Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Net besteld met case bij nyxi zelf voor 84 euro, dit met kortingscode NYXISW2.Cyberw00d schreef op maandag 13 april 2026 @ 16:55:
Vandaag is de nyxi hyperion 3 binnen gekomen!
Eerste indruk is het een enorme verademing voor mijn handen, het voelt echt zoveel beter dan de orginele joy cons ook al had ik daar een grip case om ….
En voor 87 euro een stuk goedkoper dan de website online dus mochten mensen geïnteresseerd zijn in deze controller zou ik de orginele store op ome Ali zoeken en daar bestellen …
6 april besteld en dus vandaag 13 april binnen .. precies 1 week .
[Afbeelding]
Mooie deal !!richards3 schreef op maandag 13 april 2026 @ 19:21:
[...]
Net besteld met case bij nyxi zelf voor 84 euro, dit met kortingscode NYXISW2.
Ben er erg blij mee 😎 net even opnieuw de demo van pragmata handheld uitgespeeld en het ligt super in de hand
Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Voor de hero shooter fans... Overwatch komt vandaag op Switch 2 uit samen met het nieuwe seizoen 2 van Reign of Talon. Bron: Blizzard
Overwatch on Nintendo Switch™ 2
Take the fight with you as Overwatch arrives on Nintendo Switch 2. Better visuals, higher fidelity audio, and up to 60 FPS in both docked and handheld mode make this a much stronger way to experience the game on your Nintendo Switch 2. It’s a cleaner, crisper, portable version of Overwatch that still lets you play with your friends wherever you are.
Ik heb nu een 65 inch 4k scherm uit 2019x, samsung. Q90R. Ik zit er 3.20 m vanaf. Ik overweeg een 85 inch te kopen. Helaas geen oled ivm zon.
Hoe speelt zo’n groot scherm? Speel nu zelda breath w switch 2 editie. Lijkt me mooi binnenkort een groter scherm te kopen. Budget 5k oid.
Of is 85 te groot voor leuk gamen? (Zo dichtbij)
Hoe speelt zo’n groot scherm? Speel nu zelda breath w switch 2 editie. Lijkt me mooi binnenkort een groter scherm te kopen. Budget 5k oid.
Zelf geen ervaring met gamen, maar denk dat 85 wel echt te groot is voor die afstand.
Ik denk dat je met 77 inch meer dan prima zal zijn, maar goed dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
Ik zit zelf er 2,70 ongeveer vandaan volgens mij(Als ik goed onthouden heb), en heb 65 inch en zie alleen tv en geen muur net meer. Dus voor dat kleine stukje extra jij ervandaan zit(Zou 77 inch toch groot zat moeten zijn).
Misschien kan je eens mediamarkt ofzo in lopen, en eens bij een 85 inch tv staan. dan eens 3m er af gaan staan(Beetje gehurkt zitten ofzo om te kijken hoe dicht je dan wel niet bij het scherm zit).
Kijken of je dan geen nek klachten krijgt, je naar links en rechts moet kijken
.
Ik denk dat je met 77 inch meer dan prima zal zijn, maar goed dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
Ik zit zelf er 2,70 ongeveer vandaan volgens mij(Als ik goed onthouden heb), en heb 65 inch en zie alleen tv en geen muur net meer. Dus voor dat kleine stukje extra jij ervandaan zit(Zou 77 inch toch groot zat moeten zijn).
Misschien kan je eens mediamarkt ofzo in lopen, en eens bij een 85 inch tv staan. dan eens 3m er af gaan staan(Beetje gehurkt zitten ofzo om te kijken hoe dicht je dan wel niet bij het scherm zit).
Kijken of je dan geen nek klachten krijgt, je naar links en rechts moet kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 14-04-2026 21:17 ]
Ik denk dat je dan een goede zonnebril nodig hebtTweakerVincent schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 21:05:
Ik heb nu een 65 inch 4k scherm uit 2019x, samsung. Q90R. Ik zit er 3.20 m vanaf. Ik overweeg een 85 inch te kopen. Helaas geen oled ivm zon.
Ik denk persoonlijk dat 85 inch wel echt te enthousiast is.
Haha precies. Als je de ondertiteling leest dan lijkt het alsof je vanaf de zijlijn naar een tennis wedstrijd kijkt.Carlos0_0 schreef op dinsdag 14 april 2026 @ 21:16:
Zelf geen ervaring met gamen, maar denk dat 85 wel echt te groot is voor die afstand.
Kijken of je dan geen nek klachten krijgt, je naar links en rechts moet kijken.
Mijn ervaring met TV’s in de winkel is dat ze daar kleiner lijken dan bij mij in de woonkamer. Dat komt denk ik door de grote open ruimte.
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4