There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
WET TRACK
28 Jul 2023, 17:06:51
Hamilton komt er iets te laat achter dat zijn rechterspiegeltje niet goed afgesteld staat.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Hamilton zijn spiegel zit niet goed en Zhou mist de klep over de brandstoftank.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yep, hoorde de message op de F1 overview page.DarkSide schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:08:
Ham zn spiegels niet helemaal lekker? Hoorde ik dat nu goed?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik denk dat er genoeg een tijd willen neerzetten voor de volgende bui komt. Banden warm rijden is ook niet verkeerd. Nu wacht men zo lang tot men gelijk naar inters kan, waarom zijn er wets?Transportman schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:04:
[...]
De reglementen voorzien daar niet in, maar wie gaat er in die 10 minuten rijden? In het nat is de baan langzamer dan als die droog is, dus iedereen gaat die 10 minuten toch wachten.
Z'n rechter spiegel was verzakt, maar niemand mag er nog aankomen eenmaal in de fastlane.DarkSide schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:08:
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Opzicht wel vreemd/jammer, want het gaat wel om veiligheid lijkt me.Hippocampus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:09:
[...]
Z'n rechter spiegel was verzakt, maar niemand mag er nog aankomen eenmaal in de fastlane.
Als het nu ging om de wing aan te passen, dan begreep ik het nog wel.
Niet dat hij ze ooit gebruikt tijdens sessies voor de daadwerkelijke race dus kan nu nog makkelijker het team de schuld geven wanneer hij weer eens in de weg rijdt voor iemand in z'n snelle ronde...DarkSide schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:08:
Gezien de spray nog niet echt droog.xzaz schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:11:
Track is al bijna droog zo...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Bah, wat een ernstige overtreding. Door die nieuwe handschoenen, ga je zomaar een paar seconden sneller.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:10:
Wacht eens. Mag je zomaar iets aangeven aan een auto in de fast lane. Want Hamilton kreeg net nieuwe handschoenen. Ik dacht dat niemand daar mocht komen om wat voor reden dan ook?
Geldt dat niet alleen als er een session is? Misschien was de exit dus nog niet open, omdat er nog geen sessie was?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:10:
Wacht eens. Mag je zomaar iets aangeven aan een auto in de fast lane. Want Hamilton kreeg net nieuwe handschoenen. Ik dacht dat niemand daar mocht komen om wat voor reden dan ook?
Maar dan heeft verlengen weer geen zin, want een volgende bui maakt die 10 minuten extra weer overbodig omdat het extra droog rijden weer teniet is gedaan.TheBrut3 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:09:
[...]
Ik denk dat er genoeg een tijd willen neerzetten voor de volgende bui komt. Banden warm rijden is ook niet verkeerd. Nu wacht men zo lang tot men gelijk naar inters kan, waarom zijn er wets?
Waarom er nog wets zijn, geen idee, tegenwoordig wachten race control zo lang dat de coureurs meteen op inters kunnen...
Een extra set banden voor alle auto's en ze verplicht een paar rondjes laten rijden achter bv de saftetycar. Dan droogt alles lekker snel op.Pierre schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:03:
Die 10 minuten kan ik ook nog wel wachten, beter dan helemaal niks.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Max: Het droogt op, maar nog steeds inters
Op zich maakt dat natuurlijk niets uit. Regels zijn regels, die zijn er met een reden. Voor HAM kan het wel degelijk een verschil uitmaken in hoe de auto stuurt, bijvoorbeeld.HollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:11:
Bah, wat een ernstige overtreding. Door die nieuwe handschoenen, ga je zomaar een paar seconden sneller.
yep Van dry gloves naar intermediate glovesHollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:11:
[...]
Bah, wat een ernstige overtreding. Door die nieuwe handschoenen, ga je zomaar een paar seconden sneller.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het punt is dat even daarvoor niks aan Hamilton zijn scheve spiegel gedaan mocht worden. Daarom vraag ik het ook. Het ziet er zo dubbel uit.CH4OS schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:12:
[...]
Geldt dat niet alleen als er een session is? Misschien was de exit dus nog niet open, omdat er nog geen sessie was?
28 Jul 2023, 17:14:40
Wellicht is dat omdat een spiegel verstellen niet zo 1-2-3 kan en simpel handschoenen aanpakken en nieuwen geven een stukkie sneller is?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:14:
Het punt is dat even daarvoor niks aan Hamilton zijn scheve spiegel gedaan mocht worden. Daarom vraag ik het ook. Het ziet er zo dubbel uit.
28 Jul 2023, 17:15:44
Tja, als je koude/klamme handen heb je meer kans op crashes of blessures, omdat je niet fatsoenlijk kan (in)sturen.CH4OS schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:14:
[...]
Op zich maakt dat natuurlijk niets uit. Regels zijn regels, die zijn er met een reden. Voor HAM kan het wel degelijk een verschil uitmaken in hoe de auto stuurt, bijvoorbeeld.
Vind het een beetje dubbel. Het is niet dat ze iets aan de auto doen, en de impact lijkt me echt minimaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Yup dacht het al te zien. Wist alleen niet of Albon op een fastlap zatStefanVerkerk schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:17:
TURN 18 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 23 (ALB) NOTED - IMPEDING
28 Jul 2023, 17:16:57
The problem with communication is the illusion it has taken place.
- DaniëlWW2
- Niet online
De reden waarom niemand in de fast lane mag komen is veiligheid. Of het nu een spiegel of handschoenen is, zou niet relevant moeten zijn. Daarom snap ik het ook niet.CH4OS schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:16:
[...]
Wellicht is dat omdat een spiegel verstellen niet zo 1-2-3 kan en simpel handschoenen aanpakken en nieuwen geven een stukkie sneller is?
Al denk ik wel dat men daar een auto weg mag halen bij pech. Dus er zullen wel weer uitzonderingen op de regel zijn (FIA kennendeDaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:19:
[...]
De reden waarom niemand in de fast lane mag komen is veiligheid. Of het nu een spiegel of handschoenen is, zou niet relevant moeten zijn. Daarom snap ik het ook niet.
Edit: Perez gaat weer een stuk beter
[ Voor 23% gewijzigd door Chocoball op 28-07-2023 17:24 ]
Er was al iets met zijn rem volgens mij.Hippocampus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:22:
NOR gaat ff de garage in... slechte timing met dit weer.
Ik vermoed daarom dat de sessie nog niet gestart was (en pit exit dus gesloten was). Dan is volgens mij de "fast lane" ook niet zo snel, eruit mag je toch niet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:19:
De reden waarom niemand in de fast lane mag komen is veiligheid. Of het nu een spiegel of handschoenen is, zou niet relevant moeten zijn. Daarom snap ik het ook niet.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Niet om vervelend te doen, maar kunnen we de vaders en BN'ers buiten beeld houden?Chocoball schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:21:
Perez gaat weer lekker. Heeft iemand al de vader van Perez gezien?
Je mist vaak de actie, crowd shots kunnen nog, als het maar niet te vaak en lang is.
Geen verder onderzoek naar VER.
28 Jul 2023, 17:23:53
En dan komt VER en sta je 0,9 weer achter
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Welke regie??Spotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:24:
Waar is de regie mee bezig eigenlijk?
Idd slecht
geen idee, maar goede beelden van de Quali serveren in ieder geval niet....Spotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:24:
at your service
Demonstreren dat als de F1 het zelf doet het ook incompetent is.Spotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:24:
Hoeveel zin heeft het om dat hier te melden denk je?HollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:24:
[...]
Niet om vervelend te doen, maar kunnen we de vaders en BN'ers buiten beeld houden?
Je mist vaak de actie, crowd shots kunnen nog, als het maar niet te vaak en lang is.
Mag je daar wel meer dan 2 streams open hebben staan? Want bij ViaPlay hebben ze zo'n (belachelijk) limiet.Edd schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:27:
[...]
Maar, maar, maar... met F1TV ben je toch je eigen regie
Heb het mij papa geappt.HollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:24:
[...]
Niet om vervelend te doen, maar kunnen we de vaders en BN'ers buiten beeld houden?
Geen verder onderzoek naar VER.
Hij zal de cameras ontwijken het komende uur
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik heb begrepen dat de ze regisseur hebben ontslagen en de neef van de prins van Monaco in dienst hebben genomen.Spotmatic schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:24:
Heul veul zelfsHollowGamer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:27:
[...]
Mag je daar wel meer dan 2 streams open hebben staan? Want bij ViaPlay hebben ze zo'n (belachelijk) limiet.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Doe Jos de groeten.jack zomer schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:28:
[...]
Heb het mij papa geappt.
Hij zal de cameras ontwijken het komende uur
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online

RIC 1- TSU 1 in Q nu
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
28 Jul 2023, 17:36:05
Slicks aan het einde van Q2?
[ Voor 70% gewijzigd door Zewatanejo op 28-07-2023 17:38 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
at your service
Gaat snel met de tijd nu
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Oh oh Mr. B, oh oh!
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu. Althans, als ik het goed begrijp gaat Max naar binnen voor slicksVincentG schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:42:
Rond welke laptime is de switch naar slicks verwacht?
-
Geen idee, maar ziet het uit dat het omslagpunt is bereiktVincentG schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:42:
Rond welke laptime is de switch naar slicks verwacht?
28 Jul 2023, 17:43:04
Bij de bus stop is het nog erg nat inderdaad..MC_Sparkles schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:43:
Benieuwd hoe de slicks t gaan doen, sommige stukken zijn nog wel goed nat, althans zo zien ze eruit
Bocht no name ook, Max deed al beetje kwispelen en dit is de outlap pasZewatanejo schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:44:
[...]
Bij de bus stop is het nog erg nat inderdaad..
Sommige punten nog wel tricky
- DaniëlWW2
- Niet online
Heb ik iets gemist
Lekker regie.. jullie missen echt van alles.
Stond wat langer in de pits aan het begin, en heeft z'n inter fast lap niet afgemaakt om slicks te halen (denk ik, waar is hij nu?)DarkSide schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:47:
Wat is er met NOR. No time nog.
Heb ik iets gemist
[ Voor 4% gewijzigd door AvAars op 28-07-2023 17:48 ]
Lang binnen gestaan, rondje gedaan op inters. Toen naar binnen voor slicks.DarkSide schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:47:
Wat is er met NOR. No time nog.
Heb ik iets gemist
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |