• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:42
Kort Resident Evil Requiem-fragment toont focus op zombies: https://pu.nl/nieuws/play...t-toont-focus-op-zombies/

Als de Switch2 versie 60fps draait dan kies ik voor die versie.Dat de resolutie t.o.v. de PS5 versie minder zal zijn is voor mij geen groot probleem.

• jori040
Mog schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:26:
[...]

De vulva? Ligt het aan mij? Of zie ik overal vulva's?
Fijn hé dat ik je die optie geef om het zelf in te vullen.

De art direction is misschien wel beter dan deel 1.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 04-12-2025 16:48 ]

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:40
jori040 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:00:
Kort Resident Evil Requiem-fragment toont focus op zombies: https://pu.nl/nieuws/play...t-toont-focus-op-zombies/

Als de Switch2 versie 60fps draait dan kies ik voor die versie.Dat de resolutie t.o.v. de PS5 versie minder zal zijn is voor mij geen groot probleem.
60fps ? Zou het zo feest zijn? Ac shadows heeft me wel een beetje teleurgesteld. Ik ben heel benieuwd hoe deze game vergeleken met de andere consoles gaat draaien en 007 first light dan ook vooral

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• jori040
Cyberw00d schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:06:
[...]

60fps ? Zou het zo feest zijn? Ac shadows heeft me wel een beetje teleurgesteld. Ik ben heel benieuwd hoe deze game vergeleken met de andere consoles gaat draaien en 007 first light dan ook vooral
Zeker bij de AAA multiplatform games zou 60fps wel eens net te veel gevraagd kunnen zijn.Tot nu toe is elke exclusieve Nintendo Switch 2 game solide 60fps.

Ik had bij AC Shadows ook echt geen 60fps verwacht.

Verwacht dat alle eigen games van N in deze Switch 2 toekomst 60fps gaan draaien.

Het is ook de vraag hoeveel tijd & geld de ontwikkelaar/uitgever in een Switch 2 port wil besteden.We gaan het de komende jaren zien.

Dit nog:Wat een geweldige line-up heeft de switch 2 in zijn eerste maanden. :)

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:40
jori040 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:10:
[...]

Zeker bij de AAA multiplatform games zou 60fps wel eens net te veel gevraagd kunnen zijn.Tot nu toe is elke exclusieve Nintendo Switch 2 game solide 60fps.

Ik had bij AC Shadows ook echt geen 60fps verwacht.

Verwacht dat alle eigen games van N in deze Switch 2 toekomst 60fps gaan draaien.

Het is ook de vraag hoeveel tijd & geld de ontwikkelaar/uitgever in een Switch 2 port wil besteden.We gaan het de komende jaren zien.

Dit nog:Wat een geweldige line-up heeft de switch 2 in zijn eerste maanden. :)
Ik zou prima kunnen leven dat games zoals star wars , ac shadows en andere single player games 30fps draaien als ze daarmee Max grafische kwaliteit kunnen bieden. Multiplayer online games zoals fornite en hopelijk ooit cod moeten gewoon op 60fps natuurlijk

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:54
Hier is de postbode helaas nog niet langs geweest.

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:40
jori040 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 09:11:
120fps:Deze ga ik in een nieuwe run checken.Nu wil ik ff genieten van alle pracht in 60fps.

Wat me opvalt is dat de muziek echt prachtig is!!![Kenji Yamamoto]
Net wat gewisseld tussen de twee en de sprong van 60 naar 120fps is een groter verschil dan die paar extra pixels van 1080p naar 1440p (4k upscaled).
Hoe snel je ook rond draait, alles blijft haarscherp!

De atmosfeer is weer heerlijk!
Pagina: 1 ... 136 137 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4