Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:25
JackAvery schreef op maandag 22 september 2025 @ 19:22:
[...]

Dit lijkt me een fabricagefoutje hoor, tenzij je je sticks mishandelt.
Niet dat ik weet. En ook echt niet heel intensief gebruikt ofzo. Rare zaak. Al vond ik op Reddit ook wel wat topics hierover. Daar worden ook die caps aangeraden maar ja dat is dus iets te laat.
Maar te bekijken hoe Nintendo dat zou zien, want dit lijkt me niet echt een courant probleem. Ik zou alvast niet te lang wachten als je deze wilt proberen laten vervangen.
Nintendo zegt nu: stuur maar op, en dan kijken we wel. Ben ik ze wel een paar weken kwijt, maar goed…haal ik wel tijdelijk even zo’n Kruidvat-controller ofzo. Of een paar weken xboxen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:02

Esumontere

Floep, banaan.

Prullenbak84 schreef op maandag 22 september 2025 @ 20:38:
[...]

Niet dat ik weet. En ook echt niet heel intensief gebruikt ofzo. Rare zaak. Al vond ik op Reddit ook wel wat topics hierover. Daar worden ook die caps aangeraden maar ja dat is dus iets te laat.

[...]

Nintendo zegt nu: stuur maar op, en dan kijken we wel. Ben ik ze wel een paar weken kwijt, maar goed…haal ik wel tijdelijk even zo’n Kruidvat-controller ofzo. Of een paar weken xboxen :p
Probeer nou eerst de intertoys, voor hetzelfde geld ruilen ze hem om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:25
Esumontere schreef op maandag 22 september 2025 @ 22:24:
[...]

Probeer nou eerst de intertoys, voor hetzelfde geld ruilen ze hem om. ;)
Misschien geen gek idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:46
Rossi46 schreef op maandag 22 september 2025 @ 13:05:
[...]

Dat is toch weird... De Switch 2 is veel krachtiger dan de Switch (1). Ondanks dat er dan geen dedicated patch voor is, dan zou de game nu alsnog volle gas zonder framedrops moeten lopen?
Klopt, dat is hij ook maar zonder een Nintendo Switch 2 upgrade loopt een spel niet direct beter. Iets wat je niet zou verwachten inderdaad, normaal betekend betere hardware wel een soort van verbetering namelijk.

Disney DreamLight Valley dropt als een malle onder de 30fps, zelfs soms naar 10fps. Dus hopelijk snel die Nintendo Switch 2 upgrade

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 16:07

Superkiwi

Hoi doei

Mog schreef op maandag 22 september 2025 @ 16:00:
[...]
Je moet wat doen voor de Grote Beloning.
Ik heb eens even opgezocht wat de reward is voor het verzamelen van alle korok zaadjes. Wat een poepbeloning :+
Helaas ben ik nogal een completionist dus we gaan vrolijk verder...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:02

Esumontere

Floep, banaan.

G_Dragon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 08:12:
[...]

Klopt, dat is hij ook maar zonder een Nintendo Switch 2 upgrade loopt een spel niet direct beter. Iets wat je niet zou verwachten inderdaad, normaal betekend betere hardware wel een soort van verbetering namelijk.

Disney DreamLight Valley dropt als een malle onder de 30fps, zelfs soms naar 10fps. Dus hopelijk snel die Nintendo Switch 2 upgrade
Een matige engine en slecht programmeerwerk kan je helaas niet (altijd) oplossen met krachtigere hardware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:26:
[...]

Ik heb eens even opgezocht wat de reward is voor het verzamelen van alle korok zaadjes. Wat een poepbeloning :+
Helaas ben ik nogal een completionist dus we gaan vrolijk verder...
Had het ook al eens gelezen inderdaad :P Mja ik vind het zelf niet onderdeel van het spel uitspelen al geeft het percentage inderdaad anders aan. Het is spel is zo ontworpen dat het ontdekken en verkennen beloond wordt met een korok zaadje. Met een beetje normaal spelen heb je dan genoeg slots voor wapens, schilden en boog.

Ik had zelf de Uitbreidingspas niet gekocht, volgens mij is het dan wel makkelijker om ze allemaal te vinden/verzamelen. Aan mij niet besteed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 22 september 2025 @ 12:26:
Momenteel word onze Switch 2 het meest gebruik door mijn vrouw die Disney Dreamlight Valley ontdekt heeft, helaas is er nog geen Nintendo Switch 2 update uit voor dit spel. Want de framedrops zijn behoorlijk aanwezig, maar gelukkig is de Nintendo Switch 2 versie wel in de maak :)
Is het dan niet zonde dat de Switch 2 bezet is door je vrouw met dit spel? Als er geen voordelen zijn kan het ook op de Switch 1 gespeeld worden.

Ga je naast Mario Kart World en (de zoveelste) Pokemon nog andere Nintendo games halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 16:07

Superkiwi

Hoi doei

L23 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:38:
[...]
Ik had zelf de Uitbreidingspas niet gekocht, volgens mij is het dan wel makkelijker om ze allemaal te vinden/verzamelen.
In Zelda Notes in de Switch app kun je precies zien welke je nog moet, net als bv Hinoxen, Lyndels, random locaties, eigenlijk alles. Ik zet per keer ~50 sterretjes op de map en werk ze zo in groepjes af.
Ik hoef enkel nog 10 schild-slots, daarna kijk ik wel of ik er nog steeds zin in heb ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:44:
[...]

Is het dan niet zonde dat de Switch 2 bezet is door je vrouw met dit spel? Als er geen voordelen zijn kan het ook op de Switch 1 gespeeld worden.

Ga je naast Mario Kart World en (de zoveelste) Pokemon nog andere Nintendo games halen?
Nee, want ze vermaakt zich er heel goed mee en ik wacht toch op het nieuwste Pokémon spel. Verder speel ik niet veel op de Nintendo Switch 2, op Mario Kart & Mario Party na als er vrienden zijn.

De Nintendo Switch 1 is naar de vriendin van mijn zwager gegaan voor een leuk prijsje :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:50:
[...]

In Zelda Notes in de Switch app kun je precies zien welke je nog moet, net als bv Hinoxen, Lyndels, random locaties, eigenlijk alles. Ik zet per keer ~50 sterretjes op de map en werk ze zo in groepjes af.
Ik hoef enkel nog 10 schild-slots, daarna kijk ik wel of ik er nog steeds zin in heb ;)
Zelda Notes is pas met de Nintendo Switch 2 geïntroduceerd, handig. Al ben ik zelf niet zo fan van lijstjes afwerken. Juist het zelf verkennen en ontdekken vind ik zo leuk aan deze game. Zelfde heb ik met Hollow Knight Silksong, die probeer ik (zover dat kan) spoiler vrij uit te spelen. Zoek daar geen tutorials etc. op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:52:
[...]

Nee, want ze vermaakt zich er heel goed mee en ik wacht toch op het nieuwste Pokémon spel. Verder speel ik niet veel op de Nintendo Switch 2, op Mario Kart & Mario Party na als er vrienden zijn.

De Nintendo Switch 1 is naar de vriendin van mijn zwager gegaan voor een leuk prijsje :)
Dan begrijpelijk. Zelf de Switch OLED gehouden en gebruik ik nog best veel (nu voor Silksong).

Voorkeuren voor games verschillen natuurlijk, maar je hebt wat mij betreft zoveel Switch pareltjes gemist waarvan nu ook Switch 2 updates/Editions van zijn. In ieder geval genoeg toffe games te spelen voordat de volgende Pokemon game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 11:58:
[...]

Dan begrijpelijk. Zelf de Switch OLED gehouden en gebruik ik nog best veel (nu voor Silksong).

Voorkeuren voor games verschillen natuurlijk, maar je hebt wat mij betreft zoveel Switch pareltjes gemist waarvan nu ook Switch 2 updates/Editions van zijn. In ieder geval genoeg toffe games te spelen voordat de volgende Pokemon game uitkomt.
Welke pareltjes zijn dat als ik vragen mag? Ben nu namelijk wel nieuwschierig :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:02:
[...]

Welke pareltjes zijn dat als ik vragen mag? Ben nu namelijk wel nieuwschierig :p
Als ik naar je fysieke collectie kijk (had je eerder een foto van gedeeld) dan:
Super Mario Odyssey (Switch 2 update)
Kirby en de Vergeten Wereld (Nintendo Switch 2 Edition)
Zelda BOTW/TOTK (Nintendo Switch 2 Edition)

Genoeg op te noemen, al heb ik ook veel third party games die jij eerder op de Xbox speelt.

Ik las net dat Roller Coaster Tycoon Classic ook beter draait op de Switch 2 (uitgezoomd draait het soepel). Heeft helaas nog geen specifieke update gekregen voor de Switch 2. Muis ondersteuning zou tof zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
L23 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:10:
[...]

Als ik naar je fysieke collectie kijk (had je eerder een foto van gedeeld) dan:
Super Mario Odyssey (Switch 2 update)
Kirby en de Vergeten Wereld (Nintendo Switch 2 Edition)
Zelda BOTW/TOTK (Nintendo Switch 2 Edition)

Genoeg op te noemen, al heb ik ook veel third party games die jij eerder op de Xbox speelt.

Ik las net dat Roller Coaster Tycoon Classic ook beter draait op de Switch 2 (uitgezoomd draait het soepel). Heeft helaas nog geen specifieke update gekregen voor de Switch 2. Muis ondersteuning zou tof zijn.
Kirby and the lost world speelt mijn vrouw zo nu en dan, geen spel voor mij. Zelda heb ik nooit leuk gevonden om heel eerlijk te zijn :X.. Heb The Legend of Zelda: Breath of the Wild wel op de Switch 1 gespeeld maar weer verkocht.

Ja Rollercoaster Tycoon Classic draait een heel stuk beter op de Nintendo Switch 2, die heb ik al even gespeeld :)

Maar wij hebben geen Super Mario Odyssey zover ik weet ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:38:
[...]

Kirby and the lost world speelt mijn vrouw zo nu en dan, geen spel voor mij. Zelda heb ik nooit leuk gevonden om heel eerlijk te zijn :X.. Heb The Legend of Zelda: Breath of the Wild wel op de Switch 1 gespeeld maar weer verkocht.

Ja Rollercoaster Tycoon Classic draait een heel stuk beter op de Nintendo Switch 2, die heb ik al even gespeeld :)

Maar wij hebben geen Super Mario Odyssey zover ik weet ? :P
Die vraag kan ik niet beantwoorden, ik zie wel dat je Super Mario 3D All-Stars hebt. Kirby en de Vergeten Wereld geen spel voor jou? Geen fan van 3D platformers? Wellicht is Super Mario Bros U Deluxe dan wat (heeft ook een Switch 2 update) gezien je Super Mario Bros Wonder ook hebt. Verder is er nog Metroid Dread en Metroid Prime Remastered. Mario + Rabbids Kingdom Battle, Captain Toad Treasure Tracker, Donkey Kong Country: Tropical Freeze... Allemaal games die beter draaiden op de Switch 1 dan Pokemon...

Fast Fusion. Futuristische race game die er erg goed uitziet op de Switch 2, maar ook mooi geprijsd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:02:
[...]

Als Pokémon fan kan ik je Monster Hunter Stories 2 alleen maar aanbevelen. De Switch 2 draait dat ook echt een stuk vloeiender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
@G_Dragon Hades (en Hades II) is (zijn) ook zeer leuk om te spelen.
Pagina: 1 ... 125 126 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4