• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:17
Gynnad schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 17:03:
[...]

Mocht dat echt zijn, een remake zou echt geweldig zijn. Hopelijk dan ook alleen voor de Switch 2 zodat ze ook alle potentie uit de Switch 2 kunnen halen.

Zou een instant buy zijn voor mij.
Hoe vaak is dezelfde Zelda wel niet opnieuw gedaan? Geruchten gaan ook over een nieuwe Star Fox game, dat lijkt mij lekker dan de zoveelste remake van een franchise. Dezelfde game op onderhand elke console verkrijgbaar nu.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Deezers schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 17:17:
[...]

Hoe vaak is dezelfde Zelda wel niet opnieuw gedaan? Geruchten gaan ook over een nieuwe Star Fox game, dat lijkt mij lekker dan de zoveelste remake van een franchise. Dezelfde game op onderhand elke console verkrijgbaar nu.
Nog nooit? Op de 3DS hebben we een remaster gehad. Maar een remake hebben we nog nooit gehad.

Het schijnt een S2 exclusive te zijn.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:10
Gynnad schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 17:03:
[...]

Mocht dat echt zijn, een remake zou echt geweldig zijn. Hopelijk dan ook alleen voor de Switch 2 zodat ze ook alle potentie uit de Switch 2 kunnen halen.

Zou een instant buy zijn voor mij.
Hopelijk is het een full remake en geen veredelde remaster van de 3DS versie. Gebruik de engine van BotW/Tears om een giga nieuw, maar vertrouwd, OoT Hyrule te maken. Voeg nieuwe gebieden toe, gebieden die misschien straks ook 'exclusief' in de Zelda film voorkomen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:41
Precies een remake van in mijn ogen beste Zelda game ooit, zou top zijn.

Verwacht dat dat direct de best verkopende game van het jaar gaat zijn.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 23:50
Gynnad schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 19:13:
Precies een remake van in mijn ogen beste Zelda game ooit, zou top zijn.

Verwacht dat dat direct de best verkopende game van het jaar gaat zijn.
Dat is Pokopia denk ik

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:12
New Star Fox game coming this summer, according to reliable Nintendo leaker: https://www.polygon.com/n...endo-switch-2-rumor-leak/

Ik weet ff niet wat ik hier van moet denken.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

En een nieuwe 3D Mario in 2027. Dat zijn mooie geruchten van Nate.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:12
Mog schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 22:03:
Alles wat hij voor dit jaar noemt klinkt geweldig.3D Mario pas in 2027 kan ik prima mee leven.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 00:06
Mog schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 22:03:
Deze vind ik een beetje vanzelfsprekend. Sterker nog, ik vind dat die eigenlijk in 2026 al moet komen. Bij launch van de Switch2 was het al helemaal perfect geweest, maar ik denk dat de Switch 2 eerder is uitgekomen dan de bedoeling was.
Pagina: 1 ... 154 155 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4