Dit is waarom je niet blind mag afgaan op automatische vertaling. De disclaimer die daar staat is specifiek gericht op mensen in Japan die een Japanse console met een regio beperking gekocht hebben. Er bestaat geen aparte Japanse SKU voor de game. De Japanse console gaat echter de toegang tot de andere talen blokkeren.friketje1 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:12:
[...]
Als ik het op de website laat vertalen staat onder de rij ondersteunde talen deze opmerking:
Nintendo Switch 2 (Japanese, domestic exclusive) can only be played in Japanese. However, in some cases, the language can be changed within the software.
En wat bedoelen ze dan met "some cases". Bij de Nederlandse eshop staat deze disclaimer niet. Dit is dus de Japanse versie en er is een kans dat de game in het Japans opstart.
Ja, met Japans tegoed.Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:14:
Kan ik het niet gewoon in de Japanse e-shop via de browser kopen met mijn Japans Nintendo account?
Haters everywhere but I don’t really care
Ah ok. Dat wordt ook niks natuurlijk.
Dan skippen we Bananza maar, vind 70 euro echt teveel geld voor een gokje.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Japans tegoed kan je bvb op playasia kopen.Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:27:
[...]
Ah ok. Dat wordt ook niks natuurlijk.
Dan skippen we Bananza maar, vind 70 euro echt teveel geld voor een gokje.
Maar Bananza zal ooit hier ook wel eens in de aanbieding komen. In Frankrijk kan je m voor 45-55 euro vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 16-07-2025 09:33 ]
Dan ben je net zo veel geld kwijt als hier ongeveer.JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:32:
[...]
Japans tegoed kan je bvb op playasia kopen.
Even gekeken wat er isJackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:32:
[...]
Japans tegoed kan je bvb op playasia kopen.
Maar Bananza zal ooit hier ook wel eens in de aanbieding komen. In Frankrijk kan je m voor 45-55 euro vinden.
Met yen kaarten kom je uit op 53 euro (diverse aanbieders via allkeyshop)
Met een euro tegoed via kingquin zit je op 15% korting: 59 euro (hou je wel tegoed over en je moet een 100 euro kaart kopen, dat vind ik eigenlijk te veel geld om op kingquin uit te besteden, blijft toch een beetje shady)
Waarom denk je dat ik de tip uit Frankrijk geefPhusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:36:
[...]
Dan ben je net zo veel geld kwijt als hier ongeveer.
Waar in Frankrijk?JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:42:
[...]
Waarom denk je dat ik de tip uit Frankrijk geef
Amazon Japan had mijn account gedeblokkeerd, dus ik denk mooi, dan kan ik nu bestellen. Kon nu ook een NL billing adres invullen. Hoppa, weer geblokkeerd.
https://www.cdiscount.com...kbananza.html#mpos=1%7Ccd Met een code voor nieuwe klanten en verzending naar een mondial relay punt wordt dit 50 euro. Gewoon niet verwachten dat je het spel op launch gaat krijgen.Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:45:
[...]
Waar in Frankrijk?
Amazon Japan had mijn account gedeblokkeerd, dus ik denk mooi, dan kan ik nu bestellen. Kon nu ook een NL billing adres invullen. Hoppa, weer geblokkeerd.
Ah fysiek, nee sorry, fysieke games ben ik 10 jaar geleden mee gestopt. Mondial Relay is ook een enorm drama overigens.JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:54:
[...]
https://www.cdiscount.com...kbananza.html#mpos=1%7Ccd Met een code voor nieuwe klanten en verzending naar een mondial relay punt wordt dit 50 euro. Gewoon niet verwachten dat je het spel op launch gaat krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 16-07-2025 09:59 ]
Of een Japans PayPal-account.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het houdt nu voor mij helemaal op, Amazon account geblokkeerd, en kan ook geen nieuw aanmaken want je moet een 06 nummer opgeven, maar dat is gelinked aan mijn geblokkeerde account.
Alle andere opties heb ik niet (Japanse PayPal, een Japanse creditcard) of kosten net zoveel als in Nederland (zo goed als). Dus dan is de keuze wil ik 70 euro betalen voor iets dat ik misschien leuk ga vinden maar volgens mij echt een love-it or hate-it spel gaat zijn.
Op dit moment is de keuze dan maar nee. MK:W was ook een grote deceptie. Na het launch weekend is de Switch 2 niet meer aan geweest.
Alle andere opties heb ik niet (Japanse PayPal, een Japanse creditcard) of kosten net zoveel als in Nederland (zo goed als). Dus dan is de keuze wil ik 70 euro betalen voor iets dat ik misschien leuk ga vinden maar volgens mij echt een love-it or hate-it spel gaat zijn.
Op dit moment is de keuze dan maar nee. MK:W was ook een grote deceptie. Na het launch weekend is de Switch 2 niet meer aan geweest.

[ Voor 53% gewijzigd door Phusebox op 16-07-2025 10:18 ]
Bananza verkoop je makkelijk met een klein verlies mocht het niets voor je zijn. De Switch 2 is hier elke dag aan maar dan wel heel minimaal met MK:W en vooral Switch 1 spellen die gespeeld wordenPhusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:17:
Het houdt nu voor mij helemaal op, Amazon account geblokkeerd, en kan ook geen nieuw aanmaken want je moet een 06 nummer opgeven, maar dat is gelinked aan mijn geblokkeerde account.
Ik koop alleen maar digitaal. Discs of Gamecards wisselen is irritant en ik raak ze kwijt.Cardwizard schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:22:
[...]
Bananza verkoop je makkelijk met een klein verlies mocht het niets voor je zijn. De Switch 2 is hier elke dag aan maar dan wel heel minimaal met MK:W en vooral Switch 1 spellen die gespeeld worden
Voor de anime liefhebbers hebben ze hier leuke vinyl stickers voor op je Switch 2. Staan er best leuke designs tussen. Schijnt ook van goede kwaliteit te zijn a.h.v. reviews op Facebook groepen etc.
https://www.animetowncrea...switch%202%20skin&page=10
https://www.animetowncrea...switch%202%20skin&page=10
[ Voor 16% gewijzigd door Lashrom op 16-07-2025 10:43 ]
Oh deze is wel mooi. Vandaag komt mijn officiele Nintendo Switch 2 case binnen, maar vind deze eigenlijk wel mooier. Prijs is identiek. Even wachten hoe die van Nintendo er uitziet anders retour en ook deze bestellen. Dank voor het delenJackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:47:
Mijn nieuwe Switch case is binnen gekomen. Geïnspireerd door de TomTom case heb ik een alternatief van Savage Raven op de kop getikt.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Stevig ding, met fluweel/velours aan de binnenkant. Enkel plek voor het hoognodige: enkele games en een kabel ofzo.
XBL: MRE Inc
Deze van Savage Raven heb ik toevallig gister ook gekocht. Ik had al degene die bij hun Neo Grips zit, maar die is veel groter. Ik snap niet waarom ze die erbij stoppen in hun combi pack in plaats van deze. Deze is veel platter/mooier.
De aanhouder wint, kon wel eerst Amazon gift cards kopen en dan daarmee betalen. De code heb ik wel nog niet ontvangen.
Edit: of niet. Inmiddels weer een mail dat mijn order gecanceld is. De giftcards mag ik wel houden
Lol. 42 euro down the drain.
Edit: of niet. Inmiddels weer een mail dat mijn order gecanceld is. De giftcards mag ik wel houden
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 16-07-2025 12:03 ]
Voor het aantal negatieve posts over de Switch 2 vind ik het überhaupt nog heel wat dat ie nog in je bezit is en niet een paar weken terug op Marktplaats is gezetPhusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:17:
Ja, het aanbod Switch 2 games is karig, maar ik en mijn zoons vermaken ons er prima mee! MK:W, BotW (Switch 2 enhanced), zelfs nog de DLC er bij gekocht inmiddels. Zodra ie uitgespeeld is komt TotK er ook nog wel, en Bonanza is een goede kanshebber om ook in de collectie te zitten binnenkort.
Op basis van de eerste beelden en reviews durf ik wel te stellen dat er deze generatie nog heel wat moois uit de stal van Nintendo gaat komen
Verzamelen van concoles zit nog een beetje in mijn systeem. Zo heb ik ook een PS5 sinds de launch, en die heeft ook amper 20 uur aan gestaan.Denman schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:04:
[...]
Voor het aantal negatieve posts over de Switch 2 vind ik het überhaupt nog heel wat dat ie nog in je bezit is en niet een paar weken terug op Marktplaats is gezet
Ja, het aanbod Switch 2 games is karig, maar ik en mijn zoons vermaken ons er prima mee! MK:W, BotW (Switch 2 enhanced), zelfs nog de DLC er bij gekocht inmiddels. Zodra ie uitgespeeld is komt TotK er ook nog wel, en Bonanza is een goede kanshebber om ook in de collectie te zitten binnenkort.
Op basis van de eerste beelden en reviews durf ik wel te stellen dat er deze generatie nog heel wat moois uit de stal van Nintendo gaat komen
Je doet wel een hoop moeite om dan vervolgens morgen te gaan zitten klagen dat je Bananza niet leuk vindPhusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:51:
De aanhouder wint, kon wel eerst Amazon gift cards kopen en dan daarmee betalen. De code heb ik wel nog niet ontvangen.
Edit: of niet. Inmiddels weer een mail dat mijn order gecanceld is. De giftcards mag ik wel houdenLol. 42 euro down the drain.
Omdat in deze dunnere de switch met grips niet past vermoed ik.joblamie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:50:
Deze van Savage Raven heb ik toevallig gister ook gekocht. Ik had al degene die bij hun Neo Grips zit, maar die is veel groter. Ik snap niet waarom ze die erbij stoppen in hun combi pack in plaats van deze. Deze is veel platter/mooier.
Je moet wat om je klaaggedrag op peil te houdenAce schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:12:
[...]
Je doet wel een hoop moeite om dan vervolgens morgen te gaan zitten klagen dat je Bananza niet leuk vind
Heb het eigenlijk gekocht voor mijn neefjes, die blijven dit weeken logeren. Kunnen ze de boel virtueel kort en klein slaan ipv ons huis verbouwen
Ik heb deze ook en de standgrip van Savage Raven past er ook in!JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:47:
Mijn nieuwe Switch case is binnen gekomen. Geïnspireerd door de TomTom case heb ik een alternatief van Savage Raven op de kop getikt.
Stevig ding, met fluweel/velours aan de binnenkant. Enkel plek voor het hoognodige: enkele games en een kabel ofzo.
:strip_exif()/f/image/A3CTOrLxIUXhQy07ZBGVrlVf.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik het vergelijk met de case van Nintendo voelt deze veel meer premium aan. De case van nintendo is wel dun.
[ Voor 10% gewijzigd door Kakaroto op 16-07-2025 12:30 ]
Poeh... nu heb ik genoeg te klagen over het aanbod van PlayStation de laatste tijd en deze generatie is zeker niet overtuigend, maar 20 uur is wel erg weinigPhusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:06:
[...]
Verzamelen van concoles zit nog een beetje in mijn systeem. Zo heb ik ook een PS5 sinds de launch, en die heeft ook amper 20 uur aan gestaan.
Daar zijn echt nog wel wat goede (first party) titels te vinden waar je per stuk al makkelijk 20 uur in kwijt kan.
Als Metroid Prime 4 & Kirby Air Riders straks ook nog tof worden dan is dit wat mij betreft een geslaagd Nintendo/Switch2 jaar.
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 16-07-2025 12:24 ]
Nou de officiele NS2 carrying case is binnen. Besteld bij Intertoys. Even de NS2 erin gelegd, maar dat is geen success. De case heeft geen uitsparing voor de verdikking van joycons waardoor de NS2 aan de onderkant gelijk ligt met de zijkant/onderkant van de case maar aan de bovenkant boven de zijkanten uitkomt waardoor het gewoon lijkt dat NS2 niet past (ook al is dat wel zo). Verder heeft de Savage Raven een handvat wat veel makkelijker is. Deze officiele gaat dus terug. Gelukkig een Intertoys hier in het winkelcentrum dus kijken of ik hem daar kan retourneren en dan maar de Savage Raven bestellen.JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:47:
Al die moeite om 15 euro te besparen?Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:17:
Ik zit er iets anders in: Shut up and take my money! 😅
Dan ga ik lekker gamen en weer plezier hebben van de Switch 2 aankoop.
Voor diegene met een joycon cover of bijvoorbeeld een grip zoals de Killswitch van Dbrand waardoor je de meegeleverde joycon grip niet meer kan gebruiken, heb ik hierbij de "oplossing". Voor het gebruiken van een normale joycon cover voelt het niet ergonomisch meer aan. Maar als je een grip hebt, is het denk ik nog te doen. Of je betaalt 2 tientjes meer voor een alternatieve oplaadbare grip haha.
![]() | ![]() |
27 euro, digitaalMallePietje schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:58:
[...]
Al die moeite om 15 euro te besparen?
Ik zit er iets anders in: Shut up and take my money! 😅
Dan ga ik lekker gamen en weer plezier hebben van de Switch 2 aankoop.
Hij heeft om een of andere reden pech lijkt het.
Normaal is het 2x klikken en klaar.
[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 16-07-2025 13:05 ]
Ik zal het eens proberen 🙂matthijst schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:04:
[...]
27 euro, digitaal
Hij heeft om een of andere reden pech lijkt het.
Normaal is het 2x klikken en klaar.
Maar als het niet lukt, gaat mijn conclusie niet zijn dat ik de Switch 2 beter kan laten verstoffen.😂
Zelda Movie update:
Zelda wordt gespeeld door Bo Bragason
Link door Benjamin Evan Ainsworth
Ik ken ze geen van beiden.
Releasedate was dacht ik al bekend, maar deze is dus 7 mei 2027.
En blijkbaar is die dus weer enkele weken vertraagd. Zou Eind maart 2027 releasdatum zijn.
nieuws: Nintendo's liveaction The Legend of Zelda-film komt in 2027 naar de b...
Zelda wordt gespeeld door Bo Bragason
Link door Benjamin Evan Ainsworth
Ik ken ze geen van beiden.
Releasedate was dacht ik al bekend, maar deze is dus 7 mei 2027.
En blijkbaar is die dus weer enkele weken vertraagd. Zou Eind maart 2027 releasdatum zijn.
nieuws: Nintendo's liveaction The Legend of Zelda-film komt in 2027 naar de b...
[ Voor 53% gewijzigd door RollieBollie op 16-07-2025 13:38 ]
Als ik een Europese key heb van Donkey Kong bananza kan ik hem dan wel al downloaden of zetten ze die pas om 12 uur vannacht aan ?
Zag namelijk dat cdkeys hem beschikbaar heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Cyclonic op 16-07-2025 13:45 ]
Downloaden gaat al, maar spelen dus nog niet.
Ik zeg ook niet dat dat geen toffe games zijn, maar het zijn geen system sellers. Ik ga niet speciaal voor Pokémon ZA een S2 kopen zolang ik een prima functionerende SWOLED heb staan die die game ook draait. Uiteraard zie ik die upgrade wel zitten, maar de S2 komt er wat mij betreft pas als er ook echt exclusives voor zijn, that's all. En ik vermoed dat er meer mensen zo naar kijken.JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 09:12:
[...]
Is er dan iets mis met Metroid of met Pokémon omdat het cross-generation is? Maakt dit het spel minder nieuw? Minderwaardig?
Ik begrijp dat mensen graag exclusives willen en die komen er ook. Maar laten we ook niet doen alsof die andere games plots nutteloos zijn, en alsof de upgrade niet bestaat.
Over smaak valt natuurlijk niet te twistenmaar wie nu al een Switch 2 heeft, wist toch gewoon welke games er aan kwamen op de korte termijn.
Dus vandaar mijn mening dat de game lineup voor de S2 érg karig is.
Pokémon Legends Arceus heeft bijna 15 miljoen exemplaren verkocht. Wat voor jou geen system seller is, is dat voor een ander misschien welSeal64 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:21:
[...]
Ik zeg ook niet dat dat geen toffe games zijn, maar het zijn geen system sellers. Ik ga niet speciaal voor Pokémon ZA een S2 kopen zolang ik een prima functionerende SWOLED heb staan die die game ook draait. Uiteraard zie ik die upgrade wel zitten, maar de S2 komt er wat mij betreft pas als er ook echt exclusives voor zijn, that's all. En ik vermoed dat er meer mensen zo naar kijken.
Dus vandaar mijn mening dat de game lineup voor de S2 érg karig is.
En als ik het spel op de Switch 2 kan spelen, is het toch gewoon onderdeel van de line-up?
Ik zeg trouwens niet dat iemand een Switch 2 moet kopen. Ik raad dit meestal af tenzij men me kan vertellen wat ze willen spelen. Maar voor mezelf is de aan- of afwezigheid van een “system seller” helemaal irrelevant. Ik heb een Switch 2 gekocht omdat het een upgrade is van mijn Switch, en ik speel er zowel cross-gen als exclusives op
Voor mij zijn beide perspectieven valabel om de console wel of niet al op te pikken, maar het is ook niet alsof er niks te doen is met de console.
Ik heb wel één irritatiepuntje aan de standaard hoes voor de Switch 2.
Ik doe vaak losse spelletjes in dat netje, maar met open en dicht vallen er toch een aantal uit.
Dit heb ik bij de andere hoezen eigenlijk nog niet meegemaakt. Dan doel ik op die voor de DS, 3DS(XL), Switch 1 enzovoorts.
Maar goed, beter opletten of minder zooi meenemen.
Ik doe vaak losse spelletjes in dat netje, maar met open en dicht vallen er toch een aantal uit.
Dit heb ik bij de andere hoezen eigenlijk nog niet meegemaakt. Dan doel ik op die voor de DS, 3DS(XL), Switch 1 enzovoorts.
@Tweakjur geeft aan dat hij wel wat makkelijk is. Op basis van eerdere trailers was ik daar al bang voor. Lijkt mij best lachen om even te spelen, maar ben bang dat de moeilijkheidsgraad in deze te makkelijk is waardoor hij voor mij het geld niet waard gaat zijn. Jammer, hopelijk komt er nog een keer een echte Donkey Kong.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het netje is dan ook bedoeld voor de joycon-clips met de touwtjes. Je kunt 6 spellen kwijt achter het elastiek erboven...Arunia schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:53:
Ik heb wel één irritatiepuntje aan de standaard hoes voor de Switch 2.
Een spel wat dus rare beslissingen neemt, gezien de hardware van de Switch 2. FSR1 i.p.v. DLSS en vage VRR-support, die niet in lijn is met de VRR van de console. Raar.
Maar goed, hier zal het spel hoe dan ook gespeeld gaan worden door mijn zoontje.
Zijn er reviewers die 100% completion hebben gedaan? Want Mario Odyssey was ook makkelijk uit te spelen en dat is een pracht van een game.Gynnad schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:20:
[...]
@Tweakjur geeft aan dat hij wel wat makkelijk is. Op basis van eerdere trailers was ik daar al bang voor. Lijkt mij best lachen om even te spelen, maar ben bang dat de moeilijkheidsgraad in deze te makkelijk is waardoor hij voor mij het geld niet waard gaat zijn. Jammer, hopelijk komt er nog een keer een echte Donkey Kong.
Was bij al die andere cases ook wel zo. Maar toch. Uiteraard begrijp ik dat ik het gebruik voor iets waar het niet voor is, maar viel me gewoon op.Esumontere schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:28:
[...]
Het netje is dan ook bedoeld voor de joycon-clips met de touwtjes. Je kunt 6 spellen kwijt achter het elastiek erboven...
Qua tech is deze game idd verre van perfect.Wat je wel krijgt is een platform game die uniek is in zijn gameplay.Yonix schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:45:
[...]
Een spel wat dus rare beslissingen neemt, gezien de hardware van de Switch 2. FSR1 i.p.v. DLSS en vage VRR-support, die niet in lijn is met de VRR van de console. Raar.
Maar goed, hier zal het spel hoe dan ook gespeeld gaan worden door mijn zoontje.
Leuk dat je zoontje zo'n toffe game in zijn handen krijgt.Morgen ga ik er mee aan de slag.
Regio op Australië. Donkey doet het.
Dan kan je hem toch net zo goed via Nintendo kopen, die 5 euro ga je toch niet moeilijk om doen(scheelt echt zowat niks).Cyclonic schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:45:
Als ik een Europese key heb van Donkey Kong bananza kan ik hem dan wel al downloaden of zetten ze die pas om 12 uur vannacht aan ?
Maar goed mag je zelf weten uiteraard
Technisch gezien ben je nog goedkoper uit als je eshop tegoed koopt via CDKeys (en nog iets goedkoper met CashbackXL), en hem dan gewoon via de normale eshop koopt. Dat was zonet mijn strategie in elk geval. Die Must Play op Metacritic heeft me over de streep getrokkenCarlos0_0 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:12:
[...]
Dan kan je hem toch net zo goed via Nintendo kopen, die 5 euro ga je toch niet moeilijk om doen(scheelt echt zowat niks).
Maar goed mag je zelf weten uiteraard.
Ik gister ; ben ik de enige die donkey kong nog niks aan lijkt ??
Ik vandaag na DF review gezien te hebben ; aah shit dit is vet die wil ik hebben
Weer in de Nintendo magie gezogen ….. eerst zelda echoes uitspelen en dan door
Ik vandaag na DF review gezien te hebben ; aah shit dit is vet die wil ik hebben
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
.
[ Voor 99% gewijzigd door Cyberw00d op 16-07-2025 18:14 ]
Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows
Had Donkey Kong op cdiscount gekocht. Nu al spijt van, want komt in de loop van volgende week pas (als ie al komt, want de recensies van die tent zijn bij nader inzien ook niet je-van-het…). Nou ja, dan kan ik nog ff met Zelda door…
Af en toe heb ik wel het gevoel dat de meeste mensen hier aandeelhouder zijn van Nintendo want je mag eigenlijk niets negatiefs noemen zonder dat iemand alles weer de hemel in prijst.jori040 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 16:04:
[...]
Qua tech is deze game idd verre van perfect.Wat je wel krijgt is een platform game die uniek is in zijn gameplay.
De game had technisch gezien gewoon beter moeten zijn en dit is iets waar Nintendo maar ook andere developers steeds vaker steken laten vallen.
@Yonix ping je even als de game op V&A gaat?
Had je pre order in nintendo shop?Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:27:
Bij mij is Bananza nu al te spelen zonder regio te wijzigen.
Nu heb ik al een paar weken een switch 2 die het prima doet maar ik heb 1 puntje waarvan ik benieuwd ben of die herkend wordt.
Ik gebruik de switch 1 Pro controller die het prima doet alleen kan ik met deze controller de switch niet aan zetten. Zou dit wel moeten kunnen of ben ik gewoon gek?
Ik gebruik de switch 1 Pro controller die het prima doet alleen kan ik met deze controller de switch niet aan zetten. Zou dit wel moeten kunnen of ben ik gewoon gek?
Will do.Evernote schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:28:
[...]
@Yonix ping je even als de game op V&A gaat?![]()
Dat kan alleen met de nieuwe pro controller, beetje flauw inderdaadsquashedraven schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:39:
Nu heb ik al een paar weken een switch 2 die het prima doet maar ik heb 1 puntje waarvan ik benieuwd ben of die herkend wordt.
Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793
Beetje flauw noem ik dan wel een understatement ...tipex schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:41:
[...]
Dat kan alleen met de nieuwe pro controller, beetje flauw inderdaad
Amazon Japan digital download. Maar console staat gewoon op Nederland, wel naast mijn normale account ool een Japans account op de console.
Oke eu versie kom ik nog niet online mee 😅Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:50:
[...]
Amazon Japan digital download. Maar console staat gewoon op Nederland, wel naast mijn normale account ool een Japans account op de console.
Hier doet ie het ook, dus de 8-jarige wil direct starten en het kind in mij vind dat prima haha.
:strip_exif()/f/image/tzqxTodkW3ygesy6BpL8eYQA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 65% gewijzigd door Lastpost. op 16-07-2025 19:23 ]
hier bananza pre-order nog niet op te starten helaas....
terug maar naar fantasy life als een pleb
terug maar naar fantasy life als een pleb
Je blijkt helemaal gelijk te hebben. Alleen de dunste grips (die eigenlijk amper extra grip geven en niet uitsteken naar de zijkant) passen erin. De andere 2 (die wél wat doen) steken uit naar de zijkant en passen daardoor niet in de case! Deze case moet dus helaas retour. Wel zonde, want het is echt een mooie case!JackAvery schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:16:
[...]
Omdat in deze dunnere de switch met grips niet past vermoed ik.
:strip_exif()/f/image/CMHRPsTlJ9hTZyecR1ju6SYL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 36% gewijzigd door joblamie op 16-07-2025 19:54 ]
Je vraagt je toch af waarom dit soort rare keuzes gemaakt worden?Yonix schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:45:
[...]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Die keuzes zijn niet vreemd. Vier jaar geleden was DKB nog een Switch 1 game.MazeWing schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 19:23:
[...]
Je vraagt je toch af waarom dit soort rare keuzes gemaakt worden?
Zeg nergens in mijn bericht dat Yonix er naast zit ofzo.Heb in het topic een paar dagen geleden al een melding gedaan dat de framerate niet top is.Evernote schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:28:
[...]
Af en toe heb ik wel het gevoel dat de meeste mensen hier aandeelhouder zijn van Nintendo want je mag eigenlijk niets negatiefs noemen zonder dat iemand alles weer de hemel in prijst.
De game had technisch gezien gewoon beter moeten zijn en dit is iets waar Nintendo maar ook andere developers steeds vaker steken laten vallen.
@Yonix ping je even als de game op V&A gaat?![]()
Buiten heel het tech gebeuren lijkt het me idd een super leuk spel.Dat ik er iets anders in sta als jou is toch oke.
Verder is John in zijn DF video ook heel positief.
Thx had het zo gedaan 😁Emmavdv schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:18:
[...]
Technisch gezien ben je nog goedkoper uit als je eshop tegoed koopt via CDKeys (en nog iets goedkoper met CashbackXL), en hem dan gewoon via de normale eshop koopt. Dat was zonet mijn strategie in elk geval. Die Must Play op Metacritic heeft me over de streep getrokken
Ik heb ook helemaal niks met Bananza. Helemaal geen zin om elk blokje in elke level kapot te slaan om iets te vinden. Boring lijkt me dat.
Maar wat me echt tegenstaat is alsof ze Donkey in de Mario Odessey wereld hebben gepleurd. Ik vind de stijl helemaal out of place. Alsof het daar niet hoort. En dan is er ook nog eens geen nieuwe echte Mario 3d…
Maar dit is ook echt het enige wat me tot nu toe tegen valt van de switch. En dit wist ik van te voren. Er zal heus nog wel een 3d Mario komen lijkt me.
Maar wat me echt tegenstaat is alsof ze Donkey in de Mario Odessey wereld hebben gepleurd. Ik vind de stijl helemaal out of place. Alsof het daar niet hoort. En dan is er ook nog eens geen nieuwe echte Mario 3d…
Maar dit is ook echt het enige wat me tot nu toe tegen valt van de switch. En dit wist ik van te voren. Er zal heus nog wel een 3d Mario komen lijkt me.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Zo! De feeling met de killswitch is wel even een gamechanger zeg! Geen last van rondvliegende delen switch vooralsnog…
Vraagje…in de meeste games gaat de ultrawide resolutie helemaal goed. In cyberpunk ook wel, maar dan gaat de resolutie (ook in switch menu) terug naar 1440P.
Is dat bekend? Ik kan het in het menu niet aanpassen en na starten andere game is het weer wel 2160P
Niks mis met Cdiscount, heb er een Switch 2 gekocht: geleverd. Een controller is onderweg en Donkey Kong staat in pre-order. Wordt allemaal netjes geleverd.Prullenbak84 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:15:
Had Donkey Kong op cdiscount gekocht. Nu al spijt van, want komt in de loop van volgende week pas (als ie al komt, want de recensies van die tent zijn bij nader inzien ook niet je-van-het…). Nou ja, dan kan ik nog ff met Zelda door…
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Same. Was helemaal niet van plan om te kopen, maar toch maar gedaan laatst. We hebben het over 5 tientjes, daar gaan we niet failliet van.Cyberw00d schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:12:
Ik gister ; ben ik de enige die donkey kong nog niks aan lijkt ??
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Mij lijkt DK Bananza ook niks hoor. Inderdaad DK in een wereld waar ie niet thuis hoort. Dat het allemaal ondergronds is vind ik ook nergens op slaan en helemaal niet leuk. Verder geven de gameplay beelden mij geen enkel DK gevoel. Alleen de muziek kan daar nog verandering in brengen als dat regelmatig herkenbaar is.
Maarja als de reviews straks/nu zeggen dat het een goede game is, dan is dat zo en ga ik het misschien wel een keer proberen (gewoon fysiek kopen en daarna doorverkopen) en misschien blijk ik er helemaal naast te zitten en is het fantastisch. Maar nu voel ik hem (totaal) nog niet en vind ik het inderdaad ook vrij vervelend dat er na 8 jaar geen nieuwe 3D mario beschikbaar is.
Maarja als de reviews straks/nu zeggen dat het een goede game is, dan is dat zo en ga ik het misschien wel een keer proberen (gewoon fysiek kopen en daarna doorverkopen) en misschien blijk ik er helemaal naast te zitten en is het fantastisch. Maar nu voel ik hem (totaal) nog niet en vind ik het inderdaad ook vrij vervelend dat er na 8 jaar geen nieuwe 3D mario beschikbaar is.
Het is wat flauw inderdaad, maar ik noem het inmiddels geluk bij een ongeluk. Ik heb die pro controller 2 gehaald, want anders moet ik extra lopen om ‘m aan te zetten (grapje ik wil gewoon nieuwe spullen). Maar wat een heerlijke controller is me dat zeg. Denk niet vaak een betere in m’n handen gehad.squashedraven schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 18:44:
[...]
Beetje flauw noem ik dan wel een understatement ...
Niet veel anders dan de 1 moet ik zeggen, en veeeeeeel te duur voor wat het is.Spud82 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 22:00:
[...]
Het is wat flauw inderdaad, maar ik noem het inmiddels geluk bij een ongeluk. Ik heb die pro controller 2 gehaald, want anders moet ik extra lopen om ‘m aan te zetten (grapje ik wil gewoon nieuwe spullen). Maar wat een heerlijke controller is me dat zeg. Denk niet vaak een betere in m’n handen gehad.
Snap wel waarom ze DKB hebben gemaakt. Je bent zoveel aan het button bashen dat je snel een nieuwe controller nodig hebt.
Nou weet ik dat jou ervaring over producten meestal altijd haaks op dat van anderen staat en laat ik voorop stellen dat ik niet alles als heilig zie wat Nintendo maakt maar die pro controllers zijn zo mijlen ver beter en liggen zo goed in de hand vergeleken met de Xbox en ps5 controllers.Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 23:54:
[...]
Niet veel anders dan de 1 moet ik zeggen, en veeeeeeel te duur voor wat het is.
Snap wel waarom ze DKB hebben gemaakt. Je bent zoveel aan het button bashen dat je snel een nieuwe controller nodig hebt.
Ik was al blij met de Pro controller van de Switch maar die Pro Controller van de Switch 2 is voor mij echt elke cent waard. Die pro controllers voelen zo stevig dat ik er juist graag op button bash
Sega heeft wat meer info gegeven over de Switch 2 versie van Sonic Racing: Crossworlds. Het is zowaar de eerste Sega game met een normale fysieke release en een upgradepad.
De Switch 1 versie lanceert nog steeds in september.Q: When is the Switch 2 version coming out?
A: The Nintendo Switch 2 digital version will launch Holiday 2025, and the physical version will launch early 2026.
Q: How much is the Switch 2 version going to cost?
A: The Standard Edition will cost $69.99 USD, and the Digital Deluxe Edition will cost $89.99 USD.
Q: Will the game be included on the cartridge or is it a download key?
A: The physical version will feature the full base game on a 64GB cartridge.
Q: Will there be there an upgrade path from Switch to Switch 2?
A: Yes, there is a $10.00 USD Upgrade Pack for Nintendo Switch™, Nintendo Switch™- OLED Model, and Nintendo Switch™ Lite users
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 17-07-2025 07:20 ]
Betere/ grotere buttons. Nieuwe buttons achterop (gamechanging). Ander materiaal. Verbeterde ergonomie. Betere D-pad. Verbeterde analoge sticks. Voor mij al voldoende upgrade. En te duur voor wat het is… tja. Dat is m’n pot pindakaas ook.Phusebox schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 23:54:
[...]
Niet veel anders dan de 1 moet ik zeggen, en veeeeeeel te duur voor wat het is.
iFixit denkt er anders overschumi1986 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 00:39:
[...]
Ik was al blij met de Pro controller van de Switch maar die Pro Controller van de Switch 2 is voor mij echt elke cent waard. Die pro controllers voelen zo stevig dat ik er juist graag op button bash
Van mij hadden ze ook gewoon een non-pro controller mogen uitbrengen, zonder knoppen achterop en dan voor 50 euroSpud82 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:25:
[...]
Betere/ grotere buttons. Nieuwe buttons achterop (gamechanging). Ander materiaal. Verbeterde ergonomie. Betere D-pad. Verbeterde analoge sticks. Voor mij al voldoende upgrade. En te duur wat het is… tja. Dat is m’n pot pindakaas ook.
Voor interne kwaliteit kun je beter Chinese controllers kopen met hall effect joysticks voor minder dan de helft van het geld. Had ik zelf ook moeten doen en niet gewoon blind de Pro controller moeten kopen.
Prima controller verder, maar de prijs had eerder 60 euro moeten zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 17-07-2025 07:40 ]
Ah, ja, een clickbait-video waarin voorbarige conclusies getrokken worden over potmeters en waarin knullig aan draden getrokken wordt i.p.v. de connectors zelf?
En het reacties ontvangt als onderstaande?
This video is at least a bit hyperbolic when this same person reviewed the Dualsense Edge which is also a mess (and he's clearly struggling to open it, which I have experienced too) and he thought it was "not bad", and said the pins are easy to break "but that's okay", but rattle is unacceptable (despite the Dualsenses rattling a lot in general, even without disassembling them)?
Het zou inderdaad fijn zijn als je minder impulsief dingen kocht om vervolgens de ongenoegen van je eigen gedrag hier te etaleren.Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:36:
[...] en niet gewoon blind de Pro controller moeten kopen.
Welk ongenoegen, ik zeg dat het niet veel anders is dan de Pro 1, en dat ik het veel te duur vind.RayNbow schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:39:
[...]
Ah, ja, een clickbait-video waarin voorbarige conclusies getrokken worden over potmeters en waarin knullig aan draden getrokken wordt i.p.v. de connectors zelf?
En het reacties ontvangt als onderstaande?
[...]
[...]
Het zou inderdaad fijn zijn als je minder impulsief dingen kocht om vervolgens de ongenoegen van je eigen gedrag hier te etaleren.
Is toch gewoon een mening en niet eens een hele gekke of negatieve. Dat maken jullie er zelf van door er meteen bovenop te springen.
Zoals ik ook al eerder zei, prima controller (naar mijn mening) maar de prijs wordt niet gerechtvaardigd door er gewoon Pro op te plakken, wederom mijn mening.
Andere mensen hebben een andere mening, prima.
Blijf het altijd verbazend vinden dat op Tweakers de "algemene ervaring" topics blijkbaar "positieve ervaring only" topics moeten heten.
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 17-07-2025 07:47 ]
Hall effect sticks had ik ook graag gewild. Anderzijds nul stickdrift issues gehad met de vorige pro controller en de sticks op de pro controller 2 zijn echt geweldig verder (flinke upgradePhusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:36:
[...]
Van mij hadden ze ook gewoon een non-pro controller mogen uitbrengen, zonder knoppen achterop en dan voor 50 euro
Voor interne kwaliteit kun je beter Chinese controllers kopen met hall effect joysticks voor minder dan de helft van het geld. Had ik zelf ook moeten doen en niet gewoon blind de Pro controller moeten kopen.
Zo had ik persoonlijk ook wel analoge triggers gewild.
Anyway, voor mij is het een grote stap vooruit en van de prijs schrik ik niet (meer.) Overigens kun je dat button bashen bij een DKB (bijvoorbeeld) ook weer 'oplossen' door één van de achterste knoppen hiervoor in te stellen.
Hebben die achterste knoppen ook een soort 'turbo' functie dan? Dat je ze ingedrukt kan houden? Die functie miste ik gisteren wel in mijn eerste uurtje DKB.Spud82 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:47:
[...]
Hall effect sticks had ik ook graag gewild. Anderzijds nul stickdrift issues gehad met de vorige pro controller en de sticks op de pro controller 2 zijn echt geweldig verder (flinke upgrade).
Zo had ik persoonlijk ook wel analoge triggers gewild.
Anyway, voor mij is het een grote stap vooruit en van de prijs schrik ik niet (meer.) Overigens kun je dat button bashen bij een DKB (bijvoorbeeld) ook weer 'oplossen' door één van de achterste knoppen hiervoor in te stellen.
Denk dat mijn slechte ervaring met Nintendo joysticks en de Switch 1 ook nog in mijn achterhoofd meespeelt (twee defecte joycons na 13 maanden die nooit door Nintendo vervangen of gerepareerd zijn, want maar 12 maanden garantie en anders moest ik maar terug naar de winkel (die failliet was (Bart Smit)).
Nee dat niet volgens mij, maar voelt toch al heel wat minder button basherig aan met die totaal andere knoppen op de achterkant. Verder speel ik zelf weer Breath of the Wild nu, heerlijk om rennen en springen op die buttons achterop te zetten.Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:49:
[...]
Hebben die achterste knoppen ook een soort 'turbo' functie dan? Dat je ze ingedrukt kan houden? Die functie miste ik gisteren wel in mijn eerste uurtje DKB.
Denk dat mijn slechte ervaring met Nintendo joysticks en de Switch 1 ook nog in mijn achterhoofd meespeelt (twee defecte joycons na 13 maanden die nooit door Nintendo vervangen of gerepareerd zijn, want maar 12 maanden garantie en anders moest ik maar terug naar de winkel (die failliet was (Bart Smit)).
Snap jouw punt en emoties verder ook hoor, allemaal persoonlijk verder!
Wat ik dus nooit begrijp (en dit is ook gelijk een reactie op onderstaand) is: waarom koop je t dan? Dit is toch nul informatie die je nog niet wist? Je hebt iets gekocht waarvan je wist wat t was, wist wat t kostte etc. En ondanks dat je t te duur vond, kocht je t toch. Ervaringen zijn hier volgens mij hartstikke welkom, ook negatieve. Maar het is niet het cope-hier-in-monologen-met-je-eigen-consumptiedrang-en-of-cognitieve-dissonantie-topic.als je dat wil, en je wil geen reacties, raad ik een dagboek aan.Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:41:
[...]
Welk ongenoegen, ik zeg dat het niet veel anders is dan de Pro 1, en dat ik het veel te duur vind.
Juist negatieve ervaringen kunnen andere tweakers helpen. Maar dat jij iets te duur vindt hebben wij helemaal niks aan. Ik vind dat ding ook aan de dure kant en daarom koop ik m niet. Maar helemaal niemand is erbij gebaat om dat hier te gaan zeggen (dit is een uitzondering om mijn punt te maken
Is toch gewoon een mening en niet eens een hele gekke of negatieve. Dat maken jullie er zelf van door er meteen bovenop te springen.
Zoals ik ook al eerder zei, prima controller (naar mijn mening) maar de prijs wordt niet gerechtvaardigd door er gewoon Pro op te plakken, wederom mijn mening.
Andere mensen hebben een andere mening, prima.
Blijf het altijd verbazend vinden dat op Tweakers de "algemene ervaring" topics blijkbaar "positieve ervaring only" topics moeten heten.
Ook een uurtje DK gespeeld.
Vond die oude nooit zo (grafische stijl vond ik niet echt wat). Dus vind het wel geinig dat dat nu anders is.
't is wel veel button bashen inderdaad, maar dat kapot slaan van zooi is best vermakelijk.
Die Drag x Drive bende ook gepreorderd. Voor 12 euro lijkt het me wel geinig om een keer te proberen. Al zag ik dat er nu ook zo'n testweekend aankomt, dus dan evt nog annuleren als d'r geen hol aan is.
Vond die oude nooit zo (grafische stijl vond ik niet echt wat). Dus vind het wel geinig dat dat nu anders is.
't is wel veel button bashen inderdaad, maar dat kapot slaan van zooi is best vermakelijk.
Die Drag x Drive bende ook gepreorderd. Voor 12 euro lijkt het me wel geinig om een keer te proberen. Al zag ik dat er nu ook zo'n testweekend aankomt, dus dan evt nog annuleren als d'r geen hol aan is.
Toen ik hem kocht (pre-order) waren er nog geen echte goede reviews, en ja ik had beter moeten weten. Ik hou er verder ook over op nu. Het is wat het is, gelukkig zijn er mensen wel heel tevreden mee (en uiteindelijk vind ik het ook nog altijd een prima controller, het is in ieder geval beter voor mij dan een PS controller waar ik nooit meer overweg kan door de layout).Prullenbak84 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 08:31:
[...]
Wat ik dus nooit begrijp (en dit is ook gelijk een reactie op onderstaand) is: waarom koop je t dan? Dit is toch nul informatie die je nog niet wist? Je hebt iets gekocht waarvan je wist wat t was, wist wat t kostte etc. En ondanks dat je t te duur vond, kocht je t toch. Ervaringen zijn hier volgens mij hartstikke welkom, ook negatieve. Maar het is niet het cope-hier-in-monologen-met-je-eigen-consumptiedrang-en-of-cognitieve-dissonantie-topic.als je dat wil, en je wil geen reacties, raad ik een dagboek aan.
Juist negatieve ervaringen kunnen andere tweakers helpen. Maar dat jij iets te duur vindt hebben wij helemaal niks aan. Ik vind dat ding ook aan de dure kant en daarom koop ik m niet. Maar helemaal niemand is erbij gebaat om dat hier te gaan zeggen (dit is een uitzondering om mijn punt te maken)
[...]
Vanavond DKB eens voor het eerst op de tv spelen dan met controller, alleen gisteren even handheld geprobeerd.
De reviews zijn positief (https://www.metacritic.com/game/donkey-kong-bananza/). Vandaag is de launch dayjoblamie schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 20:33:
Mij lijkt DK Bananza ook niks hoor. Inderdaad DK in een wereld waar ie niet thuis hoort. Dat het allemaal ondergronds is vind ik ook nergens op slaan en helemaal niet leuk. Verder geven de gameplay beelden mij geen enkel DK gevoel. Alleen de muziek kan daar nog verandering in brengen als dat regelmatig herkenbaar is.
De vraag is alleen: blijft het leuk als er nauwelijks vernieuwing is in de gameplay? Zelfde setting, zelfde wereld, weinig dat je echt kunt slopen/ of beïnvloeden. dan kun je net zo goed de oudere versie blijven spelen of wachten op een side scrolling versie. En natuurlijk zijn er knipogen in deze game naar de oudere versies.
[ Voor 34% gewijzigd door rudyman85 op 17-07-2025 09:08 ]
Even als tegengeluid (ik weet dat ik waarschijnlijk tot een kleine groep behoor die niet blij is met de Pro 2 Controller):Spud82 schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:25:
[...]
Betere/ grotere buttons. Nieuwe buttons achterop (gamechanging). Ander materiaal. Verbeterde ergonomie. Betere D-pad. Verbeterde analoge sticks. Voor mij al voldoende upgrade. En te duur wat het is… tja. Dat is m’n pot pindakaas ook.
De verbeterde ergonomie is persoonlijk. Ik heb de Pro 2 retour gestuurd omdat de controller niet lekker in mijn hand lag. Kreeg door de andere vorm (t.o.v. de Pro 1) ontzettend last van mijn rechter duim en wijsvinger. Ik kon ook niet goed bij de knoppen aan de achterkant (vooral de rechter knop).
De D-pad is inderdaad verbeterd maar nog niet 100% betrouwbaar. Voor 90% van de spellen een hele vooruitgang maar voor bijvoorbeeld Tetris (naar mijn mening) onbruikbaar. Overigens lijkt daar wat variantie in te zitten. Een aantal mensen hebben verschillende Pro 2 controllers geprobeerd en de ene D-pad lijkt strakker te reageren dan de ander.
Voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Erg fijne knoppen en sticks.
De originele Pro Controller met de knoppen en sticks van de nieuwe en een echt goede D-pad was voor mij de perfecte controller geweest. Maar helaas. Ik hoop op een goede 3rd party controller en tot die tijd gebruik ik nog steeds met veel plezier de 'oude' Pro Controllers.
Iemand ervaring met alternatieve docking stations voor de Switch 2? Ik kwam de volgende tegen: https://antank.net/collections/switch-2/products/s3-max ziet er op het eerste oog prima uit, maar ik ken het merk niet.
Ik ben ook benieuwd of de officiele dock het geld waard is, of dat het dus prima voor een stuk goedkoper gedaan kan worden?
Ik ben ook benieuwd of de officiele dock het geld waard is, of dat het dus prima voor een stuk goedkoper gedaan kan worden?
Er zit een dock bij, dus of die het geld waard is kan je dan het beste zelf beoordelen?Pasteis schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:11:
Iemand ervaring met alternatieve docking stations voor de Switch 2? Ik kwam de volgende tegen: https://antank.net/collections/switch-2/products/s3-max ziet er op het eerste oog prima uit, maar ik ken het merk niet.
Dan had je je huiswerk ook beter moeten doen: ik heb de Pro 2 Controller voor 65 euro gekocht.Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 07:36:
[...]
Goede deal voor jou, maar niet op dag 1, en bij een Franse webshop etc. Het is bij lange na niet de gangbare prijs, uitzonderingen en speciale acties/prijsfouten daargelaten. Het gaat om de retailprijs, die in Nederland nog niet onder de 85 geweest is volgens mij.THE_BASE schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:41:
[...]
Dan had je je huiswerk ook beter moeten doen: ik heb de Pro 2 Controller voor 65 euro gekocht.
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 17-07-2025 11:53 ]
Ik voor 45! Lang leve BOL prijsfouten.THE_BASE schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:41:
[...]
Dan had je je huiswerk ook beter moeten doen: ik heb de Pro 2 Controller voor 65 euro gekocht.
Hier zit ik ook naar te kijken. Ben benieuwd wat de levertijd is. Op de webpagina zelf staat dat het bedrijf "gevesitgd" is in Australie.Pasteis schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:11:
Dus iemand ervaring met het lever process ? Wil deze eind juli begin augustus meenemen op vakantie. Vorig jaar had ik zo'n dockje voor de Switch OLED en dat werkte perfect in ons appartement in Italie. Ook op dienstreis voor mijn werk 2x meegenomen en op de TV in het hotel aangesloten. Ook dat werkt perfect.
Dat weet ik, want ik heb hem in bezit. Ik ben alleen op zoek naar een tweede docking station. Wij hebben twee televisies en wisselen het gebruik hierin af.Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:35:
[...]
Er zit een dock bij, dus of die het geld waard is kan je dan het beste zelf beoordelen?
Ja, precies. Als het uit Australie moet komen kan je denk ik er wel eventjes op wachten. Nog beter zou een docking station in de vorm van een kabel. Dat maakt het nog compacter om mee te nemen.MRE-Inc schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 12:07:
[...]
Hier zit ik ook naar te kijken. Ben benieuwd wat de levertijd is. Op de webpagina zelf staat dat het bedrijf "gevesitgd" is in Australie.
Dus iemand ervaring met het lever process ? Wil deze eind juli begin augustus meenemen op vakantie. Vorig jaar had ik zo'n dockje voor de Switch OLED en dat werkte perfect in ons appartement in Italie. Ook op dienstreis voor mijn werk 2x meegenomen en op de TV in het hotel aangesloten. Ook dat werkt perfect.
2 gekocht aan 66 euro bij amazon.com.be, op releasedag...Phusebox schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 11:48:
[...]
Goede deal voor jou, maar niet op dag 1, en bij een Franse webshop etc. Het is bij lange na niet de gangbare prijs, uitzonderingen en speciale acties/prijsfouten daargelaten. Het gaat om de retailprijs, die in Nederland nog niet onder de 85 geweest is volgens mij.
Let op:
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Iedereen is hier vrij zijn mening te geven, of deze nu positief of negatief is. Wel willen we dat er netjes met elkaar omgegaan word en dat iemand zijn mening ook gerespecteerd word, ook als je het er niet mee eens bent.
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.
Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.
Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4