AceAceAce schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:22:
Zijn er mensen die Super Mario Wonder direct op de NS2 hebben gekocht of juist niet en hun mening willen delen? Die 80 euro is wel echt fors, in relatie tot wat sommige reviews een matige update noemen als je geen Nintendo Online abbo hebt, bijvoorbeeld in deze review van budgetgaming
Vanuit singleplayer perspectief: Van wat ik lees is de uitbreiding net het natuurlijkst als je het hele spel speelt i.p.v. achteraf de extra toevoegingen gaat spelen. Zie het als Super Mario Wonder: Director’s Cut. De boss battles worden regelmatig geprezen als de beste uit de 2D serie.

Multiplayer is een andere gebruikerscase maar voor iemand die de volledige game nog niet heeft is het zeker zinvol om gewoon alles samen te kopen.

Of dit 80 euro waard is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar het zal denk ik niet zo moeilijk zijn om hier significant goedkoper aan te raken. Persoonlijk heb ik rond release 45 euro voor Wonder op de Switch 1 betaald, en dat is het spel absoluut waard. 20 euro voor de DLC lijkt me dan weer relatief duur als je niet van plan bent om Wonder opnieuw te spelen of het in multiplayer gaat spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 31-03-2026 17:31 ]

Zijn er mensen die Super Mario Wonder direct op de NS2 hebben gekocht of juist niet en hun mening willen delen?
Ik ga het nog kopen, maar koop games vrijwel nooit voor de volle mep.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 19:56
Mutatie schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:51:
[...]

Haha ja het waren mooie tijden, vooral de overgang van SNES naar Playstation, van sprites naar 3D was epic. Van FF6 naar FF7. En wat later Half Life 2 was echt iets bijzonders :D

Maar nog steeds hoor, games als RDR2, Witcher 3, FF7 Remake/Rebirth, Clair Obscur staan in mn top beste games ever naast Chrono Trigger, Command and Conquer/Red Alert, Metal Gear Solid, FF7 en 10. En graphics zijn ook niet altijd alles, Nier Automata staat er ook in :)
Wat zijn we toch gewend 😃 Zoveel mooie herinneringen en herinneringen die nog gemaakt gaan worden. In de toekomst als we dan mogen leven, zullen we het over deze tijd hebben. Dan is dit nostalgisch.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:50
JackAvery schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 17:30:
[...]

Vanuit singleplayer perspectief: Van wat ik lees is de uitbreiding net het natuurlijkst als je het hele spel speelt i.p.v. achteraf de extra toevoegingen gaat spelen. Zie het als Super Mario Wonder: Director’s Cut. De boss battles worden regelmatig geprezen als de beste uit de 2D serie.

Multiplayer is een andere gebruikerscase maar voor iemand die de volledige game nog niet heeft is het zeker zinvol om gewoon alles samen te kopen.

Of dit 80 euro waard is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar het zal denk ik niet zo moeilijk zijn om hier significant goedkoper aan te raken. Persoonlijk heb ik rond release 45 euro voor Wonder op de Switch 1 betaald, en dat is het spel absoluut waard. 20 euro voor de DLC lijkt me dan weer relatief duur als je niet van plan bent om Wonder opnieuw te spelen of het in multiplayer gaat spelen.
Verzamelaar die ik ben heb ik de fysieke SW 2 versie gekocht, terwijl ik de SW1 versie ook heb. Dan heb ik de complete versie (hoewel de nieuwe DLC volgens mij niet op de cartridge staat), inclusief het lelijkste hoesje dat ze maar konden bedenken.

Ik vind de nieuwe bossfights wel leuk en voor 2D Mario games is het beter dan het 3x springen op het hoofdje dat we normaal doen, maar echt bijzonder vind ik het nou ook weer niet. De game zelf blijf ik fantastisch vinden. Ja, de gewone levels blijven makkelijk (maar zeer vermakelijk), maar de special levels vind ik dan altijd echt leuk. Na Super Mario World vind ik dit de leukste 2D Mario.

Gisteren Super Mario Odyssey even opgestart want ik moet nog wat maantjes en purple coins, maar wat blijft dat een geweldige game zeg. Hopelijk komt er een Super Mario Odyssey 2 want ik vind Bowers Fury (er was de hoop dat Nintendo iets ging doen met het concept van dat korte spelletje) wel grappig maar ik heb toch echt veel liever de stijl van Odyssey.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:10

Pykow

Angelo OTR

Zijn er mensen die Super Mario Wonder direct op de NS2 hebben gekocht of juist niet en hun mening willen delen? Die 80 euro is wel echt fors, in relatie tot wat sommige reviews een matige update noemen als je geen Nintendo Online abbo hebt, bijvoorbeeld in deze review van budgetgaming
Ik heb wonders op de Switch 1 gespeeld en geen behoefte aan een grafische update naar Switch 2.
ook de DLC is blijkbaar geen nieuwe map, maar alleen uitdagingen.
Sorry ik ben niet de juiste doelgroep voor mario.
Ik vindt de personages geweldig en gisteren ook heel erg genoten van de nieuwe film.
maar als ik mario speel is het gewoon de levels uitspelen en klaar.
geen oneindige muntjes en maantjes verzamelen, daarvoor zijn er te veel games op de markt die ook mijn aandacht vragen.

Ik speel veel games solo en dat is ook een reden waarom ik Mario kart, Smash bros etc. eigenlijk veel al links laat liggen, want na paar uurtjes heb je alles wel gezien en is de fun er helemaal uit.
Bij mario kart random verliezen door een blue shell is frustrerend omdat je gewoon pech kan hebben.
bij smash bros ligt het gewoon aan mij dat ik gewoon niks ervan snap.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Cyrax0508 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 12:07:
[...]

Verzamelaar die ik ben heb ik de fysieke SW 2 versie gekocht, terwijl ik de SW1 versie ook heb. Dan heb ik de complete versie (hoewel de nieuwe DLC volgens mij niet op de cartridge staat), inclusief het lelijkste hoesje dat ze maar konden bedenken.
Waarom zou de DLC niet op de cartridge staan? Het wordt namelijk zelfs op dat lelijke hoesje aangegeven.

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 13:35:
[...]

Waarom zou de DLC niet op de cartridge staan? Het wordt namelijk zelfs op dat lelijke hoesje aangegeven.
Omdat er een download van 3,5 GB werd gedaan, vandaar dat ik dat denk/dacht.
Cyrax0508 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 14:50:
[...]

Omdat er een download van 3,5 GB werd gedaan, vandaar dat ik dat denk/dacht.
Ik ken geen vergelijkbare situaties waarbij de DLC niet op de cartridge staat van een Nintendo first party game. Op de Switch 2 cartridge staat versie 1.1.0. Vorige week is er een update uitgekomen, versie 1.2.0. Dan worden alle voorgaande updates ook gedownload. Wel een stevige download, maar ik verwacht/hoop niet dat de DLC daar onder valt.

https://www.nintendo.com/...-Bros-Wonder-2485410.html

• Cyrax0508
L23 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 14:59:
[...]

Ik ken geen vergelijkbare situaties waarbij de DLC niet op de cartridge staat van een Nintendo first party game. Op de Switch 2 cartridge staat versie 1.1.0. Vorige week is er een update uitgekomen, versie 1.2.0. Dan worden alle voorgaande updates ook gedownload. Wel een stevige download, maar ik verwacht/hoop niet dat de DLC daar onder valt.

Aah, ik keek nog en er stond 3,5 GB software en een 480mb update. Vandaar. My bad,

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:10

Pykow

Angelo OTR

L23 schreef op donderdag 2 april 2026 @ 14:59:
[...]

Uhm Nintendo heeft nu ook steeds meer games waarbij er niet eens een cardridge meer is.
en een DLC staat voor DOWNLOADABLE CONTENT.
Dus je mag verwachten dat je dit moet downloaden en dat er op de cardridge alleen een variable instaat dat je "gratis" de DLC mag downloaden

Angelo NL / Global Cargo VTC

Pykow schreef op donderdag 2 april 2026 @ 16:36:
[...]

Uhm Nintendo heeft nu ook steeds meer games waarbij er niet eens een cardridge meer is.
en een DLC staat voor DOWNLOADABLE CONTENT.
Dus je mag verwachten dat je dit moet downloaden en dat er op de cardridge alleen een variable instaat dat je "gratis" de DLC mag downloaden
uhm ok...

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:11
Monster Hunter Rise: De DLC is een beetje destijds aan me voorbij gegaan tot nu dan want Sunbreak staat voor 5,99 in de eShop.

Monster Hunter Wilds:Ik denk dat Capcom tijdens de DLC aankondiging met een Switch 2 versie gaat komen.

[Dit is een Switch 1/2 bericht]

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 02-04-2026 18:06 ]

Pagina: 1 ... 155 156 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4