Mooie Hollandse wolken met het circuit en strand erbij. Levert mooie plaatjes op.
Dus jij verwacht dat de regen gaat ophopen en dat er een meertje gaat ontstaan waar nu het circuit is ?G_Dragon schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:49:
Hoe langer ze bezig zijn met die muur, hoe meer regen er gaat vallen dus hoe onveiliger het gaat worden op die full wets..
Imho met de vorige regenbui aan de start verbaasde het me hoe snel de baan droog was.
How do you save a random generator ?
Ja die moet zeker gemaakt worden maar ze zijn er best lang mee bezig, hebben we er al beeld van hoever ze er nu mee zijn?g0tanks schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:52:
[...]
Heb je dan liever dat ze de muur niet repareren?
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2023 16:54 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leuk zo een DJ maar hoop dat hij wat heeft geleerd van vorig jaar, haha. Diezelfde DJ werd vorig jaar van het podium uitgejoeld. Kletste er telkens doorheen bij de SC herstarts en de podium interviews. Droop toen maar zielig af. Maar hij mocht blijkbaar weer terugkomen dit naar
Ben even niet meer helemaal up-to-date met de reglementen, maar was het niet zo dat een race binnen 2 uur afgerond moest zijn? Ze hebben nog 8 ronden te gaan en de start van de race was bijna 1u50min geleden.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Pff gewoon weer rijden nu. Anders kun je nog wel een eeuwigheid gaan wachten
[ Voor 50% gewijzigd door Silent Thunder op 27-08-2023 16:54 ]
3 uurMoi_in_actie schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:53:
Ben even niet meer helemaal up-to-date met de reglementen, maar was het niet zo dat een race binnen 2 uur afgerond moest zijn? Ze hebben nog 8 ronden te gaan en de start van de race was bijna 1u50min geleden.
3 uurMoi_in_actie schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:53:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
2 uur racetijd, moet verreden worden binnen 3 uur vanaf ±15:00u (start) dacht ik.Moi_in_actie schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:53:
Die draait straks nog een setje van Scooter.HollowGamer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:52:
Hulk met zijn blonde haar, is dat nu weer in?
Vind het een sympathieke gozer.

Mijn boefje is liev!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Tussen 17:00 en 17:25 lijkt er een breuk in het weer te zijn. Daarna komt de volgende bui.G_Dragon schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:49:
Hoe langer ze bezig zijn met die muur, hoe meer regen er gaat vallen dus hoe onveiliger het gaat worden op die full wets..
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een opklaring of (wolk)breuk?DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:55:
[...]
Tussen 17:00 en 17:25 lijkt er een breuk in het weer te zijn.
Ik meende dat ze in bijzondere gevallen de klok ook nog wel eens stil willen zetten.StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:54:
[...]
2 uur racetijd, moet verreden worden binnen 3 uur vanaf ±15:00u (start) dacht ik.
"When you grow up your heart dies"
Hopelijk is die muur dan gefixedDaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:55:
[...]
Tussen 17:00 en 17:25 lijkt er een breuk in het weer te zijn. Daarna komt de volgende bui.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hoe snel wordt dat van YouTube verwijderd?Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:48:
Wat een gave beelden bij de bandenwissel van Perez.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ok, dat wordt dus nog racen.
een treffende spreuk
De DBX is er ook.Rivanov schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:36:
Volkswagen medical car? Waarom de DBX niet?
Maar dit is volgens mij een extra medical car.
Ik zie nog geen herstart tiijd, dus voor die bui gaat er ook niet meer gereden worden.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:55:
[...]
Tussen 17:00 en 17:25 lijkt er een breuk in het weer te zijn. Daarna komt de volgende bui.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Met alleen die beelden vermaak ik me ook wel een middag
Ik zou het doen!
Ff converteren naar gif.CodeCaster schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:56:
[...]
Hoe snel wordt dat van YouTube verwijderd?
[YouTube: F1 Zandvoort Perez Pitstop]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eigenlijk is dit weer een teken dat de FIA dwazen zijn. Melbourne de herstart en het ongeval in Spa waarbij een coureur het leven heeft gelaten. Allemaal omdat ze op het einde over de limiet willen gaan.
De beste keuze is: jammer joh. Jullie wilden niet naar de full wet. We pakken in.
De beste keuze is: jammer joh. Jullie wilden niet naar de full wet. We pakken in.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Terwijl Red Bull druk bezig is met de wagen van Checo zijn ze bij Aston Martin de wagen van Fernando aan het droog poetsen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het evenement mag 3 uur duren en de race 2 uur. Dus als de klok stilstaat dan moet het wel voor 18:00 klaar zijn als je de race nog wil uitrijden.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:56:
[...]
Ik meende dat ze in bijzondere gevallen de klok ook nog wel eens stil willen zetten.
Dat heeft ook wel wat in zo'n pak zitten. Lekker achterlijk doen en niemand ziet wie je bent

Hey, dat scheelt 12.47 gram!sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:57:
Terwijl Red Bull druk bezig is met de wagen van Checo zijn ze bij Aston Martin de wagen van Fernando aan het droog poetsen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Deze beelden zie je toch 10x liever dan van die neppe Amerikanen bij zo’n ‘gemaakt’ Amerikaans sfeertje zoals in Miami bijv.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Kijk Mexico maar eens in het stadion.shoombak schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
Volgens mij is het vrij uniek dat het publiek tijdens code rood helemaal los gaat?
Deze beelden zie je toch 10x liever dan van die neppe Amerikanen bij zo’n ‘gemaakt’ Amerikaans sfeertje zoals in Miami bijv. 
Dubbelpost

Dubbelpost
[ Voor 37% gewijzigd door Jeroenvde89 op 27-08-2023 17:00 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
305.000 mensen doen daar achterlijk terwijl iedereen ziet wie ze zijn.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
Dat heeft ook wel wat in zo'n pak zitten. Lekker achterlijk doen en niemand ziet wie je bent
[Afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb jij daar een pak voor nodig?Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[Afbeelding]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als ze een staande start gaan doen wordt het bowlen.
In België hebben ze de klok (die voor 3 uur loopt) dus stil gezet omdat er nog helemaal niet gereden was. Dus ze hebben de optie wel om een evenement langer dan 3 uur te laten duren.tweakduke schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[...]
Het evenement mag 3 uur duren en de race 2 uur. Dus als de klok stilstaat dan moet het wel voor 18:00 klaar zijn als je de race nog wil uitrijden.
https://www.gpblog.com/en...-the-f1-grid-to-race.html
300k? Neejoh, zijn vandaag ruim 105k mensen aanwezig op en rond het circuit.Rivanov schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:59:
[...]
305.000 mensen doen daar achterlijk terwijl iedereen ziet wie ze zijn.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het toch wel leuk dat we een nuchter volk zijn. 
Tom is af en toe wat druk, maar komt wel echt over.
Tom is af en toe wat druk, maar komt wel echt over.
Het is droog, maak die muur zodat we weer kunnen want die full wets kunnen volgens mij alweer onder de auto's worden weggehaald?
Mensen met een pak aan zijn vaak de ergste.
Carnaval horror
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
T hoeft niet droog te zijn natuurlijk, als de muur gerepareerd is en t geen wolkbreuk is, dan kan t wel.
Maar t moet niet te hard gaan
Maar t moet niet te hard gaan
Over het hele weekend…….Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:00:
[...]
300k? Neejoh, zijn vandaag ruim 105k mensen aanwezig op en rond het circuit.
Verwijderd
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Willy er in is gekropen.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[Afbeelding]
Kom er maar uit Nyck de Vries.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[Afbeelding]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Heeft ze het koud?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ooooh, dus ze zijn niet alleen op zondag achterlijk.
⏩ PVOutput☀️
Misschien is het prins vastgoed wel. Of Nyck Devries.Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[Afbeelding]
En mochten we niet met de auto's kunnen rijden; de laatste 7 ronden gaan op de OV-fiets!
Met de OV E-bike past dat wel in het niveau van de Formule-EMaarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:01:
En mochten we niet met de auto's kunnen rijden; de laatste 7 ronden gaan op de OV-fiets!
Dat is de lobby van "big audiciens", 100k nieuwe klanten met minstens tinnitus en met een beetje geluk volgende week in de markt voor een gehoorapparaatshoombak schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
Volgens mij is het vrij uniek dat het publiek tijdens code rood helemaal los gaat?
Tot nu toe heeft iedereen de waarde van z`n kaartje 3 dubbel gehad en zit er nog een cliMax finale aan te komen, dus is het wel te begrijpen dat iedereen het naar z`n zin heeft.shoombak schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
Zandvoort begint verder imho zowiezo een beetje de plek van Canada in te nemen, als race die gegarandeerd wat interessants oplevert.
How do you save a random generator ?
Qua tv beelden is dit toch wel de meest vermakelijke rode vlag in tijden.
Zhou knalde met 19G de banden in
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Mocht je je trouwens afvragen wat Verstappen nu doet:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vDYptcJ3QHfkuiJ5STA8k2sj.jpg?f=user_large)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Pff ik vind dit al meer dan genoeg tijd. Vooral de besluiteloosheid van de FIA is enorm storend bij dit soort momenten.sjaool schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:00:
[...]
In België hebben ze de klok (die voor 3 uur loopt) dus stil gezet omdat er nog helemaal niet gereden was. Dus ze hebben de optie wel om een evenement langer dan 3 uur te laten duren.
https://www.gpblog.com/en...-the-f1-grid-to-race.html
Ghe die gast met die regenjas met "KUTREGEN" erop
Race control beweegt als een gletsjer. Kunnen ze niet anticiperen?
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Maarten_E schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:02:
Mocht je je trouwens afvragen wat Verstappen nu doet:
[Afbeelding]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik zou toch zeggen óf nu rijden óf afvlaggen.
Over kwartier gaat t weer los met regen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Hoeveel mensen hier willen nu 'right rear' zijn?Silent Thunder schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:02:
Sympathiek meisje

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou, we gaan weer racen zo! Dat wordt wat.
RACE WILL RESUME AT 17:14
27 Aug 2023, 17:03:31, Lap 65
Is het nou droog of niet? Commentaar zegt van wel, op de tribunes heeft iedereen de poncho nog aan.
Ja gewoon lekker rijden nuVidaR-9 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:03:
Speciaal voor de klimaat gekkies…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ze hebben je gehoordVidaR-9 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:03:
1714 gaan ze herstarten. Ben benieuwd hoe t zal verlopen...
Het gros komt van de Action vandaan, eenmaal uittrekken = verrotImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:04:
Is het nou droog of niet? Commentaar zegt van wel, op de tribunes heeft iedereen de poncho nog aan.
Gaan ze nu vlak voor de volgende flinke bui starten?
Heb je wel eens zo'n flimsy poncho aangedaan? Als je verwacht dat het straks weer gaat regenen hou je dat ding liever aanImprezaBrabo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:04:
Vooral… gietensambalbaj schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:05:
it giet oan
Yes! De muur is klaar en we mogen weer om 17:14, helaas is het wel droger nu
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2023 17:06 ]
Rollende start? Staand? Full wets verplicht? Inters mogelijk?
So.many.questions...
So.many.questions...
Dit gaat toch weer helemaal mis of ben ik nou gekPatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:05:
Gezien de grote hoeveelheden bier (mag je Heineken bier noemen?vhal schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:05:
[...]
Het gros komt van de Action vandaan, eenmaal uittrekken = verrot
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Er zit een gat in de buienlijn. Dus ze zouden het droog kunnen houden.PatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:05:
:strip_exif()/f/image/j72iECugD52leS4diWeWCbVV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nice. Zo lang wachten dat je weer precies in de volgende plens bui komt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
USE OF INTERMEDIATE TYRES IS MANDATORY
27 Aug 2023, 17:05:32, Lap 65
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dus ze mogen niet op full wets starten net voor die flinke bui?
Ik ben blij dat de teams en de FIA ervoor gekozen hebben om een race toch zoveel mogelijk normaal te laten finishen. Een race stoppen onder een rode vlag of achter de SC is gewoonweg een domper op het feestje.
Wie zal het zeggem?Sebastiaannn schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
[...]
Dit gaat toch weer helemaal mis of ben ik nou gek
ICE ICE Baby
Congas, tyre hugging...
— Formula 1 (@F1) 27 augustus 2023
Just your average race day in the pit lane! 😂#DutchGP #F1 pic.twitter.com/MAbJqJajww
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wh00t? Intermediates mandatory
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Het moet wel leuk blijven natuurlijk! We moeten wel wat te lachen hebben zo dadelijk.PatrickC schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
Dus ze mogen niet op full wets starten net voor die flinke bui?
Dat heb ik nog niet vaak gezien waar FIA verplicht om één band-type verplicht om te gebruiken. Het is logisch natuurlijk, maar ongewoon.
Is dat minimaal de Intermediate, of alleen die? Op zich wel weer interessant om op full wet te gaan staan als je P11 bent.StefanVerkerk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
USE OF INTERMEDIATE TYRES IS MANDATORY
Hup, instappen, Max. Na de race mag je aan de Hertog Jan.max schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:06:
[...]
Gezien de grote hoeveelheden bier (mag je Heineken bier noemen?) die daar rondgaan/rondvliegen zou ik ook mijn poncho aanhouden wanneer het niet regent.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |