• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 16:28

R.G

JackAvery schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 08:23:
[...]
Algemeen genomen vind ik het een fijn apparaat. Batterijduur en scherm konden nog iets beter maar aan deze prijs/performance balans moet men nu eenmaal keuzes maken.

[...]
Als je joycons koopt wel ja. Switch 1 controllers zijn ook compatibel met Switch 2 via Bluetooth, mocht je die al hebben.

[...]
Bijna alle Switch 1 games functioneren op Switch 2. Als je naar de Nintendo Store gaat wordt meestal gewoon aangegeven hoe het zit met backwards compatibility voor die specifieke game. Je kan dit dus gewoon opzoeken voor de Mario Party games die je wilt. Let op dat sommige retro Mario Party games enkel via het online abonnement te spelen zijn.

[...]

Ja, het is wel een stuk goedkoper. Het abonnement werkt op accountbasis bij Nintendo, niet op consolebasis. Voor gezinnen en vrienden die meerdere accounts de functionaliteiten van het abonnement willen geven, bestaat er een familieabonnement dat maximaal acht accounts ondersteunt. Verder is er een basisabonnement en een uitbreidingspakket. Dat laatste geeft je vooral toegang tot meer games. Best kijk je even op de Nintendo website.
Helaas mario party 8 niet en die is just geweldig met De stad en hotelletjes

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 02:00
jori040 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 13:50:
[...]

Toen mijn vrouwtje er nog was zat ik achter in de woonkamer op een scherm te gamen en zij voor sport te kijken en dat werkte perfect. :)
Is ze overleden? 😢

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Ja vijf jaar geleden op 49 jarige leeftijd.

Het mooie is dat wij elkaar altijd vrij hebben gelaten in onze hobby's.Nu ik alleen ben game ik niet veel meer hoor.

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 14:14:
[...]

Ja vijf jaar geleden op 49 jarige leeftijd.

Het mooie is dat wij elkaar altijd vrij hebben gelaten in onze hobby's.Nu ik alleen ben game ik niet veel meer hoor.
Het betreurt mij om dat te lezen 🥺

Wel heel mooi om te zien dat je de herinneringen koestert.

Het is bij lange na niet hetzelfde, maar je bent niet alleen. Wij zijn allemaal jouw game maatjes! Je bent een gewaardeerd lid op het forum.

Pro-prutser schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 14:22:
[...]

Het betreurt mij om dat te lezen 🥺

Wel heel mooi om te zien dat je de herinneringen koestert.

Het is bij lange na niet hetzelfde, maar je bent niet alleen. Wij zijn allemaal jouw game maatjes! Je bent een gewaardeerd lid op het forum.
Aardig van je. :)

Alle mooie herinneringen neemt niemand me nog af.Ik kom hier op het forum ook altijd met veel plezier. :)
Devil May Cry 5 Switch 2 DF review
Deze game spelen met de beste controller[pro-controller] is een top ervaring.Ik heb geen moment sptijt dat ik deze game voor de 3de keer gekocht heb.

• Pro-prutser
jori040 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 14:31:
[...]

Aardig van je. :)

Alle mooie herinneringen neemt niemand me nog af.Ik kom hier op het forum ook altijd met veel plezier. :)
Dat doet mij deugd!

[Playeressence] Splatoon Raiders is the BEST Splatoon game?!
Alles wat tof is aan de Splatoon serie lijkt hier in te zitten.Deze kerel [Playeressence] is altijd zo lekker positief over games.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik zie zojuist FF7 Remake Intergrade voor -/-65% dus € 17,49 is de eshop; instant impuls buy *O*

[ Voor 3% gewijzigd door Jake op 03-07-2026 17:27 ]

Pagina: 1 ... 167 168 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4