• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:55
Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 09:43:
[...]

DK ja dat klopt, Maar Yosi is gewoon een voortzetting van het vorige Yosi deel vind ik (Crafted World)l.
Maar goed ook dit was een probeersel toen, en het is aangeslagen schijnbaar.

Want ja anders ga je er niet mee verder, en maak je een nieuw deel.
Yoshi and the Mysterious book is een totaal andere game dan Crafted World. Echt totaal anders. Iedereen die de game 5 minuten heeft gespeeld weet dat.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:43
Cyrax0508 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Yoshi and the Mysterious book is een totaal andere game dan Crafted World. Echt totaal anders. Iedereen die de game 5 minuten heeft gespeeld weet dat.
Oke ja die heb ik nog niet gespeeld, Crafted World wel. Dat vond ik leuk voor 10min.
Het was voor mij echt net te rustig, een spel hoeft niet druk etc te zijn. Ik heb ook Toad Treasure hunter gespeeld. deze vond ik best leuk.
Ik zal Mysterious Book in het achterhoofd houden, en wellicht ooit eens proberen :).

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:50
Vond het zelf echt een fantastische Direct, hoor. Heel veel games pff, ze blazen wat mij betreft de State of Play en Xbox Showcase omver, terwijl die ook goed waren!

Wat een feest voor gamers de afgelopen dagen. Enige minpunt wat mij betreft is dat er nog steeds geen DLC voor Mario Kart World is. Er zit zoveel potentie in die game als ze er wat meer content in stoppen. Ik hoop stiekem dat ze er dan maar echt veel tijd in steken en met een gigantische expansion of zo komen. Alhoewel ze eigenlijk verplicht zijn om een gratis update te geven, gezien ze zelf zeiden dat het 80 euro waard was. Maar de wereld is daar gewoon te leeg voor.

Maar er komen zoveel games en switch 2 upgrades aan dat ik nooit tijd (en geld:P) genoeg ga hebben om alles te spelen.

Playstation 5 / Switch 2

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:43
DLC voor Mario Kart is denk ik nog veel te vroeg, het spel is net pas 1 jaar uit.
Voor de switch1 Mario Kart duurde dit ook 4 a 5 jaar ongeveer, we willen dingen allemaal gewoon veel te snel lijkt het wel.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:02:
DLC voor Mario Kart is denk ik nog veel te vroeg, het spel is net pas 1 jaar uit.
Voor de switch1 Mario Kart duurde dit ook 4 a 5 jaar ongeveer, we willen dingen allemaal gewoon veel te snel lijkt het wel.
Pokopia is pas 3 maanden uit en daar zijn al 3 DLC pakketten voor aangekondigd...

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:55
Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 09:56:
[...]

Oke ja die heb ik nog niet gespeeld, Crafted World wel. Dat vond ik leuk voor 10min.
Het was voor mij echt net te rustig, een spel hoeft niet druk etc te zijn. Ik heb ook Toad Treasure hunter gespeeld. deze vond ik best leuk.
Ik zal Mysterious Book in het achterhoofd houden, en wellicht ooit eens proberen :).
Hij is echt heel leuk, meen ik echt. Ik ben echt verslaafd aan die game geraakt. Ik speel het geen 6 uur achter elkaar, maar het is een perfecte game voor even tussendoor een leveltje doen en uitzoeken hoe je alles in dat level kan halen. Wat mij betreft de leukste Yoshi sinds heel wat jaren.
Carlos0_0 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:02:
Switch 1 Mario Kart was al een Deluxe versie van Mario Kart 8 op de Wii U. Je zou in dat opzicht Mario Kart World ook meer moeten vergelijken met de Mario Kart 8 release op de Wii U. Ik verwacht dus ook wel dat we nog veel updates gaan zien voor Mario Kart World. Echter blijf ik er bij dat die open wereld meer een gimmick is (ook gezien ze de open wereld nog weinig benutten). Ik begrijp wel dat ze iets nieuws moesten verzinnen, maar goed. Verder goed mee vermaakt tot nu toe en het is visueel wel een mooie upgrade ten opzichte van Mario Kart 8 Deluxe.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:44
Oh, leuk! Nintendo Switch Sports Resort voor Switch 2. Die gaat hier zeker komen! 🥳

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:29

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:18
Wow.. 10 euro meer dan de adviesprijs.
https://store.nintendo.co...-dagdan-collection-P00199

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ja, en ik vond de normale met € 79,99 ook al vrij prijzig. Wellicht is het bij Bol nu nog een placeholder-prijs (zie je vaker bij héél recente aankondigingen).
Jake schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 17:28:
[...]

Ja, en ik vond de normale met € 79,99 ook al vrij prijzig. Wellicht is het bij Bol nu nog een placeholder-prijs (zie je vaker bij héél recente aankondigingen).
Ik schrok best wel die prijs.Is dit dan meer een AAA titel dan Spatoon Raiders & StarFox ?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:07
jori040 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 19:26:
[...]

Ik schrok best wel die prijs.Is dit dan meer een AAA titel dan Spatoon Raiders & StarFox ?
In ieder geval goedkoper dan 10 jaar geleden 🙂. Dan heb je een permanente schrik?😄

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

jori040 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 19:26:
[...]

Zeker! Ik zou StarFox en Splatoon Raiders niet AAA games noemen. Meer vermakelijke snacks.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Mog schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:01:
[...]

Zeker! Ik zou StarFox en Splatoon Raiders niet AAA games noemen. Meer vermakelijke snacks.
Op deze manier hangt Nintendo er zelf een beetje een label aan.Of een Fire Emblem meer AAA is dan een Star Fox game vind ik lastig te lastig te beoordelen.

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:14:
[...]

Pokopia is pas 3 maanden uit en daar zijn al 3 DLC pakketten voor aangekondigd...
het is 1 dlc verdeelt over periode (ie season pass), je kan de dlc niet los kopen.
Raem schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:14:
[...]

Zie het nog wel gebeuren dat we in september nog een Direct krijgen.DLC voor MK gaat er echt wel komen.
Pagina: 1 ... 164 165 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4