Nintendo is zeer zeker geen liefdadigheids instelling en vooral met wat ze de in de emulatie wereld en bij fan projecten doen vind ik zeer vervelend om het zachtjes uit te drukken. Aan de andere kant, ja ze hebben de rechten, ze verdienen er direct geld mee, dus dan snap ik ook wel weer dat je dat wil beschermen.
Maar we hoeven het natuurlijk niet te kopen. Sterker nog, dat heb ik met de switch 2 dus ook nog niet gedaan
Een hele goede of 5 games die ik interessant vind is wat ik nodig heb.
DKB valt binnen de 5
En beter switch 1 lib kunnen spelen telt als 2
maar nog 3 nodig
Want de 1 hele goede game zou zijn kan ik op dit moment niet beantwoorden. Diablo en street fighter wilde ik altijd gelijk en zo optimaal mogelijk spelen. Maar die series doen het niet echt voor mij momenteel. (wat grotendeels aan mezelf ligt, beiden laaste versies zijn op zijn minst degelijke games) dus ja moet echt iets onverwachts komen. Misschien een moderne f-zero? Maar grote ninty franchises als marion/zelda/kart kan ik me niet voorstellen wat me over de streep zou moeten trekken...vandaar ook dat he zomaar zou kunnen dat ik lekker mijn switch 1 hou, en daarnaast een emulatie handheld aanschaf, dat is voor mijn op dit moment dan prima, en als we dan over paar jaar een oled s2 met betere batterijk krijgen kan ik altijd nog instappen)