Ik heb diverse video's gezien, maar gezien je meerdere NPS's hebt in het spel, en de 1e pas ná een (mini?)bossfight komt, ná de tutorial..
Ik hoop maar dat je in ieder geval de audio in game kunt uitschakelen + ondertitels kunt verbergen. Maar man.. als Nintendo dit voor het toegankelijker maken van Metroid de gehele game gaat doen dan missen ze wat mij betreft toch echt de boot.
Vooral ook de oliedomme en overduidelijke 'hints' zijn tenenkrommend. Hey, je kunt daar saven!!... En als je dan verder loopt, vergeet niet niet te saven?!.. Echt.. hoepel een eind op met die onzin. En dat in Metroid Prime van alle games...
Ik wacht nu in ieder geval reviews af want ik trok het in Metroid Prime 3 al slecht in het begin. Helaas nooit uitgespeeld omdat ik de Wii- controls 3x niets vond. Dus ik zit al sinds Metroid Prime 2 te wachten. Maar als dit het de gehele game gaat zijn, dan stem ik vrees ik 'nee' met mijn portemonnee...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW