‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Stond een kleine meisje voor hem, dus technisch niet alleenRivanov schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:48:
Stond Max daar nu helemaal in z’n eentje vooraan? Dat is toch normaliter nooit met een home driver?
Maar dat zal wel per race zijn gok ik? Niet iedereen die z'n thuisrace heeft denk ik zal het op zo'n manier willen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee hoor, staan hier om de hoek in Volkel.Dido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:48:
[...]
Zit alles wat nog kan vliegen onderhand niet in Oekraiene?
Hier had uw reclame kunnen staan.
Weerplaza zegt: Matige vorst in Zandvoort vandaagJB schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Weet waarschijnlijk niet eens wie die rooie baas is
Pre race podium tune.jan390 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:48:
Volkslied? Is dit niet de F1 tune?
Kan mij niet voorstellen dat Max dit zelf wil.SinergyX schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
Stond een kleine meisje voor hem, dus technisch niet alleen
Maar dat zal wel per race zijn gok ik? Niet iedereen die z'n thuisrace heeft denk ik zal het op zo'n manier willen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
zoals Groot-Brittannië en BelgiëImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:48:
Kijk, eindelijk eens een volkslied zoals het hoort. In plaats van zo'n hippe verneukte versie. Prachtig!
Beste uitvoering tot nu toe is nog steeds Saoedi-Arabië
Dus daar gaat het fout, de rest gaat in een auto zitten, die rijden

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Chocoball schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:50:
[...]
zoals Groot-Brittannië en België
Beste uitvoering tot nu toe is nog steeds Saoedi-Arabië
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja, mee eens. Tenenkrommend.Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
Ik vind het met name cringe, maar dat zal wel aan mij liggen. Kijk voor de race, niet om een vlaggenparade te zien.
Hier had uw reclame kunnen staan.
I see what you did there...PalingDrone schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:49:
[...]
Weerplaza zegt: Matige vorst in Zandvoort vandaag
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik schakel meestal ook pas in bij de formatieronde, nu eens een uitzondering gemaakt, best leuk gedaan, ziet er sfeervol uit.Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
Ik vind het met name cringe, maar dat zal wel aan mij liggen. Kijk voor de race, niet om een vlaggenparade te zien.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Brings back memoriesJeroenvde89 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
Klassieke muziek gemixt met house-beats. Kan alleen in Nederland haha
YouTube: Apotheosis - O Fortuna (1992)
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Type maar eens Circuit Zandvoort in.G_Dragon schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
Wij hebben de app Buienalarm ingesteld op Zandvoort:
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Deels mee eens, maar 1x per jaar is prima te doen. En Nederland is er ook gewoon best goed in.Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
Die races in west Azië zijn mij dan ook weer te sfeerloos.
Ik voorspel hierbij dat we de zon wel gaan zien.StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:46:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 70%
27 Aug 2023, 14:45:06, Lap 1
[ Voor 12% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-08-2023 14:56 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Niet online
En nu gaan we eens zien of er regen komt. Want de buienradars zeggen inmiddels elke 30 minuten iets anders.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
...en probeer 't droog te houden op plekken waar 't moet
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik denk dat het weer ook elke 30 min anders wordtDaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:56:
Fijne race iedereen.
En nu gaan we eens zien of er regen komt. Want de buienradars zeggen inmiddels elke 30 minuten iets anders.
Bij komt er dan Go Max! Circuit Zandvoort te staan.
Kom op Max!!
Fijne race iedereen!
Wisselen naar de internationale stream ipv F1 Live stream.
Nou ja, je kan het Sky commentaar op F1TV selecteren. Dus soort van.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Held!StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:58:
[...]
Wisselen naar de internationale stream ipv F1 Live stream.

www.google.nl
Oh, formatieronde
Gelijk chaos in de pit.Gekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:00:
Regen in 5 min!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Niet online
Gelukkig niet zeg. Krijg altijd de zenuwen van “de Croft”
Mooi zo bi de start. Kan nog leuke chaos worden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Nice.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:20
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ik kijk via de NOS, vooral voor de beeldkwaliteit. Een goede TV zender kan geen stream tegenop. Met Jeroen Bleekemolen gaat het commentaar wel. Die weet wel waar die het over heeft.alienfruit schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:04:
NOS commentaar wordt dat geleverd door Viaplay? Ik zit te kijken of het beter is om via NOS te kijken ipv. F1 TV
[ Voor 4% gewijzigd door MC_Sparkles op 27-08-2023 15:05 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
at your service
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |