintendo zijn doorgaans goed herspeelbaar. Ik hoop dus vooral dat ze met iets vernieuwends komen wat we nog niet kennen!
Emmavdv schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 08:11:
[...]

Ik droom even niet met je mee. Ik zit persoonlijk niet zo te wachten op het zoveelste deel van bestaande series. Daarvoor is de backlog eigenlijk te groot, en de spellen van Nintendo zijn doorgaans goed herspeelbaar. Ik hoop dus vooral dat ze met iets vernieuwends komen wat we nog niet kennen!
Het is ook niet zo dat Nintendo heel snel met een vervolg komt.Vervolgen als Pikmin 4 en Luigi's Mansion 3 voelde toen ze uitkwamen heel verfrissend.
Pagina: 1 ... 173 174 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4