• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:07
Voor de liefhebbers, het begint zo om 11 uur :).
Ik zit hem voor de grap eens te kijken, maar heb je hem gemist. zou ik wel even terug kijken.
Hele drone show met de oude pokemon geluidjes, met pokemons vangen / ruilen etc, super grappig gedaan.

edit:

Oh verder laten ze niks zien, het was alleen een drone show. Maar wel leuk om even gezien te hebben :).

[ Voor 54% gewijzigd door Carlos0_0 op 27-02-2026 11:14 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:06

JK

A13X schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 08:18:
[...]

Sinds een week heb ik Lego City Undercover ook voor ons zoontje van 4, maar ik vind het ook leuk doordat het doorspekt is met referenties naar (oude) films en series. Gekocht nadat ik de kleine Lego star wars op de PC had laten spelen (ooit gratis bij Epic) en daar had hij zo'n lol in. Vooral in het schieten wat mama wat minder leuk vond O-) (Hij lag helemaal dubbel om alles wat dan uit elkaar valt.) Dus toen maar LCU gekocht voor op de switch voor hem aangezien de reviews en de aanbieding.
Hij is echt grappig. En waar Nederlands vaak niet leuk is of grappen niet meer leuk zijn, blijft deze wel erg goed. Ook op Apollo Island als je op de achtergrond de omroeper hoort over snacks enz. is echt hilarisch.
Ooit gekocht in de store voor €4,79. Het geld dubbel en dwars waard, want er zitten veel speeluurtjes in.
De haai vindt hij trouwens nog steeds erg eng, als ik in het water spring, duikt hij weg om niet te hoeven kijken. :P

Op de 3DS (3D-optie uitgeschakeld, is nog niet goed voor ogen jonger dan 6 jaar, meen ik) speelt hij de prologue, Lego City Undercover: The Chase Begins.

Enige nadeel van Lego City Undercover is dat het nog een aantal bugs bevat. Eentje is dat de boel vastloopt als je een helikopter wil bestellen bij een helipad. Als je al even aan het spelen bent, loopt het spel gewoon keihard vast. Het werkt alleen net nadat het spel opnieuw is gestart. Dat is een bug die ze er van mij echt nog wel uit hadden mogen halen. Al leren jonge kinderen zo wel wat bugs zijn. _/-\o_

Het is alleen nog een beetje zoeken naar andere makkelijke spellen voor jonge kinderen, liefst ook in het Nederlands. Dat Engels komt vanzelf wel, want dat leren ze ook op school.
Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 10:58:
Voor de liefhebbers, het begint zo om 11 uur :).

[YouTube: 【公式】Pokémon 30th Anniversary Drone Show]

Ik zit hem voor de grap eens te kijken, maar heb je hem gemist. zou ik wel even terug kijken.
Hele drone show met de oude pokemon geluidjes, met pokemons vangen / ruilen etc, super grappig gedaan.

edit:

Oh verder laten ze niks zien, het was alleen een drone show. Maar wel leuk om even gezien te hebben :).
Erg tof inderdaad. Als ik dat zie toch wel jammer dat de originele Red/Blue/Yellow Game Boy games niet naar de Switch komen al is FireRed/LeafGreen ook wel leuk.

• Carlos0_0
L23 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:21:
[...]

Erg tof inderdaad. Als ik dat zie toch wel jammer dat de originele Red/Blue/Yellow Game Boy games niet naar de Switch komen al is FireRed/LeafGreen ook wel leuk.
Och ik hoef geen originele Red / Blue / Yellow, eigenlijk is FireRed / Leaf Green hetzelfde zowat(Met een beetje extra content).
Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:24:
[...]

Och ik hoef geen originele Red / Blue / Yellow, eigenlijk is FireRed / Leaf Green hetzelfde zowat(Met een beetje extra content).
Tja, als ik die drone show kijk denk ik daar toch anders over :p Nostalgie.

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

A13X

Dude

JK schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:06:
[...]

Hij is echt grappig. En waar Nederlands vaak niet leuk is of grappen niet meer leuk zijn, blijft deze wel erg goed. Ook op Apollo Island als je op de achtergrond de omroeper hoort over snacks enz. is echt hilarisch.
Ooit gekocht in de store voor €4,79. Het geld dubbel en dwars waard, want er zitten veel speeluurtjes in.
De haai vindt hij trouwens nog steeds erg eng, als ik in het water spring, duikt hij weg om niet te hoeven kijken. :P

Op de 3DS (3D-optie uitgeschakeld, is nog niet goed voor ogen jonger dan 6 jaar, meen ik) speelt hij de prologue, Lego City Undercover: The Chase Begins.

Enige nadeel van Lego City Undercover is dat het nog een aantal bugs bevat. Eentje is dat de boel vastloopt als je een helikopter wil bestellen bij een helipad. Als je al even aan het spelen bent, loopt het spel gewoon keihard vast. Het werkt alleen net nadat het spel opnieuw is gestart. Dat is een bug die ze er van mij echt nog wel uit hadden mogen halen. Al leren jonge kinderen zo wel wat bugs zijn. _/-\o_

Het is alleen nog een beetje zoeken naar andere makkelijke spellen voor jonge kinderen, liefst ook in het Nederlands. Dat Engels komt vanzelf wel, want dat leren ze ook op school.
4,79 was hij van de week ook, kon hem niet laten liggen voor dat geld. Afgelopen weekend wel een tijdje met hem zitten spelen, denk een missie of 4 en hij is niet vastgelopen bij ons op de S2.

De eerste keer dat hij in het water viel en de haai hem greep barste hij in lachen uit en sprong er vervolgens nog eens 10x in. Dat was het geld al dubbel en dwars waard. Hij word nu ook langzaam beter met de controller, Mario cart vind hij ook leuk maar dat frustreerd hem nogal omdat hij nog met geen mogelijkheid kan winnen. Daarvoor is hij nog te jong/heeft hij nog niet in de gaten hoe dat werkt. Hij vind het nog te leuk om overal tegenaan te botsen en de weg volgen is nog wat lastig.

Daarom ook Lego City en een paar Paw Patrol spellen gehaald, kan hij oefenen en ook "winnen". Kan hij daarna weer boos worden omdat hij word ingemaakt met MC door papa en z'n zus van 12 (Waartegen ik het inmiddels ook geregeld moet afleggen) :+

Awesome

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Voor mijn Switch 2 welke voor een groot gedeelte van zijn leven (sinds release) alleen maar heeft stof lopen happen breken heftige tijden aan. Zowel de RE: Generations Pack als Pokémon Fire Red gaan vanaf vandaag uitbundig gespeeld worden :p

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:46
Ik neem aan dat games op een Switch aan een account worden gekoppeld. Kan je bij zo’n account gewoon het e-mailadres zelf wijzigen? En is er ook een accountnaam of is dat het emailadres?

Reden dat ik het vraag is dat ik soms een gebruikte Switch aangeboden zie worden en die zouden dan met voorgeïnstalleerde games komen, maar ik vraag me dan af of je dan ook het e-mailadres van de verkoper moet gaan gebruiken.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Ample Energy schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:46:
Ik neem aan dat games op een Switch aan een account worden gekoppeld. Kan je bij zo’n account gewoon het e-mailadres zelf wijzigen? En is er ook een accountnaam of is dat het emailadres?

Reden dat ik het vraag is dat ik soms een gebruikte Switch aangeboden zie worden en die zouden dan met voorgeïnstalleerde games komen, maar ik vraag me dan af of je dan ook het e-mailadres van de verkoper moet gaan gebruiken.
Ik zou gewoon geen digitale games overnemen.

• Carlos0_0
Ample Energy schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:46:

Ja het email van de verkoper moet je dan gaan gebruiken, echter kan je deze wel wijzigen(En account enzo).
Je heb dan uiteraard wel toegang nodig tot zijn account / mail nodig, want ja anders lukt het wijzigen niet.

Dus ik zou zoiets niet snel zo overnemen, of ieder geval niet er vanuit gaan. Ik die spellen dan kan blijven gebruiken.

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:06

JK

A13X schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:26:
[...]

4,79 was hij van de week ook, kon hem niet laten liggen voor dat geld. Afgelopen weekend wel een tijdje met hem zitten spelen, denk een missie of 4 en hij is niet vastgelopen bij ons op de S2.

De eerste keer dat hij in het water viel en de haai hem greep barste hij in lachen uit en sprong er vervolgens nog eens 10x in. Dat was het geld al dubbel en dwars waard. Hij word nu ook langzaam beter met de controller, Mario cart vind hij ook leuk maar dat frustreerd hem nogal omdat hij nog met geen mogelijkheid kan winnen. Daarvoor is hij nog te jong/heeft hij nog niet in de gaten hoe dat werkt. Hij vind het nog te leuk om overal tegenaan te botsen en de weg volgen is nog wat lastig.

Daarom ook Lego City en een paar Paw Patrol spellen gehaald, kan hij oefenen en ook "winnen". Kan hij daarna weer boos worden omdat hij word ingemaakt met MC door papa en z'n zus van 12 (Waartegen ik het inmiddels ook geregeld moet afleggen) :+
Ze gaan steeds beter worden met die joypad. Mijn zoontje kan het nu gewoon echt goed. Bepaalde dingen lukken 'm nog niet, maar dat is steeds minder en minder. Hier is die haai sinds kort een probleem. Voorheen niet. Moet altijd wel lachen als hij wegduikt. :+

We spelen met name via docking op de Switch 1. Dochter van 3 wil dan ook mee gamen, had voor haar al een goedkope joypad gekocht bij de Action, want ze liet de Pro joypad mij iets te vaak uit haar handen vallen. Maar ze is echt nog te jong, snapt er de ballen van, maar wil toch gamen anders veel gezeur. In Lego City bestuurt ze dan de trein. Wel leuk dat je het met z'n tweeën kan spelen.

Vastlopers gebeuren eigenlijk alleen bij de helipad en heel soms tussendoor, maar de helipad krijg je pas vrij laat in het verhaal vrijgespeeld. Ook alles zoeken en verzamelen is erg leuk. Echt jammer dat er geen deel 2 is gemaakt. Straks is AI zo ver, dat je 'm kan vragen een deel 2 te maken. :henk

Over Switch 2:
Heb trouwens net een screenprotector gekocht van amFilm op Amazon. Met zo'n alignment kit. Ik zag 11.000 reviews en een 4.6/5.0 als score. Ik laat nog wel horen hoe dat is afgelopen. Verder een opbergcase, dus ik kan er voor gaan. Alleen nog een Pro joypad voor de Switch 2 en dan eens kijken wat voor leuke games er zijn, ik denk dat het mooiste nog moet komen en ik heb nog zat voor de Switch 1 die ik niet of zelden heb aangeraakt.

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:50
schumi1986 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 11:26:
Voor mijn Switch 2 welke voor een groot gedeelte van zijn leven (sinds release) alleen maar heeft stof lopen happen breken heftige tijden aan. Zowel de RE: Generations Pack als Pokémon Fire Red gaan vanaf vandaag uitbundig gespeeld worden :p
Switch 2 voor fire red _O- (heb zelf zowel fire red voor de switch 1 en leaf green voor de switch 2 gekocht maar dat terzijde)

• schumi1986
  • Nu online
.

[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 27-02-2026 14:30 ]

• schumi1986
  • Nu online
.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:38
De nieuwe Pokemon weet indruk te maken.Gezien we volgende week een leuke spin-off krijgen vind ik een 2027 release meer dan prima.

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:46
Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 12:34:
[...]

Ja het email van de verkoper moet je dan gaan gebruiken, echter kan je deze wel wijzigen(En account enzo).
Je heb dan uiteraard wel toegang nodig tot zijn account / mail nodig, want ja anders lukt het wijzigen niet.

Dus ik zou zoiets niet snel zo overnemen, of ieder geval niet er vanuit gaan. Ik die spellen dan kan blijven gebruiken.
Helder, bedankt!

Dan kan het een leuke optie zijn, mits we kunnen langskomen of iig kunnen betalen nadat het is geregeld.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:04
squashedraven schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 14:03:
[...]

Switch 2 voor fire red _O- (heb zelf zowel fire red voor de switch 1 en leaf green voor de switch 2 gekocht maar dat terzijde)
Ach, ik zat laatst via NSO wat originele gameboy games te spelen op de Switch2 en mijn 4k Oled tv. Dus het kan nog erger haha.

• Carlos0_0
jori040 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 15:30:
De nieuwe Pokemon weet indruk te maken.Gezien we volgende week een leuke spin-off krijgen vind ik een 2027 release meer dan prima.
Hoe kom jij op volgende week een leuke spinoff ?

• Carlos0_0
L23 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:01:
[...]

Pokémon Pokopia 5 maart?
O ja die, die laat ik gewoon aan mij voorbij gaan :P.
Carlos0_0 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 16:07:
[...]

O ja die, die laat ik gewoon aan mij voorbij gaan :P.
Die haal ik ook niet snel gezien de prijs, maar is voor mij vooralsnog wel een erg leuke/interessante Pokémon game. Pokémon Winds & Waves even afwachten. Het ziet er wel wat beter uit, maar dat mag je ook wel een keer verwachten met Switch 2 hardware. Tot nu toe kunnen mij die mainline Pokémon games me weinig interesseren.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:14
De Wind & Waves leaks blijken dus te kloppen. Dus in 2028 kunnen we dan eindelijk een lang geopperde Pokemon MMO verwachten?

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:51
Ik hoop het. Wind and Waves doet me niet zoveel.

• jori040
Nu Winds & Waves dit najaar niet uitkomt ben ik zeer benieuwd wat Nintendo dit najaar gaat doen.Ik denk dat we op zijn minst een 3D Mario of Zelda remake krijgen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:51
Hopelijk een nieuwe game ipv een remake. Een nieuwe Mario zou geweldig zijn.

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:50
Kom maar door met twilight Princess dan

• jori040
Timothy3000 schreef op vrijdag 27 februari 2026 @ 17:40:
Hopelijk een nieuwe game ipv een remake. Een nieuwe Mario zou geweldig zijn.
Het Zelda team kan in 2026 nog geen nieuwe Zelda klaar hebben.Mocht er een remake komen dan vermoed ik dat een andere studio die heeft gemaakt.

• Carlos0_0
Wimd & Waves zag er wel mooi uit, ik ben benieuwd duurt nog effe alleen :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:25
Voor degene die het hebben gemist:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gOHvK_c-FTdw84VXTV9R87UEU9o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jenguA58Ajg9rBRg7ljUe1xW.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:56
Hoe ga ik in godsnaam aan alle pokemon komen in fireleaf of redfire? Ik ken dus niemand die pokemon speelt in mijn omgeving, er zijn net aan wat mensen die ik ken met een switch.
Ik vind deze er wel leuk uitzien, en men heeft duidelijk nog wat tijd om hier aan te werken.

Overigens heeft men ook aangekondigd dat Gale of Darkness naar de GameCube app komt volgende maand, én heeft men bevestigd dat FireRed en LeafGreen Pokémon Home ondersteuning krijgen.

Pokémon Champions komt dan weer uit in april voor Switch 1.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 27-02-2026 20:04 ]

Pagina: 1 ... 150 151 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4