WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:59
L23 schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:
[...]

Wat bedoel je met checken? Gelijk kopen voor 40 euro? Er is inderdaad niks mis met de visuals. De gameplay zal ook goed zijn, maar zin om dezelfde game nog een keer te kopen en te spelen?
Als het spel straks netjes draait op de Switch 2 dan heb ik er wel 40 Euro voor over.Ik ben gewoon een groot fan van de Legends game en wat ik in Retold zie spreekt me wel aan.

Mijn eerste gedachten was ook dat deze soort van remake nog niet nodig was.Ik snap de reactie van @Timothy3000 dan ook wel.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 04-06-2026 08:41 ]

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:28
Sagat schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:37:
[...]

Heb de game destijds op mijn nes uitgespeeld, wel met hulp van de mintendo magazines tips secties:*)
Maar herinner me meer frustratie dan plezier.

Nog paar keer de laatste jaren de game opgestart, een keer met retroachievements en (als ik me niet vergis) een keer met de nes to snes port......maar nee was er snel klaar mee (of eigenlijk niet klaar mee maar wel weggelegd :D )
Ik heb hem als kind niet uitgespeeld, terwijl ik helemaal gek was op de eerste. Van het weekend op de retrobeurs heb ik een CIB versie laten liggen, nu heb ik een beetje spijt :-) Hij hoort er toch bij.

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

Cyrax0508 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:44:
[...]

Ik heb hem als kind niet uitgespeeld, terwijl ik helemaal gek was op de eerste. Van het weekend op de retrobeurs heb ik een CIB versie laten liggen, nu heb ik een beetje spijt :-) Hij hoort er toch bij.
Zowel de verpakking als de cart zelf zijn goud *badum tssssssss* :+

10 second ninja DONE

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:59
Grant Kirkhope: Deze composer maakt muziek voor de nieuwe Rayman content.Deze man heeft o.a. Banjo-Kazooie en Donkey Kong64 op zijn naam staan.

Gamekings Preview

[ Voor 46% gewijzigd door jori040 op 04-06-2026 10:29 ]

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 11:34
Sagat schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:29:
[...]

Je moet het uiteraard zelf weten, maar zelda 2, ondanks dat er echt wel leuke elementen in zitten gewoon niet zo leuk om te spelen, helemaal in vergelijking met de andere zelda's.

De gfx hadden voor de tijd wel een wow factor en de exploratie en het avontuur maakt het destijds leuk maar nee. Ik ga deze game lekker laten liggen. Volgens mij zitten de 'oracles of 'games ook in nso. Dit zijn de onbekendere game boy (color) games. Die zijn zoveel leuker. Goed als je alle zelda al af hebt en wat nieuws wil, ja dan kom je (helemaal met save states) uiteindelijk ook door Zelda 2 heen.
Goed om te lezen dat het niet helemaal aan mij ligt 🤣

Ooit wil ik hem wel uitspelen, maar er staan andere titels hoger op het lijstje. Zoals Oracle of Ages en Seasons inderdaad. Met Oracale of Ages ben ik iets over de helft vastgelopen en toen heb ik hem laten liggen. Ik denk dat ik gewoon opnieuw ga beginnen en daarna wil ik Seasons doen. Bijna identiek maar toch wil ik hem uitspelen.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Pro-prutser
Sagat schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:37:
[...]

Heb de game destijds op mijn nes uitgespeeld, wel met hulp van de Nintendo magazines tips secties:*)
Maar herinner me meer frustratie dan plezier.

Nog paar keer de laatste jaren de game opgestart, een keer met retroachievements en (als ik me niet vergis) een keer met de nes to snes port......maar nee was er snel klaar mee (of eigenlijk niet klaar mee maar wel weggelegd :D )
Respect!

Ik vind dat je dit met alle recht en respect mag toevoegen aan je CV :p Doorzettingsvermogen is een gewilde competentie!

• Pro-prutser
Cyrax0508 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 08:44:
[...]

Heb je wel mooi een tweede hypotheek bespaard :p

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Pro-prutser schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 18:51:
[...]

Vroeger had ik tijd, maar geen geld en nu heb ik geld, maar geen tijd.
edit:
en tegenwoordig als het om pc-gaming gaat dan heb ik geen tijd én geen geld lol
Herkenbaar, ik gebruik ook een guide om het spel te spelen want ik heb geen tijd meer om er uren aan te besteden en alles zelf te vinden :X

Hail to the king baby!

• Pro-prutser
urk_forever schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

Herkenbaar, ik gebruik ook een guide om het spel te spelen want ik heb geen tijd meer om er uren aan te besteden en alles zelf te vinden :X
Inderdaad! En eerlijk gezegd heb ik het geduld er ook niet meer voor. Wetende hoe kostbaar tijd is. Als kind had ik daar geen besef van en gelukkig maar, want een kind moet vooral een kind zijn. Wat dat betreft ben ik dus heel dankbaar voor mijn jeugd!

• Sagat
  • Registratie: April 2002

Sagat

Is pappa x2!

Pro-prutser schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:56:
[...]

Respect!

Ik vind dat je dit met alle recht en respect mag toevoegen aan je CV :p Doorzettingsvermogen is een gewilde competentie!
Mwah, Wat anderen al zeiden, je had veel tijd. En gezien de games prijzig waren zat er nog wel wat tijd tussen nieuwe games (hoewel ik daar niet eens over mag klagen als ik terug kijk, maar als kind he voelde dat wel zo :P )

Tegenwoordig speel ik vooral veel verschillende games voor een paar mins. wellicht met uitzondering van wat shmupjes alwaar ik dan voor highscore speel. Maar die worden ook elke week geroteerd.

10 second ninja DONE

• Pro-prutser
Sagat schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:28:
[...]

Mwah, Wat anderen al zeiden, je had veel tijd. En gezien de games prijzig waren zat er nog wel wat tijd tussen nieuwe games (hoewel ik daar niet eens over mag klagen als ik terug kijk, maar als kind he voelde dat wel zo :P )

Tegenwoordig speel ik vooral veel verschillende games voor een paar mins. wellicht met uitzondering van wat shmupjes alwaar ik dan voor highscore speel. Maar die worden ook elke week geroteerd.
Dat klinkt helaas heel herkenbaar

Pagina: 1 ... 161 162 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4