Een aantal van de problemen die je aanhaalt zijn Nokia problemen. Daar heb je als Delta zijnde natuurlijk ook maar beperkt invloed op.vrow schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:13:
[...]
@justdaboo Bedankt voor je reactie. Zie ook mijn reacties op Ernst en R3D hierboven.
Mijn eerste modem was ook een 2400 baud modem in een 386 dus ja, alle dingen die je noemt heb ik ook allemaal beleefd :-) Heb nog net niet het modem bij de C64 gehad waar je de hoorn van de telefoon in moest leggen.
Meeste heb ik hierboven al gezegd, maar er is nog 1 punt wat ik nog even wil aanhalen dan, omdat jij het ook specifiek benoemt.
Ik vind het jammer dat sommige mensen struikelen over hoe ik het zeg. Volgens mij was ik netjes. Ja, ik schop even tegen Delta aan. Maar dingen die al langere tijd al dan niet onderweg zijn (hairpin feature/bug, bridge-modus of ONT via Delta) en maar niet komen. Dat kan ik niet zeggen dat het een snel, flexibel en vooruitstrevend bedrijf is. Sorry. Misschien zijn ze dat wel op vlakken als personeelsbeleid of duurzaamheid, maar ik kijk nu door mijn bril naar de diensten die ze leveren.
Maar ik heb alleen iets willen zeggen over een bedrijf. En dan heb ik traag en log gezegd en dat ook onderbouwd met waarom ik dat vind. Ik heb nergens gezegd dat het een k*tbedrijf is (vind ik ook niet), ik heb niks verkeerds gezegd over de medewerkers (sterker nog, ik heb gezegd dat het fijn is dat ze hier meelezen en helpen).
@R3D vond me ook al een zeikerd dus ik heb blijkbaar bij mensen op bepaalde knoppen gedrukt... Dat was niet de bedoeling.
Ik viel ook een beetje over de toon van je bericht, maar ben het wel met je eens dat invullen van vrije modemkeuze middels verstrekken van een ONT mij ook veel logischer zou lijken. Echter zijn dingen vaak niet zo simpel als ze lijken dus er zullen misschien andere overwegingen spelen waar wij beperkt zicht op hebben.