[F1 2023] Race 14 GP van Nederland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste
Acties:
  • 97.826 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:28:
Ik neem aan dat bij onweer de tribune moet worden ontruimd?
In Amerika moeten sportwedstrijden worden stilgelegd als er onweer in de buurt is (zodat toeschouwers kunnen schuilen etc). Maar denk niet dat dat hier in NL het geval is? Neem ook aan dat er op het circuit en waarschijnlijk ook op/bij het circuit iets van bliksemafleiders staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Ik denk dat het een, voor de kijker, frusterend middagje gaat worden. Onzekerheid mbt buien, wat doet de organisatie, code rood/uitgestelde start? Enz..

Als je de 8u verwachting kijkt, zal het mij niet verbazen als het een halve punten dag wordt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chocoball schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 09:26:
David Coulthard had bij Christian Horner nog geprobeerd om de vervanger van Daniel te worden en deed een sollicitatiepoging via Instagram.
[...]
De presentatie van David:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Christian was ook zo vriendelijk om op de sollicitatie van David te reageren.
[...]
_O-

https://instagram.com/p/CwYIusFICFJ/?img_index=3
Sheldon Cooper PhD vibes ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:34:
Al is de kans natuurlijk het grootst dat men wacht op minimaal inter omstandigheden en dan is het waarschijnlijk nog een rollende start.
Buxton had het er gisteren over dat de teams geïnformeerd zouden zijn dat bij een "wet start" (achter SC dus) ook de inters gebruikt mogen worden, i.p.v. de normaliter verplichte full wets. Dit door de kleine pitstraat, om absolute chaos te voorkomen waarbij iedereen bij SC ending de pit in gaat voor een wets => inters stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21:29
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:54:
Ik denk dat het een, voor de kijker, frusterend middagje gaat worden. Onzekerheid mbt buien, wat doet de organisatie, code rood/uitgestelde start? Enz..

Als je de 8u verwachting kijkt, zal het mij niet verbazen als het een halve punten dag wordt.
Op de 3u verwachting zie ik na 13:30 niet veel meer (bij Zandvoort). Ik verwacht een droge race eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

FastForwardNL schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:56:
[...]

Op de 3u verwachting zie ik na 13:30 niet veel meer (bij Zandvoort). Ik verwacht een droge race eerlijk gezegd.
Ik hoop het.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsdSfwm7GMl8moL63nH67FAJ6QA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s3ASpM4ZGK9pgRkY9VWrtUi8.jpg?f=fotoalbum_large

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
RobertMe schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:53:
[...]

In Amerika moeten sportwedstrijden worden stilgelegd als er onweer in de buurt is (zodat toeschouwers kunnen schuilen etc). Maar denk niet dat dat hier in NL het geval is? Neem ook aan dat er op het circuit en waarschijnlijk ook op/bij het circuit iets van bliksemafleiders staan.
Ik ben een keer bij een concert in een stadion geweest waar ook onweer over kwam. Het concert werd stilgelegd en we moesten meteen van het veld af. Na een uur duwen en trekken stonden we nog als sardientjes op het veld, midden in de regen en onweer, omdat de organisatie het niet voor elkaar kreeg de mensen van het veld binnen in het stadion te krijgen. Geen idee of er te weinig ruimte was, of omdat iedereen die eenmaal binnen stond op die plek bleef staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.oomah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-07 22:25
[...]

Voor de f1 geldt dat ook. In de regels staat dat er ten allertijden een medische helikopter moet kunnen vliegen, en bij onweer vliegen die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 30-08-2023
Klopt het dat wanneer de start op een opdrogende baan in de zon is, P5-7-9 pech hebben? Deze lijken in de schaduw te zitten van de overkapping van de hoofdtribune.

Circuit Park Zandvoort
https://maps.app.goo.gl/h2oawV8jXXpWm52q8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
D.oomah schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:02:
[...]

Voor de f1 geldt dat ook. In de regels staat dat er ten allertijden een medische helikopter moet kunnen vliegen, en bij onweer vliegen die niet.
Dat staat helemaal niet in de regels.

In de regels staat dat een coureur binnen X minuten in een ziekenhuis moet kunnen zijn. Een helikopter kan de snelste oplossing zijn, maar is geen verplichting. Meen in China dat ze een keer niet konden vliegen i.v.m. smok en is bij elke sessie een volledige rijbaan afgesloten geweest zodat ambulances in een keer konden doorrijden.
In Oostenrijk '21? kon de helikopter niet vliegen vanaf het circuit en als "noodoplossing" was de helikopter wat verderop gaan staan, de berg af. Waarbij ze met ambulance vanaf circuit naar de helikopter konden rijden.

Edit:
Overigens geen idee hoe het met aanrijtijd vanaf Zandvoort naar ziekenhuis zit. En in de laatste bocht staat ook een fel-gele helikopter. Dus er lijkt wel een heli te zijn. Maar absolute verplichting is het dus niet.

[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 27-08-2023 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

5 sites bekeken, allemaal anders :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:01
[...]

Staan een paar bliksem afleiders, stuk of 4-5 30 meter hoge hijskranen van Mammoet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Heel verhaal erbij deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49
Max de vlogger.. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:21
hoevenpe schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:21:
[...]

Blijft bijzonder en praktisch zo'n F1 waar vrijwel iedereen met de fiets of the OV komt.

Is er één andere race waar dat ook zo gaat?
Singapore?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

LEC gaat dus rijden met de bak van gisteren begrijp ik van de driver parade... Ben benieuwd of die FER heel blijft :o

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woefdram
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10-09 19:09
Als ik nu op regenradar kijk (buienradar is echt onbetrouwbaar), dan worden er nog een paar spatjes verwacht om 15.00 uur. Wel behoorlijk veel regen om 14.00 uur. Dus starten op een natte baan, die waarschijnlijk vrij snel opdroogt. Lijkt mij een mooi scenario voor de race. Als het een rollende start wordt dan inderdaad graag met intermediates en niet die Full wets, want zoals al eerder hier gezegd dat wordt een ongelooflijke chaos in de pits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Op de fiets denk ik niet, maar het OV in Singapore is next level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
noo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:17:
Op de fiets denk ik niet, maar het OV in Singapore is next level.
Moet ook wel, auto is daar nog meer onbetaalbaar dan in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
JB schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:11:
LEC gaat dus rijden met de bak van gisteren begrijp ik van de driver parade... Ben benieuwd of die FER heel blijft :o
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1695756119694524568

Nieuwe chassis, gearbox en suspension.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Is het een bestaande gearbox? Anders zou ie meen ik toch een penalty aan zijn broek krijgen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:56
JB schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Is het een bestaande gearbox? Anders zou ie meen ik toch een penalty aan zijn broek krijgen.
Niet duidelijk, maar lijkt me wel gezien gebrek aan penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

chengbondkwok schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:35:
[...]

Niet duidelijk, maar lijkt me wel gezien gebrek aan penalty.
Ja inderdaad. De "new" in zijn tweet is beetje misleidend :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:21
De zon schijnt zelfs…
Weinig donkere wolken in de omgeving

[ Voor 45% gewijzigd door koendio op 27-08-2023 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
koendio schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:44:
De zon schijnt zelfs…
Weinig donkere wolken in de omgeving
Buienalarm dan. Flinke bui rond 14:30. Daarna lichte regen rond 15:45.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_TvQx0xMyuAZyYygYrJ2QDOGAo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gGA8DrDupzxqJDpjkf4rd3TU.jpg?f=fotoalbum_large

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24
ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:13:
Klopt het dat wanneer de start op een opdrogende baan in de zon is, P5-7-9 pech hebben? Deze lijken in de schaduw te zitten van de overkapping van de hoofdtribune.

Circuit Park Zandvoort
https://maps.app.goo.gl/h2oawV8jXXpWm52q8
Valt wel mee, zeker rond de tijd van de start, staat de zon nog hoog genoeg.

Wat wel uit kan maken is dat de ideale lijn op de oneven startposities is. Al verwacht ik een droge start en halverwege een bui >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Pre show is begonnen. Pitlane ziet er droog uit

Nog een uurtje!!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 11:54:

Voor de kijker? Op locatie ja. Thuis moeten we ons niet zo aanstellen :+ .

Gisteren op de tribune gezeten en met geluk een semi droge kwali en Porsche race1 gezien. De rest was allemaal met een kantekening: F2 race al snel afgelast, Porsche kwali was 50%, F1 FP3 was 60% etc. . En alles in de kou van de kustwind met meedere flinke buien.

Ik ben fan van autosport, dus ik heb alsnog een erg leuke dag gehad. Maar een droge dag had een hoop gescheeld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:13
StealthyPeanut schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:03:
[...]
Ik ben fan van autosport, dus ik heb alsnog een erg leuke dag gehad. Maar een droge dag had een hoop gescheeld :) .
Moet eerlijk zeggen dat ik die gedachte het eerste jaar al had, de meeste tribunes zijn niet overdekt. Dat is zoals toen en vorig jaar inderdaad leuk wanneer je goed weer hebt of een uitgebreid autosport programma hebt en er dan ook van houdt.

Maar kom je alleen voor Max, en zit je dan een hele dag in de regen is het wel zonde van je dag. Vandaag lijkt overigens wel een aanzienlijk betere dag dan gisteren zo op TV te zien.

Laten we vooral hopen dat we een race krijgen en de regen een bijrol speelt, drogende baan in het begin en gedurende de race even de strategieën in de war gooien door even een Inter stintje tussendoor. :+

Goede race allemaal alvast, ik ga de voorbeschouwing in!

[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 27-08-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Goedemiddag! De installatierondes zijn begonnen. Eens kijken of iedereen op de baan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

basvn schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:03:
Pre show is begonnen. Pitlane ziet er droog uit

Nog een uurtje!!
Op F1TV ja ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Oranje Mercedes caps haha

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Goed afgekeken van McLaren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
“We would never use orange…”

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Albon heeft een 'slow puncture' bij een van zijn vier banden tijdens de installatieronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
Fauna schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:57:
Valt wel mee, zeker rond de tijd van de start, staat de zon nog hoog genoeg.
En de zon staat vol in de rug zo te zien. Dus het was al niet van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 10:16
Rare vraag misschien. Maar hoe regelen/verdelen ze de pitboxes voor de F1, F2 en ik geloof Porsche Supercup en welke klassen dit weekend nog meer rijden?

Lijkt mij niet dat de F1 teams telkens hun pitboxen leeg moeten halen voor de volgende klassen die gaan rijden?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
Treveo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:24:
Rare vraag misschien. Maar hoe regelen/verdelen ze de pitboxes voor de F1, F2 en ik geloof Porsche Supercup en welke klassen dit weekend nog meer rijden?

Lijkt mij niet dat de F1 teams telkens hun pitboxen leeg moeten halen voor de volgende klassen die gaan rijden?
De F1 heeft de pitboxen. Andere klassen leggen hun spulletjes voor de pitboxen wanneer zij racen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
Treveo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:24:

Ik begreep dat alles voor de pitboxen wordt opgebouwd en weer snel afgebroken. Dus de box zelf blijft voor de F1 en de ruimte ervoor wordt dan gebruikt voor alles wat ze nodig hebben voor bijv de F2, of een andere klasse.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat Perez vandaag doen?
A. Posities winnen
B. Posities verliezen
C. P7 finishen
:)

Ik ga zelf voor optie C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:26:
[...]

De F1 heeft de pitboxen. Andere klassen leggen hun spulletjes voor de pitboxen wanneer zij racen.
En precies dat is de reden dat F2 speciale regels had voor pitten op Zandvoort :)

De boxen zijn in Zandvoort al klein, maar zijn voor F2 NOG kleiner omdat ze voor de pitboxen eigenlijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:26:
Wat gaat Perez vandaag doen?
A. Posities winnen
B. Posities verliezen
C. P7 finishen
:)

Ik ga zelf voor optie C
P3

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 18:24

DarkSide

theres no place like ::1

The 40 year old virgin is in zandvoort.
Op vakantie in nederland

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max nam het even over bij McLaren. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• StefanVerkerk
"Wat ben jij aan het kloten hier?"
- Nico Hulkenberg

Held _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:10
Arme Lawson. De zenuwen spatten er van af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Heerlijk die sfeer. Ik zal 'm niet inkoppen :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier de video voor de mensen die geen Twitter hebben.

[Streamable: https://streamable.com/ms1xa9]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Willem Alexander staat ook even bij Red Bull te kijken

[ Voor 12% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-08-2023 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:21
loekf2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:55:
[...]

Buienalarm dan. Flinke bui rond 14:30. Daarna lichte regen rond 15:45.

[Afbeelding]
Sta toch echt in de zon…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
"Wat ben jij aan het kloten hier?"
Hulkenberg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Zo vanuit een zon overgoten Playa del Ingles wens ik iedereen een leuke en spannende race. Have fun everybody

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 15:20
Op F1 TV het voor programma zie je live de koning en de hele familie op de achtergrond over de grid lopen en de presentatoren hebben niks door zeggen er niks over, behalve dat het erg druk is bij max met al die fotografen:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen een hele fijne race!
Wij zijn vanmorgen naar de markt geweest voor kaas en worst voor bij de race, dus dat komt helemaal goed. Hopelijk gaat er niet teveel mis bij de start, maar het moet ook geen optocht race gaan worden zonder crashes :p

Heb er heel veel zin in!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Twee buiengebiedjes trekken vanaf de Noordzee richting Zandvoort. Even afwachten of die a) dezelfde koers blijven volgen en b) of ze niet inkakken voordat ze Zandvoort halen. Wel interessant dus om te volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGoK_-969TC1XoGsgLPT3GxTz8o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WIILWOXWlxJNFY8KnUvpPgH2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/60WN4EGJk5cAAAAM/%EA%B9%80%EC%88%9C%EC%A7%80-kim-soonji.gif

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Enig idee wie die man met het knotje is die staat te springen?

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:46
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:36:
Enig idee wie die man met het knotje is die staat te springen?
La Fuente (DJ)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1HmWffkViv_g1T3XaPSq1t5dUPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FXRRZx7UsSO1R4DkRmaWNi7y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Volgens mij hebben ze de 1 en 2 stop strategie benaming omgewisseld :D

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Thnks! Nooit eerder van gehoord.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Sam Collins op F1TV houdt er rekening mee dat het nog gaat regenen tijdens de race.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:41
Sam Collins voorspelde ook een Hamilton pole :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nederlandse vlag op de tribune, zo gaaf.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Misschien valt er wat rond 15:20. Maar de buienradar is vandaag hopeloos. Het veranderd constant. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmBFESGwfD8FegrHNVGHwZ27_aA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/At1wrN5wh66PSGVSW7GWVtp7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hl-J_vZrioOly49G8wvCTldouN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rrt25ecBNP7PF4iMEu3Uywf3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RtVZElVRif21aVVEHUiVHZ1rycM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uKaJUf3H7uGJpjpoFwHYXzjS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2023 14:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:41

Dido

heforshe

Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:41:
Nederlandse vlag op de tribune, zo gaaf.
Toch geeft dat in de maat meezweaaien met zijn allen me een beetje foute China-vibe :X

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:39
AvAars schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:41:
Sam Collins schrijft echt dagelijks meer sprookjes dan Hans Christian Andersen in zijn hele carrière.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Laatst online: 02-06 17:22
Ik moet zeggen dat de sfeer wel bijzonder is. Of je er nu van houd of niet, het zet Nederland toch wel positief op de kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:43:
[...]

Toch geeft dat in de maat meezweaaien met zijn allen me een beetje foute China-vibe :X
Heb er eerder Franse chauvinisme gevoel bij. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

Will Buxton denkt, de Koning? ik heb het over de vleugel van een Haas

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

AvAars schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:41:
Sinds ik weet hoe erg anti-Verstappen hij is neem ik hem gewoon niet meer serieus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:23
rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:43:
Schitterend. Kijkt ook niet op of om _O-

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Maurice079 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:44:
[...]

Schitterend. Kijkt ook niet op of om _O-
Weet waarschijnlijk niet eens wie die rooie baas is :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:43:
Kijkt iemand Sky F1? Misschien dat hij daar wel in de grid walk wordt opgepikt.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:43:
Heb er eerder Franse chauvinisme gevoel bij. :P
Franse chauvisten zouden de volgorde van hun vlag nooit verkeerd om laten zien... hoewel gebaseerd op de Nederlandsse vlag, is de Franse versie blauw-wit-rood ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Hebben we zoveel goede DJ’s. En dan staat ieder jaar La Fuente daar. :O

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 70%
27 Aug 2023, 14:45:06, Lap 1

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aKENG6b_460swp.webp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alweer het Nederlandse volkslied?
Zullen de overige coureurs wel waarderen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:46:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 70%
27 Aug 2023, 14:45:06, Lap 1
Dat zegt dus helemaal niks in Nederland. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iedere racer staat daar te kijken... 'ik ken dat nummer ergens van'...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:10
Wel prima volkslied. Geen gekke dingen mee gedaan. Is wel eens anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Het volkslied zo is wel vet en eens wat anders dan alle dj's die ze normaal hebben

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:46
Waar is de fly-by? :9

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Laatst online: 02-06 17:22
Exocet schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:46:
Alweer het Nederlandse volkslied?
Zullen de overige coureurs wel waarderen
Denk dat ze al lang blij zijn dat een volkslied niet totaal verkracht wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hij was bij redbull. Denk niet dat hij zo kijkt :P

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Prachtig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Volgens mij ziet Domenicali de dames in de jurken wel zitten met die grijns op zijn gezicht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Stond Max daar nu helemaal in z’n eentje vooraan? Dat is toch normaliter nooit met een home driver?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ImprezaBrabo
Kijk, eindelijk eens een volkslied zoals het hoort. In plaats van zo'n hippe verneukte versie. Prachtig!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:29

ikkes

In diepe rouw

Heeft er iemand soms belden van de gridkids? Mijn kleindochter is daarbij.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik vind het gaaf.
Ben wel benieuwd hoe de wereld dit vindt .

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14

rammes

koekebakker 1e klas

Die zijn een paar landen verder...

Ik zou het doen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• StefanVerkerk
:)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Zit alles wat nog kan vliegen onderhand niet in Oekraiene?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:52
ImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:48:
Kijk, eindelijk eens een volkslied zoals het hoort. In plaats van zo'n hippe verneukte versie. Prachtig!
Volkslied? Is dit niet de F1 tune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Maar dan staat Andre daar. En alleen met zijn viool in de hand??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord