• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:14
Draait zoals verwacht op 30 fps maar ziet er goed uit. Met dit spel die redelijk traag is kwa gameplay is dat prima .

Dit vind ik wel een prima video ;

YouTube: Indiana Jones Switch 2 Review - They Actually Pulled It Off?!

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Cyberw00d schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:23:
[...]

Draait zoals verwacht op 30 fps maar ziet er goed uit. Met dit spel die redelijk traag is kwa gameplay is dat prima .

Dit vind ik wel een prima video ;

YouTube: Indiana Jones Switch 2 Review - They Actually Pulled It Off?!
Die van NintendoLife is toch ook prima? Ik zie inmiddels meer reviews op Youtube staan. Ben ook benieuwd naar die van Digital Foundry.

Ik zeur zelf niet zo over 30 of 60 fps al is 60 fps natuurlijk wel fijner, 30 fps lijkt me bij deze game inderdaad prima. Als het goed is ligt de game hier straks in de brievenbus dus dan kan ik het zelf ervaren en vergelijken. Ik heb de game een tijd terug al een stuk gespeeld via Xbox Cloud gaming (1080P en 60 fps Xbox Series S versie die gestreamd word), ben benieuwd hoe het daarmee overeenkomt.
In de USA komt Nintendo vanaf begin juni met een nieuwe bundel voor USD 499 die een Switch 2 combineert met een digitale game naar keuze: Mario Kart World, Donkey Kong Bananza of Pokopia. Persbericht.

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:14
JackAvery schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:39:
In de USA komt Nintendo vanaf begin juni met een nieuwe bundel voor USD 499 die een Switch 2 combineert met een digitale game naar keuze: Mario Kart World, Donkey Kong Bananza of Pokopia. Persbericht.
Als dit in Nederland ook komt zou dat top zijn.
Ik weet niet of er Fitness Boxing fans zitten hier maar Fitness Boxing 3 krijgt een Switch 2 editie. Men voegt o.a. camera functies en een workout boost mode toe. Release op 16 juli. Ik vind even enkel een Japanse trailer dus...
L23 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:37:
[...]

Die van NintendoLife is toch ook prima? Ik zie inmiddels meer reviews op Youtube staan. Ben ook benieuwd naar die van Digital Foundry.

Ik zeur zelf niet zo over 30 of 60 fps al is 60 fps natuurlijk wel fijner, 30 fps lijkt me bij deze game inderdaad prima. Als het goed is ligt de game hier straks in de brievenbus dus dan kan ik het zelf ervaren en vergelijken. Ik heb de game een tijd terug al een stuk gespeeld via Xbox Cloud gaming (1080P en 60 fps Xbox Series S versie die gestreamd word), ben benieuwd hoe het daarmee overeenkomt.
Stiekem ziet dit er beter uit dan de Xbox Series S versie ondanks dat de settings een heel klein beetje lager zouden zijn, maar je krijgt inderdaad een lagere framerate in ruil. Technisch indrukwekkende port alleszins.

Benieuwd wanneer meer ontwikkelaars gaan doorhebben dat een 40 fps versie zeer interessant zou kunnen zijn op een handheld met een 120 Hz scherm en VRR :D
JackAvery schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 20:05:
[...]

[YouTube: Indiana Jones: The Great Circle | Switch 2 - PS5 - Xbox Series S | Graphics Comparison] Stiekem ziet dit er beter uit dan de Xbox Series S versie ondanks dat de settings een heel klein beetje lager zouden zijn, maar je krijgt inderdaad een lagere framerate in ruil. Technisch indrukwekkende port alleszins.

Benieuwd wanneer meer ontwikkelaars gaan doorhebben dat een 40 fps versie zeer interessant zou kunnen zijn op een handheld met een 120 Hz scherm en VRR :D
Ik heb de game inmiddels binnen en prologue (jungle) en Marshall College gespeeld (zowel docked en handheld). Vatican City heb ik nog niet gespeeld en mogelijk zijn daar nog zichtbare verschillen (ik las iets over NPC's die in de verte wat schokkerig overkomen door minder frames). Van wat ik nu gezien heb inderdaad een technisch indrukwekkende port. Het is gewoon goed speelbaar, maar ziet er ook gewoon mooi uit. Niet van die modderige textures zoals we zagen bij Switch 1 games (Witcher 3, THPS 1+2 etc.). Al oogt het handheld wel iets minder scherp dan docked, maar vindt het er nog steeds prima uitzien.

De verschillen vallen mij niet zoveel op tussen de Switch 2 en Xbox Series S versie (die ik speel via Xbox Cloud Gaming). In dat vergelijkingsfilmpje ziet de jungle er duidelijk beter uit op de Switch 2, dat was mij niet zo opgevallen. Ik zag wel wat meer pop-in in de jungle. In Marshall College viel het mij wel op toen ik echt op details ging letten dat de naam/tekstbordjes bij de artefacten in de Xbox Series S versie net iets scherper en dus beter leesbaar zijn. Verder is alle tekst en ook posters/foto's aan de muur goed te zien. Wat ik ook wel belangrijk vind bij een game als Indiana Jones, maar volgens mij toch wel vaak verloren gaat bij een port naar de Switch (2). Het behouden van die details vind ik hier ook belangrijker dan de keuze om voor 60 fps te kiezen. De game draait van wat ik gezien/ervaren heb ook vloeiend 30 fps. Ik begrijp uit reviews dat er af en toe wat kleine dips zijn naar 27 fps, maar is me nog niet opgevallen.

Je hebt met Indiana Jones and the Great Circle op de Switch 2 nu de mogelijkheid om de game zowel docked en handheld te spelen. Vind ik een erg groot voordeel ten opzichte van de Xbox en PS5. Daarom is de Switch en Switch 2 ook mijn favoriete platform. Natuurlijk ziet het er allemaal nog mooier uit op de Xbox Series X en PS5, maar van wat ik nu gezien heb is dit ook weer een indrukwekkende Switch 2 game die echt niet onderdoet.
afterhourpower1 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 18:29:
[...]

Als dit in Nederland ook komt zou dat top zijn.
Voorlopig zijn er geen signalen dat dit naar Europa komt. In Australië (ook PAL territorium ;)) heeft men wel een Pokopia bundel uitgebracht.

Nu kan je als je een beetje rondshopt wel makkelijk deze combo voor 500 euro of minder zelf maken. In Frankrijk kost een Switch 2 zonder game 420-430 euro.
Pagina: 1 ... 159 160 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4