Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thrawni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:45:
Ik heb sinds ik de switch 2 heb aardig snel last van kramp bij het spelen van Mario Kart World. Dat had ik op de switch 1 niet met MK8. Zijn er hier nog meer mensen die hiervan last hebben en hoe heb je dit opgelost? Ik ben op zoek naar een goede gripcase hiervoor, table top spelen is voor mij geen oplossing aangezien ik ook gewoon in handheld modus wil kunnen spelen zonder dat ik kramp ervaar.
Hier ook, twijfel nog of het aan de Switch 2 ligt, maar wel heel erg toevallig. Erg last van gewrichten in m’n rechterhand.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:25
En wat voor hoes hebben jullie bij de Skull en Co Neogrip bij besteld? Gewoon die Maxcarry case? Of is er nog een andere hoes die ook past voor een switch 2 incl grip. Die max carry case oogt zo groot dus ik ben opzoek naar wat kleiners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Zonder grip heb ik vrijwel direct last. Ik heb voor elke switch (switch 1, switch oled) versie die van satisfye gekocht en die zijn voor mij echt ideaal. Die voor de switch 2 wordt pas augustus geleverd helaas, maar staat in de order.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:00
Bestaande N games waar ik deze generatie een update versie van wil zien: :)

- Windwaker [4K]
- Ocarina of Time [Remake]
- Super Mario Galaxy 2 [Remaster]
- Kid Icarus uprising [Switch 2 versie]
- Metroid Other M[4K]

Voor dat we een nieuwe Zelda game gaan zien gaat Nintendo denk sowieso eerst een remaster/remake project doen.

Ja Other M was als pure action game erg geslaagd.

- Metroid Prime 2&3:Geen idee wat Nintendo hier mee van plan is.Op de online dienst gooien zou ik heel mager vinden.
We weten hoe Prime 1 er op de Switch uitziet en speelt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door jori040 op 08-07-2025 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Thrawni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 15:18:
En wat voor hoes hebben jullie bij de Skull en Co Neogrip bij besteld? Gewoon die Maxcarry case? Of is er nog een andere hoes die ook past voor een switch 2 incl grip. Die max carry case oogt zo groot dus ik ben opzoek naar wat kleiners.
Ja die heb ik ook , de case.
Zo groot is ie niet hoor, hij is alleen iets dikker dan een standaard case omdat je hem met de grip erin kan doen en niet eerst eruit hoeft te halen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 21:46
Het verbaast mij dat niemand het nog hier over heeft. Het feit dat de Switch 2 geen gekoppelde bluetooth apparaat ondersteunt met microfoon/voice chat functie. Ik vind dit wel een gemis. Ik speel voornamelijk met de Switch 2 in het docking waarbij ik mijn bekabelde oordopjes moet gebruiken om voice chat te gebruiken. Nou zijn er natuurlijk niet zoveel games waarbij je voice chat hoeft te gebruiken, maar het lijkt mij ook niet heel ingewikkeld toch om dit te implementeren?

Als het goed is kan ik ook niet alleen gekoppelde bluetooth audio apparaat gebruiken voor alleen geluid en de microfoon out via de Switch 2 systeem zelf toch? Het schijnt dat ik wel de Nintendo App kan gebruiken, maar dat is weer uber omslachtig en totaal niet praktisch.

[ Voor 8% gewijzigd door Lashrom op 08-07-2025 22:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:54
MazeWing schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 07:59:
[...]

Ik heb ook een G2 en gebruik de volgende settings:
- HGIG
- Game mode (staat als het goed is automatisch aan)
- Game mode bar oproepen -> settings -> picture settings -> en dan black stabilizer op 6 zetten (staat standaard op 10).

Meer pas ik niet aan en het verschil is echt enorm. Alsof je de gamma slider weer op de juiste plek hebt gezet.
Heb hem geprobeerd en dit is wel een stuk beter ja. Alsof die grijze waas over het scherm weg is. Hou deze voorlopig even aan. Thanks!

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:31
Windwaker [4K]
Als er een remake gemaakt wordt van OoT en MM, dan zou dat heel tof zijn, maar het zou me verbazen als Nintendo zo'n groot risico neemt. Zeker OoT ligt toch gevoelig. Wordt het dan niet gewoon een soort Twilight Princess? Dan liever de 3DS-versies van OoT en MM in een fris 4K/60fps jasje als 3D-collectie.

Maar Wind Waker als remake? Dat lijkt me wel wat, zeker gezien Toon Link veel fans heeft. Grotere eilanden, meer dorpjes, dingen die je onderwater kunt verkennen, upgrades aan je boot (bijv. motor / bemanning / onderdelen), meer leven op zee (boten/pondjes die pendelen tussen eilanden en waar bekende inwoners op meevaren, veldslagen tussen rassen), je eigen eiland opspuiten en dat samenstellen/uitbreiden, geweldige dungeons, maar wel met het stijltje van Wind Waker. En dan Wind Waker HD meegeleverd als DLC ;-) Een mens mag dromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Lashrom schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:32:
Het feit dat de Switch 2 geen gekoppelde bluetooth apparaat ondersteunt met microfoon/voice chat functie.
Bluetooth HFP en HSP ondersteunen alleen mono en een lagere sampling rate.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Action heeft enkele Switch 1 titels in aanbieding deze week. Zitten een paar leuke titels bij. Het zijn wel downloadcodes.

https://www.action.com/nl-nl/p/3002763/nintendo-switch-game/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 15:19
Zeror schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 06:12:
Action heeft enkele Switch 1 titels in aanbieding deze week. Zitten een paar leuke titels bij. Het zijn wel downloadcodes.

Sparks of hopelijk voor 7,95 is wel echt een aanrader voor iedereen die hem nog niet heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:32

Ik weet niet hoe het er bij andere actions is, maar in Berkel en Rodenrijs was dit de status 10 minuten na openingstijd. Ik geloof niet dat er enorm veel mensen waren geweest, dus redelijk kansloos hier. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-h9iDNMYVWtXydjeuTzJ1Bomprg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cHvooxgdw5Yc0WOJCIwZTlkl.jpg?f=fotoalbum_large

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
X-GeaR schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:57:
[...]

Als er een remake gemaakt wordt van OoT en MM, dan zou dat heel tof zijn, maar het zou me verbazen als Nintendo zo'n groot risico neemt. Zeker OoT ligt toch gevoelig. Wordt het dan niet gewoon een soort Twilight Princess? Dan liever de 3DS-versies van OoT en MM in een fris 4K/60fps jasje als 3D-collectie.

Maar Wind Waker als remake? Dat lijkt me wel wat, zeker gezien Toon Link veel fans heeft. Grotere eilanden, meer dorpjes, dingen die je onderwater kunt verkennen, upgrades aan je boot (bijv. motor / bemanning / onderdelen), meer leven op zee (boten/pondjes die pendelen tussen eilanden en waar bekende inwoners op meevaren, veldslagen tussen rassen), je eigen eiland opspuiten en dat samenstellen/uitbreiden, geweldige dungeons, maar wel met het stijltje van Wind Waker. En dan Wind Waker HD meegeleverd als DLC ;-) Een mens mag dromen...
OoT voelt qua mechanics en visuals nu best wel gedateerd aan.Al is de 3DS versie idd nog wel oke.

Moet ook wel zeggen dat ik N64 games vandaag de dag te lelijk vind om ze nog te spelen.Bij veel van die 3D games was de camera destijds ook wel een dingetje.

WindwakerHD:Deze kan je wat mij betreft zo op de Switch 2 uitbrengen.De resolutie iets omhoog en klaar.[HD kwam uit op de WiiU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:16
Zitten een paar leuke titels bij.
Kun je die even aanwijzen?

(geintje natuurlijk ;) Maar voor mij zit hier gelukkig helemaal niks bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online
Soepstengel schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:56:
[...]

Ik weet niet hoe het er bij andere actions is, maar in Berkel en Rodenrijs was dit de status 10 minuten na openingstijd. Ik geloof niet dat er enorm veel mensen waren geweest, dus redelijk kansloos hier. [Afbeelding]
Ik lees op Facebook dat sommige klanten een complete doos meegenomen hebben. Ja, dan gaat het hard.
Heb zelfs vrijdag pas tijd om te gaan kijken wat er dan nog ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 09-07-2025 10:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 17:58
Zeror schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:13:
[...]

Ik lees op Facebook dat sommige klanten een complete doos meegenomen hebben. Ja, dan gaat het hard.
Heb zelfs vrijdag pas tijd om te gaan kijken wat er dan nog ligt.
2 filialen hier beide om 10:00 helemaal leeg. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-07 10:40
glydoscoop schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:17:
[...]

2 filialen hier beide om 10:00 helemaal leeg. Helaas
en waarom? behalve die rabbids game zit er alleen maar troep tussen (toch?) of leuk voor de kids misschien, maar complete dozen klinkt als handel die er hopelijk dan niet is voor de groot inkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Cardwizard schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:24:
[...]

en waarom? behalve die rabbids game zit er alleen maar troep tussen (toch?) of leuk voor de kids misschien, maar complete dozen klinkt als handel die er hopelijk dan niet is voor de groot inkopers.
Nou ja, ook al is het niet geweldig, ik heb nog nooit zo goedkoop switch games gezien. Sonic doet het sowieso altijd wel goed, iets met Mario in de titel verkoop ook altijd lekker en de rest is inderdaad leuk voor kids of gewoon voor de lol. Ik wilde vooral Mario Rabbids, Rabbids Party, Just Dance en Sonic Colours halen voor een leuk avondje met vrienden en voor mijn kids.

Maar goed, als ik het zo lees staan ze binnenkort voor +10 euro op marktplaats. 8)7 Dan maar niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ja, die verkopen ze op een braderie, Vinted of elders gewoon door voor €15 of misschien wel €20.

Jammer. Ik heb morgen pas tijd te kijken. Zal niks meer liggen dan gok ik.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Dat is wel echt heel duidelijk.
Mijn vrouw gaat straks wellicht nog kijken, maar is het er niet, is het er niet. Eigenlijk een beetje /care Rabbids deel 2 hebben we nog niet. Sonic colors wellicht leuk, maar goed, ben toch slecht in die spellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 17:47
Arunia schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:55:
[...]

Dat is wel echt heel duidelijk.
Mijn vrouw gaat straks wellicht nog kijken, maar is het er niet, is het er niet. Eigenlijk een beetje /care Rabbids deel 2 hebben we nog niet. Sonic colors wellicht leuk, maar goed, ben toch slecht in die spellen. :+
Mocht je Sonic niet kunnen kopen bij de Action, bij Nintendo eShop is het nu voor 11,99 euro te koop.

https://www.nintendo.com/...urs-Ultimate-2014880.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:00
Kan prima hoor. Action heeft vaker deze Switch games in de aanbieding. In februari bijvoorbeeld nog:
https://nl.pepper.com/aan...s-eur795-at-action-343979

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-07 15:35
THE_BASE schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 14:27:
[...]

Hier ook, twijfel nog of het aan de Switch 2 ligt, maar wel heel erg toevallig. Erg last van gewrichten in m’n rechterhand.
Wat mij opviel is dat ik vaker de drift knop indruk om te grinden op rails of muren. Of te springen.
Bij MK8 doe je alleen in de bochten die knop gebruiken en is daarom minder intensief voor je handen.

Ik gebruik de oude Pro controller voor beide Mario Kart games en alleen bij Mario kart World kreeg ik een beetje last. Hoewel het bij mij weer snel wegtrekt als ik stop met spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:13
THE_BASE schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 14:27:
[...]

Same here, thumbstick zit te laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
nowherebound123 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:54:
[...]

Same here, thumbstick zit te laag.
Nu voor 65 euro een Pro 2 Controller bij Cdiscount besteld en maar wat meer op docked gaan spelen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:55
Thrawni schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 12:45:
Ik heb sinds ik de switch 2 heb aardig snel last van kramp bij het spelen van Mario Kart World. Dat had ik op de switch 1 niet met MK8. Zijn er hier nog meer mensen die hiervan last hebben en hoe heb je dit opgelost? Ik ben op zoek naar een goede gripcase hiervoor, table top spelen is voor mij geen oplossing aangezien ik ook gewoon in handheld modus wil kunnen spelen zonder dat ik kramp ervaar.
Ergonomisch is de Switch 2 een voorbeeld van hoe het niet moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sonic colours is de enige die overeenkomt met de lijst van de Action momenteel... Mario rabbids is de eerdere versie en kao zie ik er helemaal niet bij.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-07 15:18

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Om even aan te haken bij de mensen met kramp in hun vingers... Ik heb gisteren de Switch 2 editie van ToTK gekocht voor 50e B-) en daar ook even een 8bitdo adapter bij gekocht. Speel net Donkey Kong Tropical Freeze met m'n xbox controller: dat voelt als een funky mode bovenop de funky mode. Wat een verschil zeg.

Ik weet dat het niet zo populair is, maar ik speel eigenlijk vooral in table top mode achter m'n bureau (imac / geen tv). Valt me over het algemeen goed mee. Met een game als DKTF heb je ook een enorme batterijduur. Ik speel al dagen zonder op te laden.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:20
Finraziel schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:26:
[...]

Sonic colours is de enige die overeenkomt met de lijst van de Action momenteel... Mario rabbids is de eerdere versie en kao zie ik er helemaal niet bij.
Deze lagen hier vanmorgen bij de Action, dus ik denk vandaag gekocht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:30
Nou hier een first wirld problem over joycons :P

De "oude" joycons werken natuurlijk prima op de Switch 2. Maarrr, je mist natuurlijk wel een paar features, ze zijn ergonomisch aanzienlijk minder fijn maar bovenal: je kan ze niet opladen aan de nieuwe Switch, dus dan moet ik weer een adaptertje kopen die dan weer ergens gaat slingeren.

Dus dan toch maar nieuwe joycons kopen? Gezien ik dan de oude zou verkopen en geen adapter hoef te kopen, is de netto meerprijs relatief te overzien.

Maar eigenlijk wil ik niet exact dezelfde erbij kopen! Vond het leuk dat de oude Switch allemaal kleurtjes had :P toch kan ik er nog geen geruchten over vinden. Op ali verkopen ze stukjes plastic waarmee je de zijkant kan kleuren, maar dat is nou ook weer niet wat ik zoek.

Als ik nu de knoop doorhak en nieuwe joycons koop, zou ik het wel weer heel ruk vinden als Nintendo volgende maand wél met alternatieve joycon kleuren komt :( dus dan toch maar even met de oude wachten...?

Keuzes, keuzes.... -O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:16
Jumpman schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:51:
[...]

En gisteren op MP gezet? Das wel knap, dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Prullenbak84 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:04:
[...]

En gisteren op MP gezet? Das wel knap, dan ;)
Ja, ze stonden hier ook gisteren al in de winkel. En wellicht werkt zij er en heeft ze ze al eerder mee kunnen nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 09-07-2025 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
Richh schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 15:04:

De "oude" joycons werken natuurlijk prima op de Switch 2. Maarrr, je mist natuurlijk wel een paar features, ze zijn ergonomisch aanzienlijk minder fijn maar bovenal: je kan ze niet opladen aan de nieuwe Switch, dus dan moet ik weer een adaptertje kopen die dan weer ergens gaat slingeren.

Dus dan toch maar nieuwe joycons kopen? Gezien ik dan de oude zou verkopen en geen adapter hoef te kopen, is de netto meerprijs relatief te overzien.

Maar eigenlijk wil ik niet exact dezelfde erbij kopen! Vond het leuk dat de oude Switch allemaal kleurtjes had :P toch kan ik er nog geen geruchten over vinden. Op ali verkopen ze stukjes plastic waarmee je de zijkant kan kleuren, maar dat is nou ook weer niet wat ik zoek.

Als ik nu de knoop doorhak en nieuwe joycons koop, zou ik het wel weer heel ruk vinden als Nintendo volgende maand wél met alternatieve joycon kleuren komt :( dus dan toch maar even met de oude wachten...?

Keuzes, keuzes.... -O-
Natuurlijk gaat Nintendo met talloze Joycons en Limited Edition consoles en controllers komen, dat is onderdeel van het verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
ChiMan schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:01:
[...]

Mocht je Sonic niet kunnen kopen bij de Action, bij Nintendo eShop is het nu voor 11,99 euro te koop.

https://www.nintendo.com/...urs-Ultimate-2014880.html
Ik heb in mijn pauze 2x 3 kwartier gelopen. Zweet me kapot. Uiteindelijk lag Sonic er niet, maar Rabids sparkle en party wel. Just Dance ook meegenomen. Rest niet mijn ding.

Er wel achter gekomen dat een deel van die spellen in februari ook al eens te koop waren bij Action.
Denk dat ik Sonic over sla voor die prijs. Bij de Action na kijken van hoes als die er lag wellicht wel. Bedankt voor de link trouwens. Maar denk niet dat het mijn spel zou zijn geweest.

@Jumpman Een medewerkster was net toen ik zocht met alle mensen ook naar Sonic aan het zoeken. Dus die optie is zeker valide. Was overigens Amsterdam Noord ergens.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 09-07-2025 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:25
Yonix schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 13:07:
[...]

Ergonomisch is de Switch 2 een voorbeeld van hoe het niet moet.
Dat idee krijg ik ook. De switch 1 kon ik prima uren mk8 op spelen zonder kramp, maar nu heb ik na 20 minuten al kramp. Ik denk dat het te maken heeft met de grootte van de switch 2 en dat ik de hele tijd de gas knop in aan het drukken ben. Kan namelijk wel prima TotK uren spelen zonder kramp in handheldmodus.

Heb de Neo grip case gehaald en hoop dat dat het verschil maakt voor mij. Voor de neo grip case gebruikers onder ons; is de switch nog makkelijk te docken zonder dat je de gripcase eraf hoeft te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 14:51:
[...]

Ja het kan natuurlijk, ik vond het alleen niet zo overduidelijk als wat andere reacties er van maakten :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:43

Keuzes, keuzes.... -O-
Exact dezelfde struggle hier. Ik had voor de oude Switch 4 verschillende kleurtjes, super leuk.

Ik heb een charging grip op Ali gekocht voor een tientje (volgens mij) Dat is nog te overzien. Zodra er meer kleurtjes komen gaan de oude joycons op MP en koop ik nieuwe :)

Zoiets: https://nl.aliexpress.com/item/1005007504726829.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Even een reminder: discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk. Dit geldt ook voor games gekocht bij de Action :)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Keuzes, keuzes.... -O-
Heb je ze nu echt nodig? Ik zou gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 20-07 22:38

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik heb een Pro Controller gekocht bij mijn Switch 2 (ik wilde sowieso een extra controller hebben om met z'n drieën Mario Kart te kunnen spelen), of eigenlijk, een Afterglow Wireless Deluxe Controller. Dat is die transparante met LEDs erin waar je de kleur van in kan stellen, doet me denken aan de transparante apparatuur die heel hip was in mijn jeugd. Die heeft dus ook twee knoppen aan de onderkant die je zou moeten kunnen instellen, maar dat lukt me niet. Alle aanwijzingen die ik krijg geven aan: terwijl je in het spel zit, druk lang op de Home knop, en stel die knoppen dan in in het quick menu. Nu, dat quick menu krijg ik wel maar daar staat alleen standby en airplane mode, geen optie om die knoppen in te stellen. Doe ik iets verkeerd?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Mx. Alba schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:13:
[...] een Afterglow Wireless Deluxe Controller.
[...] Die heeft dus ook twee knoppen aan de onderkant die je zou moeten kunnen instellen, maar dat lukt me niet. Alle aanwijzingen die ik krijg geven aan: terwijl je in het spel zit, druk lang op de Home knop, en stel die knoppen dan in in het quick menu. Nu, dat quick menu krijg ik wel maar daar staat alleen standby en airplane mode, geen optie om die knoppen in te stellen. Doe ik iets verkeerd?
Die instructies werken alleen voor de Switch 2 Pro controller en de Switch 2 Joy-Con Grip.

De controller die jij hebt is een oudere 3rd party controller. Instructies voor het programmeren van de knoppen vind je hier: https://support.turtlebea...itch-Setup?language=en_US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:43
THE_BASE schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Nu voor 65 euro een Pro 2 Controller bij Cdiscount besteld en maar wat meer op docked gaan spelen.
Ik zie m staan voor €79,-. Heb je n aanbieding gescoord of had je een kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 20-07 22:38

Mx. Alba

hen/die/zij

RayNbow schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:36:
Die instructies werken alleen voor de Switch 2 Pro controller en de Switch 2 Joy-Con Grip.

De controller die jij hebt is een oudere 3rd party controller. Instructies voor het programmeren van de knoppen vind je hier: https://support.turtlebea...itch-Setup?language=en_US
Awesome, thanks! Ik had niet eens door dat het geen Nintendo product is, het doosje ziet er op en top Nintendo uit (maar idd wel met een "Nintendo Licenced Product" logo). Het is idd wel een ouder device, nog met een Micro-USB aansluiting zelfs ipv USB-C... Maar toch wel een fijne controller, en nu nog fijner omdat ik de knoppen kan instellen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Mx. Alba op 09-07-2025 18:48 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
DCNY schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:46:
[...]

Ik zie m staan voor €79,-. Heb je n aanbieding gescoord of had je een kortingscode?
Kortingscode hello10 en 15des129. Heb Donkey Kong meebesteld, die laatste is vanaf 129 euro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-07 19:07
Zijn er wat Tweakers die ik mag toevoegen op de Switch? Ben geen online gamer maar vind het wel leuk om te zien wat andere zoal aan het spelen zijn. Mijn friendcode is SW-7681-1103-9430 :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:38
WinterBase schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 19:47:
Zijn er wat Tweakers die ik mag toevoegen op de Switch? Ben geen online gamer maar vind het wel leuk om te zien wat andere zoal aan het spelen zijn. Mijn friendcode is SW-7681-1103-9430 :)
Ik heb je toegevoegd 👍

Mijn beste accessoire voor de Switch is een cheap ass leesbril van de Kruidvat van een paar euro, zie alles weer haarscherp en mijn ogen zijn een stuk minder moe 😁

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

JackAvery schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 20:19:
[...]

Ik zou zeggen "ik ben verrast", maar dit was al even duidelijk. Efficiëntie van de Switch 2 is zeer indrukwekkend :)
wat voor soort spel is dit? Is dit een soort animal crossing maar dan fantasy?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:06
JackAvery schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:10:
Fantasy Life krijgt een fysieke Switch 2 release in Japan. Game staat volledig op de cartridge, en blijft ook Engels ondersteunen.

[Afbeelding]
Deze lijkt me best geinig, is het het waard om te importeren of is deze al in nederland spelelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mxmemx schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 07:58:
[...]

Deze lijkt me best geinig, is het het waard om te importeren of is deze al in nederland spelelbaar
Perfect hier te kopen maar enkel digitaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 07:29:
[...]

wat voor soort spel is dit? Is dit een soort animal crossing maar dan fantasy?
Het is een mix tussen animal crossing, stardew valley, en MMO’s met classes en top-down combat. De life sim en de combat zijn met elkaar verwoven. Moeilijk uit te leggen gezien ik het zelf niet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijstbal
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 19-07 17:23
mxmemx schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 07:58:
[...]

Ik heb deze zondag besteld via Amazon Japan. Omgerekend 58 euro.
https://www.amazon.co.jp/...412_t_fed_asin_title&th=1

Deze komt morgen binnen. Ben benieuwd. De Switch 1 versie is voor iets meer dan 2 euro te upgraden.

[ Voor 21% gewijzigd door Rijstbal op 10-07-2025 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:12
Fantasy Life i is inderdaad echt geweldig.. Town building + soort MMO gecombineerd. Verhaal is niet slecht maar vooral de gameplay is geweldig. Je bent zo een paar uur kwijt als je het spel opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeisterQ
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-07 21:22
Volgens mij heb ik het onmogelijke voor elkaar gekregen. :+
Ik had in de sale de Kingdom Hearts collectie gekocht voor 40 euro, om er later achter te komen dat het om een "Cloudstreaming" versie ging.

Eigenlijk volledig mijn fout, had beter moeten lezen. (Waarom bestaat dit überhaupt???)
Echter was de ervaring ook buitengewoon slecht. Zowel bekabeld via dock als via Wifi6 werd ik er regelmatig uitgegooid en haperde de verbinding.

Met weinig hoop afgelopen weekend een e-mail gestuurd naar Nintendo EU om de aankoop te ontbinden omdat het product in mijn ogen niet functioneert.

Echter kreeg ik net een mailtje dat ik het aankoopbedrag teruggestort krijg. Kennelijk kan het dus wel. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Cardwizard schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:54:
Ik heb mijn wishlist al bijna compleet mbt Switch 1 games

De buit van afgelopen 2 weken:

Captain Toad Treasure Tracker
Mario + Rabbids Kingdom Battle
Mario + Rabbids Sparks of Hope
Mario vs. Donkey Kong
Super Mario Odyssey
Super Mario Bros. Wonder
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
New Super Mario Bros U Deluxe
Luigi's Mansion 3
Donkey Kong Country Returns HD
Donkey Kong Country Tropical Freeze
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
The Legend of Zelda: Link's Awakening
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

Mario Kart World zat bij de Switch 2 geleverd en Donkey Kong Bananza staat in pre-order.
Ik verzamel vrolijk verder ondertussen
Nieuwe aanwinsten:

Super Mario Maker 2
Super Mario 3D All-stars
Paper Mario Origami King
Paper Mario 1000 year door
Metroid Dread
Kirby Forgotten Land

Volgens mij heb ik alle must-haves en wat twijfelgevallen nu wel in huis, dat komt mooi uit want volgende week komt mijn eerste fysieke Switch 2 spel binnen DK Bananza en ga ik vanaf dan verder met de hoesjes met de rode band :+

Ben echt heel blij met de Switch 2 en de stapel spellen die ik helemaal gemist heb, vrees dat ik nu wel ontzettend achter ga lopen want er komt zoveel goeds uit op gamegebied dit jaar, daar heb ik nooit tijd voor om allemaal te spelen. Al helemaal niet omdat ik midden in BotW, Mario Wonder en MKW zit (sorry PS5)

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 10-07-2025 11:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cardwizard schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:05:
[...]

Nieuwe aanwinsten:

Super Mario Maker 2
Super Mario 3D All-stars
Paper Mario Origami King
Metroid Dread
Kirby Forgotten Land

Volgens mij heb ik alle must-haves en wat twijfelgevallen nu wel in huis, dat komt mooi uit want volgende week komt mijn eerste fysieke Switch 2 spel binnen DK Bananza en ga ik vanaf dan verder met de hoesjes met de rode band :+

Ben echt heel blij met de Switch 2 en de stapel spellen die ik helemaal gemist heb, vrees dat ik nu wel ontzettend achter ga lopen want er komt zoveel goeds uit op gamegebied dit jaar, daar heb ik nooit tijd voor om allemaal te spelen. Al helemaal niet omdat ik midden in BotW, Mario Wonder en MKW zit (sorry PS5)
Je loopt toch al achter? Prima toch, koop je de games die dit jaar uitkomen volgend jaar of over een paar jaar in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Doe ik ook zo inderdaad: lijstje op Dekudeals aangemaakt, mailtje als onder x prijs komt en dan ff kopen.
Nog genoeg te spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 11:26:
Doe ik ook zo inderdaad: lijstje op Dekudeals aangemaakt, mailtje als onder x prijs komt en dan ff kopen.
Nog genoeg te spelen nu.
Zo doe ik het ook inderdaad. Al koop ik tot nu toe weinig digitale games. Voor fysieke games gebruik ik Budgetgaming. Nu genoeg te spelen, dus hopelijk geen impulsaankopen meer. Ik zie dat morgen Tony Hawk's Pro Skater 3+4 (digitaal) uitkomt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Britske
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-07 17:44
[...]

Nieuwe aanwinsten:

Super Mario Maker 2
Super Mario 3D All-stars
Paper Mario Origami King
Metroid Dread
Kirby Forgotten Land

Animal Crossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepstengel
Nog een keer naar de action gegaan en alles kunnen vinden wat wilde hebben, veel meer voorraad dan gisteren!

[ Voor 11% gewijzigd door Soepstengel op 10-07-2025 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Die vind ik echt lastig, trekt me niet echt denk ik............

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 15:25

MazeWing

The plot thickens...

[...]

Nieuwe aanwinsten:

Super Mario Maker 2
Super Mario 3D All-stars
Paper Mario Origami King
Metroid Dread
Kirby Forgotten Land

Aardige backlog en een bekend “probleem” dat ik zelf ook heb op de pc en ps5…. :D

Waarschijnlijk rond de release van de Switch 3 kun je een aantal van die titels, die je ongetwijfeld tegen die tijd nog steeds niet gespeeld hebt, spelen in 8K 120 fps *O*

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:13
[...]

Nieuwe aanwinsten:

Super Mario Maker 2
Super Mario 3D All-stars
Paper Mario Origami King
Metroid Dread
Kirby Forgotten Land

Geen Metroid Prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
JackAvery schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 21:10:
Fantasy Life krijgt een fysieke Switch 2 release in Japan op 7 augustus. Game staat volledig op de cartridge, en blijft ook Engels ondersteunen.

[Afbeelding]
Fantasy Life i of Fantasy Life? Want die eerste heb ik al gewoon in bezit met fysiek cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
staat nog op de wishlist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
JackAvery schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 16:02:
[...]

Er staat een i op de cover :)
Oh wacht, sorry. Ik zie nu wat er bedoeld wordt. Er komt een Switch 2 fysieke release van.
De huidige is Switch 1 release en dan voor 2,75 of iets de upgrade naar Switch 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nintendo gaat het voucher programma voor digitale first party games uitfaseren. Meer info op hun website.

Belangrijkste info is de deadline:
When will Nintendo Switch Game Vouchers be discontinued?

Users with an active, paid Nintendo Switch Online membership are able to purchase Nintendo Switch Game Vouchers from Nintendo eShop until 30 January 2026, 23:59 local time. Each Nintendo Switch Game Voucher remains valid for a year (365 days) from the day of purchase.
Nieuwe switch 1 releases gaan wel nog steeds toegevoegd worden aan het programma.

[ Voor 39% gewijzigd door JackAvery op 10-07-2025 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Als je goede games in huis wil hebben hoort die er zeker bij ja.

Zag net voor het nieuws de Donkey Kong Bananza reclame op tv :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
jori040 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 20:12:
[...]

Als je goede games in huis wil hebben hoort die er zeker bij ja.

Zag net voor het nieuws de Donkey Kong Bananza reclame op tv :)
Voor serieuze shooters heb ik een PS5 met bv CoD…..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAHC3qzdhvtE8crvkfah6NkGshI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Re2NPXobHWpVmFqpVvOIuDsd.jpg?f=fotoalbum_large

}:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Cardwizard schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:23:
[...]

Voor serieuze shooters heb ik een PS5 met bv CoD…..

[Afbeelding]

}:O
Metroid Prime is een action-adventure in first-person.Het lijkt in niets op CoD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
jori040 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:33:
[...]

Metroid Prime is een action-adventure in first-person.Het lijkt in niets op CoD.
Was ook even een grapje tussendoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Cardwizard schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 21:42:
[...]

Was ook even een grapje tussendoor
Zou niet willen dat je een fout beeld hebt van die mooie dame. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inticreates heeft een nieuwe console exclusive voor het Switch platform aangekondigd:

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 11-07-2025 06:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:06
JackAvery schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 06:58:
Inticreates heeft een nieuwe console exclusive voor het Switch platform aangekondigd:

[YouTube: 魔女ガミ -The Witch of Luludidea- 第一弾紹介映像]
Sow met die gameplay zou je haast epilepsie krijgen of ligt dat aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zou zo'n vaag spel kunnen zijn die je mannetjes in de Japanse metro ziet spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

mxmemx schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 07:35:
[...]

Sow met die gameplay zou je haast epilepsie krijgen of ligt dat aan mij
Lijkt mij een evolutie van Gunvolt 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Halverwege afgehaakt

Maar ontvoerde prinsessen en Japanse taal met die gameplay?
Mario meets mortal Kombat meets anime meets LSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:32
Ik twijfel of dit het juise topic is, maar zou niet weten welk topic ik anders zou moeten gebruiken.

Ik wil Pokemon Legends Z-A pre-orderen in de My Nintendo Store. Gisteren bij de AH tegoedbonnen gekocht voor de Nintendo e-shop. Heb deze toegevoegd op de switch en als ik op mijn iphone of laptop inlog op de My Nintendo Store is het tegoed te zien, dus dat klopt.

Maar nou komt 'ie, nadat ik de juiste artikelen in mijn winkelwagentje doe en het leveringsadres heb ingevuld, moet ik de voorkeur betaalmethode instellen. Hier wordt een nieuw tabblad geopend maar de voorkeur betaalmethode stond al op 'alleen tegoed'. Ik kan nergens opslaan of bevestigen en als ik terugga naar het eerdere tabblad, blijft ie terugvallen op deze stap (de voorkeur betaalmethode instellen).

Heeft iemand de gouden tip hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

de Foarsitter schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:20:
Ik wil Pokemon Legends Z-A pre-orderen in de My Nintendo Store. Gisteren bij de AH tegoedbonnen gekocht voor de Nintendo e-shop. Heb deze toegevoegd op de switch en als ik op mijn iphone of laptop inlog op de My Nintendo Store is het tegoed te zien, dus dat klopt.
De My Nintendo Store en de eShop zijn twee verschillende winkels. De eShop betreft alleen digitale aankopen die je op de Switch kunt aanschaffen (of via de eShop website). De My Nintendo Store betreft een winkel voor vooral fysieke goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:27:
[...]

De My Nintendo Store en de eShop zijn twee verschillende winkels. De eShop betreft alleen digitale aankopen die je op de Switch kunt aanschaffen (of via de eShop website). De My Nintendo Store betreft een winkel voor vooral fysieke goederen.
In deze verwarring zijn al meer mensen getrapt met de aankoop van die bonnen, vind het ook een hele vage scheiding. Retourneren van die bonnen werkt Nintendo niet mee dus wordt hardware aanschaffen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
RayNbow schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:27:
[...]

richards3 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:58:
[...]

In deze verwarring zijn al meer mensen getrapt met de aankoop van die bonnen, vind het ook een hele vage scheiding. Retourneren van die bonnen werkt Nintendo niet mee dus wordt hardware aanschaffen…
Pff, wat een misleiding. Ik heb de bonnen ook alleen maar gekocht omdat het een van de betaalopties was in de My Nintendo Store en ideal er niet tussen staat. Dan maar ergens anders pre-orderen, want ik heb geen PayPal of creditcard en dit zijn dan de enige betaalopties in de My Nintendo Store. Jammer wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Ik haal die kaarten altijd hier, iets korting erop:
https://livecards.net/en/search?q=nintendo%20eshop%20EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

de Foarsitter schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:12:
Ik heb de bonnen ook alleen maar gekocht omdat het een van de betaalopties was in de My Nintendo Store
Waar staat dat dan? Op https://store.nintendo.nl/ zie ik aan de onderkant alleen maar Visa, MasterCard, Apple Pay, PayPal en Google Pay staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
RayNbow schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:59:
[...]

Waar staat dat dan? Op https://store.nintendo.nl/ zie ik aan de onderkant alleen maar Visa, MasterCard, Apple Pay, PayPal en Google Pay staan.
My Nintendo Store > Winkelwagen > afrekenen > betaling > voorkeur betaalwijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

de Foarsitter schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:01:
[...]

My Nintendo Store > Winkelwagen > afrekenen > betaling > voorkeur betaalwijze
Kun je een screenshot plaatsen, want ik zie het zelf niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFrMyB29jNxVX5feWo2A0FtQX8Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ARRj2AIAyQtfgslALlz2APHT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
RayNbow schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:18:
[...]

Kun je een screenshot plaatsen, want ik zie het zelf niet?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Jw0w6AX2x60yb1tl2ZX4qzwOpA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XjqrLxWcJoqCR2pL6b5CJXeu.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Dat lijkt niet op de My Nintendo Store, maar op de eShop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Staat bij: Eshop toch?
Waarom niet gewoon op de Switch zelf bestellen, daar zie je je tegoed ook toch?

Twee mogelijkheden ook:
https://www.nintendo.com/...tml?nsuid=70010000099366#

In de MyNintendo Store en in de Eshop.

[ Voor 50% gewijzigd door matthijst op 11-07-2025 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
RayNbow schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:29:
[...]

https://store.nintendo.nl...dition-000000000010016288
matthijst schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:32:
Staat bij: Eshop toch?
Waarom niet gewoon op de Switch zelf bestellen, daar zie je je tegoed ook toch?

Twee mogelijkheden ook:
https://www.nintendo.com/...tml?nsuid=70010000099366#

In de MyNintendo Store en in de Eshop.
In de MyNintendo Store krijg je er goodies bij en ik koop mijn games fysiek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
de Foarsitter schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 12:00:
[...]

https://store.nintendo.nl...dition-000000000010016288

[...]

In de MyNintendo Store krijg je er goodies bij en ik koop mijn games fysiek :+
Ahhhhhhhhhhhhhhh d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-07 22:53
Ik zie op Kinguin via allkeyshop eshop kaarten van 100 voor 80 euro staan.
Betrouwbaar?? Voelt een beetje te goed om waar te zijn. Maar heb eigenlijk nooit gedoe gehad met Kinguin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:00
RayNbow schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 11:29:
[...]

Ik begreep de verwarring eerst ook niet, maar dat kwam omdat ik al Paypal had gekoppeld. Als je nog geen betaalmethode hebt ingesteld en je gaat een bestelling doen in de Nintendo Store, dan word je doorgelinkt om je betaalmethode in te stellen. Daar krijg je vervolgens het scherm te zien wat @de Foarsitter plaatst.

Ja, er staat dan Tegoed dat kan worden gebruikt in de Nintendo eShop bij. Maar ik kan me best voorstellen dat er hier verwarring ontstaat en je denkt dat je tegoed kan aanvullen voor de Nintendo Store. Omdat je immers ook vanaf die kant wordt doorgestuurd naar deze pagina voor je betaalmethode.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

En ook de klantenservice geeft dat aan.

Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen na wat geklaag en gedoe.

Nintendo is zelf de onduidelijke variabele in deze. Zeker als je onbekend bent met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 17:59
Dennis1812 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 13:44:
En ook de klantenservice geeft dat aan.

Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gekregen na wat geklaag en gedoe.

Nintendo is zelf de onduidelijke variabele in deze. Zeker als je onbekend bent met Nintendo.
Goed om te horen dat je je geld terug hebt gekregen.

[ Voor 25% gewijzigd door Cyrax0508 op 11-07-2025 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Donkey Kong Bananza begon ontwikkeling als Switch 1-game: https://pu.nl/nieuws/nint...keling-als-switch-1-game/

Nog een klein weekje en dan is het zo ver. :)
Pagina: 1 ... 104 ... 110 Laatste

Let op:
Vragen of opmerkingen over levertijden en voorraad? Zie dan: [Nintendo Switch 2] prijzen, voorraad en bestel topic

Discussies en geklaag over scalpers zijn niet wenselijk.

Het vragen om een familie abonnement te delen is niet toegestaan, zie huisregels.

Alles over de Nintendo Switch 1, zie: [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4