• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:22
Ook hier zou wel animo voor zijn 🤪

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• Cyberw00d
JackAvery schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:20:
[...]

Het heeft zeker een publiek met 6,72 miljoen sales op 3DS :)
Ik heb het gevoel dat de 3ds gamers altijd al iets anders publiek waren dan pc/diehard console gamers

Ik las dit artikel net;
https://id.nl/huis-en-ent...ijnt-mogelijk-pas-na-2028

2029 zou wel een gunstig effect hebben voor de switch 2 kwa third party titels . De switch 2 kan nu soort van de huidige gen bij benen. Als er weer een nieuwe next gen generatie start krijg je weer de switch en ps5 situatie denk ik en kiezen devs weer sneller ervoor de switch 2 over te slaan want ; “te zwak”

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:09
@Cyberw00d
Mensen die op de 3DS actief waren spelen nu op de Switch.De PC gamer moet vaak niets van consoles hebben.

• Cyberw00d
jori040 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:30:
@Cyberw00d
Mensen die op de 3DS actief waren spelen nu op de Switch.De PC gamer moet vaak niets van consoles hebben.
Ja ik kan er daarom inkomen dat die game het goed gaat doen bij de mensen die hem toen speelde op 3ds 👍🏻
Wat betreft pc gamers die niks van consoles moeten weten kan je gelijk hebben, zou dat zelf niet weten

• jori040
Cyberw00d schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:36:
[...]

Ja ik kan er daarom inkomen dat die game het goed gaat doen bij de mensen die hem toen speelde op 3ds 👍🏻
Wat betreft pc gamers die niks van consoles moeten weten kan je gelijk hebben, zou dat zelf niet weten
Moet zeggen dat ik met die game ook geen ervaring heb hoor.Misschien dat het nog eens op me pad komt.

Heb nu ff de focus op andere games.Wat is FF7 goed op de Switch2 zeg. :)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:41

RayNbow

Kirika <3

RayNbow schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 05:45:
[...]

Ik heb nog niet alles goed doorgenomen, maar mogelijk lijkt Dispatch PS5 in Japan ook gecensureerd te zijn.
Dit is trouwens daadwerkelijk het geval.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

jori040 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 15:30:
@Cyberw00d
Er is een hoop kruisbestuiving tussen gameplatformen hoor. Vorige zomer was er bvb. een poll van TechPowerUp. van 22.000+ respondenten speelde ongeveer 1/3de op een handheld,waarvan 1/3de hoofdzakelijk op een Switch. Belangrijk hierbij is dat er een serieuze bias in dit publiek zit - de bezoekers van TechPowerUp zijn zeker niet de tegenwoordige gemiddelde gamer.

Nu ben ik zelf ook biased, ik ben al bijna heel mijn leven voornamelijk een PC en Nintendo gamer ;) Ideale combinatie wat mij betreft.

Anyway, de Tomodachi Live direct heeft al meer dan een half miljoen views op het Amerikaanse kanaal. Best aardig op een paar uur tijd voor een direct over één game.
Cyberw00d schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 09:40:
[Afbeelding]

Zit nu een paar uur in ff7 ( ch.4 ) en probeer de game echt te waarderen en bij vlagen doe ik dat ook als het lekker knokken is . Maar ik vind de slome gameplay en wel erg veel verhaal niet zo mijn ding . Zier er prachtig uit verder maar in de toekomst schaf ik geen Final fantasy game meer aan , niet helemaal mijn ding
FYI, deze remakes zijn ook niet noodzakelijk representatief voor de gameplay van andere Final Fantasy games (behalve de vele cutscenes ;P). En zelfs het eerste en het tweede deel van deze trilogie is best verschillend.

• jori040
JackAvery schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:47:
[...]

FYI, deze remakes zijn ook niet noodzakelijk representatief voor de gameplay van andere Final Fantasy games (behalve de vele cutscenes ;P). En zelfs het eerste en het tweede deel van deze trilogie is best verschillend.
Welk deel zou jij hem dan aanraden ?
Ik geen.Zelfs part 2 en 16 gaat hij niet trekken vermoed ik.
jori040 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:56:
[...]

Welk deel zou jij hem dan aanraden ?
Ik geen.Zelfs part 2 en 16 gaat hij niet trekken vermoed ik.
Spin-offs en misschien de pre-PS1 games O-)
Die Virtua Fighter 5 remaster komt na wat vertraging op 26 maart uit:

En Mio krijgt een fysieke release. 30 USD in de USA.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.bsky.app/img/feed_thumbnail/plain/did:plc:porwhxzwut6vszlqjcvnmmag/bafkreiedjcs7urbs2rtlmkk3qbse366c2sq7zyjezaodgshiwebwo2r4im@jpeg

[ Voor 46% gewijzigd door JackAvery op 29-01-2026 20:03 ]

• jori040
JackAvery schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:57:
[...]

Spin-offs en misschien de pre-PS1 games O-)
Als hij met Rebirth zou beginnen dan kan hij tegen het probleem aanlopen dat de gameplay te overweldigend is.Misschien is verkopen van deze FF7 de beste optie.

FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles:Deze heb ik zelf nog op me lijstje staan om te kopen/spelen.Heb 0 ervaring met het origineel.

[ Voor 17% gewijzigd door jori040 op 29-01-2026 20:35 ]

jori040 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 12:18:
Nieuwe Direct op 5 feb ?: https://n1up.nl/news/geru...t-in-week-van-5-februari/
Dat zou dan op een donderdag zijn.

First-Party:Er zijn wat aangekondigde games die een vaste datum moeten krijgen.Denk aan Fire Emblem & Yoshi.

Third-Party:Mooi moment om nog even te melden dat er in feb drie Resident Evil games aankomen.
Het zou een Partner Direct worden (Bron: o.a. NateTheHate) ;)

• Cyberw00d
jori040 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 20:10:
[...]

Als hij met Rebirth zou beginnen dan kan hij tegen het probleem aanlopen dat de gameplay te overweldigend is.Misschien is verkopen van deze FF7 de beste optie.

FINAL FANTASY TACTICS - The Ivalice Chronicles:Deze heb ik zelf nog op me lijstje staan om te kopen/spelen.Heb 0 ervaring met het origineel.
Ik strijd nog wel even door met dit deel maar idd Final fantasy is misschien niet de game voor mij. Ik weetniet al ze allemaal hetzelfde zijn zoals ik hier lees zit er nogal verschil in ..
Er is gelukkig nog veel meer te gamen wat ik wel kan waarderen

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:55
JackAvery schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:09:
[...]

Dat zou teleurstellend zijn.

• jori040
JackAvery schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:09:
[...]

Ook prima.Een Direct met o.a. eigen games zie ik in feb nog wel gebeuren.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:55
L23 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:28:
[...]

Nee hoor. Of koop jij alleen maar first party games? :P
Niet alleen, maar wel het meest. Nu eerst maar beginnen aan Dispatch.

Edit:

En de laatste partner show cases was het vooral farming games en JRPG's. Allebei niet mijn ding.

[ Voor 18% gewijzigd door TomBraamhaar op 29-01-2026 21:55 ]

• jori040
Cyberw00d schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:13:
[...]

Ik strijd nog wel even door met dit deel maar idd Final fantasy is misschien niet de game voor mij. Ik weetniet al ze allemaal hetzelfde zijn zoals ik hier lees zit er nogal verschil in ..
Er is gelukkig nog veel meer te gamen wat ik wel kan waarderen
Ja bijna elk deel heeft een eigen verhaal en type gameplay[combat systeem].En toch kan ik zo even geen FF game bedenken die het bij jou goed zal doen.Juist ook omdat deze best wel toegankelijk is.

Vond je dat 1e baasgevecht niet vet dan ?

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 29-01-2026 22:09 ]

Pagina: 1 ... 144 145 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4