Aargh, dacht net een goedkope 2e hands switch gevonden te hebben
Goed my 2 cents, je weet vooraf dat de switch range low powered is tov de normale consoles, dus je houdt compromis. Moet de df review nog checken maar sw outlaws lijkt te bewijzen dat je nog steeds hele leuke resultaten kan bereiken! Qua games aanbod, ja nu matig maar als je naar de switch kijkt en de start die de switch 2 nu heeft, lijkt me dat dit goed gaat komen.
Alternatief is krachtigere pc handhelds, zag een leuke aankondiging voorbij komen maar de kosten konden oplopen tot bij 1500 dollar

. Nee die valt dan voor mij al direct af.
En dan mis je nog steeds de nintendo games, of iig switch 2.
Je formfactor klachten vind ik wil terecht, gezien hoe weinig ik me daarvan op de switch 1 lijkt te herinneren hebben ze het of slechter gedaan, of we zijn kritischer met zijn allen. Ik vermoed dat de waarheid wat in het midden ligt.
Voor kort gebruik voor non 2d/arcade/fightingting games vond ik de joycons in handheld acceptabel, in docked niet en heb vrijwel direct een pro controller aangeschaft.
Heb nu eigenlijk voor bovenstaande games een horisplitpad op de s1 en ja dat speelt zo fijn dat ik de joycons zelf nooit meer gebruik. Op zich vind ik tegenwoordig bluetooth ook nog wel ok dus grote kans dat wanneer in naar switch 2 ik eerst kijk of een van mijn retrobit/8bit do controllers beetje lekker werken.
Kirby is voor mij in theorie overigens wel een leuke upgrade voor 20 euro (was leuker geweest als je hem gratis kreeg bij nso natuurlijk

).
En fast fusion lijkt me ook tof. Goed voor mijn doeleinden zou fast rmx op s1 ook al erg leuk zijn, maar weet niet een zeker of ik die heb of niet

(heb hem zeker weten gespeeld maar dat kan zomaar een trial weekend oid geweest zijn)