• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:42
SyraW85 schreef op maandag 3 november 2025 @ 07:55:
[...]

Sneller zijn in aanleveren bedoel je? Technisch gezien klopt dat inderdaad, er is ook hier geen reden voor ze om de prijs lager te zetten, ondanks dat ze de hele supply chain voor fysieke media niet meer hebben.
Nee ik bedoel sneller in laden. Maar leveren inderdaad ook.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:26
Esumontere schreef op zondag 2 november 2025 @ 10:16:
[...]

Inderdaad, ik snap het probleem niet helemaal. Mijn hele steam collectie is ook digitaal...
Wie zegt dat er een probleem is dan? Verschillende mensen = verschillende wensen. Jij houdt van digitaal, ik hou van fysiek. Ik heb mijn redenen en jij hebt jouw redenen. Dat is toch geen probleem?
Nintendo’s financiële resultaten voor het kwartaal dat 30 september eindigde staan online. Ik zal kijken of ik later tijd kan maken voor een mooi overzicht, maar het belangrijkste cijfer:

Er zijn reeds 10,36 miljoen Switch 2 consoles verkocht sinds de lancering in juni. Nintendo verhoogt hun voorspelling voor het aantal geleverde consoles tot en met maart naar 19 miljoen eenheden (het originele plan was 15 miljoen).

Dit maakt Switch 2 voorlopig de snelst verkopende console ooit.

Verder zijn er 9,57 miljoen exemplaren van Mario Kart (8,1 miljoen in hardware bundles) en 3,54 miljoen keer Donkey Kong Bananza over de toonbanken gegaan.

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 05-11-2025 20:15 ]

• Cyrax0508
JackAvery schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 08:24:
Nintendo’s financiële resultaten voor het kwartaal dat 30 september eindigde staan online. Ik zal kijken of ik later tijd kan maken voor een mooi overzicht, maar het belangrijkste cijfer:

Er zijn reeds 10,36 miljoen Switch 2 consoles verkocht sinds de lancering in juni. Nintendo verhoogt hun voorspelling voor het aantal geleverde consoles tot en met maart naar 19 miljoen eenheden (het originele plan was 15 miljoen).

Dit maakt Switch 2 voorlopig de snelst verkopende console ooit.

Verder zijn er 9,57m exemplaren van Mario Kart en 3,54 miljoen keer Donkey Kong Bananza over de toonbanken gegaan.
Mooi om te horen. Bijzonder ook dat de YT community veelal zeer negatief is over de Switch 2. Je ziet echt alleen maar een negatieve tendens over de console. Terwijl het, volgens mij, op veel punten de console is geworden waar velen vooraf om vroegen.
Cyrax0508 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:23:
[...]

Mooi om te horen. Bijzonder ook dat de YT community veelal zeer negatief is over de Switch 2. Je ziet echt alleen maar een negatieve tendens over de console. Terwijl het, volgens mij, op veel punten de console is geworden waar velen vooraf om vroegen.
Dat heeft denk ik ook met de Youtube algoritme te maken en welke videos jij kijkt? Ik heb dat beeld niet op Youtube, maar kan me ook voorstellen dat dit soort videos opvallen.

• Cyrax0508
L23 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:27:
[...]

Dat heeft denk ik ook met de Youtube algoritme te maken en welke videos jij kijkt? Ik heb dat beeld niet op Youtube, maar kan me ook voorstellen dat dit soort videos opvallen.
Dat zal dan wel, ik zie in elk geval veel YT filmpjes met negatieve uitingen over de Switch 2 en de games. Geen idee waarom die dan negatief zijn want ik zoek daar niet op en ik ben zelf zeer tevreden over de Switch 2.
Cyrax0508 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:40:
[...]

Dat zal dan wel, ik zie in elk geval veel YT filmpjes met negatieve uitingen over de Switch 2 en de games. Geen idee waarom die dan negatief zijn want ik zoek daar niet op en ik ben zelf zeer tevreden over de Switch 2.
Dit is een heel specifieke bubbel waar je nu naar refereert. Influencers verdienen nu eenmaal geld met advertenties en controverse zorgt voor clicks. Het YT algoritme past zich ook zeer snel aan aan waar je naar kijkt waardoor je snel met gelijkaardige video’s getarget wordt.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Nintendo nergens kritiek op verdient :p
Cyrax0508 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 11:40:
[...]

Je kijkt ze ook niet? Wat betreft Nintendo zie ik voornamelijk Digital Foundry, Nintendo Life en SwitchUP. Niet allemaal op geabonneerd, maar krijg ik vaak voorgeschoteld. Ik probeer ook weinig/geen Silksong filmpjes te kijken om spoilers te voorkomen :P Ik heb ook al jaren dat ik om de zoveel tijd weer een heleboel Rijdende Rechter/Frank Visser Doet Uitspraak filmpjes voorgeschoteld krijg, heerlijk.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-12 14:39
In Eindhoven komt in samenwerking met Intertoys een Nintendo Store. Er zullen nog geen Nintendo store exclusives verkocht worden, maar het is een mooie stap in de richting dat we in Nederland een vaste plek hebben om mooie Nintendo stuff te kunnen kopen.

https://n1up.nl/news/eind...intendo-shop-van-benelux/

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11
giantgiantus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:16:
[...]

Prima trailer maar die motor ziet er echt suf uit.
Maar dit, die motor maakt me bijna bang voor hoe de game word.
Wilde hier een switch 2 voor halen, maar twijfel toch een klein beetje of ik bij de switch 1 blijf.

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:58
Poesmij schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:39:
[...]

Maar dit, die motor maakt me bijna bang voor hoe de game word.
Wilde hier een switch 2 voor halen, maar twijfel toch een klein beetje of ik bij de switch 1 blijf.
Je moet de Switch 2 vooral halen voor de toekomst. Dus er komt vast een nieuwe Zelda, Mario en Smash Bros in de komende jaren. Nu zijn het nog Switch 1 versies zoals bij Metroid en Pokemon. Kirby Air Riders en Donkey Kong zijn bijvoorbeeld ook Switch 2 exclusives.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:45:
Ik denk niet dat de focus van het spel op die motor gaat liggen ;)
Ongetwijfeld niet, maar het is ook wel heel erg zoals het leek. De motor zelf viel nog wel mee, maar zo’n kale, lege omgeving in die kwaliteit komt zo uit 1990. Je verwacht toch, zeker bij zo’n game niet zulke kwaliteit ergens tegen te komen. Dat doet imho echt wel afbreuk aan de game.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:28

RayNbow

Kirika <3

Deezers schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:44:
[...]

Je moet de Switch 2 vooral halen voor de toekomst.
Dat is echter alleen te verantwoorden als je erop vertrouwt dat er games zullen worden uitgebracht die je zullen bevallen.

Als er op dit moment geen games zijn die je op een Switch 2 wilt spelen (hetzij exclusives, hetzij Switch 1 games met verbeteringen), is er geen reden om een Switch 2 te halen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11
Deezers schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:44:
[...]

Je moet de Switch 2 vooral halen voor de toekomst. Dus er komt vast een nieuwe Zelda, Mario en Smash Bros in de komende jaren. Nu zijn het nog Switch 1 versies zoals bij Metroid en Pokemon. Kirby Air Riders en Donkey Kong zijn bijvoorbeeld ook Switch 2 exclusives.
Klopt, maar verwacht nog wel dat nintendo het domme truucje gaat uitvoeren door met een oled versie van de switch 2 te komen. Moet ook zeggen dat ik eigenlijks bijna geen andere games meer speel behalve metroid :)
dizzytal schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:51:
[...]

Ongetwijfeld niet, maar het is ook wel heel erg zoals het leek. De motor zelf viel nog wel mee, maar zo’n kale, lege omgeving in die kwaliteit komt zo uit 1990. Je verwacht toch, zeker bij zo’n game niet zulke kwaliteit ergens tegen te komen. Dat doet imho echt wel afbreuk aan de game.
Het klinkt bijna alsof deze gestyleerde woestijn die verschillende omgevingen lijkt aan elkaar te verbinden intentioneel is gekozen om op een Switch 1 op 60 fps te kunnen werken :+

Anyway, andere omgevingen zien er prima uit. Mijn punt was eerder dat ik het wat vreemd vind dat die motor en de woestijn errond een idée fixe is geworden voor sommigen. Geen idee wat de toegevoegde waarde van die motor gaat zijn, maar ik vermoed dat eenmaal dat mensen aan het spelen zijn dit helemaal vergeten wordt.

Edit: Hyrule Warriors reviews staan online! Scoort ongeveer even goed als Age of Calamity, wat één van de bestscorende Warriors games is.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 04-11-2025 20:15 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:24
De beelden op die motor geven mij ook wel een beetje een meh gevoel hoor.Hoop dat het op gameplay gebied wat gaat toevoegen.
jori040 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:21:
[...]

De beelden op die motor geven mij ook wel een beetje een meh gevoel hoor.Hoop dat het op gameplay gebied wat gaat toevoegen.
Ach, zoals altijd zie ik de reviews wel verschijnen. Het ziet er inderdaad wat apart uit, maar als de game verder net zo leuk is als Metroid Prime Remastered dan is het voor mij prima. Al ben ik niet van plan deze game op release te halen. Voorlopig eerst Silksong uitspelen en nog genoeg backlog :P

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Android
iOS

Als je je NNID gelinkt hebt aan je Nintendo account, kun je ook je speeltijden bekijken voor je Wii U en 3DS games.

Voorbeeld speelactiviteit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/DJeVeq9cmBYwFwX7EQ3CpWsI.webp

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 05-11-2025 09:50 ]

RayNbow schreef op woensdag 5 november 2025 @ 09:24:
[X]
Android
iOS

Als je je NNID gelinkt hebt aan je Nintendo account, kun je ook je speeltijden bekijken voor je Wii U en 3DS games.

Voorbeeld speelactiviteit:
[Afbeelding]
Fijne app, al mag Nintendo inmiddels ook wel wat apps gaan samenvoegen. Dit kan toch prima samen met de Nintendo Switch App en Switch Parental Controls?

Verder blijft het apart hoe Nintendo geen exacte uren weergeeft terwijl die gewoon bekend zijn. Mijn Nintendo Switch geeft bij bijvoorbeeld Mario Kart 8 Deluxe aan dat ik het 280 uur of meer heb gespeeld. De app geeft 200 uur of meer aan. Wel weer leuk om te kunnen zien op welke dagen je de game hebt gespeeld en wat de eerste keer was.

Edit: Verder prima als de totale game uren per 5 uur worden weergegeven. Het zou ook mooi zijn als de Play Activity Hours op de Switch 1 en Switch 2 zelf goed worden bijgehouden gezien dat nu per systeem enkel lokaal wordt bijgehouden.

[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 05-11-2025 12:04 ]

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

L23 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 11:54:
[...]

Fijne app, al mag Nintendo inmiddels ook wel wat apps gaan samenvoegen.
Nu is dit eigenlijk al een oude app die al een tijdje bestaat, maar tot nu toe alleen in Japan te gebruiken was.
Dit kan toch prima samen met de Nintendo Switch App en Switch Parental Controls?
Volgens mij kreeg ik laatst ergens een vraag of enquete voor de Nintendo Today app. Toen had ik in de feedback aangegeven om op z'n minst snelkoppelingen tussen de apps te hebben.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:33
Ah yeah. Blij met die nieuwe app. Kan nu weer de gespeelde tijden zien. Helaas was bij 1 van de upgrades naar een OLED en later 2 iets verkeerd gegaan waardoor mijn playtime foetsie was. :(
Wat interessante puntjes uit de presentatie voor aandeelhouders van Nintendo:
  • Nintendo gaat software ontwikkeling vanaf nu focussen op Switch 2 - onduidelijk of dit geen nieuwe Switch aankondigingen meer betekent. Hardware productie blijft doorgaan zolang er vraag is - en die is momenteel er duidelijk nog.
  • 9 op 10 eigenaars van een Switch 2 heeft Mario kart gespeeld
  • 84% van de huidige Switch 2 gebruikers had een Switch 1. De verdeling vanaf het jaar van aankoop is zeer breed:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pkjgXki2s34TmGEcKtP_97WTL_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7xMRdKOp2NcWYSTFLVuyB29g.png?f=fotoalbum_large
  • Momenteel 128 miljoen jaarlijks actieve gamers op Switch platformen, 34 miljoen NSO leden.
  • Men sluit toekomstige overnames van andere game devs niet uit met als doel de interne ontwikkelmogelijkheden verder uit te breiden

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-12 15:04
RollieBollie schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:40:
Ah yeah. Blij met die nieuwe app. Kan nu weer de gespeelde tijden zien. Helaas was bij 1 van de upgrades naar een OLED en later 2 iets verkeerd gegaan waardoor mijn playtime foetsie was. :(
Bij mij heb ik ook mijn twijfel over een aantal games, ik mis wat uren voor mijn gevoel. Hij neemt wel mijn 3DS gespeelde uren mee, erg grappig:)
Verder maar niet teveel aan denken, al me game uren ( alleen al tegen de 9000 uur in WoW ) opgeteld x me huidige uurloon...... dan had ik een heel ruime woning kunnen kopen:)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41
Mschrijver88 schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:05:
[...]

Bij mij heb ik ook mijn twijfel over een aantal games, ik mis wat uren voor mijn gevoel. Hij neemt wel mijn 3DS gespeelde uren mee, erg grappig:)
Verder maar niet teveel aan denken, al me game uren ( alleen al tegen de 9000 uur in WoW ) opgeteld x me huidige uurloon...... dan had ik een heel ruime woning kunnen kopen:)
Weet niet of je ergens aangenomen wordt met “me” >:)

• Mschrijver88
giantgiantus schreef op donderdag 6 november 2025 @ 09:05:
[...]

Weet niet of je ergens aangenomen wordt met “me” >:)
Toevallig binnenkort weer een nieuwe job:)
Maar even serieus, taalgebruik op dit forum benoemen en dan zelf geen punt achter je zin gebruiken? Laten we weer lekker ontopic gaan:).

• RollieBollie
Yes. Postbode was hier vroeg. Tijd voor Hyrule Warriors Age of Imprisonment.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:44
Dave The Diver gratis S2 patch vandaag:
Nintendo Switch™ 2 Edition offers higher resolution and improved frame rates. No changes are made to the content of the game.

[ Voor 68% gewijzigd door matthijst op 06-11-2025 13:18 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-12 00:14
matthijst schreef op donderdag 6 november 2025 @ 13:17:
Dave The Diver gratis S2 patch vandaag:
Nintendo Switch™ 2 Edition offers higher resolution and improved frame rates. No changes are made to the content of the game.
Dat is mooi nieuws! Leuk spel maar was wel een tikkie wazig op Switch 2

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• jori040
RollieBollie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 12:10:
Yes. Postbode was hier vroeg. Tijd voor Hyrule Warriors Age of Imprisonment.
Ik pik hem morgen ook ergens op.De gameplay oogt te gek!

• RollieBollie
jori040 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:00:
[...]

Ik pik hem morgen ook ergens op.De gameplay oogt te gek!
De gameplay is prima.

Ik heb een combi add/autisme. En vroeger kon ik echt niet tegen dit soort games. Er was teveel te doen op die grote mappen. Gelukkig heb ik me daarover heen weten te zetten met de 1e Hyrule Warriors.

• jori040
RollieBollie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:12:
[...]

De gameplay is prima.

Ik heb een combi add/autisme. En vroeger kon ik echt niet tegen dit soort games. Er was teveel te doen op die grote mappen. Gelukkig heb ik me daarover heen weten te zetten met de 1e Hyrule Warriors.
Er gebeurd idd veel op het scherm.Hier ook een lichte vorm van autisme.

Die vorige twee heb ik zoveel uur gespeeld dat ik er eigenlijk niet meer zo op zat te wachten.Als ik nu dan wat gameplay zie ben ik toch weer verkocht.

• RollieBollie
Ah. Kleine spoiler, maar wel fijn dat dit nu in HW zit.
spoiler:
Je kan op de battlefields nu op specifieke locaties camps bouwen. Als je daar dan naar binnen gaat restored health en enkele andere dingen.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-12 13:24
giantgiantus schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 19:16:
[...]

Prima trailer maar die motor ziet er echt suf uit.
Nou inderdaad! Ik wacht wel op een aanbieding denk ik ( kan ik lang wachten )... Dat was echt een turn off voor mij.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Wat nieuws:

Pokémon Legends Z-A DLC trailer is er. Release op 10 december.

De Overcooked 2 Switch 2 editie is er vanaf vandaag ook. Heel fijne game die je vriendschappen en relaties smeedt of vernietigt.

De Switch 2 editie van One Piece: Pirate Warriors 4 komt dan weer uit op 21 november. Ook de volgende reeks DLC komt die dag uit:

In Japan is er verder nu een Kirby Air Riders overview trailer - zal binnenkort ook wel vertaald uitkomen.

[ Voor 68% gewijzigd door JackAvery op 06-11-2025 18:57 ]

• jori040
RollieBollie schreef op donderdag 6 november 2025 @ 14:41:
Ah. Kleine spoiler, maar wel fijn dat dit nu in HW zit.
spoiler:
Je kan op de battlefields nu op specifieke locaties camps bouwen. Als je daar dan naar binnen gaat restored health en enkele andere dingen.
Nice.

Heb HW en Pokemon Legends Z-A net besteld.Ook het battle systeem in Legends Z-A lijkt me heel tof.

• jori040
Hyrule Warriors: Age of Imprisonment - Switch 2 Tech Review - Plus Original Games Revisited!
Bij het zien van de beelden heb ik bij deze titel wel een echt next-gen gevoel.Age of calamity was qua tech erg teleurstellend maar nog steeds een leuke game.

Of deze leuk genoeg is zie ik morgen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 06-11-2025 20:03 ]

• jori040
Dat de Switch 2 versie pas in december uitkomt valt me nu pas op.Wist niet beter dan dat deze al op elk platform speelbaar was.

En wat raar dat de fysieke versie pas in 2026 uitkomt.

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 06-11-2025 22:26 ]

• Mschrijver88
Wat verwachten jullie dat de switch 2 console doet met black friday? Ik wil er graag 1 halen maar nog even 2 weekjes wachten is geen probleem.

• jori040
Mschrijver88 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:47:
Wat verwachten jullie dat de switch 2 console doet met black friday? Ik wil er graag 1 halen maar nog even 2 weekjes wachten is geen probleem.
Misschien dat je hem er ergens voor een 10tje minder kan scoren maar dat is het dan ook wel denk.

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-12 14:37
Hier hetzelfde, ik wacht op een Black Friday bundel korting of iets dergelijks. Zou het liefste deze bundel willen:
https://store.nintendo.nl...onkey-kong-bananza-B00858

Ik kan wel even wachten, iedere 10tje is mooi meegenomen

BP on the move!!!

• Cyrax0508
Bas Post schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:11:
[...]

Hier hetzelfde, ik wacht op een Black Friday bundel korting of iets dergelijks. Zou het liefste deze bundel willen:
https://store.nintendo.nl...onkey-kong-bananza-B00858

Ik kan wel even wachten, iedere 10tje is mooi meegenomen
Ik had gewild dat ik dat ook had. Als ik iets wil hebben dan ga ik echt niet wachten om een tientje te kunnen besparen. Zeker als het om mijn hobby gaat zou ik dat niet doen.Als ik iets wil hebben dan moet het er ook gelijk komen :-)

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:39

A13X

Dude

Hier nog in dubio over een Oled of een S2, m'n gevoel zegt S2. Maar dat vind ik ook veel geld en de Oled kwam laatst voor 180 voorbij met een cashback waardoor hij op 160 uitkwam. Dat scheelt wel veel, wil er voornamelijk wat (j)rpgs op spelen (handheld)en voor de kids (4&12) wat kunnen racen samen. (En zelda natuurlijk, ook de oude)

Awesome

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-12 23:29

DukeBox

loves wheat smoothies

A13X schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:50:
Hier nog in dubio over een Oled of een S2, m'n gevoel zegt S2.
Ik denk dat je spijt krijgt als je nu nog voor een ouder platform gaat óf je moet de S2 voor €160 minder kunnen krijgen, dan ben je net zoveel kwijt én heb je ze beiden.

Wij hebben ze beiden in huis, de oled vind ik heerlijk om 's avonds in bed even te spelen. Lage helderheid maar maar heel hoog contrast.. toch als ik dan de S2 pak (en ik kan voornamelijk zelda vergelijken) zie ik wel overduidelijk verschil. Misschien toch voor de S1 gaan en wachten op een oled S2 ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-12 16:20
Bij Hyrule Warriors kun je de taal veranderen in het spel zelf. Stukken beter, gezien mijn switch op Nederlands staat voor de kinderen.

• Cyrax0508
A13X schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:50:
Hier nog in dubio over een Oled of een S2, m'n gevoel zegt S2. Maar dat vind ik ook veel geld en de Oled kwam laatst voor 180 voorbij met een cashback waardoor hij op 160 uitkwam. Dat scheelt wel veel, wil er voornamelijk wat (j)rpgs op spelen (handheld)en voor de kids (4&12) wat kunnen racen samen. (En zelda natuurlijk, ook de oude)
Als je zelf ook Zelda wil gaan spelen zou ik echt voor de SW2 gaan. Die games zijn een wereld van verschil op de Switch 2 en spelen veel fijner.
Als je de Switch OLED voor 180 euro kan krijgen wel een hele mooie deal. Ik gebruik ze nog steeds allebei met plezier. Speel Hollow Knight Silksong hoofdzakelijk op de Switch OLED. Afgelopen week ook een aantal keer op de Switch 2 gespeeld en dan vind ik het voordeel van de Switch OLED toch wel het scherm, handzamere formaat/gewicht en batterijduur.

Andere games draaien weer duidelijk beter op de Switch 2 en je koopt iets wat nog vele jaren ondersteund gaat worden. Ik kijk uit naar games zoals Fallout 4.

• A13X

A13X

Dude

L23 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:01:
Als je de Switch OLED voor 180 euro kan krijgen wel een hele mooie deal. Ik gebruik ze nog steeds allebei met plezier. Speel Hollow Knight Silksong hoofdzakelijk op de Switch OLED. Afgelopen week ook een aantal keer op de Switch 2 gespeeld en dan vind ik het voordeel van de Switch OLED toch wel het scherm, handzamere formaat/gewicht en batterijduur.

Andere games draaien weer duidelijk beter op de Switch 2 en je koopt iets wat nog vele jaren ondersteund gaat worden. Ik kijk uit naar games zoals Fallout 4.
Dit vooral, ik zal hem zelf vooral als handheld gaan gebruiken. Dragon quest, zelda maar ook baldurs gate en divinity original sin. En dan is handzamer en langere accu duur nog wel beter.

Weet ook nog niet of het echt bij mij gaat aanslaan, dus ben ook nog wat terughoudend. Game geregeld op de pc, daar ga ik snel naar graphisch geweld en vlot tempo. Ik hoop dat met een switch op de bank ik de rust en het geduld van vroeg wat terug vind en weer de bg1&2 kan oppakken. (En een beetje kan gamen terwijl de vriendin tv kijkt)

De kids vinden Mario kart ook leuk dus dat is de plus, maar de wii staat er ook nog.

Awesome

Indien je geen probleem hebt met in het buitenland kopen zou ik gewoon je console in Frankrijk bestellen en de BF kortingen niet afwachten. Zo groot gaan die niet zijn op een nieuwe console.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:28

Esumontere

Floep, banaan.

A13X schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 10:14:
[...]

Dit vooral, ik zal hem zelf vooral als handheld gaan gebruiken. Dragon quest, zelda maar ook baldurs gate en divinity original sin. En dan is handzamer en langere accu duur nog wel beter.

Weet ook nog niet of het echt bij mij gaat aanslaan, dus ben ook nog wat terughoudend. Game geregeld op de pc, daar ga ik snel naar graphisch geweld en vlot tempo. Ik hoop dat met een switch op de bank ik de rust en het geduld van vroeg wat terug vind en weer de bg1&2 kan oppakken. (En een beetje kan gamen terwijl de vriendin tv kijkt)

De kids vinden Mario kart ook leuk dus dat is de plus, maar de wii staat er ook nog.
Bekijk het anders zo; mocht je nu een nieuwe game-pc gaan kopen, zou je die dan bouwen met een GPU en processor van 6 jaar geleden? Of koop je de nieuwste generatie?

Je kunt (vrijwel) alle Switch 1 spellen spelen op een Switch 2, vaak zelfs beter dan op het origineel. Ik zou echt niet weten waarom je nu een Switch 1 zou kopen, zelfs al is hij goedkoop. Er is toch ook niemand die nu nog een PS4 of Xbox One koopt?
Esumontere schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:10:
[...]

Bekijk het anders zo; mocht je nu een nieuwe game-pc gaan kopen, zou je die dan bouwen met een GPU en processor van 6 jaar geleden? Of koop je de nieuwste generatie?

Je kunt (vrijwel) alle Switch 1 spellen spelen op een Switch 2, vaak zelfs beter dan op het origineel. Ik zou echt niet weten waarom je nu een Switch 1 zou kopen, zelfs al is hij goedkoop. Er is toch ook niemand die nu nog een PS4 of Xbox One koopt?
Je kan het ook zo bekijken dat je bijvoorbeeld een hele kleine PC kan bouwen :P Mits de prijs een hele goede deal is zijn er best wat voordelen te noemen om voor een Switch OLED te kiezen. Uiteraard zitten we hier in het Switch 2 topic...

• ronaldtb
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:54
[...]
Er is toch ook niemand die nu nog een PS4 of Xbox One koopt?
Zo te zien luister jij niet naar de Tweakers Podcast :D

• A13X

A13X

Dude

[...]

Goed punt, echter ken ik een collega die net een ps4 voor zijn zoon heeft gekocht :+

Anderzijds, ik ga geen 5090 met een i9 bouwen want dan word m'n game pc ook te duur. Overigens wel een van de overweging voor een S(2) en geen steamdeck of andere handheld. Steamdeck is ook verouderd maar nog prijzig vergelijken met een S(2) en de concurrentie is vaak nog duurder.

Als ik het afzet tegen gebruiksduur en daarbij er vanuit ga dat ik en mijn zoontje er nog wel aardig wat jaartjes lol van hebben is het een nobrainer om voor de S2 te gaan. (Mijn dochter woont grootste deel van de tijd bij m'n ex.)

Awesome

A13X schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:26:
[...]

Goed punt, echter ken ik een collega die net een ps4 voor zijn zoon heeft gekocht :+

Anderzijds, ik ga geen 5090 met een i9 bouwen want dan word m'n game pc ook te duur. Overigens wel een van de overweging voor een S(2) en geen steamdeck of andere handheld. Steamdeck is ook verouderd maar nog prijzig vergelijken met een S(2) en de concurrentie is vaak nog duurder.

Als ik het afzet tegen gebruiksduur en daarbij er vanuit ga dat ik en mijn zoontje er nog wel aardig wat jaartjes lol van hebben is het een nobrainer om voor de S2 te gaan. (Mijn dochter woont grootste deel van de tijd bij m'n ex.)
Een paar punten om rekening mee te houden:
- OLED is lichter, kleiner, heeft opvallend langere batterijduur. Iets beter scherm op sommige vlakken.
- Switch 2 is groter, krachtiger, en zal de komende 6-8 jaar ondersteund worden met allerlei nieuwe games en updates. Scherm heeft een hogere resolutie - wat voor sommige Switch 1 games een nadeel kan zijn, maar voor andere games een duidelijk voordeel.

Naar de prijs zou ik niet kijken tenzij dat budget echt doorweegt. Kijk vooral naar welke use case het beste bij je past en of minpunten voor je voldoende gecompenseerd kunnen worden. Indien je ook docked gaat spelen zou ik waarschijnlijk voor een Switch 2 kiezen. Indien je puur handheld gaat spelen, bekijk eens of de games die je wilt spelen goed werken op een Switch 1 - en of de Switch 2 misschien wel een upgrade betekent. Voor sommigen kan het dan interessanter zijn om naar een PC handheld uit te wijken (indien je nul interesse hebt in Nintendo games).

• X-GeaR
  • Laatst online: 17:52
Ja, de Switch 2 is misschien wat minder handzamer, maar door het grotere scherm en de toegenomen scherpte speel ik veel vaker handheld dan de originele Switch. Spellen zien er ontzettend mooi uit op de S2. Tevens zet ik de S2 vaak in de kickstand, waarna ik met de pro-controller speel. Dat is mijn favoriete manier om te spelen. De originele S had net een te klein scherm om in de kickstand goed te kunnen spelen.
X-GeaR schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:57:
[...]

Ja, de Switch 2 is misschien wat minder handzamer, maar door het grotere scherm en de toegenomen scherpte speel ik veel vaker handheld dan de originele Switch. Spellen zien er ontzettend mooi uit op de S2. Tevens zet ik de S2 vaak in de kickstand, waarna ik met de pro-controller speel. Dat is mijn favoriete manier om te spelen. De originele S had net een te klein scherm om in de kickstand goed te kunnen spelen.
Het grotere scherm is zeker een verbetering :)

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-12 16:20
Ik raad iedereen aan om de Switch 1 te kopen, zodat dit de best verkopende console allertijden word. :P

Ik heb mn best er voor gedaan, met een OG Switch, Switch lite en een Switch OLED.

[ Voor 29% gewijzigd door TomBraamhaar op 07-11-2025 12:54 ]

• A13X

A13X

Dude

X-GeaR schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 11:57:
[...]

Nou, ik heb handjes maatje xxl/10 dus ik lees dat in dat geval een s2 juist wel fijner kan zijn ergonomisch gezien ivm de grotere joycons. Dat is voor de kleine misschien wel een minpunt :+

Groter scherm is denk ook een plus voor rpgs.

Awesome

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:08
je kan ook altijd deze route nemen:
https://nl.pepper.com/aan...8990-at-aliexpress-375975

In het "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic" wordt dit ook vermeld dat dit werkt!
best wel wat verschil in de aanschafprijs (390 vs 494)

Ik verwacht niet zoveel korting met BF. Hoogstens dat die weer naar de 477 gaat

Mijn PVOutput

• A13X

A13X

Dude

Chris12 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:32:
[...]

In het "[Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic" wordt dit ook vermeld dat dit werkt!

https://nl.pepper.com/share-deal-from-app/375253

Deze is er ook nog, €444,90, duurder dan ali maar goedkoper dan lokaal en wel garantie in Nederland.

Awesome

• Axje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-12 11:41
Chris12 schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 13:32:
[...]

Ik heb dit gedaan en was in totaal € 446,- kwijt aan de Switch 2, nieuwe Mario Kart en 2 extra joy-cons. Denk niet dat BF hier onder gaat komen. Baalde dat ik nog mijn cashback vergeten was waardoor het nog een paar tientjes goedkoper had gekund. De Switch was binnen 5 dagen geleverd.
Black friday gaat sowieso niks voorstellen (je kan opzoeken hoe het de afgelopen jaren ging), maar kan net het verschil maken om tot aankoop over te gaan. Meer dan drie tientjes verwacht ik niet al was dat voor mij destijds genoeg om in 2017 een Switch te halen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:44
Iemand hier die NBA 2K26 speelt?
Lees dat online bijna niks te spelen is. Maar is careermode (handheld) nog leuk?

Haters everywhere but I don’t really care

Kleine reminder dat het eerste Kirby Air Riders testweekend zometeen begint:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G5Joxa_XkAAzXv9?format=jpg&name=large
Zaterdag 8 november: 09:00 – 15:00
Zondag 9 november: 01:00 – 07:00
Zondag 9 november: 16:00 – 22:00
De softtware is al sinds gisteren te downloaden en de tutorials enzo kan je gewoon ook buiten deze uren spelen.

eShop link (België | Nederland)

[ Voor 58% gewijzigd door JackAvery op 08-11-2025 08:49 ]

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:45
JackAvery schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 08:44:

[Afbeelding]

[...]

De softtware is al sinds gisteren te downloaden en de tutorials enzo kan je gewoon ook buiten deze uren spelen.

Ik heb helemaal niks met deze game of andere kirby games .. bij smash brothers is het een heel ander verhaal , speel al sinds die n64 altijd met kirby om mensen een pak slaag te geven . Haar air time en uiteraard vallen als een baksteen blijft mooi om te gebruiken tijdens het knokken

Waar blijft eigenlijk een nieuwe smash brothers ! Of iniedergeval een switch 2 upgrade

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberw00d op 08-11-2025 12:15 ]

Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

• Zapato

[Afbeelding]

[...]

Top! Voor deze game heb ik een switch 2 gekocht. Ik kijk hier erg naar uit.

[Afbeelding]

[...]

Zelf al gespeeld vanochtend?

• jori040
Zapato schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:32:
[...]

Top! Voor deze game heb ik een switch 2 gekocht. Ik kijk hier erg naar uit.
Ik kijk er nu ook naar uit.

Heb de demo twee uur gespeeld en hij is te gek.Het is voor mij zelfs een grote verrassing.
Die Battle Royale achtige mode is echt fun!

En een game van Sakurai zit vol content.

• jori040
Cyberw00d schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:24:
[...]

Ik heb helemaal niks met deze game of andere kirby games .. bij smash brothers is het een heel ander verhaal , speel al sinds die n64 altijd met kirby om mensen een pak slaag te geven . Haar air time en uiteraard vallen als een baksteen blijft mooi om te gebruiken tijdens het knokken

Waar blijft eigenlijk een nieuwe smash brothers ! Of iniedergeval een switch 2 upgrade
Deze game lijkt op een bepaalde manier meer op Smash Bros dan op de Kirby platform games.Zou als ik jou was dit weekend een check doen.

Het lijkt ook totaal niet op Mario Kart.Persoonlijk vind ik World zelfs te saai.

• X-GeaR
  • Laatst online: 17:52
Zijn er mensen die de nieuwe Hyrule Warriors spelen?

Ik was enigszins skeptisch, maar aangezien het canon is toch maar gekocht, maar moet zeggen dat het me tot nu toe heel goed bevalt. Het is mijn eerste HW-game, de vorige demo ooit gespeeld, maar vond het matig lopen op de oude Switch.

Dan over AoI: Story-wise stukken beter dan TOTK met prachtige cutscenes en personages die echt tot leven komen, zoals Ganondorf. De gevechten zijn zeer afwisselend (wat ik niet had gedacht), leuk om de vijanden te verzwakken met de vlammenwerpen/vriezer en dan later keihard aan te vallen. De teamwork-gevechten (met L) zijn een genot om naar te kijken. Grafisch echt top! Mooie muziek ook.

[ Voor 10% gewijzigd door X-GeaR op 09-11-2025 10:54 ]

• jori040
@X-GeaR
Ja gisteren een begin gemaakt.
Beste combat in een Warriors game.En de muziek is idd heel goed.

Gratis content-updates aangekondigd voor Hyrule Warriors: Age of Imprisonment: https://n1up.nl/news/grat...iors-age-of-imprisonment/

• RollieBollie
Yep. Ben er sinds donderdag druk mee bezig.

Zitten leuke mechanics in. Zoals je al schreef de teamwork gevechten, maar ook dat je vooraf je camp kan voorbereiden zodat je bijv meer exp krijgt.

• Wobblier
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-12 09:34
Voor de liefhebber: Ik heb zojuist een nso snes controller kunnen bestellen. Deze heel lang uitverkocht geweest, nu zijn ze er blijkbaar weer eventjes.
Wat extra info:
- Volgens SEGA 1440p 60 FPS docked, tenzij je met 4 spelers tegelijk splitscreen bezig bent (30fps)
- Er is een upgrade pack voor Switch 1 naar Switch 2 dat 10 dollar (euro?) gaat kosten. Tussen 4 en 10 december zal dit schijnbaar zelfs de helft van de prijs zijn voor eigenaars van de Switch 1 versie. Ik heb dit enkel in US gevonden, iemand moet bevestigen of dit in de EU ook zo zal zijn.
- Als iemand de digital deluxe versie wilt, koop je best de game op Switch 1 en koop je daarna de upgrade pass voor Switch 2. Indien je het al op Switch 2 gekocht hebt, kan je ook de Season Pass kopen om deze te krijgen.
- Eigenaars van de fysieke game kunnen de eerste twee weken de Werehog DLC gratis krijgen.
- Volledige fysieke release pas 'begin 2026'.
- Crossplay met andere platformen functioneert op Switch 2.

Edit: en een ander onderwerp, maar blijkbaar is Plants vs. Zombies gepatched en is het nu een relatief competente port.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 09-11-2025 17:45 ]

JackAvery schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:42:
[...]

Edit: en een ander onderwerp, maar blijkbaar is Plants vs. Zombies gepatched en is het nu een relatief competente port.
Ik begreep dat de update voor de Switch onderweg is, maar ze zijn de game inderdaad aan het fixen. Problemen met touch en muis support zijn aangepakt en ook de dynamische muziek is terug. Ik begin inmiddels weer interesse te krijgen, maar wacht nog even op een mooie aanbieding.

• jori040
JackAvery schreef op zondag 9 november 2025 @ 17:42:
[...]

Wat extra info:
- Volgens SEGA 1440p 60 FPS docked, tenzij je met 4 spelers tegelijk splitscreen bezig bent (30fps)
- Er is een upgrade pack voor Switch 1 naar Switch 2 dat 10 dollar (euro?) gaat kosten. Tussen 4 en 10 december zal dit schijnbaar zelfs de helft van de prijs zijn voor eigenaars van de Switch 1 versie. Ik heb dit enkel in US gevonden, iemand moet bevestigen of dit in de EU ook zo zal zijn.
- Als iemand de digital deluxe versie wilt, koop je best de game op Switch 1 en koop je daarna de upgrade pass voor Switch 2. Indien je het al op Switch 2 gekocht hebt, kan je ook de Season Pass kopen om deze te krijgen.
- Eigenaars van de fysieke game kunnen de eerste twee weken de Werehog DLC gratis krijgen.
- Volledige fysieke release pas 'begin 2026'.
- Crossplay met andere platformen functioneert op Switch 2.

Waarom de Switch 2 versie zo vreemd in de makt gezet word is mij een raadsel.Mario Kart World en het aankomende Kirby Air Riders zullen het voor Sega niet makkelijk maken.Al moet ik wel zeggen dat Kirby echt wat anders gaat zijn dan je eigenlijk zou verwachten.

Zeker tijdens de feestdagen wil je iemand toch het liefst fysiek een cadeau geven.En groot deel van de mensen heeft geen idee over al dat upgraden.

Al met al lijkt me deze Sonic Racer best aardig.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 09-11-2025 19:52 ]

• jori040
Kirby Air Riders Global Test Ride:

Deze dagen zo'n zes uurtjes met de demo bezig geweest en ja dit gaat een day1 aankoop worden.

Air Ride: Deze mode doet qua snelheid zelfs aan F-zero denken[Deze was offline speelbaar]
City Trail:Toen het kwartje na een paar potjes was gevallen werd het dolle pret in deze battle-royale achtige mode[Online speelbaar]

Verder doet het qua vormgeving erg aan Smash Bros denken.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 09-11-2025 22:40 ]

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Blijkbaar heeft Nintendo nu een aparte site opgezet om makkelijker de compatibiliteit voor Switch 1 games op te zoeken: https://switch-software-compatibility.nintendo.com/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaMtnWj3YBbPRxXkQ35tEVUoyGw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/F3EDrXwpwnjdOgCyWAHlZGJM.png?f=user_large

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-12 13:20
De afgelopen periode speel ik ivm drukte wat minder op de Switch en ik heb tot nu toe 2 keer gemerkt dat hij daardoor niet wil opstarten en in 'deep sleep' verkeert. Nintendo erkent het probleem in bepaalde mate door een workaround op hun site te zetten: https://en-americas-suppo...n%2C-or-wont-wake-up-from . Geen ideale oplossing uiteraard. Zijn er meer Tweakers die hier last van hebben? En hebben jullie de verwachting dat dit op termijn met een softwareupdate te verhelpen is?

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

plato82 schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:17:
De afgelopen periode speel ik ivm drukte wat minder op de Switch en ik heb tot nu toe 2 keer gemerkt dat hij daardoor niet wil opstarten en in 'deep sleep' verkeert. [...] Zijn er meer Tweakers die hier last van hebben?
Ik gebruik m'n Switch zeker een paar keer per week, dus nee, ik heb er geen last van. Maar waar laat jij je Switch liggen als je hem niet gebruikt? In een hoes? In het dock? Als je bijv. weet dat je de Switch een tijdje niet gaat gebruiken en je bergt 'm op in een hoes, dan kun je het beste de Switch volledig uitzetten i.p.v. standby.

• plato82
RayNbow schreef op maandag 10 november 2025 @ 09:57:
[...]

Ik gebruik m'n Switch zeker een paar keer per week, dus nee, ik heb er geen last van. Maar waar laat jij je Switch liggen als je hem niet gebruikt? In een hoes? In het dock? Als je bijv. weet dat je de Switch een tijdje niet gaat gebruiken en je bergt 'm op in een hoes, dan kun je het beste de Switch volledig uitzetten i.p.v. standby.
Ik laat hem in de dock staan met alles aangesloten, utp, stroom en HDMI. Ik heb de deep sleep zowel gehad nadat de switch in stand-by modem stond als toen ik hem volledig uitzette. Beiden na ongeveer een week a anderhalve week niet aangeraakt te hebben. Dat is niet een onredelijk lange tijd vind ik overigens.
plato82 schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:18:
[...]

Ik laat hem in de dock staan met alles aangesloten, utp, stroom en HDMI. Ik heb de deep sleep zowel gehad nadat de switch in stand-by modem stond als toen ik hem volledig uitzette. Beiden na ongeveer een week a anderhalve week niet aangeraakt te hebben. Dat is niet een onredelijk lange tijd vind ik overigens.
Uitschakelen in het dock is iets wat ik niet begrijp. Gebruik ik de Switch een tijdje niet dan schakel ik het uit en berg het op in de hoes.

Stand-by in het dock is standaard. Ik heb daar nog geen problemen mee ervaren. Het zou dan inderdaad niet volledig uitgevallen moeten zijn gezien het al die tijd aan de lader hangt.

• plato82
L23 schreef op maandag 10 november 2025 @ 12:40:
[...]
Stand-by in het dock is standaard. Ik heb daar nog geen problemen mee ervaren. Het zou dan inderdaad niet volledig uitgevallen moeten zijn gezien het al die tijd aan de lader hangt.
Ter verduidelijking: het is geen batterij issue. De switch wordt goed geladen maar gaat om onbekende reden niet meer aan als je op de home knop of de aan-knop drukt. Enige manier om hem dan weer aan te krijgen is de stekker eruit en 20 sec. de aan-knop in te drukken. Daarna draait hij weer prima met meer dan genoeg batterij. Het wordt me uit verschillende verhalen online ook niet duidelijk of dit nou een hardware of software issue is of wat het veroorzaakt. De consesus is dat het gebeurt als je de Switch langere tijd (een week of meer) niet gebruikt. Maar ik las ook verhalen dat dit bij sommigen al na 24 uur gebeurt.

• jori040
Kirby Air Riders - 15 Things YOU NEED TO KNOW Before You Buy
Gaat een mooi totaalpakket worden.

• jori040
@L23
Heb je dit weekend de Kirby check gedaan ?

• Zapato
jori040 schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:05:
@L23
Heb je dit weekend de Kirby check gedaan ?
Ik wel, ik heb er speciaal de Switch 2 voor gekocht. Maar.... ik ben bang dat dit niet mijn game gaat worden, veel te chaotisch voor een 61-jarige. Jammer, het ziet er grandioos uit. Vervelend dat ik nu een Switch 2 heb ;)

• jori040
Zapato schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:07:
[...]

Ik wel, ik heb er speciaal de Switch 2 voor gekocht. Maar.... ik ben bang dat dit niet mijn game gaat worden, veel te chaotisch voor een 61-jarige. Jammer, het ziet er grandioos uit. Vervelend dat ik nu een Switch 2 heb ;)
Als je de Nintendo-Direct gezien zou hebben dan is dat toch zo duidelijk als iets of zeg ik nu iets raars ?
Er gebeurd idd heel veel op het scherm.Zelf kan ik het als 49 jarige nog wel hebben.

Jammer voor je man.

• Zapato
jori040 schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:21:
[...]

Als je de Nintendo-Direct gezien zou hebben dan is dat toch zo duidelijk als iets of zeg ik nu iets raars ?
Er gebeurd idd heel veel op het scherm.Zelf kan ik het als 49 jarige nog wel hebben.

Jammer voor je man.
Een extreem relaxte Sakurai en een prachtige wereld hebben mij op het verkeerde been gezet.
Zapato schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:29:
[...]

Een extreem relaxte Sakurai en een prachtige wereld hebben mij op het verkeerde been gezet.
Er zullen mogelijk nog wel andere games zijn die je aankoop kunnen verantwoorden? :) Geen idee wat je smaak is.

Ik merk ook dat Air Riders (of toch City Trial) niks voor mij is. Het is Smash als racing game. Heel cool hoor, gewoon geen zin in :+

[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 10-11-2025 17:48 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:28
Ik was er ook vrij snel klaar mee.

• jori040
Zapato schreef op maandag 10 november 2025 @ 17:29:
[...]

Zelf pas aan boord gekomen door de demo dit weekend te checken.Ik vind het stijltje van Sakurai[Smash Bros/Kid Icarus Uprising] erg tof maar bij deze game had ik nog een twijfel.

City Trail:Tja de eerste paar potjes dacht ik wtf maar daarna kreeg ik meer overzicht in de mode waardoor ik er uiteindelijk veel plezier in kreeg.Om een goed beeld te krijgen moet je die mode een keer of 10 spelen.

Tip:Geeft het 15 nov [2e demo] nog een kans en trek dan je conclusie.Ben jij wel een Smash Bros speler ?
Als jou reactie daar nog goed is dan kan je dit ook.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 10-11-2025 18:32 ]

• Zapato
Ik geef het 15 november nog een kans.

• jori040
Zapato schreef op maandag 10 november 2025 @ 18:27:
Ik geef het 15 november nog een kans.
Top! :)
Je kijkt hier niet voor niets naar uit.Vind je het dan nog niets dan heb je er alles aan gedaan.
Nintendo heeft net zijn Black Friday kortingen voor de USA aangekondigd, en er zit geen Switch 2 bundel tussen zoals ik al verwachtte. Men geeft wel kortingen op de microSD Express kaart van Samsung (20 USD minder) en op verschillende fysieke Switch 1 games (Princess Peach: Showtime!, The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, Donkey Kong Country Returns HD, Luigi's Mansion 3 and Kirby's Return to Dream Land Deluxe;Super Mario Odyssey, Nintendo Switch Sports, Paper Mario: The Thousand-Year Door, Splatoon 3).

Ik zou in Europa iets gelijkaardigs verwachten voor de feestdagen.

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:19
JackAvery schreef op maandag 10 november 2025 @ 19:17:
Nintendo heeft net zijn Black Friday kortingen voor de USA aangekondigd, en er zit geen Switch 2 bundel tussen zoals ik al verwachtte. Men geeft wel kortingen op de microSD Express kaart van Samsung (20 USD minder) en op verschillende fysieke Switch 1 games (Princess Peach: Showtime!, The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, Donkey Kong Country Returns HD, Luigi's Mansion 3 and Kirby's Return to Dream Land Deluxe;Super Mario Odyssey, Nintendo Switch Sports, Paper Mario: The Thousand-Year Door, Splatoon 3).

Ik zou in Europa iets gelijkaardigs verwachten voor de feestdagen.
Ik hoop dat er wel wat retailers zijn die de prijs iets lager maken dan de standaardprijs.
In omliggende landen is de Switch 2 al goedkoper geweest.
Pagina: 1 ... 132 ... 138 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4