• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
jori040 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:31:
[...]

Had tijdens in de demo een check gedaan naar NL en moet zeggen dat ze dat leuk/goed gedaan hebben.Het is ook een goede manier om jonge spelers aan boord te krijgen.

Na het eten ga ik aan de game beginnen. :)
En, hoe istie?
Als je de N64 of de 3DS versie met veel plezier gespeeld hebt en je bent nu in bezit van een Switch 2 dan is dit een must-have! titel.De gameplay van het origineel is nu nog zo goed dat ik eigenlijk wel kan zeggen dat die game destijds een meesterwerk was.

Ben je minder bekend met Star Fox dan moet je de demo checken zou ik zeggen.

Op basis van wat ik nu gespeeld heb kan dit makkelijk een GOTY worden voor mij.Fijne arcade achtige gameplay met verbluffende visuals.

  • Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:51
Zijn er ook ergens fysieke Nintendo cadeaukaarten te koop? Ik wil er eentje cadeau doen, maar om nou een code uit te printen vind ik een beetje suf.

  • AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:23
Cyberw00d schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:29:
Vandaag de mail gekregen dat mijn mobapad m12-s onderweg is . Mooi optijd voor de vakantie. De switch 2 gaat mee . Mijn trouwe Psvita moet nagekeken worden die leest het kaartje niet meer goed 💀 .
Zodra ze binnen zijn deel ik mijn ervaringen en ook verschil met de nyxi Hyperion 3 .
De laatst genoemde gaat in de verkoop mocht iemand intresse hebben kan je me een bericht doen .
Ik heb de Switch 2 nog maar net, maar ik weet nu al dat ik weer een Mobapad nodig heb. Pas laat gekocht voor de Switch 1 en dat was de beste upgrade ooit.

  • TrafalgarLaw
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02:39
Cyberw00d schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:29:
Vandaag de mail gekregen dat mijn mobapad m12-s onderweg is . Mooi optijd voor de vakantie. De switch 2 gaat mee . Mijn trouwe Psvita moet nagekeken worden die leest het kaartje niet meer goed 💀 .
Zodra ze binnen zijn deel ik mijn ervaringen en ook verschil met de nyxi Hyperion 3 .
De laatst genoemde gaat in de verkoop mocht iemand intresse hebben kan je me een bericht doen .
Ouch mijn Vita leest ook 50% van de tijd de memorycard niet meer, zo kunnen games tijdens het spelen ejected worden. Ik zit te overwegen de memorykaartlezer te modden naar iets moderns.

oja moet het over de Switch 2 hebben, leuk ding ik speel er nu wat GBA Yugioh games op.
Twee fysieke Nintendo Switch 2 Editions:

Absolum krijgt op 17 september een Switch 1+2 versie - inclusief fysieke release. Zeer drukke dag al met ook Trails in the Sky 2 en Fire Emblem.
En voor de fans van fysiek komt Dave the Diver op 8 oktober als complete edition uit voor Switch 1 en 2
Spacejockey schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 02:01:
Zijn er ook ergens fysieke Nintendo cadeaukaarten te koop? Ik wil er eentje cadeau doen, maar om nou een code uit te printen vind ik een beetje suf.
Hier vind je die gewoon in de supermarkt, de krantenwinkels en speelgoedwinkels. Moet niet al te moeilijk zijn dus om te vinden :)
Pagina: 1 ... 166 167 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4