WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies. Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:35
Draait zoals verwacht op 30 fps maar ziet er goed uit. Met dit spel die redelijk traag is kwa gameplay is dat prima .

Dit vind ik wel een prima video ;

YouTube: Indiana Jones Switch 2 Review - They Actually Pulled It Off?!

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Cyberw00d schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:23:
[...]

Draait zoals verwacht op 30 fps maar ziet er goed uit. Met dit spel die redelijk traag is kwa gameplay is dat prima .

Dit vind ik wel een prima video ;

YouTube: Indiana Jones Switch 2 Review - They Actually Pulled It Off?!
Die van NintendoLife is toch ook prima? Ik zie inmiddels meer reviews op Youtube staan. Ben ook benieuwd naar die van Digital Foundry.

Ik zeur zelf niet zo over 30 of 60 fps al is 60 fps natuurlijk wel fijner, 30 fps lijkt me bij deze game inderdaad prima. Als het goed is ligt de game hier straks in de brievenbus dus dan kan ik het zelf ervaren en vergelijken. Ik heb de game een tijd terug al een stuk gespeeld via Xbox Cloud gaming (1080P en 60 fps Xbox Series S versie die gestreamd word), ben benieuwd hoe het daarmee overeenkomt.
In de USA komt Nintendo vanaf begin juni met een nieuwe bundel voor USD 499 die een Switch 2 combineert met een digitale game naar keuze: Mario Kart World, Donkey Kong Bananza of Pokopia. Persbericht.

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 22:18
JackAvery schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:39:
In de USA komt Nintendo vanaf begin juni met een nieuwe bundel voor USD 499 die een Switch 2 combineert met een digitale game naar keuze: Mario Kart World, Donkey Kong Bananza of Pokopia. Persbericht.
Als dit in Nederland ook komt zou dat top zijn.
Ik weet niet of er Fitness Boxing fans zitten hier maar Fitness Boxing 3 krijgt een Switch 2 editie. Men voegt o.a. camera functies en een workout boost mode toe. Release op 16 juli. Ik vind even enkel een Japanse trailer dus...
L23 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:37:
[...]

Die van NintendoLife is toch ook prima? Ik zie inmiddels meer reviews op Youtube staan. Ben ook benieuwd naar die van Digital Foundry.

Ik zeur zelf niet zo over 30 of 60 fps al is 60 fps natuurlijk wel fijner, 30 fps lijkt me bij deze game inderdaad prima. Als het goed is ligt de game hier straks in de brievenbus dus dan kan ik het zelf ervaren en vergelijken. Ik heb de game een tijd terug al een stuk gespeeld via Xbox Cloud gaming (1080P en 60 fps Xbox Series S versie die gestreamd word), ben benieuwd hoe het daarmee overeenkomt.
Stiekem ziet dit er beter uit dan de Xbox Series S versie ondanks dat de settings een heel klein beetje lager zouden zijn, maar je krijgt inderdaad een lagere framerate in ruil. Technisch indrukwekkende port alleszins.

Benieuwd wanneer meer ontwikkelaars gaan doorhebben dat een 40 fps versie zeer interessant zou kunnen zijn op een handheld met een 120 Hz scherm en VRR :D
JackAvery schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:05:
[...]

[YouTube: Indiana Jones: The Great Circle | Switch 2 - PS5 - Xbox Series S | Graphics Comparison] Stiekem ziet dit er beter uit dan de Xbox Series S versie ondanks dat de settings een heel klein beetje lager zouden zijn, maar je krijgt inderdaad een lagere framerate in ruil. Technisch indrukwekkende port alleszins.

Benieuwd wanneer meer ontwikkelaars gaan doorhebben dat een 40 fps versie zeer interessant zou kunnen zijn op een handheld met een 120 Hz scherm en VRR :D
Ik heb de game inmiddels binnen en prologue (jungle) en Marshall College gespeeld (zowel docked en handheld). Vatican City heb ik nog niet gespeeld en mogelijk zijn daar nog zichtbare verschillen (ik las iets over NPC's die in de verte wat schokkerig overkomen door minder frames). Van wat ik nu gezien heb inderdaad een technisch indrukwekkende port. Het is gewoon goed speelbaar, maar ziet er ook gewoon mooi uit. Niet van die modderige textures zoals we zagen bij Switch 1 games (Witcher 3, THPS 1+2 etc.). Al oogt het handheld wel iets minder scherp dan docked, maar vindt het er nog steeds prima uitzien.

De verschillen vallen mij niet zoveel op tussen de Switch 2 en Xbox Series S versie (die ik speel via Xbox Cloud Gaming). In dat vergelijkingsfilmpje ziet de jungle er duidelijk beter uit op de Switch 2, dat was mij niet zo opgevallen. Ik zag wel wat meer pop-in in de jungle. In Marshall College viel het mij wel op toen ik echt op details ging letten dat de naam/tekstbordjes bij de artefacten in de Xbox Series S versie net iets scherper en dus beter leesbaar zijn. Verder is alle tekst en ook posters/foto's aan de muur goed te zien. Wat ik ook wel belangrijk vind bij een game als Indiana Jones, maar volgens mij toch wel vaak verloren gaat bij een port naar de Switch (2). Het behouden van die details vind ik hier ook belangrijker dan de keuze om voor 60 fps te kiezen. De game draait van wat ik gezien/ervaren heb ook vloeiend 30 fps. Ik begrijp uit reviews dat er af en toe wat kleine dips zijn naar 27 fps, maar is me nog niet opgevallen.

Je hebt met Indiana Jones and the Great Circle op de Switch 2 nu de mogelijkheid om de game zowel docked en handheld te spelen. Vind ik een erg groot voordeel ten opzichte van de Xbox en PS5. Daarom is de Switch en Switch 2 ook mijn favoriete platform. Natuurlijk ziet het er allemaal nog mooier uit op de Xbox Series X en PS5, maar van wat ik nu gezien heb is dit ook weer een indrukwekkende Switch 2 game die echt niet onderdoet.
afterhourpower1 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 18:29:
[...]

Als dit in Nederland ook komt zou dat top zijn.
Voorlopig zijn er geen signalen dat dit naar Europa komt. In Australië (ook PAL territorium ;)) heeft men wel een Pokopia bundel uitgebracht.

Nu kan je als je een beetje rondshopt wel makkelijk deze combo voor 500 euro of minder zelf maken. In Frankrijk kost een Switch 2 zonder game 420-430 euro.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:31
JackAvery schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 09:32:
[...]

Voorlopig zijn er geen signalen dat dit naar Europa komt. In Australië (ook PAL territorium ;)) heeft men wel een Pokopia bundel uitgebracht.

Nu kan je als je een beetje rondshopt wel makkelijk deze combo voor 500 euro of minder zelf maken. In Frankrijk kost een Switch 2 zonder game 420-430 euro.
Vorige week kon je bij Amazon FR nog een switch 2 + Mario Kart world en draagtas bestellen voor €470 (inclusief verzendkosten). :Y

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 16:57
Iemand hier die een goede draadloze controller weet voor de switch 2?

Zoek een controller voor de Kids die niet gelijk 100 euro kost.

Zou fijn zijn als die de switch 2 ook aan kan zetten remote met die controller, want dit blijkt nog wel eens niet te kunnen?

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-06 17:27
Poesmij schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:48:

Zou fijn zijn als die de switch 2 ook aan kan zetten remote met die controller, want dit blijkt nog wel eens niet te kunnen?
Ik heb zelf de 8BitDo Ultimate 2 Bluetooth deze kan de switch niet aanzetten, maar dat kan volgens mij ook echt alleen met de orginele controllers.

Deze controller kan je ook aansluiten op practisch elk ander apparaat en kan via 2.4g, Bluetooth en Bedraad verbonden worden.

Is iets meer dan 60 euro.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:54

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb een EasySMX S10, kan de Switch 2 aanzetten en kost de kop niet (~60 euro). Heeft TMR joysticks en ligt goed in de hand.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 17:40

Als je een beetje zoekt op MP kan je wel Switch 1 Pro Controllers vinden voor 20-30 euro, helaas kunnen die niet de Switch 2 aanzetten, maar zijn wel goede controllers (heb er zelf 5 :D).
Maar ik zie ook wel Switch 2 Pro Controllers langs komen voor rond de 60 euro, dus daar zou je kunnen kijken.

Hail to the king baby!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-05 16:57
urk_forever schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 17:49:
[...]

Als je een beetje zoekt op MP kan je wel Switch 1 Pro Controllers vinden voor 20-30 euro, helaas kunnen die niet de Switch 2 aanzetten, maar zijn wel goede controllers (heb er zelf 5 :D).
Maar ik zie ook wel Switch 2 Pro Controllers langs komen voor rond de 60 euro, dus daar zou je kunnen kijken.
Jaa idd, vind het ook een fijne controller. Alleen een beetje dom van Nintendo dat je de switch niet aan kan zetten dan :+

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:26
Poesmij schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 20:13:
[...]

Jaa idd, vind het ook een fijne controller. Alleen een beetje dom van Nintendo dat je de switch niet aan kan zetten dan :+
Daar iisnatuurlijk niks doms aan, dit kan prima met een software update gedaan worden(Ook gebeurt met onofficele controllers volgens mij).
Dit is heel slim van Nintendo, dit brengt meer geld in hun portemonnee :).

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29
Indiana Jones and the Great Circle knap gedaan op de Nintendo Switch 2, maar ik speel het toch liever op de Sony PlayStation 5 Pro of de PC i.v.m. minimaal 60 fps. Je zou zeggen dat een Sony PlayStation 4 versie nu ook mogelijk is, maar dat zou Sony nooit toestaan.

Het is één van de mooiste games van 2024/2025, vind ik.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Jumpman schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 22:29:
Indiana Jones and the Great Circle knap gedaan op de Nintendo Switch 2, maar ik speel het toch liever op de Sony PlayStation 5 Pro of de PC i.v.m. minimaal 60 fps. Je zou zeggen dat een Sony PlayStation 4 versie nu ook mogelijk is, maar dat zou Sony nooit toestaan.

Het is één van de mooiste games van 2024/2025, vind ik.
Ik denk dat het te makkelijk is om te zeggen dat een Playstation 4 versie ook mogelijk is. Hoe zit het dan met Ray tracing en nieuwe technieken waar de Switch 2 wel over beschikt? Er is van alles geoptimaliseerd voor de Switch 2 versie waarvan later ook nog een update uitkomt voor de Xbox en Playstation 5. Optimaliseren en uitbrengen voor de Switch 2 is interessant omdat het een nieuwe console is en een geheel nieuwe doelgroep bereikt. Ik denk dat een Playstation 4 versie altijd al had gekund, maar dat het aan de ene kant teveel compromissen heeft en aan de andere kant is de Playstation 5 al sinds 2020 op de markt. Om dan nu nog een Playstation 4 versie uit te gaan brengen. Sony gaat daar verder niet over.

• Cyberw00d
L23 schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 22:53:
[...]

Ik denk dat het te makkelijk is om te zeggen dat een Playstation 4 versie ook mogelijk is. Hoe zit het dan met Ray tracing en nieuwe technieken waar de Switch 2 wel over beschikt? Er is van alles geoptimaliseerd voor de Switch 2 versie waarvan later ook nog een update uitkomt voor de Xbox en Playstation 5. Optimaliseren en uitbrengen voor de Switch 2 is interessant omdat het een nieuwe console is en een geheel nieuwe doelgroep bereikt. Ik denk dat een Playstation 4 versie altijd al had gekund, maar dat het aan de ene kant teveel compromissen heeft en aan de andere kant is de Playstation 5 al sinds 2020 op de markt. Om dan nu nog een Playstation 4 versie uit te gaan brengen. Sony gaat daar verder niet over.
We gaan richting de ps6. Er word echt niks meer uitgebracht op de ps4… cod heeft hem nu ook voorgoed achter zich gelaten . Misschien tijd voor een switch 2 versie van cod 😩 Indiana jones speelt prima op de switch 2 en docked ziet het er prachtig uit !

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-06 17:24
Nu we afgelopen week dus de nieuwe VB games op NSO hebben gekregen zullen er dus dit jaar alleen nog 2 ongereleasde games uitkomen. D Hopper en Zero Racers.

Hopelijk komt de rest dan volgend jaar, maar zal waarschijnlijk niet.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 17:11

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Carlos0_0
Ah hij komt ook op de switch schijnbaar, lijkt mij wel een geinig spelletje.
Komt ieder geval op mijn lijstje om eens te spelen :) .
Reminder voor de Geometry wars fans (of voor wie een twin stick shooter wilt proberen) dat het uitstekende Sektori uit is op Switch 2 !

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 15-05-2026 06:37 ]

JackAvery schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 06:31:
Reminder voor de Geometry wars fans (of voor wie een twin stick shooter wilt proberen) dat het uitstekende Sektori uit is op Switch 2 !

[YouTube: Sektori - Switch 2 Trailer]

[YouTube: The NEW Geometry Wars - Sektori Switch 2 Review]
Destijds Geometry Wars: Retro Evolved gespeeld op de Xbox 360. Tof spel, ben er alleen niet goed in :P Of het waren onmogelijke achievements, dat kan ook.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-06 18:56
jeeej meer VB games terwijl ik het niet eens kan spelen :P

Thanks Nintendo :P
offtopic:
....kijkt naar zijn stoffige GC controller...

• Cyberw00d
Ik hoop wel dat Nintendo of Nvidia VRR docked gaat laten werken in de toekomst .

Met Indiana merk ik dat die handheld gewoon soepeler speelt dan docked ook al ziet docked er veel beter uit heb je toch een iets mindere soepele gameplay door het gebrek aan VRR

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Ik heb vlak voor mijn vakantie RDR1 voor de Switch 2 gekocht. Die game loopt me een partijtje lekker. Wat een droom om zo'n game op een portable te kunnen spelen.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Cyberw00d
Mog schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 10:35:
Ik heb vlak voor mijn vakantie RDR1 voor de Switch 2 gekocht. Die game loopt me een partijtje lekker. Wat een droom om zo'n game op een portable te kunnen spelen.
Rdr2 snap ik wel als een droom maar deel 1 is al erg oud . Maar iedereen heeft andere dromen natuurlijk haha .

Switch 2 is idd lekker om mee te nemen op vakantie 😎

• Carlos0_0
Cyberw00d schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:
[...]

Rdr2 snap ik wel als een droom maar deel 1 is al erg oud . Maar iedereen heeft andere dromen natuurlijk haha .

Switch 2 is idd lekker om mee te nemen op vakantie 😎
Nou ja ik heb dit jaar Read dead Retention 1 op de p5 gespeeld weer, maar wellicht kwam het ook door de ps5 upgrade.
Het spel speelt echt heerlijk weg nog, als je nu bedoeld Red Dead Revolver ja dt is heel oud :P(Maar niet op de switch dacht ik haha).

• Carlos0_0
Mog schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 10:35:
Haha nou ik ga morgen even een tijdje op de kat van familielid passen, en ik neem mijn switch2 mee.
Wat is het toch heerlijk dat je een Dock kan mee nemen, en hem kan aansluiten zo op de tv weer. en heerlijk ni et portable kan spelen :P.

Ik heb echt helemaal niks meer met portable spelen, misschien eens met een oud spelletje als pokemon red / blue of iets uit de nes/snes/ gameboy generatie spellen.
Maar grotere huidige/ nieuwe spellen nee, gewoon lekker op de bank grote tv aan heerlijk haha.
Carlos0_0 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 18:55:
[...]

Haha nou ik ga morgen even een tijdje op de kat van familielid passen, en ik neem mijn switch2 mee.
Wat is het toch heerlijk dat je een Dock kan mee nemen, en hem kan aansluiten zo op de tv weer. en heerlijk ni et portable kan spelen :P.

Ik heb echt helemaal niks meer met portable spelen, misschien eens met een oud spelletje als pokemon red / blue of iets uit de nes/snes/ gameboy generatie spellen.
Maar grotere huidige/ nieuwe spellen nee, gewoon lekker op de bank grote tv aan heerlijk haha.
Het zou mooi zijn als die familielid ook een Switch 2 heeft, dan kan je makkelijk je eigen Switch docken en dan snap ik de voorkeur uiteraard. Echter vind ik handheld spelen prima en het niet de moeite waard om de dock overal mee naar toe te nemen :P Is het eventjes op de kat passen of ga je daar logeren?

• Carlos0_0
L23 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:19:
[...]

Het zou mooi zijn als die familielid ook een Switch 2 heeft, dan kan je makkelijk je eigen Switch docken en dan snap ik de voorkeur uiteraard. Echter vind ik handheld spelen prima en het niet de moeite waard om de dock overal mee naar toe te nemen :P Is het eventjes op de kat passen of ga je daar logeren?
Nee ik ga daar loggeren voor eventjes, voor een dag had ik de witch al niet eens mee genomen.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 01:22
Carlos0_0 schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:21:
[...]

Nee ik ga daar loggeren voor eventjes, voor een dag had ik de witch al niet eens mee genomen.
De witch kan je inderdaad beter thuis op de bank laten

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Carlos0_0
Pro-prutser schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:
[...]

De witch kan je inderdaad beter thuis op de bank laten
Ik neem mijn switch sowieso al nooit mee buitens huis, met de switch 1 ook maar 1 keer gebeurt ofzo.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:55
Ik heb A en B omgewisseld in de instellingen voor de controller.

Nu blijft echter in het menu bij 'terug B staan' en bij 'oke' A. Kan ik dit ook omwisselen? Dat kan nu soms, vooral voor de kinderen verwarrend zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBQXKYn_fRmSx4f14MunLlHuwyo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wZ7eHPjASADLxuZWzuEALyr.jpg?f=fotoalbum_large

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:17
[PlayerEssence] Star Fox Switch 2 Developer Revealed?!
Als ik kijk naar de visuele kwaliteit van de game dan is Next Level Games[ Luigi's Mansion3] niet heel ver gezocht.Zij zouden in wezen nu ook een nieuwe game klaar kunnen hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 17-05-2026 09:32 ]

Draakje5 schreef op zondag 17 mei 2026 @ 08:30:
Ik heb A en B omgewisseld in de instellingen voor de controller.

Nu blijft echter in het menu bij 'terug B staan' en bij 'oke' A. Kan ik dit ook omwisselen? Dat kan nu soms, vooral voor de kinderen verwarrend zijn.

[Afbeelding]
Nee dat kan niet. Je kan beter wennen aan dat A en B andersom zijn dan bij de Xbox.

• Mawlana
Vandaag Gisteren een uitvoering: Nintendo Switch 2-Pro-controller Zwart besteld voor €65,49 bij Amazon (met algemene €10 kortingscode). Kon het niet laten voor deze prijs. :D

• Carlos0_0
Ja een pro controller vind ik sowieso een must, speel echt nooit met die joy cons.

Ja misschien eens met een paar Mario kart doe bijv, maar anders is het altijd pro controller.

Mocht die eens goedkoper te vinden zijn, dan koop ik er misschien nog eens 1. Voor nu werkt de pro1 controller ook prima(alleen jammer dat die de switch niet aan zet).

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Mawlana schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 00:30:
Vandaag Gisteren een uitvoering: Nintendo Switch 2-Pro-controller Zwart besteld voor €65,49 bij Amazon (met algemene €10 kortingscode). Kon het niet laten voor deze prijs. :D
Ik vandaag, thanks voor de tip.

Latin capital letter y with diaeresis

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:17
Hopelijk komt Nintendo nog net een leuke update voor Mario Kart World voor het 1 jarig jubileum binnenkort... :) er zitten nog wat namen in de credits die nog niet in de game zitten.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Zo veel zin in dit spel! Dag 1 aankoop voor mij. De demo is geweldig, die raad ik iedereen aan.
Esumontere schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 10:16:
[...]

Zo veel zin in dit spel! Day 1 aankoop voor mij. De demo is geweldig, die raad ik iedereen aan.
Misschien het vermelden waard dat er een tweede demo komt waarbij je progressie wordt overgedragen naar het volledige spel.

Nog een trailer (hopelijk niet 90% hetzelfde :p)

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 19-05-2026 10:49 ]

• ricknologic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:44
Sinds een paar weken zitten er verticale krassen op het scherm van mijn Switch 2, en het lijkt erger te worden. De console is wel af en toe als handheld gebruikt maar niet mee naar buiten geweest. Ik heb voor de zekerheid de docking station maar schoongemaakt.

Ik heb jarenlang een Switch 1 gebruikt zonder ooit dit probleem te hebben, dus dit voelt niet normaal. Is dit een bekend probleem met de Switch 2? En kan de standaard beschermfolie op het scherm worden vervangen?

[ Voor 40% gewijzigd door ricknologic op 19-05-2026 12:00 ]

• Carlos0_0
ricknologic schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 11:55:
Sinds een paar weken zitten er verticale krassen op het scherm van mijn Switch 2, en het lijkt erger te worden. De console is wel af en toe als handheld gebruikt maar niet mee naar buiten geweest. Ik heb voor de zekerheid de docking station maar schoongemaakt.

Ik heb jarenlang een Switch 1 gebruikt zonder ooit dit probleem te hebben, dus dit voelt niet normaal. Is dit een bekend probleem met de Switch 2? En kan de standaard beschermfolie op het scherm worden vervangen?
Voor krassen hoeft die niet perse mee naar buiten, eigenlijk is de dock van de switch enorm slecht.
Je moet hem er tussen steken, waardoor je scherm makkelijk even aan de binnenkant kan schuren.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 10:23

Sagat

Is pappa x2!

L23 schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 09:19:
[...]

Destijds Geometry Wars: Retro Evolved gespeeld op de Xbox 360. Tof spel, ben er alleen niet goed in :P Of het waren onmogelijke achievements, dat kan ook.
Zelfs ik heb ze en ik ben trotse rode lantaarn drager van het tropy topic :F

Sektori overigens niet gespeeld. Geloof wel de demo, klikte minder met me dan de 3 mainline geo wars games (heb em ook op de wii maar die vond ik ook minder).

10 second ninja DONE

Sagat schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 14:17:
[...]

Zelfs ik heb ze en ik ben trotse rode lantaarn drager van het tropy topic :F

Sektori overigens niet gespeeld. Geloof wel de demo, klikte minder met me dan de 3 mainline geo wars games (heb em ook op de wii maar die vond ik ook minder).
Ik herken niet wat je zegt. Rode lantaarn drager en trophies? Hebben we het over hetzelfde spel?

https://www.trueachievements.com/game/Geometry-Wars-Evolved/achievements

Maar goed, mag je best trots op zijn hoor.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:02
sderooij schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 11:34:
jeeej meer VB games terwijl ik het niet eens kan spelen :P

Thanks Nintendo :P
offtopic:
....kijkt naar zijn stoffige GC controller...
Ergens hoop ik dat ze gewoon een niet 3D mogelijkheid inbouwen. Zodat de spellen wel te spelen zijn. Maar ja, dat zal wel nooit komen. Dan hooguit kijken of ze in China goedkope opties hebben om het wel zoals bedoeld te spelen. Maar een enkel scherm optie lijkt me ook niet onmogelijk voor Nintendo om simpel in elkaar te zetten.

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb het wel vaker voorbij zien komen, men geeft de dock de schuld. Heb je een screen protector geïnstalleerd?

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

L23 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 14:31:
[...]

Ik herken niet wat je zegt. Rode lantaarn drager en trophies? Hebben we het over hetzelfde spel?

https://www.trueachievements.com/game/Geometry-Wars-Evolved/achievements

Maar goed, mag je best trots op zijn hoor.
offtopic:
Was beetje poging tot humor, maar hier op GoT hebben we een trophy en achievment topic. Ik sta (stond?) in de lijsten maar bij beiden op de laatste plek ;)

Desondanks heb ik de geo wars games inderdaad gemaxed, en ja ben ik best trots op.

10 second ninja DONE

• Deezers
Reviews Yoshi zijn mwah...veel zesjes. Precies wat ik er van verwacht had dus qua indruk.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:38
Deezers schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 15:23:
Reviews Yoshi zijn mwah...veel zesjes. Precies wat ik er van verwacht had dus qua indruk.
Veel zesjes? Ik zie voornamelijk veel 8+

https://www.metacritic.co...latform=nintendo-switch-2

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Deezers
IGN en Nintendo Life een 6. Voornamelijk leuk voor kleine kinderen maar als volwassenen is dit niet echt je game.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:43
Deezers schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 16:34:
[...]

IGN en Nintendo Life een 6. Voornamelijk leuk voor kleine kinderen maar als volwassenen is dit niet echt je game.
Jawel hoor. Ik ga lekker exploren en chillen vol verwondering. Even tussen RE9 op insanity door. Helemaal leuk

Het gemiddelde is een 8 maar jij ziet alleen de twee zessen 😁

[ Voor 9% gewijzigd door Cyrax0508 op 19-05-2026 17:50 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:02
[...]

Wat mij opvalt bij de Yoshi games, maar ook bij andere spellen is dat ze aangeduid worden als zijnde voor kleinere kinderen, maar om alles te halen zijn ze nog best moeilijk.
Yoshi spellen, Bananza, Oddyssey, etc.
Prima snel uit te spelen, maar alles halen is niet zomaar te doen.

• Cyrax0508
Arunia schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 17:23:
[...]

Wat mij opvalt bij de Yoshi games, maar ook bij andere spellen is dat ze aangeduid worden als zijnde voor kleinere kinderen, maar om alles te halen zijn ze nog best moeilijk.
Yoshi spellen, Bananza, Oddyssey, etc.
Prima snel uit te spelen, maar alles halen is niet zomaar te doen.
Dat is ook zo. Zelfs Mario VS Donkey Kong op de Switch heeft dat.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 20:06
Inmiddels in bezit van de Hyperion 3, absoluut beter voor de kolenmijnhanden. Echter, ondanks nieuwste firmware. bij games zoals Doom2016 teveel dead zone op de rechter joystick (geleidelijk danwel nauwkeurig richten). Eigenlijk is daardoor een 3D-shooter alsnog niet goed speelbaar. Zijn er meer met een dergelijke ervaring?

Ik heb dit ook gehad. Gewoon een glazen screen protector erover en je ziet het amper tenzij je gaat zoeken. Terwijl je speelt al zeker niet :) Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet hoe dit kan, ik undock de Switch zelden en er was niet echt een aanleiding die het zou veroorzaken. Maar die folie is gewoon heel krasgevoelig.

Nintendo raadt af de beschermfolie er af te halen - die zit daar om te voorkomen dat het scherm in stukken splintert als het zou breken bij een val. Zie ook deze video...

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Net als op N64, zo'n kinderspel. Ziet er wel mooi uit. Jammer dan N nauwelijks aanbiedingen heeft.

Haters everywhere but I don’t really care

De meeste andere reviews zijn toch iets positiever heb ik de indruk. Klinkt alsof je er een beetje mee moet klikken en van de creatieve elementen houden die de game aanbiedt.

Ik neem even de andere kant van het spectrum:

Eurogamer
Yoshi and the Mysterious Book might be the loveliest surprise of the year so far. It certainly is for me. Going in, I don't think I was expecting too much. There's the slightly forgettable title, for one thing, and then I'd picked up the idea that, since this wasn't a Zelda or a mainline Mario, I could probably give it a miss.

Gosh. Wrong. The latest Yoshi game is definitely aimed at younger players - there's no real peril and you can't die, and most difficulty spikes come from a very occasional inscrutability in terms of what you should be doing next - but I think there's a surprising amount here for players of all ages. There's that idea again - surprise, surprising. Yoshi and the Mysterious Book is a bit of a treat.
Video Game Chronicle
Yoshi and the Mysterious Book powers along with the kind of breathless imagination typically associated with mainline Super Mario adventures, with new ideas and gameplay mechanics stretching across the margins of its pages. A brilliant, unique siderscroller.
  • One of the most unique Nintendo platformers in years
  • Every stage feels like a discovery
  • Countless creatures with inventive mechanics
  • Compelling for all players, young and old
  • Don’t expect technical challenge

[ Voor 64% gewijzigd door JackAvery op 20-05-2026 06:16 ]

• Cyrax0508
matthijst schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 23:21:
[...]

Net als op N64, zo'n kinderspel. Ziet er wel mooi uit. Jammer dan N nauwelijks aanbiedingen heeft.
Ik zie het zelf echt niet zo. Ik game voor mijn plezier en gelukkig bied gamen verschillende soorten plezier. Ik hoef niet in elke game tot op het bot uitgedaagd te worden. Soms vind ik dat wel leuk en soms wil ik laid back gamen. Ik heb een brede smaak qua gamen, daar is ook ruimte voor games als dit.

• Cyrax0508
JackAvery schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 06:12:
[...]

De meeste andere reviews zijn toch iets positiever heb ik de indruk. Klinkt alsof je er een beetje mee moet klikken en van de creatieve elementen houden die de game aanbiedt.

Eurogamer

[...]

Video Game Chronicle

[...]
Gemiddeld een 8,1 dus ja. De meeste reviewers zijn positiever dan IGN en NL.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Yoshi komt met een mooie sale of via Vinted wel in huis!

• Mawlana
In de Japanse eshop is Yoshi nog betaalbaar (€38). Maar goed, dat geldt voor meer spellen. 😊

• Cyrax0508
Mawlana schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:10:
In de Japanse eshop is Yoshi nog betaalbaar (€38). Maar goed, dat geldt voor meer spellen. 😊
In de Nederlandse eshop vind ik hem ook betaalbaar hoor. Iedereen heeft een andere definitie van "betaalbaar".
JackAvery schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 06:12:
[...]

Eurogamer

[...]

Video Game Chronicle

[...]
Ja viel mij ook al op. Zeker aan te raden om meerdere reviews te lezen/kijken.

• Timothy3000
  • Nu online
Cyrax0508 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:20:
[...]

In de Nederlandse eshop vind ik hem ook betaalbaar hoor. Iedereen heeft een andere definitie van "betaalbaar".
Betaalbaar is hij zeker... maar of we dat bedrag er voor over hebben is dan weer een tweede. ;)

• Cyrax0508
Timothy3000 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:22:
[...]

Betaalbaar is hij zeker... maar of we dat bedrag er voor over hebben is dan weer een tweede. ;)
Dat is, gelukkig, voor iedereen om zelf te bepalen. Sommige mensen vinden het erg belangrijk om te vermelden dat ze een bepaalde game het geld niet waard vinden. Vaak ook dezelfde mensen, die iedere keer weer hetzelfde riedeltje afspelen:

"In een dikke sale misschien"

"Ik vind dat het spel € 30,00 zou moeten kosten, dus ik koop het niet"

Ik snap de meerwaarde hier niet van. Maar goed. Het zal wel.

• Timothy3000
  • Nu online
Gewoon negeren. ;) Ik vind het wel handig - die Japanse eshopprijs is een goeie tip!

In elk geval is iedereen het erover eens dat ze de game wel willen proberen. Zou top zijn als er een demootje komt.
Timothy3000 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:34:
Zou top zijn als er een demootje komt.
Er is een demo van bij aantal winkel ketens in de US. Je ziet dat vaker dat er wel een demo is maar dat het dan niet in de eShop te downloaden is. Bijzonder.

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:20
matthijst schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 23:21:
[...]

Jammer dan N nauwelijks aanbiedingen heeft.
Pokémon Legends Z-A, Metroid Prime 4 en Mario Galaxy 1+2 zijn allemaal voor 30-35 euro verkrijgbaar geweest. Ook de Switch 2 versies, alhoewel niet bij Nintendo zelf. Ik denk dat er bij tegenvallende verkopen best veel speling zit in de prijs.

Verwijderd

L23 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 09:39:
[...]

Er is een demo van bij aantal winkel ketens in de US. Je ziet dat vaker dat er wel een demo is maar dat het dan niet in de eShop te downloaden is. Bijzonder.
Jammer dat je dat tegenwoordig in Nederland steeds minder ziet. Ik kan mij niet herinneren dst ik het recent heb gezien. Vroeger vaak in de kelder van de V&D in Groningen tijdens tussenuren op de Gamecube nieuwe spellen geprobeerd.
Standie schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:12:
[...]

Pokémon Legends Z-A, Metroid Prime 4 en Mario Galaxy 1+2 zijn allemaal voor 30-35 euro verkrijgbaar geweest. Ook de Switch 2 versies, alhoewel niet bij Nintendo zelf. Ik denk dat er bij tegenvallende verkopen best veel speling zit in de prijs.
Dit kan maar hoeft zelfs niet met tegenvallende verkopen te maken hebben, zat evergreen first-party titels op Switch 1 die ik fysiek aan die prijs heb gekocht. Er is veel concurrentie op de Europese markt en grotere ketens gebruiken deze games ook als lokkers om mensen nog andere uitgaves te laten maken.

Alleszins helemaal akkoord dat je voor Nintendo games niet zoveel hoeft te betalen als de perceptie doet uitschijnen, mits je wat moeite doet.

• Cyrax0508
JackAvery schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:02:
[...]

Dit kan maar hoeft zelfs niet met tegenvallende verkopen te maken hebben, zat evergreen first-party titels op Switch 1 die ik fysiek aan die prijs heb gekocht. Er is veel concurrentie op de Europese markt en grotere ketens gebruiken deze games ook als lokkers om mensen nog andere uitgaves te laten maken.

Alleszins helemaal akkoord dat je voor Nintendo games niet zoveel hoeft te betalen als de perceptie doet uitschijnen, mits je wat moeite doet.
Klopt, laatst op de frontpage een hele discussie met iemand gehad die maar bleef volhouden dat Nintendo games nooit in de aanbieding zijn. Zelfs toen ik aantoonde dat op het moment van schrijven diverse Nintendo Switch titels zoals Luigi's Mansion 2 en Super Mario RPG voor rond de € 30,00 fysiek te koop waren en digitaal zowat alle eigen Nintendo Switch 1 games wel een keer voor € 39,99 in de aanbieding zijn geweest. Ik heb namelijk zelf niet alleen zowat alle 1ste party Nintendo Switch 1 fysiek, ik heb het grootste gedeelte ook digitaal en die koop ik alleen in de aanbieding. Maar zelfs dat hielp niet, zijn beeldvorming bleef hetzelfde.

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 09:51
[...]

Iets bekijken met een open mindset, minder selectief en het belangrijkste het kind in jezelf naar boven halen doet wonderen 😉

ik ben wel benieuwd naar de game na het lezen van meerdere reviews :)

[ Voor 9% gewijzigd door -Mike84- op 20-05-2026 11:15 ]

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:57
[...]

IGN reviews moet je altijd met een korreltje zout nemen ;)
JackAvery schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:02:
[...]

Ik heb wel het gevoel dat we het de laatste jaren vaker zien? Eerder ook wel first party games tijdens een leuke aanbieding gekocht hoor. Je hebt nu meer uitschieters van games van 70 euro (adviesprijs) en ook weer games van 40 euro en lager. Voor mijn gevoel was het vroeger standaard 50 a 60 euro en dat voor langere tijd en moest je een beetje geluk hebben om een mooie deal te vinden.
Cyrax0508 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:06:
[...]

Klopt, laatst op de frontpage een hele discussie met iemand gehad die maar bleef volhouden dat Nintendo games nooit in de aanbieding zijn. Zelfs toen ik aantoonde dat op het moment van schrijven diverse Nintendo Switch titels zoals Luigi's Mansion 2 en Super Mario RPG voor rond de € 30,00 fysiek te koop waren en digitaal zowat alle eigen Nintendo Switch 1 games wel een keer voor € 39,99 in de aanbieding zijn geweest. Ik heb namelijk zelf niet alleen zowat alle 1ste party Nintendo Switch 1 fysiek, ik heb het grootste gedeelte ook digitaal en die koop ik alleen in de aanbieding. Maar zelfs dat hielp niet, zijn beeldvorming bleef hetzelfde.
Ik vind het al knap dat je een discussie aan gaat op de frontpage :P Ik probeer dat te vermijden.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Standie schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 10:12:
[...]

Sorry, digitaal bedoeld ik :)

Haters everywhere but I don’t really care

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 09:51
L23 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:19:
[...]

Ik heb wel het gevoel dat we het de laatste jaren vaker zien? Eerder ook wel first party games tijdens een leuke aanbieding gekocht hoor. Je hebt nu meer uitschieters van games van 70 euro (adviesprijs) en ook weer games van 40 euro en lager. Voor mijn gevoel was het vroeger standaard 50 a 60 euro en dat voor langere tijd en moest je een beetje geluk hebben om een mooie deal te vinden.
Je had in het verleden ook nog de actie bij mediamarkt 3 halen 2 betalen bij games
Met Nintendo games ook altijd een goede deal geweest.

Denk dat het per Nintendo game/serie verschilt. Een nieuwe 3D Mario of Zelda komt niet zo snel met flinke korting. De nieuwe Yoshi bv. dan weer veel sneller.
Ook zie je geen player's choice of select uitgaves meer. Best jammer.

Dat zie je ook bij de eshop, vaak zijn het de (minder) grote Nintendo titels die vaker in de aanbieding zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door -Mike84- op 20-05-2026 12:23 ]

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:21:
[...]

Ik vind het al knap dat je een discussie aan gaat op de frontpage :P Ik probeer dat te vermijden.
Al jaren niet gedaan en ik wist gelijk weer waarom. Zelden zulke domme reacties gezien van mensen die de feiten negeren en maar blijven volhouden. Vreselijk.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-06 15:59
Wij hebben Yoshi gewoon fysiek besteld, de vrouw is daar enorme fan van.
Review scores kijk ik al lang niet meer naar.

Zelf spelen en oordelen.
Mocht het te kinderlijk zijn, mijn bijna 6 jarig zoontje kan hem dan uitleven ermee.

• Carlos0_0
KBE91 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 17:17:
Wij hebben Yoshi gewoon fysiek besteld, de vrouw is daar enorme fan van.
Review scores kijk ik al lang niet meer naar.

Zelf spelen en oordelen.
Mocht het te kinderlijk zijn, mijn bijna 6 jarig zoontje kan hem dan uitleven ermee.
Inderdaad eigen beoordeling is uiteindelijk het belangrijkste, ik ben zover met deel 1 dat ik het geinig vind.

Maar niet zo geinig om het hele spel te spelen, maar ieder zo ze eigen mening hierin.
Tales of Arise lanceertrailer:
De reviews scoren degelijk, maar het lijkt alsof Bandai weer een port oplevert die net "goed genoeg" is en niet meer. Men maakt duidelijk geen gebruik van Switch 2 exclusieve mogelijkheden zoals DLSS, en benadert eerder de PS4 versie dan current-gen edities. Desondanks is het sowieso een vrij mooie game. Meer info vind je bvb op RPG Site.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 20-05-2026 20:53 ]

L23 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:19:
[...]

Ik was al 30-40 euro first party titels aan het kopen in 2018 dus :+ Je mag je dan wel niet beperken tot de Benelux. Maar het lijkt inderdaad zo dat prijsstelling variabeler zijn geworden zowel in de positieve als negatieve zin. Benieuwd wat dat nog gaat geven.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06:22
abc874 schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 11:16:
[...]

IGN reviews moet je altijd met een korreltje zout nemen ;)
7.8/10 too much water

• Timothy3000
  • Nu online
Ze zijn inhoudelijk vaak wel erg sterk. Die Crimson Desert review laatst was echt heel goed. Die van Mixtape ook.

• Cyrax0508
Gisteren een aardige run gedaan met Yoshi and The Mysterious Book. Ik ben fan, ik vind dit absoluut de leukste Yoshi sinds jaren. Het is inderdaad geen platformer, in die zin ligt de moeilijkheidsgraad dan ook niet daar.

Dit is een spel voor de completionisten onder ons, de mensen die alles uit -ogenschijnlijk kleine- levels wil halen. Het spel is zeer creatief en ik was steeds weer benieuwd wat er hierna kwam. Om vervolgens niet tevreden te zijn met het vorige level omdat ik weet dat ik nog lang niet alles hebben gevonden/ontdekt. En dus weer hetzelfde level te spelen en te bedenken hoe ik 'dat ene" moet vinden.

Grafisch is het spel fantastisch, de animaties zijn van hoog niveau en de levels passen helemaal bij het "book" thema. Het geluid vind ik niet bijzonder voor een Yoshi game.

Al met al vind ik het een fijne game, die vrij snel als "gemakkelijk" wordt omschreven omdat het een ander doel nastreeft en het ook geen platformer is of probeert te zijn. Als je alles zonder hints uit de levels moet gaan halen dan ben je zeker 12 tot 15 uur zoet.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Cyrax0508 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 09:41:
Gisteren een aardige run gedaan met Yoshi and The Mysterious Book. Ik ben fan, ik vind dit absoluut de leukste Yoshi sinds jaren. Het is inderdaad geen platformer, in die zin ligt de moeilijkheidsgraad dan ook niet daar.

Dit is een spel voor de completionisten onder ons, de mensen die alles uit -ogenschijnlijk kleine- levels wil halen. Het spel is zeer creatief en ik was steeds weer benieuwd wat er hierna kwam. Om vervolgens niet tevreden te zijn met het vorige level omdat ik weet dat ik nog lang niet alles hebben gevonden/ontdekt. En dus weer hetzelfde level te spelen en te bedenken hoe ik 'dat ene" moet vinden.

Grafisch is het spel fantastisch, de animaties zijn van hoog niveau en de levels passen helemaal bij het "book" thema. Het geluid vind ik niet bijzonder voor een Yoshi game.

Al met al vind ik het een fijne game, die vrij snel als "gemakkelijk" wordt omschreven omdat het een ander doel nastreeft en het ook geen platformer is of probeert te zijn. Als je alles zonder hints uit de levels moet gaan halen dan ben je zeker 12 tot 15 uur zoet.
Heb naar Yoshi island geen yoshi game meer uigespeeld. Yoshi op de switch vond ik nog wel ok maar juist door het casuale weinig focus en mja het willen maxen van levels was hit n miss voor mij persoonlijk......denk dat ik deze in eerste instantie nog niet aan de 'to buy' lijst ga toevoegen.

10 second ninja DONE

• Cyrax0508
Sagat schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 10:43:
[...]

Heb naar Yoshi island geen yoshi game meer uigespeeld. Yoshi op de switch vond ik nog wel ok maar juist door het casuale weinig focus en mja het willen maxen van levels was hit n miss voor mij persoonlijk......denk dat ik deze in eerste instantie nog niet aan de 'to buy' lijst ga toevoegen.
Snap ik helemaal. Wat ik wel vind bij deze game is dat ik nergens het gevoel heb (tot nu toe) dat de puzzels in de levels opvulling zijn om te rekken. Ik vind de puzzels en al die verschillende wezens (en dus mogelijkheden) erg leuk en ik heb nergens het gevoel dat ik het voor niets of steeds hetzelfde doe.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:07
Cyrax0508 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 11:22:
[...]

Snap ik helemaal. Wat ik wel vind bij deze game is dat ik nergens het gevoel heb (tot nu toe) dat de puzzels in de levels opvulling zijn om te rekken. Ik vind de puzzels en al die verschillende wezens (en dus mogelijkheden) erg leuk en ik heb nergens het gevoel dat ik het voor niets of steeds hetzelfde doe.
Speel je docked of is het in handheld ook goed te doen ? Platform games doe ik voornamelijk docked met de pro controller, maar als ik het zo lees lijkt mij dit ook wel een prima game om in handheld te spelen.

• Cyrax0508
Nol_NL schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:38:
[...]

Speel je docked of is het in handheld ook goed te doen ? Platform games doe ik voornamelijk docked met de pro controller, maar als ik het zo lees lijkt mij dit ook wel een prima game om in handheld te spelen.
Ik speel docked. Vrouwlief gaat vanavond Disney’s Dreamland op de ps5 spelen dus ik ga denk ik even op de Switch in handheld. Let you know
Even wat nieuws:

Nieuwe trailer voor survival horrorgame The Florist
Nieuwe survival third person shooter door Furyu
Nieuwe Warhammer game in 2027
Nieuwe Gunvolt Chronicles game
Oude Azure Striker Gunvolt trilogie met nieuwe DLC voor Switch 2
Starseeker: Astroneer Expeditions heeft een datum voor de Early Access release: 11 juni, met een publieke test op 4 juni.
En een oude mobile rhythm game die voor het eerst naar console komt in 2027. Cytus II is niet alleen een schijnbaar zeer sterke muziekgame, het is ook overgoten in een Cyberpunk stijl scifi-fi sausje.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 23-05-2026 06:56 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:57
Weer tijd voor wat Tetris 99 dit weekend:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Wie een NSO abonnement heeft kan BALL X PITT gratis als game op proef spelen tot 1 juni! EShop Link. Veel goede dingen over gehoord dus de moeite om te proberen.

Deze middag is er overigens een Dragon Quest Livestream. Het duurt slechts 10-15 minuten maar benieuwd of er iets leuks aangekondigd wordt. De serie is vandaag 40 jaar oud maar zo een korte stream met weinig fanfare maakt het moeilijk in te schatten wat je realistisch mag verwachten.

[ Voor 54% gewijzigd door JackAvery op 27-05-2026 06:29 ]

Pagina: 1 ... 160 161 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4