• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:45

A13X

Dude

Iemand ervaring met Mutant Year Zero: Road to Eden op de Switch 2? Lees veel reviews van +/- 6 jaar oud waarin het drama zou zijn op de Switch 1 en soms een goede. Maar recent vind ik maar weinig zinnigs.

Awesome

Meer info over de Pokopia expansion pass - eerste deel is beschikbaar op 5 augustus
Edit: ander goed nieuws: Orbitals krijgt een "friends pass"

We're super excited to confirm that Orbitals will have a Global Friend's Pass available on release, which includes a free local co-op demo!! 💖

Orbitals is built from the ground up for two players, so here are the different ways you and a friend can team up in Orbitals together!… pic.twitter.com/1suywGnz7H

— Orbitals (@OrbitalsGame) 29 juli 2026
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HOZXVeNXgAEaaE_?format=jpg&name=large

[ Voor 46% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2026 18:58 ]

A13X schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:18:
Iemand ervaring met Mutant Year Zero: Road to Eden op de Switch 2? Lees veel reviews van +/- 6 jaar oud waarin het drama zou zijn op de Switch 1 en soms een goede. Maar recent vind ik maar weinig zinnigs.
Ik niet, maar de mensen die dit document opgesteld hebben vermelden dat er simpele verbeteringen zijn door de extra power van Switch 2. Dynamische resolutie en een hoge FPS cap zijn een ideale situatie voor backwards compatibiliteit in dit geval...

https://docs.google.com/s...4yCfwxyfFk/htmlview#gid=0

[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2026 17:44 ]

Pagina: 1 ... 169 170 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Voor discussie rondom ontwikkelingen in de gamesmarkt --> [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4