Vanuit singleplayer perspectief: Van wat ik lees is de uitbreiding net het natuurlijkst als je het hele spel speelt i.p.v. achteraf de extra toevoegingen gaat spelen. Zie het als Super Mario Wonder: Director’s Cut. De boss battles worden regelmatig geprezen als de beste uit de 2D serie.AceAceAce schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:22:
Zijn er mensen die Super Mario Wonder direct op de NS2 hebben gekocht of juist niet en hun mening willen delen? Die 80 euro is wel echt fors, in relatie tot wat sommige reviews een matige update noemen als je geen Nintendo Online abbo hebt, bijvoorbeeld in deze review van budgetgaming
Multiplayer is een andere gebruikerscase maar voor iemand die de volledige game nog niet heeft is het zeker zinvol om gewoon alles samen te kopen.
Of dit 80 euro waard is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar het zal denk ik niet zo moeilijk zijn om hier significant goedkoper aan te raken. Persoonlijk heb ik rond release 45 euro voor Wonder op de Switch 1 betaald, en dat is het spel absoluut waard. 20 euro voor de DLC lijkt me dan weer relatief duur als je niet van plan bent om Wonder opnieuw te spelen of het in multiplayer gaat spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 31-03-2026 17:31 ]