De ervaringen die we hier hebben zijn vooral gebaseerd op de Nokia XS-2426-G (een all-in-one router / ONT). In dat geval werd de provisioning van de diensten getriggert met het aansluiten van dat apparaat.Raziel schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:39:
[...]
Klopt, zodat ik de 22e alleen maar de Caiway kabel eruit te halen en de Delta kabel erin. Volgens Delta hoef ik niets te doen met de Wifi 7 router?
Is er wat veranderd of geeft Delta verkeerde info door?
Ik weet niet precies wat de provisioning triggert in deze "nieuwe" setup. Of het de ONT is of de Wifi7 router. Ik denk dat het goed is om zeker te weten dat alles werkt voordat je je eigen apparatuur aan gaat sluiten. Ik snap dat je zo min mogelijk downtime wil hebben, maar als er iets scheef schiet in het hele proces heb je misschien wel meer downtime.
De processen bij Delta veranderen ook continu, wij weten hier ook niet alles. En hebben ook niet overal zicht op. We varen op basis van ervaringen van anderen. Be my guest om je router meteen aan te sluiten en je ervaringen te delen hier. Mooi in ieder geval dat ze nu een losse ONT leveren. Maakt "eigen router" weer een stuk makkelijker.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
/f/image/iUfr67oIAc204daSHVnQdHEA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hsxPh5V292MlKBNCcJwqINMV.png?f=user_large)