Ook de ontwikkelaars van Planet of Lana II bevestigen dat er een Switch 2 release op dag 1 zal zijn. Deze komt uit in 2026.
En LEGO Voyagers heeft net ook een Switch 2 versie uitgebracht. Reeds te koop op de eShop zo lijkt het. Edit: nog niet in Europa, wel al in andere regio's
[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 11-09-2025 21:27 ]
Ja en een nieuwe Pikmin, er is nu voor mij nog geen reden voor een Switch2Timothy3000 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 23:14:
Odyssey 2 please!
Ik hoop dat ik je niet goed begrijp maar bedoel je nu dat je moedwilllig zonder day one patches en andere speelt?L23 schreef op zaterdag 6 september 2025 @ 15:21:
[...]
Ik heb automatische updates uitstaan op de Switch (2). De meeste games waar wel patches van uitgekomen zijn kon ik prima uitspelen zonder update. Ik wacht echter ook wel eens met een game kopen tot er een nieuwe cartridge revisie uitkomt. Dan staan de belangrijkere patches er al op.
Is het zo verschrikkelijk nieuws dan?Ace schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:32:
[...]
Ik hoop dat ik je niet goed begrijp maar bedoel je nu dat je moedwilllig zonder day one patches en andere speelt?
Moedwillig vind ik ook een groot woord. Heeft een game daadwerkelijk een update nodig om (verder) te kunnen spelen dan update ik uiteraard gewoon, maar op de Nintendo Switch is dat vrijwel nooit nodig geweest (ook omdat een heleboel games gewoon compleet op de cartridge staan).
[ Voor 28% gewijzigd door L23 op 11-09-2025 10:37 ]
Maar waarom zou je dan eventuele patches die nog uitgekomen zijn niet downloaden?L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:35:
[...]
Is het zo verschrikkelijk nieuws dan?Valt mee, vaak staan de day one patches al op de cartridges die ik heb.
Dus als je de game start en die zegt 'hee er is een update' dan zeg jij 'nee die wil ik niet, start de game maar' ?
Waarom wel? Kan je dat uitleggen? Ik speel die games uit zonder enkele problemen namelijk. Wat is dan de toegevoegde waarde precies?Ace schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:39:
[...]
Maar waarom zou je dan eventuele patches die nog uitgekomen zijn niet downloaden?
Dus als je de game start en die zegt 'hee er is een update' dan zeg jij 'nee die wil ik niet, start de game maar' ?
Omdat patches toch meestal wel verbeteringen met zich mee brengen en bugs oplossen. Als je ze automatisch aan hebt staan merk je het niet eens, doe je het handmatig (raar) dan kost het je hooguit 5 minuten.L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:40:
[...]
Waarom wel? Kan je dat uitleggen? Ik speel die games uit zonder enkele problemen namelijk. Wat is dan de toegevoegde waarde precies?
Elke keer als ik denk dat niks me meer kan verbazen hier op Tweakers (en ik zit er toch al best een tijdje) lukt het jullie toch weer.
Sterkte er mee. Hoop dat het goed je met komt. Je merkt in dit geval dus niet hoe weinig verschil het maakt omdat je automatisch update. Helemaal prima. Ieder zijn ding toch?Ace schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:44:
[...]
Omdat patches toch meestal wel verbeteringen met zich mee brengen en bugs oplossen. Als je ze automatisch aan hebt staan merk je het niet eens, doe je het handmatig (raar) dan kost het je hooguit 5 minuten.
Elke keer als ik denk dat niks me meer kan verbazen hier op Tweakers (en ik zit er toch al best een tijdje) lukt het jullie toch weer.
Ik denk dat de originele Switch nog wel ondersteund gaat worden met een paar Wii U ports, zoals Yoshi Wooly World (met wellicht Switch 2 Editions) en - hopelijk - beide Wii U Zelda's (ook met een Switch 2-upgrade, zoals 4K / 120). Of een port van Link Between Worlds. Verder hoop ik wat Switch 2-upgrades, voornamelijk Xenoblades, Luigi's Mansion 3 en Skyward Sword.
Wat betreft Switch 2: Metroid Prime 4 releasedatum en meer gameplay, waarschijnlijk een Mario 3D-teaser voor 2026, Galaxy 1+2 port voor de 40th anniversary, Luigi's Mansion 4?
[ Voor 7% gewijzigd door X-GeaR op 11-09-2025 10:50 ]
Dit is het soort mensen dat de navigatie negeert omdat ze "zelf heus wel de weg weten" En dan een file inrijden die de navigatie probeerde te omzeilen.L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:40:
[...]
Waarom wel? Kan je dat uitleggen? Ik speel die games uit zonder enkele problemen namelijk. Wat is dan de toegevoegde waarde precies?
Ik doelde op het update proces waar je niet veel van merkt wanneer je dat op automatisch hebt staan.L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:46:
[...]
Sterkte er mee. Hoop dat het goed je met komt. Je merkt in dit geval dus niet hoe weinig verschil het maakt omdat je automatisch update. Helemaal prima. Ieder zijn ding toch?
Als de framerate verdubbeld na een patch merk ik dat toch zeker wel, maar goed ieder z'n ding inderdaad
Wat voor games bedoelen jullie dan precies? Het wordt namelijk zo overdreven met noodzakelijk day one patches. Nintendo's first party games hebben in vergelijking met andere uitgevers relatief weinig updates. Een spel zoals Kirby en de Vergeten Wereld heeft zelfs nooit een update gekregen totdat de Nintendo Switch 2 Edition er aan kwam.avec_style schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:48:
ik hoop voor je dat je niet tegen een bug aanloopt waardoor je vast komt te zitten in het spel. (of erger dat je al je progressie kwijt raakt)
Bij de Nintendo Switch komen fysieke releases vaak ook later uit dan de digitale release. Dan staan alle updates of belangrijke updates (day one patches) al op de cartridge.
Verder ook geen enkel probleem voor mij om een game wel up te daten, maar dat gaat bij mij dus niet automatisch. Fijn dat jullie je zo zorgen over mij maken, komt goed
Weer zo overdreven. Natuurlijk update ik een game waarbij de framerate verdubbeld. Heb je een voorbeeld waar dit het geval is? Kan in zo een geval best zijn dat ik eventueel wacht op een cartridge revisie. Sterkte.Ace schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:52:
[...]
Ik doelde op het update proces waar je niet veel van merkt wanneer je dat op automatisch hebt staan.
Als de framerate verdubbeld na een patch merk ik dat toch zeker wel, maar goed ieder z'n ding inderdaad
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 22:32
Benieuwd of deze ook daadwerkelijk gaat komen.Zerora schreef op woensdag 10 september 2025 @ 19:12:
[Afbeelding]
In de Zelda reddit zag ik dit. Nieuwe Amiibo.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Die was in april toch aangekondigd?Linksquest schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:55:
[...]
Benieuwd of deze ook daadwerkelijk gaat komen.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 22:32
Je hebt gelijk, heb even lopen google en was inderdaad aangekondigd.
Maar omdat het zolang al stil was rondom deze ammibo en deze 4 al uitgekomen waren, was ik die helemal vergeten.De Mineru's Construct amiibo is officieel aangekondigd. De amiibo is aangekondigd samen met de Tulin-, Yunobo-, Sidon- en Riju-amiibo, die op 5 juni 2025 zijn uitgebracht. De amiibo van Mineru's Construct heeft echter nog geen exacte releasedatum en zal op een later moment in 2025 verschijnen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Nemen dat wel met een korrel zout maar zal me niet verbazen dat ze iets laten zien nog voor ZA.
Zelf hoop ik stiekem op een Mario Maker 3, die muisfunctie is daar zowat voor gemaakt imo.
Wellicht een nieuwe Fire Emblem, of iets waar andere Fire Emblem fans al heel lang op hopen, een Remake van de Thracia delen die alleen in Japan zijn uitgekomen.
Mario Maker 3 met Wonder assets! Grbruikers die allerlei weirde wonder transformaties kunnen maken, dat zou gaaf zijn.Akaendra schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:39:
Van wat ik heb gehoord tussen de grapevine ook 2 Pokemon Titels, waarvan 1 nieuwe.
Nemen dat wel met een korrel zout maar zal me niet verbazen dat ze iets laten zien nog voor ZA.
Zelf hoop ik stiekem op een Mario Maker 3, die muisfunctie is daar zowat voor gemaakt imo.
Wellicht een nieuwe Fire Emblem, of iets waar andere Fire Emblem fans al heel lang op hopen, een Remake van de Thracia delen die alleen in Japan zijn uitgekomen.
Did someone say Pokémon?Akaendra schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:39:
Van wat ik heb gehoord tussen de grapevine ook 2 Pokemon Titels, waarvan 1 nieuwe.
Hoop dat er een leuke remaster of remake gaat komen van Gen 2 / Gen 3, daar wil ik nog wel een verbeterde versie van spelen. Nu de Switch 2 er is, hebben ze veel meer mogelijkheden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat zou heel gaaf zijn. Stiekem ook mijn hoop.Akaendra schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:39:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik print alle 0tjes en 1tjes uit. Toch net wat tastbaarder dan die beelden op tv.L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:46:
[...]
Sterkte er mee. Hoop dat het goed je met komt. Je merkt in dit geval dus niet hoe weinig verschil het maakt omdat je automatisch update. Helemaal prima. Ieder zijn ding toch?
Er kunnen best redenen zijn om sommige patches niet te downloaden.Ace schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:39:
[...]
Maar waarom zou je dan eventuele patches die nog uitgekomen zijn niet downloaden?
Ik heb bijvoorbeeld heel lang TotK niet gepatcht omdat er in de oudere versies een glitch zat waarmee het heel makkelijk was om items te dupliceren, die er in latere patches uit is gehaald. En in TotK heb je best wat items nodig als je alle armor volledig wilt upgraden, en sommige van die items zijn best lastig in grotere aantallen te verkrijgen.
Je ontzegt jezelf een nog betere speelervaring....L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:46:
[...]
Het is nu toch ook wel een beetje klaar met deze onzin toch? Wat is dat toch de laatste tijdTimothy3000 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:27:
[...]
Je ontzegt jezelf een nog betere speelervaring....
Je mist de comment direct daaronder. Ik had je latere reacties gemist. Als ik die had gelezen had ik niet gereageerd.L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:55:
[...]
Het is nu toch ook wel een beetje klaar met deze onzin toch? Wat is dat toch de laatste tijd
Onzin is het niet perse imo (patches zijn er vaak met een reden).... maar ieder z'n eigen speelervaring. Zolang ieder maar gewoon plezier heeft. Patch of geen patch!
[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 11-09-2025 22:59 ]
The Witcher 3: Wild Hunt, patch 4.04 performance verbeteringenL23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:55:
[...]
Weer zo overdreven. Natuurlijk update ik een game waarbij de framerate verdubbeld. Heb je een voorbeeld waar dit het geval is? Kan in zo een geval best zijn dat ik eventueel wacht op een cartridge revisie. Sterkte.
Dying light: versie 1.0.4 verbeterde performance, crash bugs gefixed en hd rumble verbeterd
Mario Kart 8 Deluxe: versie 3.0.4: verbeterde framerate en sync issues
Brain Age: Nintendo Switch: versie 1.2.0 verbeterde input registratie en handschrift herkenning
The Legend of Zelda: Breath of the Wild: versie 1.6.0 verbeterde laadtijden, framepacing, betere geheugen verbruik
Tears of the kingdom: versie 1.2.0 verbeterde performance op plekken waar veel physics in het spel zijn. stutters gereduceerd, verbeterde performance in open world.
Hyrule Warriors: versie 1.3.0: frame rate consistency in grootschalige gevechten. Laadtijden in missies verbeterd. Audio sync issues tijdens cutscenes opgelost.
Ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik heb expres switch 1 er even bijgepakt, want voor switch 2 is er nog niet zoveel, maar je snapt het punt denk ik wel.
Idempotent.
Maar het punt is niet aan jou om te maken als het punt niet nodig is. Dat heb je denk ik zelf inmiddels ook wel door. Helemaal na die vervelende opmerking die je daarboven maakt.MainframeX schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:00:
[...]
The Witcher 3: Wild Hunt, patch 4.04 performance verbeteringen
Dying light: versie 1.0.4 verbeterde performance, crash bugs gefixed en hd rumble verbeterd
Brain Age: Nintendo Switch: versie 1.2.0 verbeterde input registratie en handschrift herkenning
The Legend of Zelda: Breath of the Wild: versie 1.6.0 verbeterde laadtijden, framepacing, betere geheugen verbruik
Tears of the kingdom: versie 1.2.0 verbeterde performance op plekken waar veel physics in het spel zijn. stutters gereduceerd, verbeterde performance in open world.
Hyrule Warriors: versie 1.3.0: frame rate consistency in grootschalige gevechten. Laadtijden in missies verbeterd. Audio sync issues tijdens cutscenes opgelost.
Ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik heb expres switch 1 er even bijgepakt, want voor switch 2 is er nog niet zoveel, maar je snapt het punt denk ik wel.
Deze nondiscussie is wel klaar nu inderdaad. Sorry @L23 voor mijn reactie. Was niet de bedoeling het weer op te starten.
Maar weer terug naar de Direct van morgen? Ik kan in elk geval niet wachten! Hoop op wat knallers en grote nieuwe AAA titels. Het liefst een nieuwe Mario, Pikmin of Star Fox. Hopelijk niet allemaal ports of remakes. Waar hopen jullie op?
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 11-09-2025 23:06 ]
Dat las ik wel hoor. Was ook niet perse op jouw gericht, maar in het algemeen moet het allemaal zo overdreven in dit topic inplaats van dat er een normale discussie gevoerd kan worden. Inderdaad iedereen zijn eigen speelervaring, geen idee waarom er zo overdreven iets van gemaakt word. Ik vind het in ieder geval behoorlijk kinderachtig.Timothy3000 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 22:56:
[...]
Je mist de comment direct daaronder. Ik had je latere reacties gemist. Als ik die had gelezen had ik niet gereageerd.
Onzin is het niet perse, maar ieder z'n eigen speelervaring. Zolang ieder maar gewoon plezier heeft. Patch of geen patch!
Wat is je punt precies? Games zoals Mario Kart 8 Deluxe update ik gewoon hoor. Ik heb ook nooit anders beweerd. Games zoals BOTW en TOTK heb ik compleet op cartridge.MainframeX schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:00:
[...]
The Witcher 3: Wild Hunt, patch 4.04 performance verbeteringen
Het punt wat ik probeer te maken (en anderen ook) is dat je mogelijk aanzienlijk verbeterde spelervaring misloopt terwijl je hier wel (flink) voor betaald en tijd in steekt om de spellen te spelen. Dat zou gewoon echt zonde zijn. Helemaal prima als dit voor je werkt en misschien akker je wel alle patchnotes voor ieder spel door voordat je de update wegdrukt of installeert.L23 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:04:
[...]
Wat is je punt precies? Games zoals Mario Kart 8 Deluxe update ik gewoon hoor. Ik heb ook nooit anders beweerd. Games zoals BOTW en TOTK heb ik compleet op cartridge.
Idempotent.
Ik ben inderdaad goed op de hoogte van de patchnotes. Dus dat is een hele andere situatie dan het overdreven gedoe wat hier eerder beschreven werd en compleet uit zijn context is gehaald.MainframeX schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:12:
[...]
Het punt wat ik probeer te maken (en anderen ook) is dat je mogelijk aanzienlijk verbeterde spelervaring misloopt terwijl je hier wel (flink) voor betaald en tijd in steekt om de spellen te spelen. Dat zou gewoon echt zonde zijn. Helemaal prima als dit voor je werkt en misschien akker je wel alle patchnotes voor ieder spel door voordat je de update wegdrukt of installeert.
Ik kijk ook uit naar de Direct van morgen…
Goed, genoeg gezeurd.
Ik ben eigenlijk ook best wel hyped voor Direct morgen. Wat hoop je dat ze aankondigen? Nieuwe 3d mario?
Idempotent.
Ik heb dat gewoon duidelijk vanaf het begin in de discussie op een normale manier uitgelegd. Beetje makkelijk om te zeggen dat het nu de zaak compleet veranderd. Men reageert hier gewoon lekker overdreven om likes te scoren. En een aantal bizarre uitspraken voorbij zien komen. Nergens voor nodig. En zou ik alsnog in het stenen tijdperk leven en games op halve framerates spelen. Lekker laten gaan.MainframeX schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:30:
Dat is ook een hele andere situatie. Men wist niet dat je alsnog wel checked of er wat te halen valt met de patches en dat veranderd de zaak compleet.
Goed, genoeg gezeurd.
Ik ben eigenlijk ook best wel hyped voor Direct morgen. Wat hoop je dat ze aankondigen? Nieuwe 3d mario?
Ik verwacht een Mario morgen, maar dan lijkt mij iets zoals Super Mario Maker 3 of een Super Mario Wonder Nintendo Switch 2 Edition (wellicht net als bij Kirby wat extra DLC en een upgrade) logischer. 3D Mario zou ik het meest interessant vinden, maar het team van Odyssey was de afgelopen jaren druk met Donkey Kong Bananza.
Idempotent.
Ik ben zelf ook meer fan van de 3D Mario games. Super Mario Bros U Deluxe heb ik ook, maar vrij vlot doorheen gespeeld. Super Mario Maker 2 had een leuke, maar korte campaign. Het levels bouwen was niet aan mij besteed en leuke levels vinden vond ik wat omslachtig. Ik heb die game verkocht. Mario Wonder vond ik er wel leuk uitzien, half uitgespeeld omdat mijn neefje hulp nodig had bij moeilijke stukken. Zelf heb ik de game nog niet gekocht.MainframeX schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 00:03:
Ik hoop eerlijk gezegd op een 3d Mario en als dat er niet in zit een nieuwe 2D versie. Mariomaker en Mario Wonder vond ik eerlijk gezegd niet zo boeiend, dan vond ik de heruitgave van Super Mario bros U beter. Dan liever iets waar ze weer terug naar de basis gaan.
En ik? Hmm. Jarenlang gewacht op een nieuwe 3D Donkey Kong en die is er gekomen met Bananza. Nu aan het spelen. Ik zie het liefst een nieuwe 3D Mario of een nieuwe 3D Zelda (en dan het liefst meer de klassieke formule. Skyward Sword HD vond ik de meest vermakelijke Zelda op de Switch...
Luigi's Mansion 4
Super Mario 2D All Stars
Een nieuwe 3D Mario
Animal Crossing Sky Town
Mario Baseball
TloZ TP/TloZ WW remake (je blijft toch hopen ook al heb ik GC en de WiiU versie)
[ Voor 25% gewijzigd door Cyrax0508 op 12-09-2025 09:29 ]
giantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:52:
Metroid 4 release datum en hopelijk een shadowdrop van metroid 2 en dan ben ik tevreden!
Op de PS4 heb ik met Everybody's Golf heel veel plezier gehad dus ik keek wel uit naar deze game. Maar de beelden overtuigen me niet, het lijkt in alles een stap terug te zijn ten opzichte van de game die ik gespeeld heb. Daarom deze vraag aan jullie, wellicht kunnen jullie antwoorden me overtuigen om het toch te proberen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik had zelf ook interesse, maar ik begreep dat de Switch versie vrij brak is. Ik wilde graag een fysieke versie en bij Bol stond een fout (foto van de Switch versie maar de tekst zei PS5) waardoor ik hem niet gelijk kocht. En vlak daarna kwamen er reviews onlline en heeft Bol me gesaved van een miskoop denk ik.Superkiwi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:38:
Is iemand hier al aan de slag (pun unintended) gegaan met Everybody's Golf Hot Shots?
Op de PS4 heb ik met Everybody's Golf heel veel plezier gehad dus ik keek wel uit naar deze game. Maar de beelden overtuigen me niet, het lijkt in alles een stap terug te zijn ten opzichte van de game die ik gespeeld heb. Daarom deze vraag aan jullie, wellicht kunnen jullie antwoorden me overtuigen om het toch te proberen
De titel van de nieuwe Mario film is waarschijnlijk bekend.
YouTube: Whoops! Did Universal Just Leak a MAJOR Mario Movie 2 Secret?
Linkje. Kijken als je het wilt weten.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Tot nu toe elke keer teleurgesteld 🫠
Nintendo Switch 2 | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik verwacht ook wel enkele nieuwe first-party games voor 2026 te zien maar die grote projecten kosten veel tijd om te ontwikkelen.
Er zou in december een Hyrule Warriors uitkomen. Dat is toch ook een zelfde game?JackAvery schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:11:
Voor Zelda lijkt het me nog te vroeg. Een mainline Mario game zou kunnen maar we hebben wel net Donkey Kong gekregen.
Ik verwacht ook wel enkele nieuwe first-party games voor 2026 te zien maar die grote projecten kosten veel tijd om te ontwikkelen.
Gynnad schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:07:
Ik mag toch hopen dat in een direct van een uur daar toch echt wel een paar pareltjes in zullen zitten. Ik verwacht eigenlijk sowieso een nieuwe Mario en hoop op een Zelda aankondiging, al is het maar een sneakpeak.
- Mario Kart World, Donkey Kong Bananza en Kirby and the Forgotten Land terugblik - 10 min
- Super Mario bestaat 40 jaar muziek compilatie CD - 5 min
- Nieuwe Super Mario film trailer - 5 min
- Metroid Prime 4: Beyond gameplay deep-dive - 35 min
- Nieuwe Pokémon Legends: Z-A trailer - 5 min
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Lijkt me meer realistisch dan veel van de andere erg hooggespannen verwachtingen.Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:15:
[...]Thank you for watching!
- Mario Kart World, Donkey Kong Bananza en Kirby and the Forgotten Land terugblik - 10 min
- Super Mario bestaat 40 jaar muziek compilatie CD - 5 min
- Nieuwe Super Mario film trailer - 5 min
- Metroid Prime 4: Beyond gameplay deep-dive - 35 min
- Nieuwe Pokémon Legends: Z-A trailer - 5 min
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik verwacht iig weinig verrassingen voor nu.
Wanneer mensen zoiets zeggen bedoelen ze meestal een mainline 3D Zelda. De Hyrule Warrior games zijn (leuke en geapprecieerde) spin-offs.Sir_Lion schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:13:
[...]
Er zou in december een Hyrule Warriors uitkomen. Dat is toch ook een zelfde game?
Ik zie eerder een remaster ofzo gebeuren als er nieuwe Zelda content getoond zou worden.
Persoonlijk zie ik vooral ruimte voor een paar grote third party games komen. Denk aan COD, Red Dead Redemption 2, minstens één Resident Evil game… Misschien heeft Nintendo zelf nog verrassingen voor 2025 (maar dan waarschijnlijk iets zoals een Nintendo Switch 2 editie) en men zal stukjes van de sluier in 2026 verder opheffen.
Persoonlijk ben ik heel blij als we iets van Fire Emblem en Iets van Monolith Software te zien krijgen.
En ja die Mario trailer en iets van game content zou niet vreemd zijn. Maar niet noodzakelijk voor 2025.
[ Voor 39% gewijzigd door JackAvery op 12-09-2025 14:34 ]
Zoiets zal het inderdaad wel zijn ongeveer, daarom kijk ik zulke dingen ook niet.giantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:16:
[...]
Lijkt me meer realistisch dan veel van de andere erg hooggespannen verwachtingen.
Zie het straks wel als ik thuis ben, dan kan je zelfs per spel al de filmpjes zien.
Zeg je nou dat we straks The Legend of Zelda: Ocarina of Time 4K krijgen?JackAvery schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:30:
[...]
Ik zie eerder een remaster ofzo gebeuren als er nieuwe Zelda content getoond zou worden.
“Nintendo hire this man!”Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:39:
[...]
Zeg je nou dat we straks The Legend of Zelda: Ocarina of Time 4K krijgen?
[Afbeelding]
(Nee
Hades II shadowdropje lijkt me niet heel onrealistischdaan2609 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:40:
Ik zou al erg blij worden van Hades 2 release datum
Zeker, maar een sneakpeak met release in 2027?JackAvery schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:11:
Voor Zelda lijkt het me nog te vroeg.
Naja hopen mag altijd, we gaan het zien. Met een nieuwe 3D Mario zou ik in elk geval al heel blij zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 12-09-2025 14:58 ]
Het vulkaangebied vind ik ook het minste van BotW, niet per se huiverig omdat er niet echt sterke tegenstanders zijn (lang leve ijspijlen), maar omdat het gewoon een vervelend gebied is om te doorkruisen door de hoogteverschillen en lava, terwijl het eigenlijk een redelijk eentonig gebied is waar relatief weinig is.Superkiwi schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:20:
Elke game heeft wel een area waar je niet graag heen gaat (swamp areas in Dark Souls, rot area in Elden Ring etc). In Breath of the Wild is dat voor mij de vulkaan. In de rest van de map heb ik alle tempels, tempelmissies en zij-missies gedaan, het enige dat nog rest is dus het vulkaangebied. Wachters leg ik zonder problemen om en Hynoxen zijn eerder bang van mij dan andersom maar toch ben ik huiverig om het vulkaangebied in te gaan. Raar hoe zulke dingen zich ontwikkelen
[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 12-09-2025 15:01 ]
Zal alleen nog lang duren voordat ik er naar toe ga.
The Super Mario Galaxy Movie!
[ Voor 41% gewijzigd door Gynnad op 12-09-2025 15:04 ]
nee joh, een Mario galaxy makerEvernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:05:
Mario Galaxy remakes dan graag!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
U vraagt wij draaien dan maar XDEvernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:05:
It’s happening!Evernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:05:
Persoonlijk wordt ik daar niet zo enthousiast van omdat ik deze beide al in het verleden hebt gespeeld op de Wii/Wii U. Maar leuk voor de mensen die ze nog nooit hebben gespeeld, leuke games!
[ Voor 53% gewijzigd door Gynnad op 12-09-2025 15:08 ]
Je gebeden lijken verhoordEvernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:05:
Niceee! Hopelijk voor de Switch 1 en Switch 2Gynnad schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:07:
Ja hoor, daar is de Super Mario Galaxy en Super Mario Galaxy 2 voor Nintendo Switch.
Vanaf 2 oktober te koop, het is een bundel. Lijkt voor zowel Switch 1 als Switch 2 te zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:08:
[...]
Niceee! Hopelijk voor de Switch 1 en Switch 2
In de kleine lettertjes stond van wel.Gynnad schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:09:
[...]
Vanaf 2 oktober te koop, het is een bundel. Lijkt voor zowel Switch 1 als Switch 2 te zijn.
Digitaal lijken ze los te koop te zijn, als ik het zo snel zag, maar fysiek alleen als een bundel.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:08:
Hopelijk is 2 los te koop. Heb 1 al via Allstars.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zijn dit gewoon de Wii versies. Net als in de All Stars versie.
Yep. Ik heb de Virtual Boy versie (JP/US beiden). Het is dat ik koppijn krijg tegenwoordig, maar dit is 1 van de leukste VB games.
Hopelijk ook zo geprijsd!Raem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:14:
[...]
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zijn dit gewoon de Wii versies. Net als in de All Stars versie.
(Gaat waarschijnlijk gewoon 70 euro of 40 ps kosten)
Gamecube versie was erg leuk. De Switch versie vond ik weer boring. Geldt eigenlijk ook voor meer van de Mario sports games vind ik persoonlijk.
"Better ask questions before you shoot"
precies ditTimothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:08:
Hopelijk is 2 los te koop. Heb 1 al via Allstars.
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
:strip_exif()/f/image/iH2xKpwzhIFmZYuuK5zkVdWY.jpg?f=fotoalbum_large)