Ik weet nog niet zeker of dat wel het juiste type is. Hier: Digicien in "[Delta glasvezel] Ervaringen & Discussie" staat bij de installatie instructie dat de RJ45 kabel in de rood omrande socket van de ONT moet. En er staat mij bij dat het inderdaad dan de eerder vrij zeldzame 2.5 Gbps. versie van deze Nokia ONT is, inderdaad de xs-010g-q.Mapje schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:41:
@ernstoud
Misschien kun je ergens in de TS vermelden dat vanaf september standaard de Nokia XS-010G-Q meegeleverd wordt bij een nieuwe aansluiting.
Deze dus:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9OeT2vmbFeBilaiWtSCzkuFY.jpg?f=user_large)
Ik zie dat @wbschenk deze ook verkoopt, misschien kan hij bevestigen dat dan de RJ45 poort rood is?
En misschien dat @Digicien het typenummer van de Nokia ONT kan noemen?
De nieuwe Sagemcom heeft ook alleen een 2.5 Gbps. WAN poort. Dus die combinatie is wel logisch.
Maar waarom lever je dan als DFN een ONT met deze beperking? Wat bij upgraden naar 4 of 8 Gbps. moet dan ook de ONT vervangen worden. Het inkoopprijs verschil tussen de X en G versie zal toch klein zijn. Had Nokia nog een rest partijtje over
[ Voor 33% gewijzigd door ernstoud op 11-09-2025 12:16 ]