• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
jori040 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 14:35:
Zo weer wat stickers er bij na het Kirby Air Riders eventje van dit weekend.Nu weer verder met Metroid.
Hopelijk worden de beloningen beter. 10x5 minuten racen is toch wel lang voor een paar stickers en naamtags :P

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-12 17:33
Zoals in de Topic Warning valt te lezen is dit niet toegestaan

[ Voor 113% gewijzigd door BM op 06-12-2025 16:58 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Deezers schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:33:
[...]

Hopelijk worden de beloningen beter. 10x5 minuten racen is toch wel lang voor een paar stickers en naamtags :P
Verwacht dat het niet meer gaat worden dan dit.

• 259tim
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:02
mxmemx schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 22:44:
Ik vraag me soms wel eens af, waarom pre order ik nog?
...
Heel frusterend dit. Ik heb het ook opgegeven met online pre-orderen. Ik heb het geluk dat ik in een stad woon dus als ik een game echt snel wil bestel ik hem bij de de Mediamarkt, daar is het meestal wel te betalen met een paar euro korting op de adviesprijs en kan je hem zelf ophalen.

Qua bestellen: Ik denk dat het geen reet uitmaakt waar je hem besteld, het postsysteem is gewoon stuk en DHL, PostNL, DPD, alles is net zo slecht en allemaal proberen ze zoveel mogelijk kosten te besparen ten koste van de service, je kan alleen net toevallig pech of geluk hebben dat jij een bezorger in jouw wijk hebt die extra inzet toont, maar het systeem is vanbinnen net zo rot.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:08
259tim schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 16:30:
[...]

Heel frusterend dit. Ik heb het ook opgegeven met online pre-orderen. Ik heb het geluk dat ik in een stad woon dus als ik een game echt snel wil bestel ik hem bij de de Mediamarkt, daar is het meestal wel te betalen met een paar euro korting op de adviesprijs en kan je hem zelf ophalen.

Qua bestellen: Ik denk dat het geen reet uitmaakt waar je hem besteld, het postsysteem is gewoon stuk en DHL, PostNL, DPD, alles is net zo slecht en allemaal proberen ze zoveel mogelijk kosten te besparen ten koste van de service, je kan alleen net toevallig pech of geluk hebben dat jij een bezorger in jouw wijk hebt die extra inzet toont, maar het systeem is vanbinnen net zo rot.
Het gaat mis door de consument die gratis verzenden wil, het mag niets kosten. Je krijgt waar je (niet) voor betaalt.
DropjesLover schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 08:50:
[...]

Yep en yep.
Beide kabels werken prima direct op de tv en de monitor.
Zowel de 4k "blue ray" als 8k "ext1" ingangen geven hetzelfde gedrag, herkent/wisselt wel automatisch van input, maar geen beeld.
Vervelend. Met een beetje geduld googlen naar mogelijke redenen - er zijn zeker mensen die hetzelfde probleem hebben gehad. Kan een instelling op de receiver of op de Switch 2 zijn bvb. - al geprobeerd om HDR volledig uit te zetten op de Switch 2? Andere resoluties in de Switch 2 instellingen getest? 120Hz zeker uitgezet?

Sowieso ook opnieuw nakijken of er geen firmware updates voor je receiver zijn. En gebruik bij het testen zeker de HDMI kabel die bij je Switch 2 zat.
Wat zijn ook nog aan te raden accesoires/mods?
We (2 kinderen) gaan hem met name docked en onderweg (auto) gebruiken.
1 extra set joycons denk ik sowieso zodat we met zn vieren kunnen spelen.

Screenprotector (met applicator) en pouch van Ali hebben we.
De pouch valt tegen, geen vorm waar de joycons goed invallen :/
Persoonlijk raad ik altijd aan een tijdje met je console te spelen en ervaringsgewijs ondervinden wat je nu 'echt' nodig hebt. Als je een andere case wilt kan ik die van Nacon en Savage Raven aanbevelen, dat is stevig spul.

In de auto kan het misschien interessant zijn om een tablethouder te hebben maar ik zou dat eerst eens testen zonder.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:53
Denk er ook om dat het momenteel een drukke periode is voor post/pakketbezorgers.

PostNL moet nog steeds binnen 1 dag bezorgen. Vanaf 1 juli 2026 moet dit binnen 2 dagen. En vanaf juli 2027 is dit 3 dagen. Dit betekend helaas niet dat 100% van de post binnen deze periode moet zijn bezorgd, maar 95% wel. Daarbij bezorgd PostNL iets van 2,5 miljard brieven in 1 jaar.

Als je nu dus boos bent dat een preorder te laat is bezorgd, moet je even kijken of het wel op tijd is verzonden. Als het op tijd is verzonden, moet je helaas dus boos zijn op de bezorgdienst. Er wordt echter steeds minder post verzonden en dus minder inkomsten en daardoor minder personeel.

[ Voor 6% gewijzigd door RollieBollie op 06-12-2025 17:02 ]

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:25
Een vraag ivm de gespeelde software op de nintendo switch 2.
Je kan blijkbaar de laatste 20 gespeelde games bekijken,is er ook een mogelijkheid om al je gespeelde software te bekijken ?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

svenn15 schreef op zondag 7 december 2025 @ 07:17:
Een vraag ivm de gespeelde software op de nintendo switch 2.
Je kan blijkbaar de laatste 20 gespeelde games bekijken,is er ook een mogelijkheid om al je gespeelde software te bekijken ?
Ja, zie: RayNbow in "[Nintendo Switch 2] Algemene ervaring topic - Deel 1"

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Nu online
Ik ben sinds gisteren begonnen met Octopath Traveler 0, welke ik van sinterklaasje heb gekregen. Tot nu toe vind ikhet een fijne game om eerlijk te zijn. Moet eigenlijk Octopath traveler 2 nog uitspelen maar goed xD

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:48

Esumontere

Floep, banaan.

Ik ben inmiddels 6 uur bezig in OT0, ik vind het een heerlijk spel. Lekker rustig, niet te hoog tempo, vooral heerlijk om handheld te spelen. Het loopt feilloos op de Switch 2, geen framedrops of dergelijke opgevallen.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Lees veel gemixte reviews over MP4. Denk dat ervoor velen de verwachtingen toch te hoog gespannen waren, mede door de lange ontwikkelingstijd, waardoor het nu 'gewoon' aanvoelt als een nieuwe MP game zonder bijzondere veranderingen en het begin eigenlijk het beste is en het daarna per gebied minder wordt. En dan 8 jaar wachten om het in een weekend uit te spelen en met het grote 'wat nu' gevoel te hebben.. dan kan het ook alleen maar tegenvallen. Ik moet zelf nog beginnen maar baal er wel altijd van dat je zo'n gevoel onbewust toch altijd meeneemt tijdens het spelen..
Pagina: 1 ... 137 138 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4