Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

21 uur onderweg geweest en ein-de-lijk heb ik het grote geheim van het ei ontdekt :*)
Het heeft 32 jaar geduurd maar beter laat dan nooit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_BbJtkGc87cADLCBRo9y0oBEO0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lmNKzaMozJVweWamPgIxEZBS.jpg?f=fotoalbum_large

Na de Eagle Tower en de Croc Rock twijfelde ik nog of ik de Color Dungeon nog wilde doen maar die was verrassend simpel.
Morgen Echoes of Wisdom maar eens bestellen!

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 26-07-2025 23:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
NINTENDO GAMES EN MEER

De kogel is door de kerk en de gameconsole war is over. De mannen van Sony en Microsoft hebben zoveel geinvesteerd in games oftewel opgekocht gamestudio's dat ze wel moeten. Cross platform is de key om te overleven.

Sony met zijn Playstation heeft officieel al aangegeven games naar de Nintendo Switch 2 te brengen en Microsoft heeft hier nu ook plannen voor met de opmerking alles is een pc en dat draait ook wel op een andere console.

Welke games kunnen we van Sony verwachten en de grap is die zijn er al zoals de game Patapon deel 1 en 2 en de game everbody's Golf hot shots die er aankomt.

Welke games gaat Sony ook uitbrengen en waar zijn ze mee bezig volgens insiders.
- Persona 3 Reload (is teased bij Sony)
- Horizon Zero dawn remaster
- Marvels Spiderman
- Astro bot

En mag ik Sony een tip geven om te kijken naar de PSP games om als volume uit te brengen en wat te denken van de Mini's. Ja die games in dat blauwe vierkantje, de indie games om daarvan een top 100 te bundelen van de meeste gewaarde games. Dat zou super zijn, nog sterker ze zouden zelfs met de oudere PSP games mee kunnen liften in Nintendo online package met oude console titels.

Sony deze krijg je gratis van me, maar een beloning mag altijd.

Microsoft was nog al mysteries en toch hebben ze hun committed to support reeds afgegeven en ook al games aangegeven die we kunnen verwachten;
- Minecraft
- ori en the blind forest en will of the wisps
- Pentiment
- Grounded
- Borderlands 4
- Call of Duty

Microsoft werk volgens insiders nog aan
- Halo Collection (teaser)
- Starfield
- MS Flight simulator
- Fallout 4 (leaks en beelden)
- Diablo 4
- Sea of thieves

Games die er nog zouden kunnen komen volgens jaar, doordat Nintendo Switch unreal engine 5 en DLSS ondersteunt zijn games als state of decay 3 en Stalker 2 welke beide wel eens in 2026 zouden kunnen verschijnen.

Welke games kunnen ze naar mijn inziens nog aanbieden is state of decay 2, Gears of wars en Age of empires.

Ik ben zelf een praktisch handheld gamer als het gaat om de Switch Oled en de kids balen er ook wel van dat de batterij niet zo meegaat en hierdoor ook twee switch 2 retour verzonden, maar ik zit er toch over na te denken om te kijken of er een accu achter op kan plakken.

Wat zou ik graag Nintendo als tip willen meegeven een Switch 2+ package gebundeld met de naam "(Nintendo) on the go", waarbij je met een case en dunne batterij een vermogen kan toevoegen van 10.000 mAh om het betaalbaar te houden. Het is maar een idee Nintendo..jullie mogen mij hiervoor ook wel belonen hoor :) Concept heb ik ook wel voor jullie, advies is platte USB-C met kort snoertje die je in de case kan terugschuiven om het ergonisch te houden.

Dit was het qua games en wat je kan verwachten op de Nintendo en als ze slim zijn daar in Japan komen ze snel uit met een Nintendo SWITCH 2 PRO versie waarbij je 1 TB en een grotere batterij hebtven een een standaard Switch 2 met 1 TB. Als service zouden ze early buyers tegenmoet kunnen komen die ook nintendo online hebben een SD express aan te bieden van 256 of 512 GB tegen een bodem prijs. Dit om ze alsnog te belonen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Noresponse schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:35:
NINTENDO GAMES EN MEER

De kogel is door de kerk en de gameconsole war is over. De mannen van Sony en Microsoft hebben zoveel geinvesteerd in games oftewel opgekocht gamestudio's dat ze wel moeten. Cross platform is de key om te overleven.

Sony met zijn Playstation heeft officieel al aangegeven games naar de Nintendo Switch 2 te brengen en Microsoft heeft hier nu ook plannen voor met de opmerking alles is een pc en dat draait ook wel op een andere console.

Welke games kunnen we van Sony verwachten en de grap is die zijn er al zoals de game Patapon deel 1 en 2 en de game everbody's Golf hot shots die er aankomt.

Welke games gaat Sony ook uitbrengen en waar zijn ze mee bezig volgens insiders.
- Marvels Spiderman
- Astro bot

En mag ik Sony een tip geven om te kijken naar de PSP games om als volume uit te brengen en wat te denken van de Mini's. Ja die games in dat blauwe vierkantje, de indie games om daarvan een top 100 te bundelen van de meeste gewaarde games. Dat zou super zijn, nog sterker ze zouden zelfs met de oudere PSP games mee kunnen liften in Nintendo online package met oude console titels.

Microsoft was nog al mysteries en toch hebben ze hun committed to support reeds afgegeven en ook al games aangegeven die we kunnen verwachten;
- Minecraft
- Pentiment
- Grounded
- Borderlands 4
- Call of Duty

- Starfield
- MS Flight simulator
- Diablo 4
- Sea of thieves

Games die er nog zouden kunnen komen volgens jaar, doordat Nintendo Switch unreal engine 5 en DLSS ondersteunt zijn games als state of decay 3 en Stalker 2 welke beide wel eens in 2026 zouden kunnen verschijnen.

Welke games kunnen ze naar mijn inziens nog aanbieden is state of decay 2, Gears of wars en Age of empires.

Ik ben zelf een praktisch handheld gamer als het gaat om de Switch Oled en de kids balen er ook wel van dat de batterij niet zo meegaat en hierdoor ook twee switch 2 retour verzonden, maar ik zit er toch over na te denken om te kijken of er een accu achter op kan plakken.

Wat zou ik graag Nintendo als tip willen meegeven een Switch 2+ package gebundeld met de naam "(Nintendo) on the go", waarbij je met een case en dunne batterij een vermogen kan toevoegen van 10.000 mAh om het betaalbaar te houden. Het is maar een idee Nintendo..jullie mogen mij hiervoor ook wel belonen hoor :) Concept heb ik ook wel voor jullie, advies is platte USB-C met kort snoertje die je in de case kan terugschuiven om het ergonisch te houden.

Dit was het qua games en wat je kan verwachten op de Nintendo en als ze slim zijn daar in Japan komen ze snel uit met een Nintendo SWITCH 2 PRO versie waarbij je 1 TB en een grotere batterij hebtven een een standaard Switch 2 met 1 TB. Als service zouden ze early buyers tegenmoet kunnen komen die ook nintendo online hebben een SD express aan te bieden van 256 of 512 GB tegen een bodem prijs. Dit om ze alsnog te belonen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qzWwAOxI2xOEhEvfzy5pqk6Pzw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R07ivUSsA2h0xJN8lXq8wpEN.jpg?f=fotoalbum_large

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
@Noresponse Heb je een bron dat je verhaal ondersteunt?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:31
meesje schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:59:
Heeft denk ik een mooie trip en droomt er lekker op los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 18:18
Ori is al lang voor de Switch

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 19:18
NINTENDO GAMES EN MEER

- Marvels Spiderman
- Astro bot

- Minecraft
- Pentiment
- Grounded
- Borderlands 4
- Call of Duty

- Starfield
- MS Flight simulator
- Diablo 4
- Sea of thieves

Verder alles goed? Niks gebroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:25
meesje schreef op zondag 27 juli 2025 @ 12:59:
Er schijnen wel wat artikels te zijn

https://mynintendonews.co...tation-games-to-switch-2/

Zo snel 1ste die ik vond, en nog meer websites die dit gepost hebben.
Maar ja de 1ne site neemt het zo over van de andere, dus je moet alles met een korrel zout nemen en niks geloven hiervan.

Zolang Sony zelf niks naar buiten heeft gebracht, gaat Sony niks multi platform uitbrengen.
Het zelfde voor Microsoft, ook hiervan is nog 0 info volgens mij dat ze echt bezig zijn.
Alleen dat Xbox head Phil Spencer said he’s “looking forward” to working with Nintendo. , maar ja dat zegt ook verder niet dat ze er mee bezig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 19:07
Astrobot op de switch zal nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
giantgiantus schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:00:
[...]

Heeft denk ik een mooie trip en droomt er lekker op los.
Volgens mij is Forza Horizon wel al beschikbaar op PS5. Ook ooit iets gelezen over Halo. Het is wel een nieuwe ontwikkeling. Wellicht zien we dit straks wel meer gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wellicht zouden ze de PSP games Patapon op de Switch kunnen uitbrengen en het dan PATAPON 1+2 REPLAY noemen. Het is maar een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
Iemand ervaring met dit oplaadstation?

https://www.coolblue.nl/p...651421ff815e0c16073124f02

Zoek een goede voor 4 joycons van de switch 2 op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Sleehond schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:00:
Iemand ervaring met dit oplaadstation?

https://www.coolblue.nl/p...651421ff815e0c16073124f02

Zoek een goede voor 4 joycons van de switch 2 op te laden.
Met dit soort opladers staan temu en ali vol mee.
Op de eerste switch toen ook een ali versie en werkte perfect.

Voor de switch 2 nu nog niet nodig amar zag al genoeg aanbod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32

RayNbow

Kirika <3

Carlos0_0 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 13:58:
[...]

Er schijnen wel wat artikels te zijn

https://mynintendonews.co...tation-games-to-switch-2/

Zo snel 1ste die ik vond, en nog meer websites die dit gepost hebben.
Maar ja de 1ne site neemt het zo over van de andere, dus je moet alles met een korrel zout nemen en niks geloven hiervan.
Daarbij loont het altijd om op zoek te gaan naar de oorspronkelijke bron. In dit geval is het een tweet van Stealth40k waarin gelinkt wordt naar een Sony vacature. De vacature betreft een managementsfunctie voor het vormen en uitvoeren van een multiplatformstragie (waarbij o.a. Nintendo genoemd wordt).

Maar dit zegt inderdaad verder weinig. Zoals we al met recente Sony multiplatform-releases gezien hebben is het mogelijk dat een strategie zich gaat richten op oudere, kleine games i.p.v. de grotere exclusives.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:24:
[...]

Daarbij loont het altijd om op zoek te gaan naar de oorspronkelijke bron. In dit geval is het een tweet van Stealth40k waarin gelinkt wordt naar een Sony vacature. De vacature betreft een managementsfunctie voor het vormen en uitvoeren van een multiplatformstragie (waarbij o.a. Nintendo genoemd wordt).

Maar dit zegt inderdaad verder weinig. Zoals we al met recente Sony multiplatform-releases gezien hebben is het mogelijk dat een strategie zich gaat richten op oudere, kleine games i.p.v. de grotere exclusives.
Dit. Sony heeft reeds meerdere games op Switch. Je hebt deze vacature zelfs niet nodig om in te zien dat Sony steeds meer multiplatform gaat releasen.

En wat Microsoft betreft hebben we al meer dan een jaar geruchten hierover. Ook zij hebben reeds redelijk een aantal games op Switch. De vraag is eerder of de afslanking van hun games divisie invloed gaat hebben op de toekomstplannen voor hun multiplatformstrategie.

Veel interessanter is de vraag of we deze week op dinsdag of op donderdag een Nintendo Direct krijgen? ;) En wat zal er te zien zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 13:01
Weetniet als dit al voorbij gekomen is maar er is op dit
moment een leuke sale bij Nintendo bezig .
Little nightmares 2 en lego city ( voor mijn zoon ) gekocht voor 7.78 euro . Vanavond op mijn gemak de rest van de sales bekijken . No mans sky was ook goedkoop zag ik . Even kijken als dat mijn type game is

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Ik zou graag de uncharted reeks op switch 2 zien. Verder nog;

- Battlefield 1943
- hearthstone
- command and conquer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk de requirements gehaald in botw, ik denk, laat ik snel die motor gaan verdienen (want dan heb ik er misschien nog iets aan... Vind dat zo suf als je de coolste dingen in een game pas kunt krijgen vlak voor je hem uitspeelt...)
Blijkt Nintendo dat verstopt te hebben achter een lange quest line die de game verandert in een stuk marteltuig wat dark souls er als een kinderboerderij uit laat zien 8)7
Het heeft aan een kant ook wel wat cools (ik zie op zich wel het voordeel dat je meer al je tools moet gebruiken omdat je echt niet geraakt mag worden), maar vind het eigenlijk iets te en vooral die shrine met overal spikes... Ugh.
Later maar bedenken of ik mezelf dit aan wil doen of dat ik op zoek ga naar hoe je een paard altijd kon summonen (meen dat dat kan...) en die motor maar laat.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:01
Weet iemand of de Spigen Dual Grip case ook in het dock past?
Toevallig ook een bijpassende beschermhoes?

Na wat teruggelezen te hebben in dit forum de Savage Raven zojuist besteld.

[ Voor 28% gewijzigd door brtkpr op 28-07-2025 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:27

Esumontere

Floep, banaan.

Finraziel schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:38:
Eindelijk de requirements gehaald in botw, ik denk, laat ik snel die motor gaan verdienen (want dan heb ik er misschien nog iets aan... Vind dat zo suf als je de coolste dingen in een game pas kunt krijgen vlak voor je hem uitspeelt...)
Blijkt Nintendo dat verstopt te hebben achter een lange quest line die de game verandert in een stuk marteltuig wat dark souls er als een kinderboerderij uit laat zien 8)7
Het heeft aan een kant ook wel wat cools (ik zie op zich wel het voordeel dat je meer al je tools moet gebruiken omdat je echt niet geraakt mag worden), maar vind het eigenlijk iets te en vooral die shrine met overal spikes... Ugh.
Later maar bedenken of ik mezelf dit aan wil doen of dat ik op zoek ga naar hoe je een paard altijd kon summonen (meen dat dat kan...) en die motor maar laat.
Na de vier shrines is de glass cannon fase voorbij. De shrine met spikes is vooral oefenen, en stasis goed gebruiken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35
Finraziel schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:38:
...
De motor is cool. En een leuke reward voor het completen van de lange quest.

En ja. Ik heb die 2 keer gehaald. 1 Keer op normal en 1 keer op Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
Vandaag of woensdag de direct aankondiging? 🤡 ga er vanuit als er een direct komt dat die op dinsdag of donderdag getoond word .

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:49
Cyberw00d schreef op maandag 28 juli 2025 @ 09:14:
Vandaag of woensdag de direct aankondiging? 🤡 ga er vanuit als er een direct komt dat die op dinsdag of donderdag getoond word .
Ik gok vandaag aankondiging voor donderdag. Maar hopelijk woensdag al ;). Maar goed, daarna moeten we alsnog wachten tot de games uitkomen.. we wisten al dat ze allemaal nog in 2025 komen. Ben vooral benieuwd hoe ze een volwaardige game weten te maken van Kirby Air Ride, ik verwacht dat je daar snel klaar mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik hoop op wat Zelda nieuws. Misschien een datum voor Age of Imprisonment.

En anders vind ik Lego Zelda ook wel ok. Heb laatst ? Block, Piranha plant, Mario & Yoshi en afgelopen weekend de NES gebouwd. Heb nog 1 in doos staan namelijk Bowser. Ben nog van plan Deku Tree 2x te kopen, Mario Kart en twijfel over de Blue Shield. Game Boy is al besteld.

En please some Mario of Pikmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
Ik ben vooral benieuwd naar third party titels ( ja ik wil dat ) en natuurlijk Metroid . Een nieuwe zelda zou nog wel niet . Ennnnnnn waar is mijn cod aankondiging 🤡 scheelt me weer de kosten van geforce now op Steam deck om te spelen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
brtkpr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 21:55:
Weet iemand of de Spigen Dual Grip case ook in het dock past?
Toevallig ook een bijpassende beschermhoes?

Na wat teruggelezen te hebben in dit forum de Savage Raven zojuist besteld.
Goede keus . Heb ik ook alleen zo is handheld spelen voor mij mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:01
Cyberw00d schreef op maandag 28 juli 2025 @ 10:48:
[...]

Goed te horen dat ik juiste keuze heb gemaakt.
Heb jij een (bescherm) hoes waarin de switch met grip kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
brtkpr schreef op maandag 28 juli 2025 @ 10:57:
[...]

Goed te horen dat ik juiste keuze heb gemaakt.
Heb jij een (bescherm) hoes waarin de switch met grip kan?
Ik had nog een universele travel case liggen voor onder andere Steam deck en rog Ally x dus daar past de switch 2 in . Niet helemaal strak maar een paar sokjes doet wonderen. Is een vrij groot ding waar die met grip case en al in past .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Zijn er hier mensen die Wild Heart S gespeeld hebben op de switch 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 19:07
Cyberw00d schreef op maandag 28 juli 2025 @ 10:48:
[...]

Die kan gedocked worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

sderooij schreef op maandag 28 juli 2025 @ 18:57:
[...]

Die kan gedocked worden?
Ja

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RollieBollie
NSO Update.

Mario Paint op SNES. Met Switch 2 mouse control. En al beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RollieBollie schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 05:43:
NSO Update.

Mario Paint op SNES. Met Switch 2 mouse control. En al beschikbaar.

[YouTube: Mario Paint - Super NES – Nintendo Classics]
Ook interessant is dat de mouse controls ook aan andere games toegevoegd zijn. Bovendien is de SNES app aangepast om op Switch 2 in de resoluties van 1080p en 4K te werken. De app heeft nu ook button mapping.

Mario's Super Picross now supports mouse controls on the SNES app for Switch, as well as Nobunaga's Ambition www.youtube.com/watch?v=BFpq...

Wario64 (@wario64.bsky.social) 29 juli 2025

En ja een USB muis zou ook moeten werken.

[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2025 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scifi/horror game Soma kwam vorige week op Switch uit en heeft nu ook een Switch 2 update gekregen:
A #NintendoSwitch2 patch for SOMA is already available. Enjoy:

- Improved resolution.
- More stable frame rate.
- Faster loading times.
- Better textures.

This is just the beginning. Our team is hard at work developing additional exclusive features for the new console, so stay tuned for more exciting news.

Compare Switch 1 vs Switch 2 screenshots below.

pic.twitter.com/ZSMfBCLxEs
bron: https://xcancel.com/abyli...z24GV-8v45rZvAIiZYKA&s=19

Klinkt alsof Abylight games een devkit heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2025 06:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 06:31:
[...]
Bovendien is de SNES app aangepast om op Switch 2 in de resoluties van 1080p en 4K te werken. De app heeft nu ook button mapping.
Nu nog een update dat je profiel icoon uitgezet kan worden tijdens het spelen. Zo vervelend dat die constant in beeld staat.

[ Voor 24% gewijzigd door Raem op 29-07-2025 09:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Aankomend weekend een nieuw Tetris 99 thema te unlocken:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:58

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Deze kwam toevallig vorige week in mijn mailbox terecht. Zo'n standaard mailtje van AliExpress met de tekst: wellicht dat je dit interessant vindt (op basis van je eerdere zoekopdrachten).

Tevens gaan we binnenkort op vakantie en vorig jaar hebben we de Switch OLED op de TV aan gesloten met zo'n dock. Die dock werkt echter niet met de Switch 2. Dus op de gok deze maar besteld en zou vandaag binnen moeten komen. Werkt het met de Switch 2 wat volgens de website wel zou moeten, dan is dat mooi mee genomen, zo niet dan dikke pech. Voor die prijs wil ik het risico wel nemen.

https://nl.aliexpress.com...453696055.html#nav-review

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/Sb70bb0c68e764868a412e8989e6282eei.jpg

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotter87
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 20:42
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:41:
Deze kwam toevallig vorige week in mijn mailbox terecht. Zo'n standaard mailtje van AliExpress met de tekst: wellicht dat je dit interessant vindt (op basis van je eerdere zoekopdrachten).

Tevens gaan we binnenkort op vakantie en vorig jaar hebben we de Switch OLED op de TV aan gesloten met zo'n dock. Die dock werkt echter niet met de Switch 2. Dus op de gok deze maar besteld en zou vandaag binnen moeten komen. Werkt het met de Switch 2 wat volgens de website wel zou moeten, dan is dat mooi mee genomen, zo niet dan dikke pech. Voor die prijs wil ik het risico wel nemen.

[Afbeelding]
Het dock van de switch2 heeft toch een ventilator voor extra koeling?
Die heb je natuurlijk niet met dit losse kastje en gaat dit dan goed of word je switch2 bloed heet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Pjotter87 schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:48:
[...]

Die heb je natuurlijk niet met dit losse kastje en gaat dit dan goed of word je switch2 bloed heet?
Die is niet voor de Switch 2 zelf, maar voor de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Als je de S2 handheld speelt heb je toch ook geen dock die de S2 koelt ? Ik zie het probleem niet. De Switch is bedoeld om zowel docked als handheld te gebruiken. Ik heb nergens nog gezien dat de S2 zichzelf uitschakeld omdat die te heet is wanneer er handheld gespeeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23-09 12:33
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:54:
[...]

Als je de S2 handheld speelt heb je toch ook geen dock die de S2 koelt ? Ik zie het probleem niet. De Switch is bedoeld om zowel docked als handheld te gebruiken. Ik heb nergens nog gezien dat de S2 zichzelf uitschakeld omdat die te heet is wanneer er handheld gespeeld wordt.
Alleen als je handheld speelt dan speel je max. 1080p en is de Switch 2 lager geklokt. De Switch 2 dock heeft een ventilator zodat de Switch 2 zonder oververhiting de 4K resolutie aankan. Dus nee een dergelijke adapter lijkt me niet een goede oplossing, zeker niet voor lange speelsessies.

iig voorlopig (voor minimaal een paar jaar) zal ik absoluut enkel de officiële dock van Nintendo gebruiken icm met de Switch 2 op een TV.

[ Voor 14% gewijzigd door ShadLink op 29-07-2025 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
ShadLink schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:58:
[...]

Alleen als je handheld speelt dan speel je max. 1080p en is de Switch 2 lager geklokt. De Switch 2 dock heeft een ventilator zodat de Switch 2 zonder oververhiting de 4K resolutie aankan. Dus nee een dergelijke adapter lijkt me niet een goede oplossing, zeker niet voor lange speelsessies.

iig voorlopig (voor minimaal een paar jaar) zal ik absoluut enkel de officiële dock van Nintendo gebruiken icm met de Switch 2 op een TV.
Juist dit denk/vind ik ook. Zodra die docked gaat word de klok snelheid verhoogt en de wattage dus meer warmte . Ieder moet het voor zich weten maar ik zou het niet doen. Al moet gezegd worden dat die met zo box wel “vrij” is en in een docked ingesloten ..
Vind de Dock sws een lelijk ding , jammer dat Nintendo dit niet heeft aangepakt waarbij het scherm vrij blijft en dan bv een logo laat ziet tijdens docked spelen ( die je eventueel uit kan zetten ) Maargoed zo is er altijd wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
De dock is zo ontworpen voor ideale airflow. Je zult zien dat alle lucht in en uitgangen op de Switch 2 aansluiten op de airflow in de dock. Een standaard had idd ook gekund maar dat is mi. minder stevig en mogelijk valt de Switch eruit als je er per ongeluk tegenaan stoot.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

[...]

De ventilator in de dock koelt enkel de chip in de dock. De Switch 2 zelf heeft een eigen ventilator. De dock doet niks extra's voor de S2 koeling.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Standie
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22-09 22:40
Ik verwacht dat de Switch 2 juist iets koeler zal zijn buiten de gewone dock, omdat de voorkant en achterkant minder geblokkeerd worden.

De 'dock' hieronder is misschien al iets koeler dan het origineel. De fans onderaan worden een beetje geblokkeerd, maar niet per se meer dan bij de gewone dock.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/acQeEuwt4o1c3xKlP0MdtQ9SOHA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/c8t0jObTOKimtBRsyvuBJwWf.png?f=user_large

Als je enkel een kabel hebt, is het waarschijnlijk al voldoende om de Switch plat op zijn rug te plaatsen. Maar op de zijkant met de standaard uitgeklapt is misschien al koeler omdat de console dan veel minder bedekt is. In beide gevallen is het jammer dat de hete lucht er niet uit de bovenkant uitgaat, maar dat hoeft niet zo erg te zijn.

Edit: Hier nog een trucje voor perfecte ventilatie als je enkel een kabel gebruikt. Gewoon een kwestie van de bijgeleverde joy-con grip verticaal plaatsen en de ingebouwde standaard van de Switch 2 een klein beetje openen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7PB5Cz5qRcQwu4wMgzgf404LAY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xgyJ8VpDOaF1FctWESOrsL66.jpg?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Standie op 29-07-2025 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:07
Raem schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:06:
[...]

Nu nog een update dat je profiel icoon uitgezet kan worden tijdens het spelen. Zo vervelend dat die constant in beeld staat.
En een zwart frame bij 4:3 games i.p.v dat zwart grijs wat op een Switch 2 ook gewoon foeilelijk is.

Filters voor je games (minimaal een regio filter want ik hoef niet iedere game 2 of 3 keer te zien waardoor het lijkt alsof er heel veel spellen zijn, terwijl dit absoluut niet zo is)

Een game speed instelling ontbreekt ook nog altijd, echt een super basic feature die in de emulatie wereld al jaren bestaat.

Erg jammer dat Nintendo echt alleen een vrij basic platform heeft gebouwd maar daar is het natuurlijk Nintendo voor.
[...]

Mooi om te zien dat deze misinformatie nog altijd de ronde doet, dit is de nieuwe Mew onder de vrachtwagen uit de tijd van Pokémon Rood & Blauw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Overzichtsvideo van Drag X Drive:

Edit: overigens goed mogelijk dat een eventuele direct aankondiging uitgesteld wordt door het tsunami alarm aan verschillende kusten in de Stille oceaan tengevolge van een intense zeebeving voor de kust van Kamtsjatka. In Japan neemt men het zekere voor het onzekere en zijn al twee miljoen mensen geëvacueerd.

[ Voor 52% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2025 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 21:30
MRE-Inc schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 09:41:

[Afbeelding]
En werkt ie goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Levering 1 dag vertraagd. Die zal vandaag binnenkomen en zal hem testen. Dit dockje zal overigens incidenteel gebruikt worden zoals nu in de vakantie. Dat zal hooguit 1x per dag zijn voor een half uurtje aangezien we toch niet vaak in ons huisje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
Op vakantie in Normandië. Zie ik bij de plaatselijke carrefour ineens een switch 2 te koop voor 439. Kon ik simpelweg niet laten liggen. Gelijk donkey kong bananza erbij gehaald en ik moet zeggen: prima upgrade ten opzichte van mijn switch oled. Speel voornamelijk als handheld.

Wat zijn jullie ervaringen met de nintendo clasics-games? De moeite waard en zijn de bijbehorende controllers een must of kan het prima met de switch 2-controller(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Vestendrie schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:01:
Op vakantie in Normandië. Zie ik bij de plaatselijke carrefour ineens een switch 2 te koop voor 439. Kon ik simpelweg niet laten liggen. Gelijk donkey kong bananza erbij gehaald en ik moet zeggen: prima upgrade ten opzichte van mijn switch oled. Speel voornamelijk als handheld.

Wat zijn jullie ervaringen met de nintendo clasics-games? De moeite waard en zijn de bijbehorende controllers een must of kan het prima met de switch 2-controller(s)?
30 euro korting is toch niet echt een deal waar je niet omheen kan? Of was het met Mario Kart?

Edit: typo. Bedoel natuurlijk 30 en niet 230.

[ Voor 3% gewijzigd door giantgiantus op 30-07-2025 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-07 18:50
giantgiantus schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:51:
[...]

230 euro korting is toch niet echt een deal waar je niet omheen kan? Of was het met Mario Kart?
Nou in Nederland is het bijna niet te koop voor onder de 500 euro momenteel. Geen bundel. Dus 70 euro korting vind ik wel lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

giantgiantus schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:51:
[...]

230 euro korting is toch niet echt een deal waar je niet omheen kan? Of was het met Mario Kart?
Hoe kom jij bij 230 euro korting? Als ik een Switch 2 met 230 euro korting zou kunnen kopen dan zou ik dat ook doen, al heb ik er al 1 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-09 18:46
De normale verkoopprijs voor een Switch 2 is €469. Zeker niet moeilijk te krijgen, houd het voorraad topic in de gaten. Op Bol wordt die door andere verkopers dan Bol zelf voor een absurde bedragen verkocht, niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:50
Vestendrie schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 11:01:

Voor de N64 is het wel essentieel imo, de button layout is een te groot verschil tov switch 2 controller. Gamecube is redelijk vergelijkbaar dacht ik, maar Windwaker speelde toch niet zo lekker. Dus nu een 3rd party Gamecube controller gekocht, hopelijk bevalt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyraW85
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 22-09 16:35
Locolau schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 13:55:
De normale verkoopprijs voor een Switch 2 is €469. Zeker niet moeilijk te krijgen, houd het voorraad topic in de gaten. Op Bol wordt die door andere verkopers dan Bol zelf voor een absurde bedragen verkocht, niet doen!
je hoeft de voorraad topic eigenlijk niet eens in de gaten te houden. de switch 2 is letterlijk volop verkrijgbaar bij verscheidene winkels, waaronder mediamarkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:17

Edit: @JackAvery was mij net voor

[ Voor 17% gewijzigd door Gynnad op 30-07-2025 15:08 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-09 00:56
Mijn zoon is bij de buurjongen geweest die een switch 2 heeft en hij had hem ook en die mocht ik toen retour sturen, want hij vond de batterij poep en speelt voornamelijk fortnite en oudere games zoals settlers. Dat kan ook op de standaard switch

Het viel mijn zoontje op dat als de buurjongen in handheld mode speelt dat het oled scherm wel mooier is qua kleuren, maar het beeld lijkt ook scherper zei hij. Ze hebben allebei sniper elite en zelda vergelijkt en inderdaad er is een verschil in beeld en kleur. Bij Zelda was er een goed verschil te zien en dat is erg vreemd. Dat van de kleur niet , maar wel van de scherpte.

Is het wellicht dat de game niet geoptimaliseerd is voor de Switch 2?

Wij wachten hier op een versie met oled en grotere batterij. Tenminste beide gasten hier...

[ Voor 5% gewijzigd door Noresponse op 30-07-2025 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noresponse schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 15:47:.

Is het wellicht dat de game niet geoptimaliseerd is voor de Switch 2?

Wij wachten hier op een versie met oled en grotere batterij. Tenminste beide gasten hier...
Sniper Elite is inderdaad niet geoptimaliseerd. Zelda wel, als je toegang hebt tot de Switch 2 versie. Die draait handheld dan op 1080p.

Overigens is Fortnite een zeer grote upgrade tegenover Switch 1. Moet je wel de juiste versie installeren ;)

Voor de batterijduur is een powerbank wel een uitkomst. Maar wachten op een nieuw model (3-4 jaar) is ook prima.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 30-07-2025 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Hopelijk een release date voor de nieuwe Professor Layton game! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:49
JackAvery schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 16:07:
[...]

Ik wil vooral onaangekondigde games zien. Maar dit is zeker welkom.
Ik wacht juist op eigen releases van Nintendo. Hopelijk volgt een eigen direct dan ook snel. Anders hebben ze wellicht vertraging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:15
Hoop op wat microsoft titels ook! Diablo 4 ,Halo master chief collection etc ben benieuwd. Ik heb diablo ook al op ps5 maar geen probleem om er weer geld neer voor te leggen om portable te kunnen grinden:)

Playstation 5

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-09 17:33
[...]

[...]

Cyberw00d schreef op dinsdag 29 juli 2025 @ 10:10:
[...]

Juist dit denk/vind ik ook. Zodra die docked gaat word de klok snelheid verhoogt en de wattage dus meer warmte . Ieder moet het voor zich weten maar ik zou het niet doen. Al moet gezegd worden dat die met zo box wel “vrij” is en in een docked ingesloten ..
Vind de Dock sws een lelijk ding , jammer dat Nintendo dit niet heeft aangepakt waarbij het scherm vrij blijft en dan bv een logo laat ziet tijdens docked spelen ( die je eventueel uit kan zetten ) Maargoed zo is er altijd wel wat
Stop met onjuiste informatie te verspreiden.
De ventilator van de dock is enkel voor de dock te koelen, niet de Switch 2.
Zoals @Sir_Lion en @Esumontere al vernoemt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Triple Stars schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 17:48:
[...]

[...]

[...]

Stop met onjuiste informatie te verspreiden.
De ventilator van de dock is enkel voor de dock te koelen, niet de Switch 2.
Zoals @Sir_Lion en @Esumontere al vernoemt hebben.
Toch vreemd dat die ventilator niets doet als de Switch 2 niet in de dock zit. De ventilator is er om 4K uitvoer mogelijk te maken. Hij koelt daarbij idd de chips in de dock. En er zit een opening onder in de dock naar de ventilatieruimte, de ventilator blaast hier koude lucht in. Dit heeft effect op de airflow van de Switch 2.

Ik voeg zo een foto toe:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Lxv06URU0Jdw5RcLOZRoEQNaUU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QFElJy2pLNo7MPVSr4NalPfC.jpg?f=user_large

Deze flow is geheel overbodig als hij énkel de chip in de dock zou koelen. Gezien er ook een ventilatie aan de linkerzijde van het USB-C poort is voor de Switch zelf.

Verder heb ik nergens geschreven dat hij de Switch 2 koelt. Hij verzorgt de airflow. De koeling is idd gewoon in de dock zelf.

[ Voor 26% gewijzigd door ShadLink op 30-07-2025 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
ShadLink schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 17:55:
[...]

Toch vreemd dat die ventilator niets doet als de Switch 2 niet in de dock zit. De ventilator is er om 4K uitvoer mogelijk te maken. Hij koelt daarbij idd de chips in de dock. En er zit een opening onder in de dock naar de ventilatieruimte, de ventilator blaast hier koude lucht in. Dit heeft effect op de airflow van de Switch 2.

Ik voeg zo een foto toe:
[Afbeelding]

Deze flow is geheel overbodig als hij énkel de chip in de dock zou koelen. Gezien er ook een ventilatie aan de linkerzijde van het USB-C poort is voor de Switch zelf.

Verder heb ik nergens geschreven dat hij de Switch 2 koelt. Hij verzorgt de airflow. De koeling is idd gewoon in de dock zelf.
De dock ventilator leidt de luchtstroom niet naar de Switch 2-console
wanneer deze is aangesloten.
De luchtinlaat- en uitlaat kanalen zijn ontworpen om de interne temperatuur van het dok te beheersen.

Je zegt wel dat hij de switch 2 koelt.
[...]

De Switch 2 dock heeft een ventilator zodat de Switch 2 zonder oververhiting de 4K resolutie aankan.

[ Voor 9% gewijzigd door Triple Stars op 30-07-2025 18:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Dit is de airflow bij de Switch 2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jK3IlbvqzZy8Lduvns9h3b8RoP0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VNjL8WaXSLGwUwqQL3C0eAZF.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
RayNbow schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:27:
Dit is de airflow bij de Switch 2:
[Afbeelding]
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Triple Stars schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:23:
[...]

De dock ventilator leidt de luchtstroom niet naar de Switch 2-console
wanneer deze is aangesloten.
De luchtinlaat- en uitlaat kanalen zijn ontworpen om de interne temperatuur van het dok te beheersen.

Je zegt wel dat hij de switch 2 koelt.

[...]
Waar staat letterlijk "hij koelt de switch 2"? Ik zeg dat hij daardoor de 4K resolutie aankan. Niet dat hij de switch 2 koelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
ShadLink schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:31:
[...]

Waar staat letterlijk "hij koelt de switch 2"? Ik zeg dat hij daardoor de 4K resolutie aankan. Niet dat hij de switch 2 koelt.
Omdat de Switch 2 niet de 4k doet. Dat doet de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Erg benieuwd naar. Gerucht dat we er eentje kregen deze maand klopt dus. Alleen verwacht ik geen first party aankondigingen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Zeror schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 19:07:
[...]

Erg benieuwd naar. Gerucht dat we er eentje kregen deze maand klopt dus. Alleen verwacht ik geen first party aankondigingen.
Het is ook een partner showcase. Dus je verwachting is niet van het niveau Nostradamus 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadLink schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 18:31:
[...]

Ok... Dus wat je wel zei is dat het dock een ventilator heeft zodat de Switch 2 4k aankan zonder oververhitting... Vertel mij eens hoe je oververhitting voorkomt zonder te koelen? Ik ben toch wel benieuwd hoe je dat voor je ziet.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 19:07:
[...]

Misschien om wat expectation management te doen, heb ik even in de lijstjes van Switch partner directs gezocht die ik snel kon vinden
  • In september 2020 zijn er 12 games getoond in een partner direct van 15 minuten.
  • in oktober 2020 zijn er 14 games getoond in een partner direct van 19 minuten. Hier zat ook Age of Calamity tussen.
  • Februari 2024 duurde 23 minuten. 27+ games, waaronder Endlesss Ocean en een set NSO games.
  • In augustus 2024 ging het om iets meer dan 22 minuten. 29 games. Geen first-party maar Fitness Boxing 3 wordt wel uitgegeven door Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben persoonlijk wel blij dat het juist enkel een presentatie zal zijn van third party games, ook daar heb ik een Switch 2 voor gekocht. Qua first party games weten wel al vrij veel voor dit jaar en voor een releasedatum heb je niet perse een Direct nodig.

Durf geen verwachtingen uit te spreken voor morgen. Blijft tot nu toe een vaag verhaal met die devkits. Vast games waar ik op hoop die we morgen niet gaan zien en juist ook weer interessante verassingen waar ik niet aan heb gedacht. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:44:
Ik ben persoonlijk wel blij dat het juist enkel een presentatie zal zijn van third party games, ook daar heb ik een Switch 2 voor gekocht. Qua first party games weten wel al vrij veel voor dit jaar en voor een releasedatum heb je niet perse een Direct nodig.

Durf geen verwachtingen uit te spreken voor morgen. Blijft tot nu toe een vaag verhaal met die devkits. Vast games waar ik op hoop die we morgen niet gaan zien en juist ook weer interessante verassingen waar ik niet aan heb gedacht. Ben benieuwd.
Wat denk je van Silksong? Er zou een demo van het spel in de Xbox booth voor Gamescom gepland zijn.

De makkelijke gokjes zijn:DBZ Sparking Zero, Borderlands 4 gameplay, Assassin's Creed Shadows... mogelijk Red Dead Redemption 2.

Een paar exclusives zouden ook wel leuk zijn :) En ik verwacht minstens één indie "Available today" game. Er zijn meerdere Switch 2 games die morgen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:49:
[...]

Wat denk je van Silksong? Er zou een demo van het spel in de Xbox booth voor Gamescom gepland zijn.

De makkelijke gokjes zijn:DBZ Sparking Zero, Borderlands 4 gameplay, Assassin's Creed Shadows... mogelijk Red Dead Redemption 2.

Een paar exclusives zouden ook wel leuk zijn :) En ik verwacht minstens één indie "Available today" game. Er zijn meerdere Switch 2 games die morgen uitkomen.
"Durf geen verwachtingen uit te spreken voor morgen." :P Silksong zou geweldig zijn. Hoe zit het met Hades 2?

Assassin's Creed Shadows lees je inderdaad ook geruchten over. Een Red Dead Redemption 2 remaster voor PS5, Xbox Series X/S en Switch 2? Verder zou ik heel graag Halo, Fallout, Mass Effect en de Star Wars Jedi games zien. Afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Toch altijd mooi om te zien hoe teleurstelling in the making is. Die switch is net uit. Verwacht echt nog niet veel game aankondigingen. Als ze alles uitbrengen wat mensen hier noemen verkopen ze niets 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Laatst online: 31-07 09:26
Ik verwacht eerder dat er een hoop Switch games getoond gaan worden die dan ook een Switch 2 versie krijgen of gewoon zo al beter draaien op een Switch 2. Daarmee profiteren ze van de grote install base van de Switch en bedienen ze Switch 2 eigenaren zonder er al teveel moeite in te steken.

Wellicht hier en daar een update van een Switch 2 game die al eerder aangekondigd is zoals Borderlands 4 of Elden Ring maar de meerderheid zal ook nog gewoon speelbaar zijn op de oude Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:33:
Toch altijd mooi om te zien hoe teleurstelling in the making is. Die switch is net uit. Verwacht echt nog niet veel game aankondigingen. Als ze alles uitbrengen wat mensen hier noemen verkopen ze niets 😀.
Ik heb het expres semi-realistisch gehouden ;)

Sparking Zero heeft een drietal maanden een leeftijdsrating voor Switch 2 gekregen. Red Dead Redemption 2 zijn al eventjes geruchten over uit redelijk goede bronnen. En Shadows… ja Ubisoft heeft het nog net niet luidop gezegd. Maar dat betekent niet dat ze straks al getoond worden tenzij ze in de komende maanden uitkomen.

Anders had ik wel Lufia 2 HD-2D remake gezegd.
Geemfriekq schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 00:04:
Ik verwacht eerder dat er een hoop Switch games getoond gaan worden die dan ook een Switch 2 versie krijgen of gewoon zo al beter draaien op een Switch 2. Daarmee profiteren ze van de grote install base van de Switch en bedienen ze Switch 2 eigenaren zonder er al teveel moeite in te steken.
Dit zou voor mij helemaal ok zijn, maar ik denk niet dat men daar meer dan een sizzle reel aan gaat besteden eigenlijk tenzij het cross-platform lanceringen zijn. Maar genoeg games waarvoor ik graag een update of een native Switch 2 versie zou willen zien :)

[ Voor 40% gewijzigd door JackAvery op 31-07-2025 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:25
Geemfriekq schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 00:04:

Wellicht hier en daar een update van een Switch 2 game die al eerder aangekondigd is zoals Borderlands 4 of Elden Ring maar de meerderheid zal ook nog gewoon speelbaar zijn op de oude Switch.
De meeste switch games, draaien meer dan prima op de switch2.
Nog meer oude spellen een update geven, nee asjeblieft niet zeg.
Dan gaan ze het zelfde doen eigenlijk als Sony en Microsoft, zoveel orginele spellen hebben ze niet uitgebracht deze generatie console.

Doe maar gewoon wat aankondigen van nieuwe spellen, of dit oude spellen zijn die ooit uitgegeven zijn(op een andere console en nu switch prima).
Maar niet nog meer spellen van een upgrade gaan voorzien zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:10
Waarschijnlijk volstrekt onrealistisch om te verwachten, maar ik hoop stiekem dat de Horizon serie naar de Switch gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geemfriekq
  • Laatst online: 31-07 09:26
Carlos0_0 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:26:
[...]

De meeste switch games, draaien meer dan prima op de switch2.
Nog meer oude spellen een update geven, nee asjeblieft niet zeg.
Dan gaan ze het zelfde doen eigenlijk als Sony en Microsoft, zoveel orginele spellen hebben ze niet uitgebracht deze generatie console.

Doe maar gewoon wat aankondigen van nieuwe spellen, of dit oude spellen zijn die ooit uitgegeven zijn(op een andere console en nu switch prima).
Maar niet nog meer spellen van een upgrade gaan voorzien zeg.
Ik heb nergens gezegd dat het om oude games gaat, gewoon nieuwe games voor de Switch waarbij aangegeven wordt dat ze de framerate cap beter behalen op Switch 2 of waarbij er al kleine aanpassingen gedaan zijn voor de Switch 2.

Verwacht dat dit de regel gaat zijn voor de komende paar jaar, ontwikkeling is immers begonnen voor Switch omdat er schijnbaar erg weinig dev kits waren voor Switch 2 dus waarom zou een ontwikkelaar dan die grote installbase van de Switch achter laten als het werk toch al gedaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 07:31:
Waarschijnlijk volstrekt onrealistisch om te verwachten, maar ik hoop stiekem dat de Horizon serie naar de Switch gaat komen.
Heb je het nu over een Microsoft game (Forza Horizon 5) of een Sony game (Horizon Zero Dawn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
JackAvery schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 20:49:
[...]

Skyrim - Collector's Premium Legendary Special VR Very Special Anniversary Ultimate Switch 2 Edition. Gewoon de S1 versie met de anniversary DLC er standaard in, maar nu met mod support ;-)

Want Skyrim is nog niet op genoeg systemen speelbaar natuurlijk.

En ik zou willen dat ik die hele titel zelf verzonnen heb maar het meeste komt gewoon van de Skyrim wiki en zijn dus edities die officieel verschenen zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
L23 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:35:
[...]

Heb je het nu over een Microsoft game (Forza Horizon 5) of een Sony game (Horizon Zero Dawn)?
Die van Sony, met Eloy 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Emmavdv schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:24:
[...]

Die van Sony, met Eloy 😁
Met de Lego game die ook op de Switch is verschenen zou het niet eens zo'n gek idee zijn. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plato82
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-09 16:23
Ik hoop dat ze vanmiddag ook Spiderman aankondigen, maar het is twijfelachtig of Sony nu al een port beschikbaar heeft. Ik ga er vanuit dat zij niet bij de eersten zitten die een dev-kit hebben gekregen als concurrent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dockje is gisteren binnen gekomen en werkt goed. Voor incidenteel gebruik in vakanties, dienstreizen etc kun j er geen buil aan vallen. Het enige is dat er niet vermeld stond dat er firmware upgrades voor waren zoals die dock van ANTANK dat wel heeft. Dus mocht Nintendo het protocol weer aanpassen, dan zit je waarschijnlijk met een dock die niet meer werkt. In dat geval kun je beter die van ANTANK kopen voor wat meer geld, maar wel de mogelijkheid heeft om de firmeware te upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
plato82 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:46:
Ik hoop dat ze vanmiddag ook Spiderman aankondigen, maar het is twijfelachtig of Sony nu al een port beschikbaar heeft. Ik ga er vanuit dat zij niet bij de eersten zitten die een dev-kit hebben gekregen als concurrent.
Ik denk dat het eerder twijfelachtig is of Sony überhaupt een port gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Laatst online: 08:18
Ik wil vooral heel graag snel een Mario game voor de Switch 2, Mario 3D allstars ben ik wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Blik1984 schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:31:
Ik wil vooral heel graag snel een Mario game voor de Switch 2, Mario 3D allstars ben ik wel klaar mee.
Donkey Kong is zeker gelijkwaardig. Alleen staat er geen Mario op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:20
Emmavdv schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 11:50:
[...]

Donkey Kong is zeker gelijkwaardig. Alleen staat er geen Mario op :)
En Mario slaat niet alles kapot, en Mario is gewoon leuker................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

*nevermind ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Superkiwi op 31-07-2025 15:01 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zou cool zijn als kingdom come deliverance 2 nu op de switch 2 uit gaat komen. Hoop dat er dan nog wat Ports komen vanuit andere platformen die nu dan voor de switch uitkomen. Beetje in de categorie, AC Shadows en star wars outlaws.

Hoop in ieder geval niet een hele direct met alle van die vage Japanse games

[ Voor 14% gewijzigd door Chrosser op 31-07-2025 13:30 ]

Pagina: 1 ... 112 ... 126 Laatste

Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.

Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4