wow dat is echt mega goedkoop. Gaat er iemand nog naar japan eerdaags? ik hou me aanbevolen ;pmatthijst schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:25:
[...]
9980 Yen = +/- 58 euro.
Denk dat dat met doorsturen lastig wordt, ivm btw/invoer hier.
Dus niet je verstandskiezen laten trekken?mxmemx schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:59:
[...]
Eens, ik heb het ook niet gepreorderd uit "protest" maar wel overstag gegaan de dag van release (ook omdat ik toen met 4 getrokken verstandskiezen iets van vermaak nodig had) Vermaakt heb ik me zeker, maar zonder de kiezen hadk misschien mn rug recht gehouden.
Of iig niet tijdens de release van ZA maar weekie eerder ;p een voordeel die fout kan ik nu niet meer maken !11!1!
[ Voor 10% gewijzigd door mxmemx op 21-10-2025 13:16 ]
Zoals eerder genoemd scheelt het erg veel, en natuurlijk extra korting vanwege toerist dus tax free.mxmemx schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:20:
[...]
Scheelde de pro controller veel in japan tov nederland? Ik twijfel toch om die te kopen met oog op duskbloods volgend jaar (en omdat die huidige grip toch wat fragiel voelt) wellicht is het met een forwardservice rendabel in japan te kopen
Ik weet de exacte prijs niet meer (zat rond wat eerder gedeelt is), maar totaal switch 2 pro controller + ghost of Yotei was €90 (15.310 yen) afschrijving inclusief 1,4% toeslag van de bank vanwege yen<>euro.
Hier kost de controller €89 en de game €69.
wat een verschil ehtekken4111 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:14:
[...]
Zoals eerder genoemd scheelt het erg veel, en natuurlijk extra korting vanwege toerist dus tax free.
Ik weet de exacte prijs niet meer (zat rond wat eerder gedeelt is), maar totaal switch 2 pro controller + ghost of Yotei was €90 (15.310 yen) afschrijving inclusief 1,4% toeslag van de bank vanwege yen<>euro.
Hier kost de controller €89 en de game €69.
Komende donderdag om 15:00 een Kirby Air Riders Direct 2.
nul hype voor die game van mij uit.L23 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:59:
[YouTube: Kirby Air Riders Direct 2 – 23-10-2025]
Komende donderdag om 15:00 een Kirby Air Riders Direct 2.
Heeft iemand hier ervaring met de 8Bitdo Ultimate 2 BT als controller voor de Switch 1/2? Ik ben in contact met de fabrikant om ze te verkopen maar zou graag wat eerlijke reviews horen voordat ik er een hoop bestel.
Minder als nul hier . Pure rommel . Kondig liever wat leuks aan
Nintendo Switch 2 | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Tot nog toe heb ik maar drie Nintendo Switch 2 games die in mijn aandacht hebben getrokken. Dat zijn Mario Kart World en Fast Fusion, Donkey Kong Bananza staat nog op de lijst, maar koop ik wel een keer in de uitverkoop.
Gelukkig zijn er nog talloze Nintendo Switch games (met een Nintendo Switch 2 upgrade/patch).
Gelukkig zijn er nog talloze Nintendo Switch games (met een Nintendo Switch 2 upgrade/patch).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Appels met peren.mxmemx schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:59:
[...]
pokemon mainline vs expedition 33
Turn based combat, liniear verhaal, semi openworld.
Expedition 33 doet alles wat pokemon doet/deed maar dan 100x beter, runt veel smoother, zit veel detail in.
Dat staat er ook. Talloze uren speelplezier. Ik snap de "hebgeenplezierwantikvinddegamenietleuk" brigade hier niet zo.RangedNeedles schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:51:
Sure, het kan wel even leuk zijn en je ermee vermaken (zou er nog aan moeten ontbreken voor dat geld!) en de dooddoener aller tijden "graphics < gameplay blabla", maar je legt hier gewoon een full price voor neer en daar mag wel wat tegenover staan.
https://www.ubisoft.com/e...es/7CAloeW8ZuzyLlv8zjE04a
Star Wars Outlaws heeft een derde update gekregen:
Our third patch on Nintendo Switch 2 has just been deployed. This Title Update includes significant texture quality improvements, increased stability for long play sessions and quest bug fixes.
Dat treft, want ik snap dan weer het “ikvindhetleukdusikduldabsoluutgeenslechtwoordofkritiekoverdegames” clubje niet.Timothy3000 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:58:
[...]
Dat staat er ook. Talloze uren speelplezier. Ik snap de "hebgeenplezierwantikvinddegamenietleuk" brigade hier niet zo.
Het is objectief gezien toch ook gewoon een ondermaats product?
Dat je er lol mee hebt is wat anders.
Dat je er lol mee hebt is wat anders.
Nee, dat is ook gewoon een mening.Dubbeldooier schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:44:
Het is objectief gezien toch ook gewoon een ondermaats product?
Er zit verschil tussen een slecht woord of kritiek van iemand die de game speelt en kritiek van iemand die de game niet gaat spelen maar wel roept dat deze zijn geld niet waard is tegen mensen die hem wel spelen en er wel van genieten. Die mening is toch wat weinig waard.RangedNeedles schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:10:
[...]
Dat treft, want ik snap dan weer het “ikvindhetleukdusikduldabsoluutgeenslechtwoordofkritiekoverdegames” clubje niet.
Er valt best wat op de game aan te merken maar in de basis is het gewoon een solide en leuke Pokémongame. Weinig tot geen bugs, vermakelijke gevechten en het verzamelen blijft ook een leuke bedoening. Een heerlijke game om elke dag een uurtje of wat te spelen.
Zit er meer in het vat? Absoluut. Is het zonde dat er niet meer wordt uitgehaald? Dat ook. Maar is achter de streep ZA gewoon een leuke game die zijn geld waard is? Voor mij wel. Ik haal er dezelfde lol uit als vroeger op de GBA of GBC of met Arceus. Ik zou hem anderen daarom ook zeker aanraden.
Maar dat roeptoeteren dat mensen de game niet moeten spelen omdat ze beter verdienen is gewoon onzinnig. De enige mensen die hier teleurgesteld lijken te zijn zijn de mensen die de game niet spelen.
[ Voor 44% gewijzigd door Timothy3000 op 21-10-2025 20:54 ]
Het is het nieuwe normaal in dit topic helaas...Timothy3000 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:46:
[...]
Maar dat roeptoeteren dat mensen de game niet moeten spelen omdat ze beter verdienen is gewoon onzinnig. De enige mensen die hier teleurgesteld lijken te zijn zijn de mensen die de game niet spelen.
Ik heb de game niet gespeeld, omdat ik weet ik vind het niet leuk.Timothy3000 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:46:
[...]
Ik vond Archeus ook enorm saai, 1ste pokemon game die ik zelfs weer verkocht heb.
Ben ik teleurgesteld ja tuurlijk, maar ik denk dan zo. Je kan niet alles leuk vinden(dus ik heb pech).
Gewoon door gaan met wat anders, wellicht komt er ooit wel weer een nieuw leuk deel voor mij
Dat is jammer maar wel de volwassen manier om het te benaderen. Genoeg hier die iedereen die de game wel gewoon leuk vinden afschilderen als hersenloze kuddedieren en pretenderen recht te hebben op het een of het ander. Ik ben benieuwd of ze ook zo kritisch zijn op het werk dat zij voor hun werkgever opleveren lol. Die mensen zijn wel vermoeiend.Carlos0_0 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Ik heb de game niet gespeeld, omdat ik weet ik vind het niet leuk.
Ik vond Archeus ook enorm saai, 1ste pokemon game die ik zelfs weer verkocht heb.
Ben ik teleurgesteld ja tuurlijk, maar ik denk dan zo. Je kan niet alles leuk vinden(dus ik heb pech).
Gewoon door gaan met wat anders, wellicht komt er ooit wel weer een nieuw leuk deel voor mij.
Niet geheel onverwacht komt de volgende GameCube game er een dag voor Halloween aan:
Kunnen we discussie rondom Pokemon ZA een beetje vriendelijk houden? Daarnaast, er is een game topic speciaal voor die game, ik denk dat inhoudelijke discussie beter daar kan plaatsvinden dan hier
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Grappig vond de oude delen niet zo leuk, al had ik ze op de ds gespeeld(dus besturing wellicht nog slechter was).JackAvery schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 03:40:
Niet geheel onverwacht komt de volgende GameCube game er een dag voor Halloween aan:
[YouTube: Luigi’s Mansion – Nintendo GameCube – Nintendo Classics]
Deel 3 gespeeld met veel plezier, ook remake van 2 op de switch.
Lijkt mij grappig om deze te spelen, maar ga er geen Switch2 voor kopen.
Even onthouden mocht er ooit een switch2 komen
Dit is voor mij wel ultieme nostalgie. 2 mei 2002 om 16:00 gebeld door de Intertoys: "je gereserveerde Gamecube + Luigi's Mansion ligt klaar, maar je moet wel snel zijn, want om 17:00 sluit de winkel." Snel de spaarpot omgekeerd en als een maniak fietsen natuurlijk.JackAvery schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 03:40:
[YouTube: Luigi’s Mansion – Nintendo GameCube – Nintendo Classics]
NSO: SW-7515-1623-5706
Mooie tijd. Ik koos de paarse GC toen. Ook bij Intertoys opgehaaldAreVeeDee schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:03:
[...]
Dit is voor mij wel ultieme nostalgie. 2 mei 2002 om 16:00 gebeld door de Intertoys: "je gereserveerde Gamecube + Luigi's Mansion ligt klaar, maar je moet wel snel zijn, want om 17:00 sluit de winkel." Snel de spaarpot omgekeerd en als een maniak fietsen natuurlijk.
Ik heb mijn GC nog gewoon aangesloten thuis, dus de GC games van NSO zijn voor mij niet zo heel spannend maar ik ga hem wel ff checken met de GC controller van NSO.
Mijn schoonmoeder heeft toen voor mij de gereserveerde GC opgehaald (omdat ik met mijn toen vriendin, nu vrouw naar Disney was), maar dan met Rogue Squadron. Achteraf was Luigi's Mansion wel een hele goede keuze geweest, maar uiteindelijk pas op de 3DS gespeeld en uitgespeeld. Deeltje 2 trok me toch minder, vooral de grootte van de levels en als je dood ging aan het einde, kon je weer een eind opnieuw doen. Deel 3 heb ik ook, maar in afwachting van uitspelen van deel 2 nog niet verder gespeeld.AreVeeDee schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:03:
[...]
Dit is voor mij wel ultieme nostalgie. 2 mei 2002 om 16:00 gebeld door de Intertoys: "je gereserveerde Gamecube + Luigi's Mansion ligt klaar, maar je moet wel snel zijn, want om 17:00 sluit de winkel." Snel de spaarpot omgekeerd en als een maniak fietsen natuurlijk.
Dit spel ziet er echt steeds beter uit op de switch 2. Toen ik begon was het eigenlijk al goed speelbaar en vond ik hem er ook al goed uitzien maar de updates voegen echt wat toe. Volgens mij zit ik in de endgame maar ik ga hem toch installeren.L23 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 19:21:
https://www.ubisoft.com/e...es/7CAloeW8ZuzyLlv8zjE04a
[...]
Is Outlaws qua hoe je speelt vergelijkbaar met Cyberpunk?
Dus 1 verhaal waar je dmv opdrachtjes doorheen geloodsd wordt, met optionele side missions?
Dus 1 verhaal waar je dmv opdrachtjes doorheen geloodsd wordt, met optionele side missions?
Haters everywhere but I don’t really care
correct, maar veel stealth. veel minder te customizen. check een aantal reviews op YouTubematthijst schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:12:
Kwa vrijheid wel inderdaad. Ik vind zelfs meer vrijheid, omdat je naar verschillende planeten kunt waar echt heel veel te doen is. Ik hou me nu even aan de main missies maar als je de side missies gaat doen ben je wel even bezig.matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:12:
Cyberpunk is gaaf maar ik vond het main verhaal erg kort. Bij Starwars Outlaws met de dlc eigenlijk iets te lang maar de Starwars wereld vind ik echt gaaf en dat trekt me meer.
Als je in Starwars even niets te doen hebt kun je gewoon een potje sabacc spelen. Een kaartspel wat echt leuk is om te doen.
Hoe dan ook, een goed verhaal, het zit er goed uit op de switch 2, erg veel missies en behoorlijk wat vrijheid. Tot zover de beste switch 2 game vind ik.
Cyberpunk is nu 39,99 digitaal.
Ik heb de fysieke versie. Kan ik dan gewoon switchen naar digitaal en verder met m’n save game?
Veracht van wel maar….
Ik heb de fysieke versie. Kan ik dan gewoon switchen naar digitaal en verder met m’n save game?
Veracht van wel maar….
Ja, dat moet kunnen. Maa rwaarom zou je?matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:42:
Cyberpunk is nu 39,99 digitaal.
Veracht van wel maar….
Leuk spel om te houden. Heb verder alles digitaal. Wilde deze eerst testen om te zien of het wat was. Dus daarom fysiek gehaald. Evt fysiek verkopen en digitaal terugkopen dus.
Ik koos ook de paarse OG.Cyrax0508 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:21:
[...]
Mooie tijd. Ik koos de paarse GC toen. Ook bij Intertoys opgehaald![]()
Ik heb mijn GC nog gewoon aangesloten thuis, dus de GC games van NSO zijn voor mij niet zo heel spannend maar ik ga hem wel ff checken met de GC controller van NSO.
NSO: SW-7515-1623-5706
Ik las vandaag dit artikel ;
https://pu.nl/nieuws/nint...erd-op-nintendo-switch-2/
Nu dus nog mooier en ik vond hem er al mooi uitzien.
Grafisch kunnen we leuke ports en games verwachten 😀
https://pu.nl/nieuws/nint...erd-op-nintendo-switch-2/
Nu dus nog mooier en ik vond hem er al mooi uitzien.
Grafisch kunnen we leuke ports en games verwachten 😀
Nintendo Switch 2 | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Blijkbaar hebben we het vervloektL23 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 19:58:
[...]
Voorlopig nog druk met Silksong, maar Plants vs. Zombies: Replanted ben ik wel benieuwd naar. Hopelijk is die net zo goed als het origineel met touchscreen ondersteuning.
Ik volgende week woensdag, hoop dan eindelijk Boku wa Koukuu Kanseikan: Airport Hero Haneda Allstars op de kop te kunnen tikken want die is onbetaalbaar in Europa omdat het allemaal import is.mxmemx schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:58:
[...]
wow dat is echt mega goedkoop. Gaat er iemand nog naar japan eerdaags? ik hou me aanbevolen ;p
Maar goed dat ik nog steeds druk ben met SilksongJackAvery schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:06:
[...]
Blijkbaar hebben we het vervloekt
[YouTube: Plants vs Zombies Is a Complete Mess on Switch 2]
Amazon Japan heeft dr een aantal. Shippen naar nl.
In Japan helemaal makkelijk natuurlijk als je naar Family Mart laat shippen.
In Japan helemaal makkelijk natuurlijk als je naar Family Mart laat shippen.
Als er nog ruimte in de koffer is voor een switch 2 pro controller ben je een heldAce schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:12:
[...]
Ik volgende week woensdag, hoop dan eindelijk Boku wa Koukuu Kanseikan: Airport Hero Haneda Allstars op de kop te kunnen tikken want die is onbetaalbaar in Europa omdat het allemaal import is.
Iemand nog een tip voor een volgende game? Mijn dochter en ik zijn verslaafd aan Zelda (Botw en TOTK), beiden volledig uit. Hogwarts Legacy heeft ze ook inmiddels uitgespeeld. Voorkeur voor open wereld, fantasy / fiction en draken....
[ Voor 4% gewijzigd door Tuxie op 23-10-2025 11:00 ]
Eventueel Star Wars Outlaw, Assassin's Creed, No Man's Sky of Skyrim?Tuxie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:59:
Iemand nog een tip voor een volgende game? Mijn dochter en ik zijn verslaafd aan Zelda (Botw en TOTK), beiden volledig uit. Hogwarts Legacy heeft ze ook inmiddels uitgespeeld. Voorkeur voor open wereld, fantasy / fiction en draken....
Pokémon Legends Z-A, hoewel de open wereld meer een (grote) open stad is, voldoet het aan de rest van je wensen.Tuxie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:59:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
snipperclips is wel een dom kort melig co-op puzzel spel.Tuxie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:59:
The Witcher 3 (digitaal in de aanbieding nu overigens)zit vol met fantasy gebeuren etc. Wel wat pittig voor een jong kind wellicht, zowel qua gameplay als qua beeldmateriaal.Tuxie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:59:
Spyro collection is een leuke set collectethons waarbij je zelf een draakje speelt.
https://www.nintendolife....r-performance-adjustments
Borderlands 4 eerst , nu een game die al jaren uit is… laten we ervanuit gaan dat ze dan ook straks van het scherm af spatten . 🥳
Borderlands 4 eerst , nu een game die al jaren uit is… laten we ervanuit gaan dat ze dan ook straks van het scherm af spatten . 🥳
Try #KirbyAirRiders for free before launch in the Kirby Air Riders: Global Test Ride event!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 23 oktober 2025
Dates and more info here: https://t.co/XSP6CsVQP3 pic.twitter.com/gloF2XMcW7
- 8 november, 09:00-15:00
- 9 november, 01:00-07:00
- 9 november, 16:00-22:00
- 15 november, 09:00-15:00
- 16 november, 01:00-07:00
- 16 november, 16:00-22:00
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Kirby Air Riders ziet er erg goed uit. Tot nu toe nog niet echt reden gehad om te upgraden van de Switch Oled, maar ik denk er nu toch serieus over na.
Blijkbaar zou eshop geld gebruikt kunnen worden op de mynintendo store. Is dit enkel in de US of hier ook?
https://x.com/Wario64/status/1981358092538331155
Zou wel handig zijn om eshop cards hiervoor te gebruiken gezien deze vaak met korting te vinden zijn.
https://x.com/Wario64/status/1981358092538331155
Zou wel handig zijn om eshop cards hiervoor te gebruiken gezien deze vaak met korting te vinden zijn.
Alleen voor Amerika.matth111 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:32:
Blijkbaar zou eshop geld gebruikt kunnen worden op de mynintendo store. Is dit enkel in de US of hier ook?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Rabbids (als je ze niet kent zoek even wat filmpjes op) samen met Mario - die samenwerking heeft twee geinige puzzelspelletjes opgeleverd.Tuxie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:59:
Zijn nu ook in de aanbieding.
edit: misschien wel iets te kinderachtig, geen idee hoe oud je dochter is
[ Voor 6% gewijzigd door franssie op 23-10-2025 17:50 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zoals al een tijdje verwacht: Assassin's Creed Shadows komt op 2 december naar Switch 2. Het spel gaat 60 dollar kosten, bevat alle content updates tot nu toe behalve "Claws of Awaji" (die komt later) en ondersteunt cross-platform saves en touchscreen functionaliteit. De fysieke release is een Game Key Card.
En dat is niet het enige Ubisoft nieuws: Star Wars Outlaws heeft nu een demo op de eShop. Binnenkort dus eens zien wat voor technisch staaltje Ubisoft Massive op Switch 2 heeft afgeleverd.
Edit: de catch is wel dat de demo op een oudere build lijkt gebaseerd te zijn. De huidige release is significant verbeterd.
Om dan te eindigen met minder goed nieuws: Bandai Namco kondigt aan dat Elden Ring: Tarnished Edition verschuift naar 2026. Ze zijn van plan de extra tijd gebruiken om aan de performance te werken.
Edit: ok, nog ééntje om het af te leren... ook voor 2026:
En dat is niet het enige Ubisoft nieuws: Star Wars Outlaws heeft nu een demo op de eShop. Binnenkort dus eens zien wat voor technisch staaltje Ubisoft Massive op Switch 2 heeft afgeleverd.
Edit: de catch is wel dat de demo op een oudere build lijkt gebaseerd te zijn. De huidige release is significant verbeterd.
Om dan te eindigen met minder goed nieuws: Bandai Namco kondigt aan dat Elden Ring: Tarnished Edition verschuift naar 2026. Ze zijn van plan de extra tijd gebruiken om aan de performance te werken.
[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 24-10-2025 08:34 ]
https://www.nintendolife....er-with-cross-progression
We wisten natuurlijk dat die eraan zat te komen maar nu dus officieel met een datum . December word mooi
We wisten natuurlijk dat die eraan zat te komen maar nu dus officieel met een datum . December word mooi
Nog een aankondiging : deze remake van de cult classic komt dit jaar nog naar Switch platformen, inclusief fysieke release.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 23-10-2025 20:10 ]
Fallout 4, daar wordt ik blij van! Al zou ik ook graag nog een keer Fallout 3 en New Vegas willen zien.JackAvery schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:33:
[YouTube: Fallout 4: Anniversary Edition – Nintendo Switch 2 - Teaser Trailer]
Het is al best erg dat de besturing niet goed is voor een bewezen titel, maar dat de oude originele Artwork in de game fake blijkt te zijn is wel heel heftigJackAvery schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:06:
[...]
Blijkbaar hebben we het vervloekt
[YouTube: Plants vs Zombies Is a Complete Mess on Switch 2]
The Witcher wellicht?Tuxie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:59:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De marketing voor Hyrule Warriors is al even bezig, nu een nieuwe trailer. Enkel kijken als je spoilers kan verdragen
Moet trouwens toegeven dat Kirby Air Ride er ook leuk uit zag gisteren.
[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 24-10-2025 17:47 ]
Iedereen bedankt voor de tips! We gaan naar Skyrim kijken...
Ondanks alle berichtgevingen van de afgelopen jaren dat Microsoft en Nintendo erg close zijn en dat Microsoft graag hun games naar Nintendo platforms wilt brengen lijkt het met de aankondiging van Halo nog niet echt zo.. geen Halo en Black ops 7 ( voor nu ? ) erg jammer .
Zit de afgelopen weken wel lekker in Fortnite en die speelt heerlijk op de switch 2 .
Fun fact ; vrienden die langs komen en het spel zien ( of star wars ) zeggen allemaal ; ik zie geen verschil met ps5 🤪 het is echt beelden naast elkaar leggen om het te zien maar in het algemeen tijdens gamen merk je het eigenlijk niet als je het niet weet
Zit de afgelopen weken wel lekker in Fortnite en die speelt heerlijk op de switch 2 .
Fun fact ; vrienden die langs komen en het spel zien ( of star wars ) zeggen allemaal ; ik zie geen verschil met ps5 🤪 het is echt beelden naast elkaar leggen om het te zien maar in het algemeen tijdens gamen merk je het eigenlijk niet als je het niet weet
The Binding of Isaac - Repentence + komt naar Switch 2 volgens Wario64
Microsoft heeft net een hoop mensen ontslagen én focust op winstmarges. Die gaan niet alles tegelijk porten. Het zou me niks verbazen als Halo op een later moment nog naar Switch 2 komt.
Voorlopig komen Indiana Jones, Fallout 4 en (ooit) CoD
En inderdaad, je ziet steeds meer diminishing returns voorkomen. De grafische high end achtervolgen is een dure bedoening, je kan je afvragen of het het waard is.
The Binding of Isaac: Repentance+ coming to Switch 2 and seemingly not a game key card. Amazon listing (preorder not live yet): buff.ly/7BqWCZP Order Up!! as well buff.ly/FsIchCH
— Wario64 (@wario64.bsky.social) 25 oktober 2025
Ik zou zeggen geduldCyberw00d schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:02:
Ondanks alle berichtgevingen van de afgelopen jaren dat Microsoft en Nintendo erg close zijn en dat Microsoft graag hun games naar Nintendo platforms wilt brengen lijkt het met de aankondiging van Halo nog niet echt zo.. geen Halo en Black ops 7 ( voor nu ? ) erg jammer .
En inderdaad, je ziet steeds meer diminishing returns voorkomen. De grafische high end achtervolgen is een dure bedoening, je kan je afvragen of het het waard is.
Plaag me nou niet met cod 🤡 maar zelf ik denk dat die gaat komen . Niet bo7 maar de volgende …JackAvery schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:54:
Ik had al lang die Master Chief Collection verwachtJackAvery schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:54:
[...]
Ik zou zeggen geduldMicrosoft heeft net een hoop mensen ontslagen én focust op winstmarges. Die gaan niet alles tegelijk porten. Het zou me niks verbazen als Halo op een later moment nog naar Switch 2 komt.
Het geduld is bij mij op zich geen probleem. Aardige Switch 1 backlog en voor de Switch 2 komen nu ook al meer games uit dan ik tijd heb om te spelen. Vermaak me nog steeds goed met Hollow Knight Silksong en zit inmiddels al op 130 uur. Zou wel heel bij zijn met Halo: Combat Evolved, net als Fallout 4 zijn er voor mij op het Nintendo platform geen vergelijkbare games.
Helemaal akkoord. Ik denk dat Microsoft klaar is met MCC. Aparte games remasteren brengt meer op.L23 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:33:
[...]
Ik had al lang die Master Chief Collection verwachtVerder leuk dat er een remake van Halo: Combat Evolved komt naar de Xbox, pc en PS5, maar ik ga niet nog een keer die game op hetzelfde platform kopen. Ook niet zo fan van de studio die het na Bungie heeft overgenomen, maar even zien of deze game daadwerkelijk splitscreen krijgt. Dat beloven ze wel vaker namelijk
Ik zie liever een directe port van de remaster of de Master Chief Collection op de Switch 2. De mooiere graphics boeien me eigenlijk niet zo en bij een game opnieuw opbouwen kunnen er juist ook een heleboel beslissingen gemaakt worden die tegenvallen (zoals we van de week zagen bij Plants vs. Zombies: Replanted).
Hollow Knight blijft gaan daarHet geduld is bij mij op zich geen probleem. Aardige Switch 1 backlog en voor de Switch 2 komen nu ook al meer games uit dan ik tijd heb om te spelen. Vermaak me nog steeds goed met Hollow Knight Silksong en zit inmiddels al op 130 uur. Zou wel heel bij zijn met Halo: Combat Evolved, net als Fallout 4 zijn er voor mij op het Nintendo platform geen vergelijkbare games.
Ik heb qua gamen betere Switch jaren gehad. Afgelopen twee jaar wel aardig wat gekocht, maar weinig echt uitgespeeld. Zijn ook van die fases denk ik. Op de Switch 2 tevreden met de uurtjes die ik in Mario Kart World en Tony Hawk's Pro Skater 3+4 heb gestoken, maar Zelda: Tears of the Kingdom en Cyberpunk 2077 heb ik nog nauwelijks aangeraakt. Hollow Knight Silksong moest ik wel gelijk hebben en blijft boeien voor zo een lange game, maar vond de vorige game ook een van de beste 2D platformers/Metroidvania die ik ooit heb gespeeld. Wel iets meer moeite met de eindbazen wat de 130 uur mogelijk verklaart, maar vind het ook erg leuk om elk hoekje te verkennen en te ontdekken.JackAvery schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:53:
[...]
Hollow Knight blijft gaan daarIk ben nog op het gemak met Hades II bezig, ondertussen 35-ish uur maar heb nog wel wat te gaan duidelijk. En ook hier is de backlog eigenlijk immens - en de Switch 2 wishlist is zich ook aan het opbouwen...
Switch 2 wishlist is helemaal prima, dan pik ik die games later op in de aanbieding. Ben ook benieuwd naar Star Wars Outlaws, dus binnenkort die demo maar eens proberen. Ik probeer echter dit jaar geen nieuwe games meer te kopen wat sinds Silksong aardig lukt.
Edit: Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt met dat Microsoft klaar is met MCC, maar zou dat best wel jammer vinden. Dezelfde reden waarom we volgens mij geen Pokemon Red en Blue naar NSO zien komen ook al heeft dat toch meer mijn interesse. In ieder geval logisch om de Halo titels vanaf begin af aan opnieuw uit te brengen voor de Playstation gebruikers, wel apart dat ze dan niet gelijk de Nintendo gebruikers meenemen.
[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 25-10-2025 20:24 ]
Inderdaad fases, het is soms ook gewoon een kwestie van tijd vinden (of tijd willen vinden, de meeste mensen hebben geloof ik wel meer dan één hobby). Ik zou bvb. heel graag Tears of the Kingdom verder spelen (~100 uur inzitten) maar dat zie ik pas in 2026 gebeuren. En op mijn wishlist staat bij Nintendo zelf alleen al nu Donkey Kong, Hyrule Warriors en Pokémon Z-A, laat staan bij andere ontwikkelaars... Een hoop interessante games voor 2026!L23 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:13:
[...]
Ik heb qua gamen betere Switch jaren gehad. Afgelopen twee jaar wel aardig wat gekocht, maar weinig echt uitgespeeld. Zijn ook van die fases denk ik. Op de Switch 2 tevreden met de uurtjes die ik in Mario Kart World en Tony Hawk's Pro Skater 3+4 heb gestoken, maar Zelda: Tears of the Kingdom en Cyberpunk 2077 heb ik nog nauwelijks aangeraakt. Hollow Knight Silksong moest ik wel gelijk hebben en blijft boeien voor zo een lange game, maar vond de vorige game ook een van de beste 2D platformers/Metroidvania die ik ooit heb gespeeld. Wel iets meer moeite met de eindbazen wat de 130 uur mogelijk verklaart, maar vind het ook erg leuk om elk hoekje te verkennen en te ontdekken.
Switch 2 wishlist is helemaal prima, dan pik ik die games later op in de aanbieding. Ben ook benieuwd naar Star Wars Outlaws, dus binnenkort die demo maar eens proberen. Ik probeer echter dit jaar geen nieuwe games meer te kopen wat sinds Silksong aardig lukt.
Gezien Kiwi Talkz beweert dat er wel degelijk een Switch 2 versie in ontwikkeling is en die toch wel redelijk wat connecties heeft, sluit ik niet uit dat Halo gewoon later komt. De reden kan simpelweg iets zijn zoals dat men pas laat toegang tot devkits kreeg. Persoonlijk zit ik echter niet op een Halo remake te wachten, ze hadden voor mij dan liever Perfect Dark afgemaakt.Edit: Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt met dat Microsoft klaar is met MCC, maar zou dat best wel jammer vinden. Dezelfde reden waarom we volgens mij geen Pokemon Red en Blue naar NSO zien komen ook al heeft dat toch meer mijn interesse. In ieder geval logisch om de Halo titels vanaf begin af aan opnieuw uit te brengen voor de Playstation gebruikers, wel apart dat ze dan niet gelijk de Nintendo gebruikers meenemen.
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4