Persoonlijk is mijn stem naar Volt gegaan.
Een partij die rustig uitbouwt en waarvan ik ook de partijleider sympathiek vind ogen. Niet teveel grootheidswaanzin. Maar alles stap voor stap.
Programma is overal kut eerlijk gezegd.
Er zijn wel partijen die denken aan chronisch zieken, maar die vergeten de werkenden.
En partijen die denken aan werkenden vergeten de chronisch zieken.
Dat is erg lastig kiezen als chronisch zieken met jaarlijks tienduizenden aan extra niet vergoedde zorgkosten en enkele honderd duizenden wel vergoed.
Maar ook gewoon fulltime werkende met 2 kinderen.
Die (waarschijnlijk zeer kleine) groep past niet echt bij 1 partij. Ik zou niet direct voor Laurens Dassen gaan vanwege de ontbrekende ervaring. Al denk ik dat een functie hoger prima kan.
Als ik iedereen naar voren mag schuiven? Immers is het niet meer partij gebonden blijkt. Zou ik Lilian Marijnissen wel in die post zitten. Vond haar altijd goed voorbereid in debat, sterk qua argumentatie en zat (voor zover ik heb gekeken dus N=<1) weinig te prullen op de telefoon. Reist door het land en spreekt met alle lagen bevolking wel wat ze kan doen.
Vooral actief in mijn werkgebied dan (de zorg). Maar dan de thuiszorg en ziekenhuiszorg. Er is geen enkele politici bezig met ambulancezorg helaas.
Een goede kandidaat kiezen blijft erg lastig. Maar mijn voorkeur zou toch zijn dat het iemand is die ook langere tijd meekan. Sowieso onder AOW leeftijd.
Leeftijd tussen de 30 en 50 ofzo. Jonger kan echt nog niet.
Goede vraag, zet mij ook even aan het denken. Misschien edit ik hem straks nog hoor.
(Overigens is dit enkel antwoord op wie ik als MP zou zien. Niet met deze partijen
Want een SP minister naast Wilders lijkt ook een slechte keuze.
En de hele post is 100% subjectief en niet objectief te maken en puur mijn mening natuurlijk. Die ik (zoals ik denk half Nederland) puur onderbouw met wat iemand op TV laat zien en wat ik in nieuwsprogramma hoor en lees.
[
Voor 5% gewijzigd door
Dennis1812 op 19-05-2024 00:30
]
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.