Is dat normaal wel bekend dan? Ik heb geen idee waar je die info zou kunnen vinden.jori040 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:35:
Apart dat er geen vaste review tijd bekend is rondom Metroid prime 4.
Tja normaal is dat altijd wel ergens op het web terug te lezen.L23 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:41:
[...]
Is dat normaal wel bekend dan? Ik heb geen idee waar je die info zou kunnen vinden.
Op basis van wat ik weet over deze Metroid durf ik hem nog niet blind te kopen.Er zijn namelijk wel wat dingen waar ik een ? bij zet.
[ Voor 36% gewijzigd door jori040 op 02-12-2025 11:36 ]
Ik kan er totaal nog geen beeld bij vormen, wacht altijd de reviews af. Ik verwacht de reviews rond 2 a 3 uur middags vandaag.jori040 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:44:
[...]
Tja normaal is dat altijd wel ergens op het web terug te lezen.
Op basis van wat ik weet over deze Metroid durf ik hem nog niet blind te kopen.Er zijn namelijk wel wat dingen waar ik een ? bij zet.
Vaak is het embargo voor reviews wel bekend bij grote titels of wordt die via verschillende kanalen gedeeld; Bonanza was een dag van te voren, maar bij de release van de Switch en Mario Kart kregen we pas de reviews (weken) na release. Mogelijk bepaalt Nintendo de reviewembargo adv het vertrouwen dat ze hebben in het product. Maar dat is pure speculatie.
Vanmorgen rond 7 uur zag ik op Metroid subreddit een topic door het mod-team over de reviews om de reacties er op daarin te plaatsen om de rest spoilervrij te houden.
Daarin gaven ze aan dat het embargo om 12 uur (onze tijd) ging verlopen. Topic was echter net gelockt (en inmiddels verdwenen), ze zaten er blijkbaar een dag naast volgens de comments
Morgen openen ze 'm weer, maar heb verder geen idee waar ze de info vandaan hadden.
Daarin gaven ze aan dat het embargo om 12 uur (onze tijd) ging verlopen. Topic was echter net gelockt (en inmiddels verdwenen), ze zaten er blijkbaar een dag naast volgens de comments
Morgen openen ze 'm weer, maar heb verder geen idee waar ze de info vandaan hadden.
Of een eigen topic op Tweakers. Is er wel hypuh voor deze game?jori040 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:35:
Apart dat er geen vaste review tijd bekend is rondom Metroid prime 4.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik zie Metroid toch wel een beetje als een niche serie hoor.Denk dat een eigen topic net wat te veel van het goede is.Mog schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:28:
[...]
Of een eigen topic op Tweakers. Is er wel hypuh voor deze game?
Persoonlijk hang ik wat Nintendo games betreft het liefst in dit topic.
[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 02-12-2025 11:37 ]
Misschien zijn de reviewers te druk bezig om een embargo tijd te bespreken 😇 maar het spel is al enkele dagen in handen van sommige anderen, pas op voor spoilers.
Bij de meeste Nintendo games is het dinsdag of woensdag voor de release om 15:00 uur. Dus uiterlijk morgenmiddag. Hier overigens gewoon een pre-order staan. Na zoveel jaar verwacht ik geen slechte game, hooguit middelmatig of te hoge verwachtingen. Ben meer benieuwd of dit een serieuzere game blijft of dat ze ala andere Nintendo games nu alles (te) toegankelijk maken.JackAvery schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:33:
Misschien zijn de reviewers te druk bezig om een embargo tijd te bespreken 😇 maar het spel is al enkele dagen in handen van sommige anderen, pas op voor spoilers.
Mog schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:28:
[...]
Of een eigen topic op Tweakers. Is er wel hypuh voor {Metroid Prime 4: Beyond}?
HYPE!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qY6jtUrYRRujvG59ibgejEQG.jpg?f=user_large)
Kan niet wachten tot m'n pre-order binnen is.
Dat zegt volgens mij helemaal niks. Het zijn altijd dezelfde paar mensen hier op Tweakers die (in mijn ogen) onnodig veel topics openenMog schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:28:
[...]
Of een eigen topic op Tweakers. Is er wel hypuh voor deze game?
Hype heb ik sowieso nooit voor games, dat komt pas als de reviews uit zijn en ik het kan kopen. Vroeger had ik dat nog wel.
Ik ben vooral heel benieuwd naar de verschillen tussen Switch 1 en 2; de game is volgens mij gemaakt voor Switch 1, dus vraag me af of er behalve framerate ook andere verschillen op de 2 zijn en hoe goed die zijn. Prime Remastered vond ik er al erg goed uitzien, misschien oogt het met upscaling allemaal ook wat scherper.
Ja dat heb ik het zelfde, vroeger had ik nog een hype als iets uit kwam.L23 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:52:
[...]
Dat zegt volgens mij helemaal niks. Het zijn altijd dezelfde paar mensen hier op Tweakers die (in mijn ogen) onnodig veel topics openen
Hype heb ik sowieso nooit voor games, dat komt pas als de reviews uit zijn en ik het kan kopen. Vroeger had ik dat nog wel.
Al jaren heb ik dit al niet meer, ik zie het allemaal wel uiteindelijk.
Ik denk dat het ook met leeftijd te maken heeft. Ik kan me nog goed herinneren dat ik enorm uitkeek naar Halo 2 en Mass Effect etc. Het kan ook zijn dat games tegenwoordig gewoon veel te vroeg aangekondigd worden en/of nieuwere games in een serie een teleurstelling zijn.Carlos0_0 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:54:
[...]
Ja dat heb ik het zelfde, vroeger had ik nog een hype als iets uit kwam.
Al jaren heb ik dit al niet meer, ik zie het allemaal wel uiteindelijk.
Wellicht was Hollow Knight Silksong een uitzondering voor mij, maar daar werd je ook wel geleerd dat je er beter niet naar kan uitkijken
Dit zelfde heb ik dus ook . Een opgepoetste versie verwacht ik van switch 1 dus heel bijzonder gaat het denk ik niet worden . Gelukkig heeft Nintendo wel een tijd geleden aangegeven nu echt de focus op switch 2 te leggen . Ze waren nog te veel bezig met 1 ..plato82 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:53:
Ik ben vooral heel benieuwd naar de verschillen tussen Switch 1 en 2; de game is volgens mij gemaakt voor Switch 1, dus vraag me af of er behalve framerate ook andere verschillen op de 2 zijn en hoe goed die zijn. Prime Remastered vond ik er al erg goed uitzien, misschien oogt het met upscaling allemaal ook wat scherper.
Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Vergelijking tussen Switch 1 en Switch 2 editie features:plato82 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 11:53:
... benieuwd naar de verschillen tussen Switch 1 en 2 ... of er behalve framerate ook andere verschillen op de 2 zijn ...
https://game8.co/games/Me...-4-Beyond/archives/567597
En nog een artikel over de voordelen van de Switch 2 versie:
| https://www.gameshub.com/...-versions-differ-2841434/ Enhanced High Dynamic Range (HDR) Support The Switch 2 version will offer two graphical choices, favouring resolution or performance. Quality Mode will allow players to play at 4K resolution at 60 fps while docked to a TV. More Controller Options, Including Mouse Support
Faster Loading Times |
Mocht ik Metroid gaan kopen dan ben ik heel benieuwd hoe dat met muis[Joy-con] speelt.Heb nog wel ergens een klein tafeltje dat ik voor/naast m'n bank kan zetten.
https://www.metacritic.com/game/metroid-prime-4-beyond/
[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 02-12-2025 16:01 ]
En Digital Foundry is ook up:
YouTube: Metroid Prime 4 Switch 2 - DF Tech Review - Brilliant At Both 60Hz &...
YouTube: Metroid Prime 4 Switch 2 - DF Tech Review - Brilliant At Both 60Hz &...
Dacht een nieuw dock te hebben besteld, maar na een week nog geen status update (Verkoper via Amazon). Is de enige die uberhaupt Jemdo spullen verkoopt. Blijkt ook een nieuwe verkoper te zijn. Amazon zelf bood aan om het geld terug te storten. Heb nu via Jemdo zelf besteld en dan ben ik zelfs goedkoper uit. Zal wel een tijd duren.
Maar in de tussentijd lekker bezig met Bananza. Erg leuk spel. Maar heb het idee dat je fossielen zonder kaarten niet gaat vinden, of ik moet er wel echt zo erg overheen kijken. Dat heb ik met bananen sowieso dat ik ze blijkbaar niet zie.
Maar in de tussentijd lekker bezig met Bananza. Erg leuk spel. Maar heb het idee dat je fossielen zonder kaarten niet gaat vinden, of ik moet er wel echt zo erg overheen kijken. Dat heb ik met bananen sowieso dat ik ze blijkbaar niet zie.
Metroid:Oke gelukkig zijn de companions geen groot probleem.Dat de game weinig tot niets nieuws doet is voor mij ook geen minpunt.
Net de Nintendolife review gekeken en nu bezig met die van Digital Foundry. Ziet er uit als een game waar ik me prima mee zou vermaken. Metroid Prime Remastered vond ik ook tof.jori040 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:24:
Metroid:Oke gelukkig zijn de companions geen groot probleem.Dat de game weinig tot niets nieuws doet is voor mij ook geen minpunt.
Precies zoals verwacht: voor wat we nu weten een vrij veilige game gemaakt. En dat had ik ook precies gedacht dus inderdaad prima. Weet iemand hoeveel uur de singleplayer ongeveer duurt? En Nintendo kennende brengen ze wellicht nog wel over een paar maanden/jaar een (betaalde) update uit omdat ze dat nu bij meer games doen. Ze ondersteunen games vrij lang.jori040 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:24:
Nintendo Life claimt ongeveer 10 uur voor de main story en 20 uur voor 100% completion - voor een 70 euro game valt me dat toch wat tegen. Even afwachten wat de andere reviews over de duur zeggen.
Hoe lang denk je dat vorige Metroid prime games duurden?plato82 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:30:
Nintendo Life claimt ongeveer 10 uur voor de main story en 20 uur voor 100% completion - voor een 70 euro game valt me dat toch wat tegen. Even afwachten wat de andere reviews over de duur zeggen.
Prime 1 bvb minder dan 20 uur voor 100%
[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 02-12-2025 16:36 ]
Hoe doen jullie dat? Ik ben er altijd langer mee bezigJackAvery schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:33:
[...]
Hoe lang denk je dat vorige Metroid prime games duurden?
Prime 1 bvb minder dan 20 uur voor 100%
We zijn inmiddels 18 jaar verder en na al die jaren in ontwikkeling had ik gehoopt dat dat zich ook vertaalde in een wat langere game. Maar uiteindelijk liever kwaliteit dan kwantiteit en dat zit goed als ik de reviews zo zieJackAvery schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:33:
[...]
Hoe lang denk je dat vorige Metroid prime games duurden?
81 op Metacritc zie ik nog steeds als een meer dan prima game.Kirby Air Riders heeft een 80 op Metacritc en gaat waarschijnlijk mijn game van het jaar worden.
Beide games hebben denk gemeen dat het niet voor iedereen is.Voor mezelf kijk ik altijd of ik met de genoemde minpunten kan leven.
Als de game fun is dan boeit een korte lengte me niet zo.
Heb de game besteld.
Beide games hebben denk gemeen dat het niet voor iedereen is.Voor mezelf kijk ik altijd of ik met de genoemde minpunten kan leven.
Heb de game besteld.
[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 02-12-2025 19:47 ]
En binnen, inclusief ‘Tony Hawk’s Pro Skater 3+4’:Yonix schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:34:
Vanochtend Split Fiction besteld voor € 23 @Amazon.nl.
Is wel een code in een doosje, maar toch.
:strip_exif()/f/image/924wXQLPYdHQUfPBC5s5AZ07.jpg?f=fotoalbum_large)
Totaal: € 48. Alleen heel dat ‘code in a box-gebeuren’ is wel echt te zot voor woorden. Nu zit ik met twee nutteloze verpakkingen en de impact op het milieu is groter dan een digitale download.
Lekker bezig Nintendo.
@Yonix En toch besteld. Lekker bezig Yonix
Het is een van de redenen dat ik ook dit soort games gewoon links laat liggen. Paar jaar terug ook specifiek gezocht naar een spel die voornamelijk als Code in Box te verkrijgen was, maar initieel werd verkocht als cartridge. Heeft even geduurd, maar wel gevonden.Yonix schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 20:01:
[...]
En binnen, inclusief ‘Tony Hawk’s Pro Skater 3+4’:
[Afbeelding]
Totaal: € 48. Alleen heel dat ‘code in a box-gebeuren’ is wel echt te zot voor woorden. Nu zit ik met twee nutteloze verpakkingen en de impact op het milieu is groter dan een digitale download.
Lekker bezig Nintendo.![]()
Klopt wat je zegt. Beide games zijn overduidelijk geen mainstream en ik ben oprecht blij dat Nintendo ook nog games maakt die niet per direct een groot publiek aanspreken. En Metroid/Kirby Air Riders spreekt natuurlijk niet iedereen aan.jori040 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 19:41:
81 op Metacritc zie ik nog steeds als een meer dan prima game.Kirby Air Riders heeft een 80 op Metacritc en gaat waarschijnlijk mijn game van het jaar worden.
Heb de game besteld.
Mij dan weer wel, ik hou ook van de diversiteit in mijn games. Ik kan in elk geval niet wachten op MP4
Same, ik heb daar helemaal niets mee. Ik koop weleens een game hier en daar digitaal op mijn Switch, maar grootste gedeelte is fysiek. Als de SW 1 versie wel fysiek is en de SW2 versie niet, dan kies ik voor de eerste, zoals met Little Nightmares III.Sir_Lion schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 20:19:
[...]
Het is een van de redenen dat ik ook dit soort games gewoon links laat liggen. Paar jaar terug ook specifiek gezocht naar een spel die voornamelijk als Code in Box te verkrijgen was, maar initieel werd verkocht als cartridge. Heeft even geduurd, maar wel gevonden.
[ Voor 27% gewijzigd door Cyrax0508 op 03-12-2025 07:53 ]
Zijn het 'normale' hoesjes? Dus wel met ruimte voor een fysiek game? Zo ja dan zijn het toch mooie reserve hoesjes. Verder is het natuurlijk leuker om te giften...denk ik? Toch iets wat je kan geven vs alleen maar een code.Yonix schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 20:01:
[...]
En binnen, inclusief ‘Tony Hawk’s Pro Skater 3+4’:
[Afbeelding]
Lekker bezig Nintendo.![]()
En ja, denk ook dat als je een keer even niet weet wat je wilt spelen en je gaat langs je games in de kast, dan heb je toch meer zichtbaarheid vs een digitale game
10 second ninja DONE
@Sagat Ik heb een aantal van die spellen bij Action gekocht zeg maar en die hebben wel allemaal een cart slot. super leuk natuurlijk, maar als ik naast me kijk heb ik al een stapel met 30 doosjes liggen die aan het verstoffen zijn.
Kleinere, goedkopere spellen koop ik prima digitaal (en op de pc heb ik daar om één of andere reden geen problemen mee), maar duurdere spellen toch liever fysiek als het even kan.
Kleinere, goedkopere spellen koop ik prima digitaal (en op de pc heb ik daar om één of andere reden geen problemen mee), maar duurdere spellen toch liever fysiek als het even kan.
Ik koop alleen digitaal. Ik heb nog een trauma van toen de kinderen jong waren en de cartridges/cd’s in het verkeerde hoesje zaten of ergens los lagen (of helemaal verdwenen). Bovendien wil ik alles hetzelfde, alles fysiek of alles digitaal, maar geen mix. Digitaal is lekker overzichtelijk.
Heb dit ook geprobeerd,althans van fysiek over te stappen naar digitaal. Echter (vooral bij Nintendo) zijn fysieke games vaak aanzienlijker goedkoper dan digitaal in een sale.Zapato schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:51:
Ik koop alleen digitaal. Ik heb nog een trauma van toen de kinderen jong waren en de cartridges/cd’s in het verkeerde hoesje zaten of ergens los lagen (of helemaal verdwenen). Bovendien wil ik alles hetzelfde, alles fysiek of alles digitaal, maar geen mix. Digitaal is lekker overzichtelijk.
Ik ben nog niet zover dat ik kan zeggen “ondanks dat dk bananza €52 fysiek is, ga ik toch voor de €80 kostende digitale versie”
Lijkt me ook een erg leuk spel om te spelen op de Switch 2. Veel moderne spellen vind ik eigenlijk grafisch te druk / vermoeiend (en dan ook nog eens 30 fps), maar RDR komt rustiger over. Lekker lopen met je paard, af en toe een vuurgevecht. Ideaal voor 'on the go'.schumi1986 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 00:39:
Goed moment om RDR voor de Switch 2 te kopen. Dit ziet er echt geweldig uit met 60fps
YouTube: Red Dead Redemption Nintendo Switch 1 vs Switch 2 Performance Review
Ik koop graag alles digitaal en Red Dead Redemption is vrij duur (50 euro). Maar het spel wordt bij Intertoys als 'code in the box' aangeboden voor 25 euro (incl. verzendkosten). Een interessante deal in combinatie met de gratis Switch 2-upgrade: https://www.intertoys.nl/...-in-a-box-nintendo-switch
Ik snap de reactie op code in a box releases wel. Maar dat wordt meer gemaakt voor de retail / om een ander publiek te bereiken dan de mensen die op internet over games zitten te discussiëren op een forum.
Er zijn altijd uitzonderingen, maar (en ja helpt dat ik veel liever een retro gamepje opstart) ik weiger gewoon nieuw prijzen te betalen voor games. Helaas werkt wachten bij nintendo niet zo goed, luigi's mansion 3 leek me wel geinig maar die wat 6 jaar later ofzo nog steeds niet afgeprijst.......ja laatste met bf wel. Maar wat dat betreft was ik wel een doel groep voor select/platinum reeksen etc, games van een paar jaar oud maar dan wel stuk goedkoper.......ja wel met lelijk hoesje......nDirect090 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:35:
[...]
Heb dit ook geprobeerd,althans van fysiek over te stappen naar digitaal. Echter (vooral bij Nintendo) zijn fysieke games vaak aanzienlijker goedkoper dan digitaal in een sale.
Ik ben nog niet zover dat ik kan zeggen “ondanks dat dk bananza €52 fysiek is, ga ik toch voor de €80 kostende digitale versie”
10 second ninja DONE
Super leuke game. Ik snap niet perse waarom games goedkoper moeten worden. Ervaring nu is net so goed als 6 jaar geleden.Sagat schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:17:
[...]
Er zijn altijd uitzonderingen, maar (en ja helpt dat ik veel liever een retro gamepje opstart) ik weiger gewoon nieuw prijzen te betalen voor games. Helaas werkt wachten bij nintendo niet zo goed, luigi's mansion 3 leek me wel geinig maar die wat 6 jaar later ofzo nog steeds niet afgeprijst.......ja laatste met bf wel. Maar wat dat betreft was ik wel een doel groep voor select/platinum reeksen etc, games van een paar jaar oud maar dan wel stuk goedkoper.......ja wel met lelijk hoesje......
Op marktplaats haal je LM3 voor 3 tientjes, met wat geluk zelfs goedkoper...Sagat schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:17:
[...]
Er zijn altijd uitzonderingen, maar (en ja helpt dat ik veel liever een retro gamepje opstart) ik weiger gewoon nieuw prijzen te betalen voor games. Helaas werkt wachten bij nintendo niet zo goed, luigi's mansion 3 leek me wel geinig maar die wat 6 jaar later ofzo nog steeds niet afgeprijst.......ja laatste met bf wel. Maar wat dat betreft was ik wel een doel groep voor select/platinum reeksen etc, games van een paar jaar oud maar dan wel stuk goedkoper.......ja wel met lelijk hoesje......
Ik heb LM3 in 2024 nieuw gekocht voor 30 euro. Je moet wel goed opletten voor fysieke aanbiedingen, maar het is zeker mogelijk.Sagat schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:17:
[...]
Wat is niet snap is hoe het zo verschillend is, die 2d prince of persia game (lost crown) was paar maanden later al spot goedkoop en toch ook echt een goede game. Nintendo games weet je het van dat ze duur blijven. En demon souls op ps5 blijft ook gewoon 70 in de winkel.giantgiantus schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:18:
[...]
Super leuke game. Ik snap niet perse waarom games goedkoper moeten worden. Ervaring nu is net so goed als 6 jaar geleden.
Dus ja ik snap wat je zegt, maar het is voor mij vreemd dat de ene game duur blijft en de andere niet.
10 second ninja DONE
Ben geen mp fan. Dat is mijn eigen eigenaardigheid natuurlijk, maar zie boven, waarom moet ik naar mp uitwijken terwijl ik andere games wel gewoon in de (al dan niet digitale) winkel na wat wachten wel met een flinke prijs vermindering kan vinden?Esumontere schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:47:
[...]
Op marktplaats haal je LM3 voor 3 tientjes, met wat geluk zelfs goedkoper...
10 second ninja DONE
Yes, maar wederom, zie bovenJackAvery schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:51:
[...]
Ik heb LM3 in 2024 nieuw gekocht voor 30 euro. Je moet wel goed opletten voor fysieke aanbiedingen, maar het is zeker mogelijk.
10 second ninja DONE
Wellicht andere uitgevers?Sagat schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:57:
[...]
Wat is niet snap is hoe het zo verschillend is, die 2d prince of persia game (lost crown) was paar maanden later al spot goedkoop en toch ook echt een goede game. Nintendo games weet je het van dat ze duur blijven. En demon souls op ps5 blijft ook gewoon 70 in de winkel.
Dus ja ik snap wat je zegt, maar het is voor mij vreemd dat de ene game duur blijft en de andere niet.
Ik snap niet wat marktplaats te maken heeft met een gewone aankoop in de winkel? Mijn punt is dat er zeker koopjes mogelijk zijn voor nieuwe games - maar dit is voornamelijk afhankelijk van het winkelbeleid.
Nintendo zelf gelooft niet in grote kortingen op software. Ze vinden dat dat hun werk devalueert en dat de prijs van een game niet gerelateerd is aan de leeftijd van games en doen er dus niet aan mee. Ergens hebben ze een punt - is Ocarina of Time plots slechter geworden? Zit er een vervaldatum op bits en bytes?
Sommige andere uitgevers prefereren een zo groot mogelijke afzetmarkt te zoeken voor hun spellen en verkopen bij wijze van spreke liever 50 games aan 10 euro dan 10 games aan 50 euro. Gewoon een verschil in het business model.
Klinkt perfect voor mij. Ik zou niet gelukkiger worden van twintig extra fetch quests in de woestijn om de spelduur te verlengen.plato82 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 16:30:
Voor mij ook, met 2 kinderen heb ik bijna geen tijd meer voor games die langer duren. 10-20 uur is voor mij perfect om een game ook nog eens uit te spelen.Standie schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:32:
[...]
Klinkt perfect voor mij. Ik zou niet gelukkiger worden van twintig extra fetch quests in de woestijn om de spelduur te verlengen.
Eens, veel games zijn veel te lang. Maar dan mag de prijs ook wel door de helft. 40 euro vind ik echt maximaal voor een korte, en laten we eerlijk zijn, niet heel erg innoverende game.TomBraamhaar schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:44:
[...]
Voor mij ook, met 2 kinderen heb ik bijna geen tijd meer voor games die langer duren. 10-20 uur is voor mij perfect om een game ook nog eens uit te spelen.
Same, ik heb totaal geen interesse in een game die langer dan 30 uur duurt, zeker niet omdat het gros van dergelijke lange games vol zit met totaal nutteloze quests en het verzamelen van nutteloze dingen.Standie schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:32:
[...]
Klinkt perfect voor mij. Ik zou niet gelukkiger worden van twintig extra fetch quests in de woestijn om de spelduur te verlengen.
Geef mij maar 20 uur een game met een vet verhaal en leuke gameplay en klaar. Ik heb een gezin, een baan en ik sport. Ik heb helemaal geen tijd meer voor games van 100+ uur.
Die mening deel ik niet. Ik speel 100x liever een game van 25 uur waar ik ook 25 uur plezier mee heb dan een game van 100+ uur waar na 25 uur niet meer te doen is dan een herhaling van zetten. Alsof een saaie veel te lange game dan wel € 70,00 waard zou zijn?friketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:54:
[...]
Eens, veel games zijn veel te lang. Maar dan mag de prijs ook wel door de helft. 40 euro vind ik echt maximaal voor een korte, en laten we eerlijk zijn, niet heel erg innoverende game.
[ Voor 31% gewijzigd door Cyrax0508 op 03-12-2025 13:08 ]
Ik ga er vanuit (wellicht naief, sommige games is grinden noodzakelijk al dan niet voor achievements of trophies) dat als je een lange game speelt je het niet uitspeelt om het uitspelen en dat je er nog steeds lol in hebt. Of dat als het saai wordt, je het weg legt, een andere game speelt en dan later verder gaat.Cyrax0508 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:03:
Die mening deel ik niet. Ik speel 100x liever een game van 25 uur waar ik ook 25 uur plezier mee heb dan een game van 100+ uur waar na 25 uur niet meer te doen is dan een herhaling van zetten. Alsof een saaie veel te lange game dan wel € 70,00 waard zou zijn?
Dus ja als je een game hebt die leuk is, is het dan eerlijk om voor eentje die 20 uur biedt en eentje die 100 uur biedt hetzelfde te vragen? En dan kom je ook bij multiplayer uit. Genoeg cod spelers die alleen maar mp spelen en ook (denk wel in mindere mate , helemaal met de recentere delen) spelers zijn die GEEN mp willen doen en alleen de sp spelen. Ik denk dat voor 100-en uren mp lol 70 of zelfs 80 euro geen geld is. maar 5-6 voor alleen de sp ervaring......eh......voor mij niet de moeite en zeker het geld niet waard.
---
Maar terug naar mijn oorsprongkelijk vraag, ik vind de antwoorden goed. Maar ook nintendo had vroeger budget reeksen, juist voor games die al op leeftijd zijn. Ik vind het jammer dat ze dit niet meer doen. Zakelijk gezien snap ik het, waarom zou je moeite doen als mensen het toch wel blijven kopen tegen deze prijzen?
Maar als consument nope......en ik stem dan met mijn wallet en sla inderdaad toe als ik een deal zie op voor mij het juiste moment
10 second ninja DONE
helemaal mee eens.Cyrax0508 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:03:
[...]
Same, ik heb totaal geen interesse in een game die langer dan 30 uur duurt, zeker niet omdat het gros van dergelijke lange games vol zit met totaal nutteloze quests en het verzamelen van nutteloze dingen.
Geef mij maar 20 uur een game met een vet verhaal en leuke gameplay en klaar. Ik heb een gezin, een baan en ik sport. Ik heb helemaal geen tijd meer voor games van 100+ uur.
[...]
Die mening deel ik niet. Ik speel 100x liever een game van 25 uur waar ik ook 25 uur plezier mee heb dan een game van 100+ uur waar na 25 uur niet meer te doen is dan een herhaling van zetten. Alsof een saaie veel te lange game dan wel € 70,00 waard zou zijn?
Maar mp4 is geen 25 uur. Het is 10 uur, inclusief nog de tijd die je rondtijd in de lege woestijn. De andere 10 uur is voor completion. Dat is echt heel karig voor 70 euro.Cyrax0508 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:03:
Waar vind jij anders entertainment voor € 3,50 - 7,00 per uur?friketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:53:
[...]
Maar mp4 is geen 25 uur. Het is 10 uur, inclusief nog de tijd die je rondtijd in de lege woestijn. De andere 10 uur is voor completion. Dat is echt heel karig voor 70 euro.
Ik ben geen achievement of trophy hunter gelukkig dus ik heb sowieso geen interesse in die zaken. Ik probeer eigenlijk vooral de zaken op mijzelf te betrekken. Ik stel ook niet dat iets duur of goedkoop moet zijn, maar ik geef aan wat ik mijn geld waard vind. Termen als "een game MOET de helft goedkoper zijn", daar ben ik wat allergisch voorSagat schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:27:
[...]
Ik ga er vanuit (wellicht naief, sommige games is grinden noodzakelijk al dan niet voor achievements of trophies) dat als je een lange game speelt je het niet uitspeelt om het uitspelen en dat je er nog steeds lol in hebt. Of dat als het saai wordt, je het weg legt, een andere game speelt en dan later verder gaat.
Dus ja als je een game hebt die leuk is, is het dan eerlijk om voor eentje die 20 uur biedt en eentje die 100 uur biedt hetzelfde te vragen? En dan kom je ook bij multiplayer uit. Genoeg cod spelers die alleen maar mp spelen en ook (denk wel in mindere mate , helemaal met de recentere delen) spelers zijn die GEEN mp willen doen en alleen de sp spelen. Ik denk dat voor 100-en uren mp lol 70 of zelfs 80 euro geen geld is. maar 5-6 voor alleen de sp ervaring......eh......voor mij niet de moeite en zeker het geld niet waard.
---
Maar terug naar mijn oorsprongkelijk vraag, ik vind de antwoorden goed. Maar ook nintendo had vroeger budget reeksen, juist voor games die al op leeftijd zijn. Ik vind het jammer dat ze dit niet meer doen. Zakelijk gezien snap ik het, waarom zou je moeite doen als mensen het toch wel blijven kopen tegen deze prijzen?
Maar als consument nope......en ik stem dan met mijn wallet en sla inderdaad toe als ik een deal zie op voor mij het juiste moment
Ieder heeft zijn eigen voorkeuren en ik snap prima dat mensen een game van € 65,00 te duur vinden als je er 15 tot 20 uur uit kan halen of voor een remake/remaster. Ik deel die mening gewoon verder niet. Maar dat heeft ook te maken met mijn gezinsleven en het feit dat games van 100+ uur vaak veel met characterbuilding/weaponbuilding werken en dat vind ik nooit echt heel lang leuk.
Ook dan speel ik liever MP4 dan AC Shadows. Ik weet overigens 100% zeker dat ik er langer dan 10 uur over doe en ik zie in diverse reviews een langere tijd dan die 10 uur die jij noemt. Daarbij kun je de game voor 59,99 fysiek kopen. Dus ja, voor mij is € 59,99 voor 12 tot 15 uur meer dan prima.friketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:53:
[...]
Maar mp4 is geen 25 uur. Het is 10 uur, inclusief nog de tijd die je rondtijd in de lege woestijn. De andere 10 uur is voor completion. Dat is echt heel karig voor 70 euro.
Overigens vind ik het ook wel een beetje obvious dat je dan de kortste tijd neemt die je kunt vinden en de duurste prijs om je punt te maken.
Het is prima dat je een prijsstelling te hoog vindt want een waardeoordeel is per definitie subjectief, maar het is heel eenvoudig om MP4 voor 50-55 euro op te pikken, en iedere persoon gaat een variabele tijd nodig hebben om dat uit te spelen en gaat niet dezelfde “completion rate” daarbij hebben. Jij doet misschien 10 uur er over, een ander 15 voor exact hetzelfde, een ander 30 en doet 100%. Ik zou niet te veel op die cijfertjes focussen dusfriketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 13:53:
[...]
Ik vind 20 uur toch echt wel minimaal voor een AAA SP game. En dan vind ik het zoeken naar collectibles niet echt meetellen. Deze game bied slechts 10 uur waarvan een deel ook nog eens open world is. En Nintendo kan zo een game natuurlijk prima langer maken en nog steeds goed kan verdienen aan de game. En dit begint echt wel een probleem van Nintendo te worden: games uitmelken door de hoofdprijs te vragen voor weinig of verouderde content. Remakes. Pokemon in de huidige staat, etc.JackAvery schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:13:
[...]
Het is prima dat je een prijsstelling te hoog vindt want een waardeoordeel is per definitie subjectief, maar het is heel eenvoudig om MP4 voor 50-55 euro op te pikken, en iedere persoon gaat een variabele tijd nodig hebben om dat uit te spelen en gaat niet dezelfde “completion rate” daarbij hebben. Jij doet misschien 10 uur er over, een ander 15 voor exact hetzelfde, een ander 30 en doet 100%. Ik zou niet te veel op die cijfertjes focussen dusals je keihard in wilt zetten op prijs per uur dan ga je nooit een F2P game verslaan en zijn alle andere games een slechte deal.
Wat je het waard vind is natuurlijk persoonlijk. Zelf had ik hem wel gekocht als de game 2x zo lang was. Nu niet.
[ Voor 10% gewijzigd door friketje1 op 03-12-2025 14:19 ]
Waarom scherm je steeds zo overdreven met die 10 uur? Ik zie echt meer dan genoeg reviews die het over 12 tot 15 uur hebben en dan zonder collectibles dan die tien uur waar jij over rept.friketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:17:
[...]
Ik vind 20 uur toch echt wel minimaal voor een AAA SP game. En dan vind ik het zoeken naar collectibles niet echt meetellen. Deze game bied slechts 10 uur waarvan een deel ook nog eens open world is. En Nintendo kan zo een game natuurlijk prima langer maken en nog steeds goed kan verdienen aan de game. En dit begint echt wel een probleem van Nintendo te worden: games uitmelken door de hoofdprijs te vragen voor weinig of verouderde content. Remakes. Pokemon in de huidige staat, etc.
Wat je het waard vind is natuurlijk persoonlijk. Zelf had ik hem wel gekocht als de game 2x zo lang was. Nu niet.
Is altijd overdreven in dit topicCyrax0508 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:27:
[...]
Waarom scherm je steeds zo overdreven met die 10 uur? Ik zie echt meer dan genoeg reviews die het over 12 tot 15 uur hebben en dan zonder collectibles dan die tien uur waar jij over rept.
Je moet niet zo blind vasthangen aan de tijd waarin 1 reviewer op casual door het spel ramt om maar op tijd de deadline te halen denk ikfriketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:17:
[...]
Ik vind 20 uur toch echt wel minimaal voor een AAA SP game. En dan vind ik het zoeken naar collectibles niet echt meetellen. Deze game bied slechts 10 uur waarvan een deel ook nog eens open world is. En Nintendo kan zo een game natuurlijk prima langer maken en nog steeds goed kan verdienen aan de game. En dit begint echt wel een probleem van Nintendo te worden: games uitmelken door de hoofdprijs te vragen voor weinig of verouderde content. Remakes. Pokemon in de huidige staat, etc.
Dit is overigens helemaal geen gedeeltelijk open world spel. Vergelijk die woestijn met Hyrule field uit Ocarina of Time en je zit er wat dichter op. Metroid games zijn redelijk lineair.
Anyway om je rigide logica te volgen: 70 euro voor 10 uur spelen is te duur, maar voor 20 uur ok. Je zit dan op 3,5 euro per uur. Stel nu dat je 15 uur bezig bent aan 55 euro, dan zit je ook aan 3,67 euro. Is dat dan wel acceptabel?
Amazon.fr heeft deze bijvoorbeeld voor 52 euro zonder verzending (gratis naar België)w
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 03-12-2025 14:54 ]
Games maken moet ook wel betaalbaar blijven.Hoe jij het voor je ziet zal de ontwikkeling van een game te duur en te lang zijn.friketje1 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 14:17:
[...]
Dusssss ik heb in iedergeval zin om er mee aan de slag te gaan. 10-15 uur vind ik prima . 3 kids / sport en eigen zaak is een uurtje per avond top .
Ik merk steeds vaker dat ik games tot 3/4 speel en dan links laat liggen . Interesse is na 20 uur wel weg en collectibles interesseren mij niks.
Wel jammer dat de game vooral voor switch 1 is ontwikkeld, had meer grafisch ingezeten . De lege zand vlaktes zijn nikszeggend maar spelen gelukkig niet echt een belangrijke rol
Ik merk steeds vaker dat ik games tot 3/4 speel en dan links laat liggen . Interesse is na 20 uur wel weg en collectibles interesseren mij niks.
Wel jammer dat de game vooral voor switch 1 is ontwikkeld, had meer grafisch ingezeten . De lege zand vlaktes zijn nikszeggend maar spelen gelukkig niet echt een belangrijke rol
[ Voor 55% gewijzigd door Cyberw00d op 03-12-2025 16:58 ]
Ik haal hem als ie ooit tweedehands voor een prikkie is. Korte speelduur en de recensies zijn ook weinig overtuigend. Voelt vooral als een game die heel erg in 2007 is blijven hangen. Had er na al die jaren ontwikkelingstijd wel wat meer van verwacht.
Een Nintendo eigen ip game voor een prikkie ? 🤡 kijk eens op mp voor de grap zelfs dan nog steeds minimaal 40/50 euro . Maar ik snap je puntTimothy3000 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 18:53:
Ik haal hem als ie ooit tweedehands voor een prikkie is. Korte speelduur en de recensies zijn ook weinig overtuigend. Voelt vooral als een game die heel erg in 2007 is blijven hangen. Had er na al die jaren ontwikkelingstijd wel wat meer van verwacht.
Morgen is het zover! Ik heb er zin in. Ben echt toe aan een avontuur op mijn Switch 2. Dat de game net zolang is als Metroid Prime 1/2/3 vind ik juist heel positief.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nou terwijl iedereen Metroid, Assassin's Creed en Red Dead Redemption gaat spelen is er ook nog eens een lijvige update voor de Mario Kart World fans met onder andere nieuwe tracks, flexibele item regels en de mogelijkheid om met zijn vieren in een online kamer te gaan participeren met randoms. Patch notes:
Latest update: Ver. 1.4.0 (Released December 2, 2025)
GeneralFixed Issues
- Added "Custom Items" to the item rules.
- This is a feature that lets you set which items appear.
- This is supported in "VS Race", "Balloon Battle", "Coin Runners", and "Room" in "Online Play" or "Wireless Play".
- Made it so that music track name and source title of the track that is playing will be displayed on the Pause Menu.
- Added "Music Volume" to "Settings/Controller".
- Made it so players who gathered in a "Room" of "Online Play" can participate in "Race", "Knockout Tour", and "Battle". Up to 4 players can participate in "Race", "Knockout Tour", and "Battle".
- Made it so you can join in with friends who are playing "Knockout Tour" from "Friends" in "2p", "Online Play" as well.
- Added "Restart" and "Next Race" in the Pause Menu for "VS Race" in "Single Player".
- Made it so you can select "Photo Mode" from the Pause Menu in "Race against Ghost" in "Time Trials".
- Changed the course layout of below courses for "VS Race", or "Race" in "Online Play" or "Wireless Play".
- Race that heads from "Koopa Troopa Beach" to "DK Spaceport".
- Race that heads from "Koopa Troopa Beach" to "Crown City".
- Race that heads from "Koopa Troopa Beach" to "Peach Stadium".
- Race that heads from "Whistlestop Summit" to "Koopa Troopa Beach".
- Race that heads from "Desert Hills" to "Koopa Troopa Beach".
- Race that heads from "DK Spaceport" to "Koopa Troopa Beach".
- Race that heads from "Crown City" to "Koopa Troopa Beach".
- Race that heads from "Peach Stadium" to "Koopa Troopa Beach".
*Changed it so that, in all races heading toward "Koopa Troopa Beach", including the above courses, you will cross the finish line after two laps once you arrive at "Koopa Troopa Beach".- You will now dash when riding on Manta Ramp’s back.
- Made it so the player will not hit Dragoneel when transformed into Bullet Bill.
- Made it so the player cannot use a second Boo while already using a Boo, when holding two Boos.
- When Dash Food is taken by someone, shortened the time until that Dash Food reappears.
- When a coin placed on water is taken by someone, shortened the time until that coin reappears.
- Fixed an issue where the dash time was not correct after a Charge Jump.
- Fixed an issue where the player would slip through a wall when being stomped on from above by a vehicle driving on the road.
- Fixed an issue where a player would be squashed when touching a Thwomp that had landed.
- Fixed an issue where a Bullet Bill would not be displayed after using it.
- Fixed an issue where a character would be blurry even when making "Focus" "Character" when taking a photo in "Photo Mode" on the Pause Menu.
- Fixed an issue where the screen would look distorted if entering a pipe at the same time as joining a Free Roam in "Online Play".
- Fixed an issue where player could not get in a UFO when multiple players tried to get in a UFO at the same time in Free Roam in "Online Play".
- Fixed an issue where a friend’s information would not be updated when looking at the list of friends in "Friends" in "Online Play".
- Fixed an issue where there would be a communication error when looking at a group ID in "View Room Info" when participating in a group in "Friends" in "Online Play".
- Fixed an issue where a player’s place would go down if retiring during "Knockout Tour" in "Online Play".
- Fixed an issue where a player that is seen when spectating looks like they are going off the course over and over during "Knockout Tour" in "Online Play" or "Wireless Play".
- Fixed an issue where the player’s own character or vehicle would change when starting "Online Play" or "Wireless Play" again after quitting a game after "Knockout Tour" in "Online Play" or "Wireless Play".
- Fixed an issue where a player would get stuck on a wall when using a Bullet Bill while falling off the course in "Sky-High Sundae".
- Fixed an issue where a Bullet Bill would go outside the course when using it on the final curve in "Boo Cinema".
- Fixed an issue where the player would slip through a bulldozer in "Toad's Factory".
- Fixed an issue where the player would get stuck on a spotlight in the race that heads from "Toad's Factory" to "Bowser's Castle" when transformed into Bullet Bill.
- Fixed an issue where if the player used a Bullet Bill or Spiny Shell in the first curve of "Desert Hills", it would get stuck on a rock.
- Fixed an issue where the player would get stuck on a tree when using a Bullet Bill on "DK Pass".
- Fixed an issue where, when the player was small because of Lightning, they would slip through the wall on the final curve of "DK Pass.
- Fixed an issue where the player would get stuck on a billboard when transforming into Bullet Bill in the race that heads from "Crown City" to "Desert Hills".
- Fixed an issue where the player would slip through the ring of stone when using a Bullet Bill or Mega Mushroom while falling in "Great ? Block Ruins" right before the final curve.
- Fixed an issue where the player would get stuck on the ground on the meadows near "Big Donut".
- Fixed an issue where the player would slip through the wall if rewinding after wall riding in the special room you can go to from a pipe in "Shy Guy Bazaar".
- Fixed an issue where the player would still fall into the lava even though they have "Smart Steering" ON in "Dry Bones Burnout".
- Fixed an issue where the player would go off the course when using a Bullet Bill while rail riding in "Wario Stadium".
- Fixed an issue where the player would not be able to glide if getting on a glide panel while gliding in the race that heads from "Wario Stadium" to "Airship Fortress".
- Fixed an issue where the player would get stuck on the ground while heading from "Wario Stadium" to "Airship Fortress".
- Fixed an issue where the vehicle would float up from the rail when the player did a rail ride after a wall ride in a bike-type vehicle in "Wario Stadium".
- Fixed an issue where the player would go off the course when using a Bullet Bill on the shortcut while heading from "Dandelion Depths" to "Cheep Cheep Falls" in the "Ice Rally" of "Knockout Tour".
- Fixed an issue where the player would go off the course while gliding, while heading from "Dandelion Depths" to "Cheep Cheep Falls" in the "Moon Rally" of "Knockout Tour".
- Fixed an issue where a green shell would get stuck on the ground while heading from "Airship Fortress" to "Dry Bones Burnout" in the "Heart Rally" of "Knockout Tour".
- Fixed an issue where the player would go off the course when they transformed into Bullet Bill on top of a building in "Crown City" in the below races:
- Race that heads from "DK Spaceport" to "Crown City".
- Race that heads from "Koopa Troopa Beach" to "Crown City".
- Race that heads from "Faraway Oasis" to "Crown City".
- Several other issues have been addressed to improve the gameplay experience.
Heb er ook zin in, komt hier morgen binnen. Maar ik moet eerst Hyrule Warriors:AoI nog uitspelen. Vanavond flink mn best voor gedaan, maar denk dat ik nu naar de final battle kan. Dikke 20 uur inzitten nu, heb me er zeker mee vermaakt, maar mag nu wel klaar zijn. .Mog schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:00:
Morgen is het zover! Ik heb er zin in. Ben echt toe aan een avontuur op mijn Switch 2. Dat de game net zolang is als Metroid Prime 1/2/3 vind ik juist heel positief.
Poh, flinke lijst wel. Slim ook wel in deze maand een wat dikkere update te doen. Enige wat ik niet begrijp, echt nieuwe tracks lees ik toch niet? Het is toch meer lay-out aanpassing? Dat noem ik niet een “nieuwe” track….JackAvery schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:09:
Nou terwijl iedereen Metroid, Assassin's Creed en Red Dead Redemption gaat spelen is er ook nog eens een lijvige update voor de Mario Kart World fans met onder andere nieuwe tracks, flexibele item regels en de mogelijkheid om met zijn vieren in een online kamer te gaan participeren met randoms. Patch notes:
[...]
Gewoon mijn interpretatieSleehond schreef op donderdag 4 december 2025 @ 07:55:
[...]
Poh, flinke lijst wel. Slim ook wel in deze maand een wat dikkere update te doen. Enige wat ik niet begrijp, echt nieuwe tracks lees ik toch niet? Het is toch meer lay-out aanpassing? Dat noem ik niet een “nieuwe” track….
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 04-12-2025 07:58 ]
NIce, binnenkort even checken. Overigens heb ik zelf echt 0 interesse in AC Shadows en RDR op de Switch 2. De eerste heb ik niet eens, want AC vind ik al heel lang totaal niet boeiend meer en RDR heb ik al op de PS4/PS5.JackAvery schreef op woensdag 3 december 2025 @ 21:09:
[...]
De grap is dat ik zelf geen Mario Kart meer speelCyrax0508 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 08:09:
[...]
NIce, binnenkort even checken. Overigens heb ik zelf echt 0 interesse in AC Shadows en RDR op de Switch 2. De eerste heb ik niet eens, want AC vind ik al heel lang totaal niet boeiend meer en RDR heb ik al op de PS4/PS5.
RDR zou ik wel graag eens opnieuw spelen maar pas in een diepe sale. AC Shadows lijkt me nog wel leuk om eens te proberen, heb de indruk dat het een van de betere iteraties zou zijn van de moderne AC formule.
Overigens voor de fans van Indië games misschien interessant:
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 04-12-2025 08:14 ]
Ik speel MKW alleen met vrouwlief en kinderen. Het is echt zo'n game die je even oppakt om samen te spelen.JackAvery schreef op donderdag 4 december 2025 @ 08:14:
[...]
De grap is dat ik zelf geen Mario Kart meer speelte druk met andere dingen en andere games hebben voorrang.
RDR zou ik wel graag eens opnieuw spelen maar pas in een diepe sale. AC Shadows lijkt me nog wel leuk om eens te proberen, heb de indruk dat het een van de betere iteraties zou zijn van de moderne AC formule.
Overigens voor de fans van Indië games misschien interessant:
[Video: Simogo Legacy Collection – Reveal Trailer]
RDR heb ik nog niet zo lang geleden op de PS5 gespeeld. Ik vond zelf AC Mirage erg leuk, dat was een wat minder grote AC en meer back to basic. .
Ze hebben bepaalde lange rechte stukken (alle wegen naar Koopa Beach) interessanter gemaakt met bochten en jumps.Sleehond schreef op donderdag 4 december 2025 @ 07:55:
[...]
Poh, flinke lijst wel. Slim ook wel in deze maand een wat dikkere update te doen. Enige wat ik niet begrijp, echt nieuwe tracks lees ik toch niet? Het is toch meer lay-out aanpassing? Dat noem ik niet een “nieuwe” track….
Metroid Prime 4:Kreeg de game gisteren hier in het dorp mee.
[lekker old-school was dat]
Muis besturing:Ja het werkt maar ik denk dat dit leuk is voor mensen die door de jaren heen al wat first-person shooters op PC gespeeld hebben.Voor mijzelf kan er niets tippen aan de controller[Pro-controller]
120fps:Deze ga ik in een nieuwe run checken.Nu wil ik ff genieten van alle pracht in 60fps.
Wat me opvalt is dat de muziek echt prachtig is!!![Kenji Yamamoto]
Muis besturing:Ja het werkt maar ik denk dat dit leuk is voor mensen die door de jaren heen al wat first-person shooters op PC gespeeld hebben.Voor mijzelf kan er niets tippen aan de controller[Pro-controller]
120fps:Deze ga ik in een nieuwe run checken.Nu wil ik ff genieten van alle pracht in 60fps.
Wat me opvalt is dat de muziek echt prachtig is!!![Kenji Yamamoto]
[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 04-12-2025 09:29 ]
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
/f/image/gOesxuGzgbw3UG2RrB2TJ2a9.png?f=fotoalbum_large)