Verstappen reed bij de pit exit naar binnen, nu konden ze er beide van genieten.Dido schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:28:
[...]
Dat vuurwerk leek wat vreemd getimed, ja... daar zat iemand te slapen.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Niet alleen daarDido schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:28:
[...]
Maar FL voor HAM

Misschien moet de F1 maar eens gastcoureurs introduceren in een 3e wagen voor elk team.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:28:
In Zandvoort de Vries weer ipv Ricciardo?
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En Tsunoda pakt ook eindelijk een punt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of Maldonado?Lekker Ventje schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:28:
Ik bedoel, als Max niet 20 seconden los was gereden had hij misschien nog voor de snelste ronde kunnen gaan.The_Butler schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:27:
[...]
Ik vermoed ook dat GP opmerkte dat de wagen erg aan het glijden was en dat VER grapte dat het de wind was... (en niet zijn agressieve inrijden van de bandjes)
Is/was te verwachten, maar ik stem nooit op de winnaar (tenzij die echt een waanzinnig spannende race heeft laten zien. VER was hooguit vermakelijk met GP).
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maldonado altijd leuk.
Sprint race niet gekeken dus? Kan niet altijd feest zijn. Geef hem even tijd, net als iedereen verdient.Lekker Ventje schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:28:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Mwah. ALB is mijn DotD
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max kan z’n podcast weer opnemen.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gedeclareerd?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
VER DotD. maar met slechts 15% van de stemmen. Er is deze race dus niet echt een overduidelijke favoriet geweest
De tijd die DEV ook heeft gekregen?OMD schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:30:
[...]
Sprint race niet gekeken dus? Kan niet altijd feest zijn. Geef hem even tijd, net als iedereen verdient.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max wint de Discussion of the Dayfranssie schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:29:
[...]
Is/was te verwachten, maar ik stem nooit op de winnaar (tenzij die echt een waanzinnig spannende race heeft laten zien. VER was hooguit vermakelijk met GP).
Jij denkt dat Perez rustig zijn target tijden blijft rijden nadat Max hem voorbij blaast? (en daarvoor).Blitzdoctor schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:27:
[...]
Perez luistert wel, dus niet te vergelijken
Je zag duidelijk dat Perez al door zijn banden begon te gaan (aan de tijden), terwijl Max consistente tijden rijdt die bijna een seconde sneller zijn (consistent = meer tijd in de zak).
En toch heeft per, vind ik, een prima race gereden.
Max is gewoon wat anders qua klasse nu.
PER verder gewoon goede tijden en manangen om P2 te pakken.
Denk dat PER al snel zag dat het geen zin had om harde te pushen.
Max is gewoon wat anders qua klasse nu.
PER verder gewoon goede tijden en manangen om P2 te pakken.
Denk dat PER al snel zag dat het geen zin had om harde te pushen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Zelfde baan, zelfde autoOMD schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:30:
[...]
Sprint race niet gekeken dus? Kan niet altijd feest zijn. Geef hem even tijd, net als iedereen verdient.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dan heeft ie nog genoeg races. Kan aan mij liggen maar volgens mij heeft RIC iets minder races gereden dan DEV. Heeft al wel 2x zijn teamgenoot verslagen
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
“Louis”, aldus LEC
Perez weet ook wel dat ie Max niet kan bijhouden, dus waarom proberentalkatoo schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:31:
[...]
Jij denkt dat Perez rustig zijn target tijden blijft rijden nadat Max hem voorbij blaast? (en daarvoor).
Je zag duidelijk dat Perez al door zijn banden begon te gaan (aan de tijden), terwijl Max consistente tijden rijdt die bijna een seconde sneller zijn (consistent = meer tijd in de zak).
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Heb al een poosje de vriendin van Max niet gezien na de finish, is die nog wel in beeld bij Max.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Perez heel reëel, ook wel netjes!
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Toch jammer dat PER tweede is geworden met met 22 seconden achterstand. Wordt helemaal niks met die jongen
Jammer van de FL, dat is dus geen perfect weekend voor Max. Merc deed dat express om beetje relevant te zijn dit weekend.
Maar mooi dat Max nu samen met Alonso staat qua race wins op verschillende plekken.
En ook goed voor RB, 12 races na elkaar.
Maar mooi dat Max nu samen met Alonso staat qua race wins op verschillende plekken.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Pierre schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:33:
Heb al een poosje de vriendin van Max niet gezien na de finish, is die nog wel in beeld bij Max.

Ja hoor.
RIC heeft er ruim 230 F1 races opzitten...OMD schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:32:
[...]
Dan heeft ie nog genoeg races. Kan aan mij liggen maar volgens mij heeft RIC iets minder races gereden dan DEV. Heeft al wel 2x zijn teamgenoot verslagen
Ja hoorPierre schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:33:
https://www.instagram.com...quet/3158372280232409323/
Maar als ik haar socials moet geloven is ze de laatste tijd voor van huis (onder anderen bruiloften etc.)
Max kan met een ongehavende trofee naar huis dit weekend 👍
[ Voor 8% gewijzigd door Hippocampus op 30-07-2023 16:35 ]
Een heerlijke race voor Max, prima gereden, lekker gekibbel tussen GP en Max. Op naar Zandvoort!
Cogitationis poenam nemo patitur
Volg jij haar ja? Ouwe snoeperd
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
In een Alphatauri na een lange stop van niet rijden? Die is nieuw voor mij. Wist niet dat ie al zo lang bij Alphatauri reed, weer wat geleerd.The Realone schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:34:
[...]
RIC heeft er ruim 230 F1 races opzitten...
Niet elke f1 auto is hetzelfde en je moet je flow vinden. Iets walt elke coureur zegt.
[ Voor 12% gewijzigd door OMD op 30-07-2023 16:36 ]
Verstappen zelfs te snel voor de vuur werk man😂Dido schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:28:
[...]
RB finisht express eerste en twee om een beetje relevant te zijn dit weekend?Chevy454 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:34:
Jammer van de FL, dat is dus geen perfect weekend voor Max. Merc deed dat express om beetje relevant te zijn dit weekend.
Teams en rijders pogen het maximale uit een race te halen, een punt vanuit een FL - als je die binnen kan halen - heeft nut om daar voor te gaan. Waarom zou je dat laten?
Welkom bij de podcast van vandaag met uw gasten Checo en Charles
Hehe, Max is eindelijk van die hatelijke 44 overwinningen af. Heeft een hele week slecht geslapen. 😁
Puur om bij te houden of ze nog samen zijn natuurlijk
Er ontbrak dan ook een echte uitblinker.Dido schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:30:
VER DotD. maar met slechts 15% van de stemmen. Er is deze race dus niet echt een overduidelijke favoriet geweest
En dan nu de Max Verstappenpodcast!
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik snap hoe je het bedoelt, maar mensen die dit lezen zonder context...
Nah, dat was helemaal per ongelukNapo schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:36:
RB finisht express eerste en twee om een beetje relevant te zijn dit weekend?
Oh, fatsoenlijke audio in de podcast ruimte. Eindelijk.
... moeten dat niet doenTinusTegengas schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:36:
[...]
huh wat waar link?Bullet NL schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:36:
En dan nu de Max Verstappenpodcast!
Ik zou het doen!
Charles begint ook al over de wind.
Zou wel eens mooi zijn als hij ooit eens zijn Belgische roots bevestigd maar nah, Joske laat het niet toe.
Dj's staan ook om podcast te maken.azerty schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:37:
Maar Max wilt geen meme deze week, hij gaat niet gaan zitten
Dit was een wisselende race, ergens vermakelijk maar ook ergens wel saai omdat de gehoopte regen er niet echt kwam. Waardoor de crashes of uitstappers buiten de baan er niet kwamen, was allemaal heel netjes en braaf binnen de lijntjes vandaag maar wel met veel prachtige inhaalacties!
Dan Verstappen die even 20 seconden op de nummer twee finished, tja dat is gewoon buitengewoon goed...
Maar we hebben hier beiden genoten dus op naar de volgende race die over 5 weken plaats vind.
Dan Verstappen die even 20 seconden op de nummer twee finished, tja dat is gewoon buitengewoon goed...
Maar we hebben hier beiden genoten dus op naar de volgende race die over 5 weken plaats vind.
De cool down room. Het is een running gag dit seizoen.

Ze hebben nu ook goede microfoons neergezet voor de podcast.
Zij heeft net nog op IG over Max zijn win gepost...Pierre schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:33:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zo zo, zelfs in België al geboe voor Max?

In combinatie van GP's "use your head"TinusTegengas schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:36:
[...]
Ook daar komen mensen voor 'bepaalde teams'
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel grappig dat er nog steeds mensen openlijk twijfelen aan de superioriteit van Max.
Het is gewoon buitencategorie.
Net zoals het eeuwige gezeur dat ze bij ziggo teveel pro Max zouden zijn. Onzin. Het is gewoon een feit. En bij Viaplay hoor ik eigenlijk niets anders.
Net zoals het eeuwige gezeur dat ze bij ziggo teveel pro Max zouden zijn. Onzin. Het is gewoon een feit. En bij Viaplay hoor ik eigenlijk niets anders.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
No shit Sherlock.Spotmatic schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:38:
[...]
Zij heeft net nog op IG over Max zijn win gepost...
Het had Piastri moeten zijn maar dat ging fout.

Die RBr mechanic mag toch gewoon op dat podiumpje gaan staan?
Dat meisje bij Jos Verstappen kan zo mee met Haas…
Sorry heel flauw
Sorry heel flauw
haha ja, eerst verkeerde kant, vervolgens gaat hij ervoor ipv erop staanjaapstobbe schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:40:
Die RBr mechanic mag toch gewoon op dat podiumpje gaan staan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is hier boven al gedaan.
Dat is z’n dochter.Jeroenvde89 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:40:
Sorry heel flauw
En dus half-zusje van Max.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 30-07-2023 16:41 ]
De tandjes, wat een flauwe opmerking dit zeg...Jeroenvde89 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:40:
Sorry heel flauw

Misschien wordt Perez zijn auto elke race gesaboteerd, daar wel eens aan gedacht?psy schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:39:
Wel grappig dat er nog steeds mensen openlijk twijfelen aan de superioriteit van Max.
Haha moest meteen denken aan dat ongelukkig Mol momentJeroenvde89 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:40:
Sorry heel flauw
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ah dus 233 races ervaring is ondergeschikt aan 11 races in een AT?OMD schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:35:
[...]
In een Alphatauri na een lange stop van niet rijden? Die is nieuw voor mij. Wist niet dat ie al zo lang bij Alphatauri reed, weer wat geleerd.
Niet elke f1 auto is hetzelfde en je moet je flow vinden. Iets walt elke coureur zegt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik denk dat ik ook even zomerstop nodig heb.
Want het is inmiddels zo voorspelbaar dat ik er geen genoegen meer uit haal.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er zijn steeds meer nieuwe F1-volgers die denken dat het Wilhelmus de muziek is die bij de F1 hoort. 😁
:strip_exif()/f/image/6uEE6n8SLFSeyYXvM71NCqeI.jpg?f=fotoalbum_large)
RECORD BREAKERS! 👏
— Autosport (@autosport) 30 juli 2023
Red Bull becomes the first team in F1 history to win 12 races in a row in the same season 🤯
Bahrain 🏆
Saudi 🏆
Australia 🏆
Baku 🏆
Miami 🏆
Monaco 🏆
Spain 🏆
Canada 🏆
Austria 🏆
Britain 🏆
Hungary 🏆
Belgium 🏆#F1 #BelgianGP pic.twitter.com/6TbQqmiUzA
Is weer eens wat anders dan Bono zijn 'get in there Lewis'
Ja en op de maan zijn ze nooit geland.jaapstobbe schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:
[...]
Misschien wordt Perez zijn auto elke race gesaboteerd, daar wel eens aan gedacht?
F3 / F2 races zijn inmiddels spannender dan F1 races. Maar dat komt denk ik ook wel een beetje omdat er bij F1 vrij weinig écht spannends gebeurd in het achterveld.DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:
Tja, als je zo vaak wint, komen op een gegeven moment ook de monteurs aan de beurt voor een podium die dat nog nooit gedaan hebben, dan is het toch een beetje vreemdSinergyX schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:40:
[...]
haha ja, eerst verkeerde kant, vervolgens gaat hij ervoor ipv erop staan
Je bent Mexicaan?jaapstobbe schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:
[...]
Misschien wordt Perez zijn auto elke race gesaboteerd, daar wel eens aan gedacht?
Checo heeft zelf gezegd dat de wagens exact hetzelfde zijn, alleen de afstelling verschilt.
Dat zag je ook duidelijk toen Max voor het eerst in een RB reed in plaats van een TR. Toen bakte hij er ook niks vanOMD schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:35:
Oh nee dat niet. Dat is ook de reden dat ie al zo snel zijn teamgenoot verslaatThe Realone schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:
[...]
Ah dus 233 races ervaring is ondergeschikt aan 11 races in een AT?
Betekent alleen niet dat ie altijd maar op zijn top kan presteren en nog steeds z’n flow moet vinden. Je kan niet zomaar een coureur in een auto zetten en verwachten dat ie maar gelijk op zijn top presteerd.
Ze kunnen beter de regio evacueren. Dat soort kleurcombinaties krijg je normaal alleen bij een grote brand bij een chemisch bedrijf.
Zit ook meer op mijn telefoon tijdens racesDaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:
Kan Max niets aan doen maar hoop dat er iemand komt die hem gaat uitdagen
Kommop joh, acht!!! overwinningen op rij...DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:

Niet? Ik heb anders een heerlijke race gezien!DaniëlWW2 schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:41:
Moet wel zeggen dat in mijn hoofd P1: VER niet meer bestaat
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |