Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
@Thalaron als je Metroid amiibos aan het verzamelen bent wil je misschien weten dat de "metroid" amiibo momenteel in stock is voor het eerst in eeuwen op de nintendo site.
svenn15 schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 06:52:
Het is inderdaad een shop tegoed dus hier heb ik games kunnen mee komen.
Nog een vraag over de dynamic tone instellingen.

Ik heb een LG tv waar ik de keuze heb deze aan of uit te zetten.
HGIG functie heb ik niet,wat is het beste nu de dynamic tone toch aan te zetten of uit te laten staan ?
Heb je Game Optimizer mode aangezet? Want dat is soms de enige manier op LG TV's om HGIG optie te krijgen (afhankelijk van het model, moet het natuurlijk wel ondersteunen).

Sowieso interessant:

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Balance schreef op woensdag 12 november 2025 @ 06:45:
Heads-up: geheugenprijzen zijn wereldwijd aan ‘t stijgen. Het duurt waarschijnlijk niet lang voordat dat zich ook naar consumentenproducten vertaald. Deze weken lijkt dus op een goed moment om MicroSD Express kaartjes te kopen, beter zal het niet worden vrees ik.
De Sandisk microSD Express 512GB is nu in de "aanbieding" €92,50. De Sandisk Nintendo Switch 2 microSD Express 256GB kan je nu net onder €50 krijgen.

Gezien de recente ontwikkelingen (Samsung Reallocates NAND Production to DRAM Across Korean Fabs) zou ik het zekere voor het onzekere nemen (en dat net gedaan, 512GB besteld).
Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4