Nope. Formatie / start op intermediates, iedereen naar binnen voor full wets, gooi maar een dobbelsteen omn de winnaar te bepalenPatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
Dus ze mogen niet op full wets starten net voor die flinke bui?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nope. Formatie / start op intermediates, iedereen naar binnen voor full wets, gooi maar een dobbelsteen omn de winnaar te bepalenPatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
Dus ze mogen niet op full wets starten net voor die flinke bui?
Goede call, geen rare pit stops waarbij teams die niks te verliezen hebben geluk hebben.StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
USE OF INTERMEDIATE TYRES IS MANDATORY
27 Aug 2023, 17:05:32, Lap 65
Vrij normaal. Welke band had je verwacht?Wok schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:07:
Wh00t? Intermediates mandatory
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hangt van je tijdzone af.
"When you grow up your heart dies"
Het is 0.0 maar dat hebben ze niet door.max schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
[...]
Gezien de grote hoeveelheden bier (mag je Heineken bier noemen?) die daar rondgaan/rondvliegen zou ik ook mijn poncho aanhouden wanneer het niet regent.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Rollend, intersDentist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
Rollende start? Staand? Full wets verplicht? Inters mogelijk?
So.many.questions...
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2023 17:08 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij is het al te droog voor FWDido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:07:
[...]
Nope. Formatie / start op intermediates, iedereen naar binnen voor full wets, gooi maar een dobbelsteen omn de winnaar te bepalen
Zeker. Flater incoming…DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:08:
En dit komt er tien minuten later aan. Ik ben bang dat de FIA weer eens te lang heeft gewacht en we straks weer beginnen...
[Afbeelding]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Enkel intermediates. Full wets niet toegestaan.PWM schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:07:
[...]
Is dat minimaal de Intermediate, of alleen die? Op zich wel weer interessant om op full wet te gaan staan als je P11 bent.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Komt best wat warmte van die banden denk ik. Ze zal het fris gehad hebbenJoosie200 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:08:
[...]
Ipv bomen knuffelen de banden knuffelen.
Normaal willen ze toch altijd een herstart op full wets? Dat was ook het commentaar op Viaplay dat er door de wedstrijdleiding gezocht werd naar een passage in de regels om starten op inters mogelijk te maken.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Standing wil je volgens mij ook niet, dan kun je denk ik meteen weer afvlaggen met rood.Dj-sannieboy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:08:
Rolling start 😓
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Niks Hertog Jan.CodeCaster schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:07:
[...]
Hup, instappen, Max. Na de race mag je aan de Hertog Jan.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Alonso had toch wat met Dua Lipa? Hmm lastig, lastig
Herstart met FW is tot nu toe alleen gebruikt om de baan sneller droog te rijdenWok schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:09:
[...]
Normaal willen ze toch altijd een herstart op full wets? Dat was ook het commentaar op Viaplay dat er door de wedstrijdleiding gezocht werd naar een passage in de regels om starten op inters mogelijk te maken.
Alonso heeft al wel de punt voor de snelste raceronde te pakken. Die 1:13.837 gaat niet meer gehaald worden gok ik zo.PatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:08:
Alonso gaat zo dadelijk natuurlijk vol risico nemen… die kans krijgt hij wellicht niet zo snel weer
Yup, maar volgens buienradar plenst het over 7 minuten weer genoeg voor FWJasphur schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:08:
Volgens mij is het al te droog voor FW
Hier aan de Skuumkoppe. Dat is toch wel het bier van het moment.
Ik dacht Taylor SwitftDutchOwnage schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:09:
[...]
Dacht Taylor SwiftDutchOwnage schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:09:
[...]
Wat sneller besluiten te starten.
Past perfect bij het lokale weer inderdaad.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:10:
[...]
Hier aan de Skuumkopke. Dat is toch wel het bier van het moment.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Maar de DJ was toch nog bezig?VidaR-9 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:10:
[...]
Wat sneller besluiten te starten.
Of afvlaggen.
Kan hem geen ongelijk geven
FW knuffelen is met dit weer niet zo lekkerJasphur schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:09:
[...]
Komt best wat warmte van die banden denk ik. Ze zal het fris gehad hebben
sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:10:
Hier aan de Skuumkopke. Dat is toch wel het bier van het moment.
Ik was inderdaad even vergeten dat het professionele coureurs zijnGekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:09:
[...]
Standing wil je volgens mij ook niet, dan kun je denk ik meteen weer afvlaggen met rood.
En dat weet Max ook, dus die gaat dat ook doen.PatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:08:
Alonso gaat zo dadelijk natuurlijk vol risico nemen… die kans krijgt hij wellicht niet zo snel weer
een treffende spreuk
Ach ja, niet goed op het etiket gekeken. Maar je begrijpt wat ik bedoel.Dido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:11:
[...]
offtopic:
Die ken ik niet. Of bedoel je de Texelsche Skuumkoppe?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je ziet al dubbel denk ik.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:11:
[...]
Ach ja, niet goed op het etiket gekeken. Maar je begrijpt wat ik bedoel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Én spannend..bazzybass schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:13:
Waarom wachten ze altijd zo lang bij de FIA, dit wordt wel krap.
[Afbeelding]
https://gpweather.com/f1/live
Dit keer even wel
Omdat er procedures gevolgd moeten worden voor een herstart.bazzybass schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:13:
[Afbeelding]
Komt het niet o.a. door gebrek aan testen op FW? Max had daarvoor toch ook aangeboden aan Pirelli om eens die FW banden goed te testen voor ze?Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:13:
Wat ik niet begrijp: Ocon had de FW geprobeerd en die vond het "de slechtste keuze ooit".
Hoe is het mogelijk dat Pirelli geen FW-band kan produceren? Dit is niet een probleem van het laatste half jaar ofzo, maar al langer een ding.
Wielkappen er over en wielflappen er achter.. oh wachtHollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
Kunnen ze echt niets aan die spray doen?
Die banden zijn gemaakt (en terecht) om zoveel mogelijk water af te voeren. Moderne racewagens zijn zo ontworpen dat ze lucht en water achter zich de lucht inflikkeren. Daardoor is racen op FW's niet veilig omdat je, behalve als je voooraan rijdt, letterlijk niets ziet.Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:13:
Wat ik niet begrijp: Ocon had de FW geprobeerd en die vond het "de slechtste keuze ooit".
Hoe is het mogelijk dat Pirelli geen FW-band kan produceren? Dit is niet een probleem van het laatste half jaar ofzo, maar al langer een ding.
Race leiding: Kennetbazzybass schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:13:
[Afbeelding]
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Hoezo. Ze rijden toch 2 rondes achter de SC.Pyr0_ schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
Heeeeel vreemde actie dit. Iedereen die nu al mag gaan heeft een giga voordeel! Ze hebben 1 ronde meer info van de baan en belangrijker, meer banden temp ...
Niet echt, gevolg van groundeffect van deze auto'sHollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
Chaos? Waar?HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:15:
Wat een chaos..
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
JawelHollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
Schiet tussen de palen en je scoort!
Sorry, maar dit is toch een prima en overzichtelijke procedure voor een herstart?HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:15:
Wat een chaos..
Ik zou het doen!
Zoals ik de boordradio begreep was het dat Ocon die fullwets als band niks vond, niet zozeer het zicht.Dido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:15:
[...]
Die banden zijn gemaakt (en terecht) om zoveel mogelijk water af te voeren. Moderne racewagens zijn zo ontworpen dat ze lucht en water achter zich de lucht inflikkeren. Daardoor is racen op FW's niet veilig omdat je, behalve als je voooraan rijdt, letterlijk niets ziet.
Er is al getest met "spatborden" maar de Venturi tunnels veroorzaken nog het meeste en daar is niets aan te doen.HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
ICE ICE Baby
Het is meer dat je tegenwoordig denkt dat alles kan.Jasphur schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
[...]
Wielkappen er over en wielflappen er achter.. oh wacht
Die andere ook niet! Spannend einde zo! Hopeijk niet te veel nieuwe regenrammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:16:
Hij heeft em nog niet gewonnen jongens!
Waarom zou ie em niet winnen?rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:16:
En regen is nat.rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:16:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
To finish first, you first have to finish...rammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:16:
Als je ze modulair inbouwt kan het prima.Jasphur schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:14:
[...]
Wielkappen er over en wielflappen er achter.. oh wacht
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 27-08-2023 17:18 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja, de bal is rondrammes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:16:
Regen is technisch niet nat. Regen maakt iets nat
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Interessant, kijken of ergens een artikel online staat.Gekkenhuis schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:17:
[...]
Er is al getest met "spatborden" maar de Venturi tunnels veroorzaken nog het meeste en daar is niets aan te doen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
OCO vond het nog niet nat genoeg voor FW. Zelfde logica die VER bijna de race koste, die wilde niet naar binnen voor FW omdat zijn intermediates nog prima voldeden.Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:17:
[...]
Zoals ik de boordradio begreep was het dat Ocon die fullwets als band niks vond, niet zozeer het zicht.
Het venijn zit 'm in de staart!
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nee. FW zijn gewoon nutteloos omdat het dan rood wordt.Dido schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:18:
[...]
OCO vond het nog niet nat genoeg voor FW. Zelfde logica die VER bijna de race koste, die wilde niet naar binnen voor FW omdat zijn intermediates nog prima voldeden.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq