• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:57
Speelt iemand The Messenger? Is dit spel de moeite waard?
https://www.dekudeals.com/items/the-messenger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59
Super Mario Galaxy 1+2 heeft wel een grafische oppoetsbeurt gekregen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:28
Ik mag toch hopen dat DLC niet de standaard gaat zijn bij elke toekomstige Nintendo game. Ben een beetje huiverig om Metroid te pre-orderen om vervolgens later weer eventueel 20 euro neer te leggen voor DLC. Niet altijd voegt het wat toe, wat prima in de hoofdgame had kunnen zitten. Ik krijg het idee dat Nintendo steeds meer inzet op DLC, zie ook de Switch 2 upgrades en remakes. Waar is de tijd van een game uitbrengen en dat is het? Nu weet je nooit waar het eindigt (ook niet voor je portemonnee).

[ Voor 13% gewijzigd door Deezers op 17-09-2025 15:35 ]

@Deezers beschouw een release gewoon als een complete game en beoordeel voor elke DLC apart of het je aanstaat of niet. Niet zo ingewikkeld hoor :)

Een DLC betekent niet noodzakelijk dat een ontwikkelaar functies uit het spel heeft geknipt. Maar ja games ontwikkelen kost veel geld en men zoekt in de hele industrie naar manieren om het zo rendabel mogelijk te houden. Ik zie liever een occasionele DLC dan een hoop microtransacties en season passes. Bij Nintendo heb ik zelf zelden het gevoel dat ik de DLC “nodig” heb (dus ik koop ze zelden) - en wanneer het wel zo is, gaat het meteen om een grote brok extra gameplay.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:34

RayNbow

Kirika <3

Deezers schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:34:
Ik mag toch hopen dat DLC niet de standaard gaat zijn bij elke toekomstige Nintendo game.
DLC?
Waar is de tijd van een game uitbrengen en dat is het?
Die tijd ligt ver, ver achter ons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cRsuCa-XZL9MA4qD84vg5RlsrcM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LWuqh7zgbZQggJQBncImdpC3.png?f=user_large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:28
JackAvery schreef op woensdag 17 september 2025 @ 15:41:
@Deezers beschouw een release gewoon als een complete game en beoordeel voor elke DLC apart of het je aanstaat of niet. Niet zo ingewikkeld hoor :)

Een DLC betekent niet noodzakelijk dat een ontwikkelaar functies uit het spel heeft geknipt. Maar ja games ontwikkelen kost veel geld en men zoekt in de hele industrie naar manieren om het zo rendabel mogelijk te houden. Ik zie liever een occasionele DLC dan een hoop microtransacties en season passes. Bij Nintendo heb ik zelf zelden het gevoel dat ik de DLC “nodig” heb (dus ik koop ze zelden) - en wanneer het wel zo is, gaat het meteen om een grote brok extra gameplay.
Ik heb zelf Donkey Kong bij de release gehaald, leuke game hoor. Maar de DLC van 20 euro lees ik overal dat het niks toevoeg, een dood eiland en wat time trial dingen zonder noemenswaardige beloningen. En gezien de release hadden ze deze al gewoon af. En het is niet zo dat ze dit bewust eruit hebben gesloopt (haha) om de basis game dan maar iets goedkoper te kunnen aanbieden, die was al full price. Pokemon kost 30 euro DLC voor een game die nog niet eens uit is. Wel met extra verhaallijn maar daarvan weten we dus bij pas release van de DLC of het de extra tijd waard is. Kirby had nog wat grafische updates en levels, maar ook in een avondje uit te spelen. Kirby Air Riders komt wellicht dan ook nog extra DLC voor op zijn tijd.
@Deezers Ik vond de DLC bij Nintendo tot nu toe behoorlijk meevallen. Afwachten hoe dat deze generatie gaat. Donkey Kong Bananza DLC verbaasde mij ook wel gezien de game nog maar 2 maanden uit is.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
voor mij was Bananza een miskoop helaas. als ik de kans had om de demo te spelen was ik waarschijnlijk nooit overgegaan naar een full priced digital aankoop.
Pagina: 1 ... 124 125 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4