Ik heb nu al een paar dagen een communicatiestoring:
"Alarm "Communication monitoring alarm" voor installatie bestaat nog steeds.
Het alarm informeert u bij communicatiestoringen binnen de installatie.
Het contact met de volgende apparaten is te laat."
Het gaat om een Sunny Tripower 10, die wel gewoon stroom levert. Dus in die zin is de urgentie niet zo hoog, alleen kunnen we hem niet uitlezen.
Ik heb de omvormer al een keer een minuut uit gezet, maar dat heeft niet geholpen.
We hebben deze melding ooit al een keer eerder gehad, maar die ging vanzelf weer weg. Nu zij we al een paar dagen verder, maar het werkt nog niet.
Ik ben hier verder niet heel bekend mee, dus ik weet eigenlijk niet waar ik nu moet beginnen. Ik vind deze kreet ook niet terug in dit topic.
Ons internet/wifi is niet gewijzigd en werkt wel normaal.
"Alarm "Communication monitoring alarm" voor installatie bestaat nog steeds.
Het alarm informeert u bij communicatiestoringen binnen de installatie.
Het contact met de volgende apparaten is te laat."
Het gaat om een Sunny Tripower 10, die wel gewoon stroom levert. Dus in die zin is de urgentie niet zo hoog, alleen kunnen we hem niet uitlezen.
Ik heb de omvormer al een keer een minuut uit gezet, maar dat heeft niet geholpen.
We hebben deze melding ooit al een keer eerder gehad, maar die ging vanzelf weer weg. Nu zij we al een paar dagen verder, maar het werkt nog niet.
Ik ben hier verder niet heel bekend mee, dus ik weet eigenlijk niet waar ik nu moet beginnen. Ik vind deze kreet ook niet terug in dit topic.
Ons internet/wifi is niet gewijzigd en werkt wel normaal.