Nee ik bedoel sneller in laden. Maar leveren inderdaad ook.SyraW85 schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:55:
[...]
Sneller zijn in aanleveren bedoel je? Technisch gezien klopt dat inderdaad, er is ook hier geen reden voor ze om de prijs lager te zetten, ondanks dat ze de hele supply chain voor fysieke media niet meer hebben.
Wie zegt dat er een probleem is dan? Verschillende mensen = verschillende wensen. Jij houdt van digitaal, ik hou van fysiek. Ik heb mijn redenen en jij hebt jouw redenen. Dat is toch geen probleem?Esumontere schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:16:
[...]
Inderdaad, ik snap het probleem niet helemaal. Mijn hele steam collectie is ook digitaal...
                        Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4

Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4