Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maak daar dan gewoon een gratis update of dlc van. Switch 2 versie betekent erg weinig zo.Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:15:
Wonder Switch 2 editie, alleen multiplayer lijkt hetheb ik niks aan.
Upgrade is te koop staat er. Dus niet gratis.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:18:
[...]
Maak daar dan gewoon een gratis update of dlc van. Switch 2 versie betekent erg weinig zo.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja I know, dat is wat ik zeg. Maak er dan gewoon een gratis update van. Wat lame dat ze voor minimale veranderingen gewoon weer de hoofdprijs vragen.Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:19:
[...]
Upgrade is te koop staat er. Dus niet gratis.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik krijg het idee dat er wel meer in zat dan alleen het multiplayer gedeelte, maar dat is afwachten.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:20:
[...]
Ja I know, dat is wat ik zeg. Maak er dan gewoon een gratis update van. Wat lame dat ze voor minimale veranderingen gewoon weer de hoofdprijs vragen.
Er zit ook nog nieuwe story content (levels) bij hoor. Alleen maken ze dat later pas bekend.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:18:
[...]
Maak daar dan gewoon een gratis update of dlc van. Switch 2 versie betekent erg weinig zo.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Yoshi gonna Yoshi toch?Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:20:
Komt allemaal wel erg (te) kinderlijk over. Ze proberen duidelijk een nog jongere doelgroep aan te spreken, ook met de launch van de mini Mario lijn in japan.
Vast wel een Legends Z-A update denk ik. Of bedoel je gen 10?G_Dragon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:20:
Hopelijk zo nog een leuke nieuwe Pokémon game
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ziet eruit als een Animal Crossing x Minecraft x Stardew Valley rip-off in Roblox als ik eerlijk ben.Evernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:22:
Dinkum, toffe game!
Je mag uiteraard een mening hebben, ik heb hem aardig wat gespeeld en vond hem erg tof.Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:23:
[...]
Ziet eruit als een Animal Crossing x Minecraft x Stardew Valley rip-off in Roblox als ik eerlijk ben.
Of een remake van gen 2 / gen 3de Foarsitter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:22:
[...]
Vast wel een Legends Z-A update denk ik. Of bedoel je gen 10?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En zelfs dat was toch al wat been there done that. Zonde dat het waarschijnlijk geen remasters zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:32:
Na Mario gaat het hard bergafwaarts als je mij om een mening vraagt
Inderdaad. Super Mario Bros. Wonder Switch 2-edition en Hades 2 zijn tof. De rest mid.G_Dragon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:32:
Na Mario gaat het hard bergafwaarts als je mij om een mening vraagt
Hopelijk komen er nog wat knallers op het laatstMog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:33:
[...]
Inderdaad. Super Mario Bros. Wonder Switch 2-edition en Hades 2 zijn tof. De rest mid.
Nieuwe Johto games? Ik spring een gat in de lucht haha
Ja een Johto of Hoenn remake die wel van dezelfde kwaliteit als de Gameboy spellen zijn zou echt zoo tof zijn!de Foarsitter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:35:
[...]
Nieuwe Johto games? Ik spring een gat in de lucht haha
zit iemand hier op te wachten?
Maar die accessoire moet niet te duur zijn. 40/50+ euro is te duur wat mij betreft.
[ Voor 68% gewijzigd door Zeror op 12-09-2025 15:39 ]
Hades 2 niet? Hades 1 vond ik echt geweldig.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:31:
Vooralsnog niks dat ik écht wil hebben.
Wonder heeft toch helemaal geen Switch 2 versie nodig??Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:33:
[...]
Inderdaad. Super Mario Bros. Wonder Switch 2-edition en Hades 2 zijn tof. De rest mid.
Haha.. wat een toeval.RollieBollie schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:14:
Yep. Ik heb de Virtual Boy versie (JP/US beiden). Het is dat ik koppijn krijg tegenwoordig, maar dit is 1 van de leukste VB games.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Wat heeft Virtual Boy met Pokemon te maken dan?G_Dragon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:38:
Ik hoorde Virtual boy en dacht oeh oude Pokémon roms, maar nope.. dit is wat anders
Gezien er een kartonnen versie is zal er ook wel 3rd party (al dan niet ook karton) komen.Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:39:
Ziet er kwetsbaar uit om je Switch in te doen. En Nintendo kennende zal het wel minimaal 100 euro gaan kosten..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Moest heel erg denken aan VisualBoyAdvanceRaem schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:40:
[...]
Wat heeft Virtual Boy met Pokemon te maken dan?
4K is nice. En nieuwe content is ook nice.hotymoty schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:39:
[...]
Wonder heeft toch helemaal geen Switch 2 versie nodig??
Open world?
[ Voor 39% gewijzigd door Militia Pilot op 12-09-2025 15:45 ]
Mario kart worldDeezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:42:
Nog 20 minuten voor echte toppers en releasedata.. toch best knap hoe zo'n direct elke keer weer redelijk kan teleurstellen.. maar ja ze moeten het voor iedereen interessant maken en ieders smaak is anders. Zelf wel blij met de amiibo's en Yoshi tot nu toe. Het geeft in ieder geval het gevoel dat er wat uitkomt de komende maanden..
Donkey Kong
Silksong
Hades 2
Metroid
Yoshi
Ik denk oprecht dat we niet vaak een eerste jaar van een console is geweest met zulke enorme grote releases. Maargoed mensen op internet zijn chronisch teleurgesteld.
Vergeet Kirby niet! 3 dikke AAA games en 2 langverwachte indies is heel tof. Plus daarbij Yoshi en straks Kirby nog.giantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:46:
[...]
Mario kart world
Donkey Kong
Silksong
Hades 2
Metroid
Yoshi
Ik denk oprecht dat we niet vaak een eerste jaar van een console is geweest met zulke enorme grote releases. Maargoed mensen op internet zijn chronisch teleurgesteld.
Het enige jammere is dat ze Switch 1 games met wat minimale upgrades weer een volle release geven.... maar ook dat valt makkelijk te negeren.
Dat laatste is wel een punt ja. Maar hoort wel beetje bij hedendaagse consoles.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:48:
[...]
Vergeet Kirby niet! 3 dikke AAA games en 2 langverwachte indies is heel tof. Plus daarbij Yoshi en straks Kirby nog.
Het enige jammere is dat ze Switch 1 games met wat minimale upgrades weer een volle release geven.... maar ook dat valt makkelijk te negeren.
Maargoed teleurstelling is realiteit minus verwachting. En aangezien realiteit een gegeven is zouden de chronisch teleurgestelden misschien de verwachting wat aan moeten passen 🤣
Jij wilde een nieuwe Pokemon game, hier heb je hem en kopen zul je!G_Dragon schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:51:
What the.... hebben ze nu gemaakt?
Er is vrijwel geen grote game die met gratis dlc komt. Het is niet alsof de main game te kort was ofzo.Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:50:
Nop, DLC niet gratis. Krijg toch sterk het idee dat dit gewoon al in de hoofdgame gelocked zat.. nu snap ik wel waarom Nintendo geen Gamepass/PS+ dienst heeft. Dit levert veel meer op voor elk nieuw stukje content weer geld te vragen
Astro Bot op de Playstation.. Maar inderdaad over het algemeen kosten DLC's geld.Timothy3000 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:52:
[...]
Er is vrijwel geen grote game die met gratis dlc komt. Het is niet alsof de main game te kort was ofzo.
Ik trap er elke keer in haha. Kwam ook door de 60 minuten. Maar ja die zijn zoals verwacht omgevlogen. Nu weer maanden wachten tot de daadwerkelijke releasesgiantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:51:
[...]
Dat laatste is wel een punt ja. Maar hoort wel beetje bij hedendaagse consoles.
Maargoed teleurstelling is realiteit minus verwachting. En aangezien realiteit een gegeven is zouden de chronisch teleurgestelden misschien de verwachting wat aan moeten passen 🤣
Haha nee dit is niks voor mij!Gynnad schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:52:
[...]
Jij wilde een nieuwe Pokemon game, hier heb je hem en kopen zul je!
Silkson en Hades 2 tellen niet echt mee want dat zijn geen exclusives.giantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:46:
[...]
Mario kart world
Donkey Kong
Silksong
Hades 2
Metroid
Yoshi
Maar je hebt nu wel ook nog die nieuwe Pokémon Legends ZA en die nieuwe leipe ditto game.
Maar dus wéér geen Xenoblade Chronicles nieuws.. nog 5 minuten maar dat gaat 'm niet worden vrees ik..
Ik speel silksong toch echt op mijn switch 2. Dus geen idee wat andere consoles er mee te maken hebben.Evernote schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:54:
[...]
Silkson en Hades 2 tellen niet echt mee want dat zijn geen exclusives.
Maar je hebt nu wel ook nog die nieuwe Pokémon Legends ZA en die nieuwe leipe ditto game.
Maar dus wéér geen Xenoblade Chronicles nieuws.. nog 5 minuten maar dat gaat 'm niet worden vrees ik..
ongelooflijk (ik ga het direct kopen)Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:55:
Betaalde DLC aankondigen voor een game die nog moet uitkomen
Ok.giantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:55:
[...]
Ik speel silksong toch echt op mijn switch 2. Dus geen idee wat andere consoles er mee te maken hebben.

Hier resident evil op de switch 2 maar ook irrelevant voor de switch 2 want kan je ook op andere apparaatjes spelen 🤣
de Foarsitter schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:59:
monster hunter klint wel een beetje als namaak pokemon. het ziet er wel gaaf uit

Erg leuke serie alleen strookt het met de nieuwe patenten van Nintendo
Jij snapt 'mgiantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:00:
[...]
Hier resident evil op de switch 2 maar ook irrelevant voor de switch 2 want kan je ook op andere apparaatjes spelen 🤣
[ Voor 25% gewijzigd door Evernote op 12-09-2025 16:01 ]
Hopelijk maken Kirby en Metroid een hoop goed en is er nog veel in de maak achter de schermen. Maar ik krijg steeds meer het Switch 1+ gevoel. Er zijn nog te veel games die op beide platforms uitkomen en inderdaad vrij matige games die ik nooit ga halen (maar ieder zijn smaak natuurlijk).
Animal Crossing X Pokemon komt er in voor de juiste prijs
Kirby is de enige dat ik dacht, yay! (En Mario Wonder update)Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:02:
[...]
Hopelijk maken Kirby en Metroid een hoop goed en is er nog veel in de maak achter de schermen. Maar ik krijg steeds meer het Switch 1+ gevoel. Er zijn nog te veel games die op beide platforms uitkomen en inderdaad vrij matige games die ik nooit ga halen (maar ieder zijn smaak natuurlijk).
Voor de rest... nope.
Van Metroid moet ik nog meer zien, nog niet van overtuigd. En teleurstellend dat Mario Kart nog geen DLC krijgt.
[ Voor 27% gewijzigd door Esumontere op 12-09-2025 16:08 ]
En sws 1 tweaker…Deezers schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:04:
Geen Call of Duty, Layton, Halo, DLC voor Mario Kart of nieuwe 3D Mario.... Dat worden een hoop teleurgestelde YouTubers later vandaag.
Resident evil is wel een leuke maar eigenlijk wisten we al deze aankondigen al .
Ik denk gewoon dat Nintendo en ik niet meer op 1 lijn liggen zou wel te oud zijn of mijn smaak is veranderd kwa games maar er zat echt zoveel kinderachtige shit tussen..
Snap echt niet waar de grote third party games blijven en waar is mijn beloofde COD 🫠
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberw00d op 12-09-2025 16:12 ]
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Vond het ook niet echt spectaculair. Vond die vlakte waar ze met de motor reed erg kaal en saai. De rest van de beelden ook niet heel bijzonder . Misschien was de focus te veel op de og switch en hebben ze voor switch 2 wat upgrade gedaangiantgiantus schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:08:
Ik vind overigens metroid er matig uit zien. Vraag me af of dat wel de geweldige game gaat worden waar iedereen op hoopt.
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Gezien er ook een kartonnen versie beschikbaar zal zijn, lijkt me dat je waarschijnlijk zelfs je eigen bril kunt vervaardigen.Zeror schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 15:38:
Virtual Boy is back!
Maar die accessoire moet niet te duur zijn. 40/50+ euro is te duur wat mij betreft.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Wauw, 20 euro voor een roguelike DLC voor een game die al 70 kostte. Ik wacht wel tot hij (hopelijk ooit) in de aanbieding komt...
En ik snap dat sommige mensen misschien teleurgesteld zijn, maar als ik de verwachtingen hier soms lees in aanloop naar een Direct, hebben die verwachtingen geen enkele basis in de realiteit en is het alleen maar hoop dat een bepaald iets wordt aangekondigd.
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 12-09-2025 16:19 ]
- Super Mario Bros. Wonder Switch 2-edition
- Hades II
- Donkey Kong Bananza: DK Island and Emerald Rush
- Fire Emblem: Fortune’s Weave
- Releasedata Metroid Prime 4 en Hyrule Warrior
Ik vind het een enorm gaaf spel, leuk dat er meer content beschikbaar is. Maar, verschilt per persoon.Esumontere schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 16:17:
[...]
Wauw, 20 euro voor een roguelike DLC voor een game die al 70 kostte. Ik wacht wel tot hij (hopelijk ooit) in de aanbieding komt...
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4