Ik heb (oa. hier) genoeg gelezen dat mensen niet helemaal zeker waren of ZA wel iets zou zijn en ze gingen wachten met pre-orderen tot ze overtuigd waren door trailers en reviews en dergelijke.
Naarmate de releasedatum dichter kwam, zijn ze voor een reden toch overstag gegaan en hebben het spel gekocht (of gepre-ordered). Bam. Daar zit je fout. Doe het gewoon niet. Het feit dat het spel nu niet bepaald wauw scoort, verbaast mij helemaal niets. Sure, het kan wel even leuk zijn en je ermee vermaken (zou er nog aan moeten ontbreken voor dat geld!) en de dooddoener aller tijden "graphics < gameplay blabla", maar je legt hier gewoon een full price voor neer en daar mag wel wat tegenover staan. Je kan je geld maar één keer uitgeven immers.
Worst case, koop je 't tweedehands, speel je het verhaal, besef je inderdaad van, hmm, oke, dit is niet een spel om in de collectie te houden, noch ga ik het nog tientallen uren verder spelen of uberhaupt ooit herspelen, en verkoop je 't opnieuw. Dan heb je je een paar uur geamuseerd, heb je Nintendo - hoe insignificant het ook lijkt - wat tegengas gegeven en hoef je je keuze op online fora niet te verdedigen
Want zo blijven we bezig, he. Telkens lullen dat het beter moet (omdat het beter kán), maar tegelijkertijd deze zooi ook blijven kopen en dan achteraf allemaal teleurgesteld zijn :surprisedpikachu: (pun intended).