• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:03
TomBraamhaar schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:21:
Ik word op dit moment dood gegooid met Elden Ring voor de Switch 2 in m'n youtube algoritme en ik begin nu toch te twijfelen.

Uiteraard was ik al bekend met de lof die de game kreeg, maar het soulslike genre heeft me nooit echt getrokken. Nu lees/hoor ik dat BotW een inspiratiebron was voor de maker en, hoewel het verder niets op BotW lijkt, begint het me toch te intrigeren. Ben alleen bang dat ik nu €75,- voor de game uit geef en dat ik het na 2 uurtjes naast me neer leg.

Anderen hier met hetzelfde dilemma en het misschien toch geprobeerd hebben?
Toevallig gisterenavond besteld voor een mooi prijsje. Ik heb de game eerder op de PS5 gespeeld tijdens launch dus ik weet wat ik kan verwachten. Ben vooral benieuwd hoe de game speeld in handheld modus.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:53

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ben zelf ook ontzettend benieuwd naar Elden Ring. Ik vond Zelda vermakelijk voor een paar uurtjes (10-12) maar merk toch dat ik me een beetje begin te vervelen en doelloos rond slenter. Wat me dan aan ER aanspreekt is de character customization en progressie.

Ben groot fan van games als Skyrim, Diablo, WoW, etc en kwam er gisteren dus achter dat je echt je eigen build maakt in ER. Toch twijfel ik of ik dit niet te moeilijk ga vinden of me snel ga vervelen net zoals in Zelda

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:24
ryanator schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:46:
Ben zelf ook ontzettend benieuwd naar Elden Ring. Ik vond Zelda vermakelijk voor een paar uurtjes (10-12) maar merk toch dat ik me een beetje begin te vervelen en doelloos rond slenter. Wat me dan aan ER aanspreekt is de character customization en progressie.

Ben groot fan van games als Skyrim, Diablo, WoW, etc en kwam er gisteren dus achter dat je echt je eigen build maakt in ER. Toch twijfel ik of ik dit niet te moeilijk ga vinden of me snel ga vervelen net zoals in Zelda
Vervelen in BotW is iets wat ik me niet kan voorstellen. :D

Dat heb ik dan juist wel bij Skyrim, het eindeloze door tekst scrollen vind ik vermoeiend. Dat houd me bij Elden Ring ook een beetje tegen.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:38
TomBraamhaar schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:04:
[...]

Dat heb ik dan juist wel bij Skyrim, het eindeloze door tekst scrollen vind ik vermoeiend. Dat houd me bij Elden Ring ook een beetje tegen.
Bij Elden Ring heb ik het verhaal volledig geskipped. Je kan de game ook prima spelen voor de sfeer en de gameplay.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:53

ryanator

Wilt een PS5 op launch

TomBraamhaar schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:04:
[...]

De loop begon me te vervelen. “Oh ik zie iets cools” ga erheen, doe een shrine, repeat.

• poekie3000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00
ryanator schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:17:
[...]

De loop begon me te vervelen. “Oh ik zie iets cools” ga erheen, doe een shrine, repeat.
Ik herken dit wel. Vond BOTW heel gaaf, maar in de wereld was er buiten de main objectives niet veel te vinden wat m'n interesse lang vast hield. Weinig variatie in vijanden, shrines die verveelden.Geen bijzondere rewards.

Zo te zien is die variatie in vijanden iig een stuk beter in Elden Ring.

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:18
Ryatzu schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:03:
[...]

Toevallig gisterenavond besteld voor een mooi prijsje. Ik heb de game eerder op de PS5 gespeeld tijdens launch dus ik weet wat ik kan verwachten. Ben vooral benieuwd hoe de game speeld in handheld modus.
Waar heb je hem kunnen bestellen voor een mooie prijs? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Pagina: 1 ... 172 173 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4