Even snel wat punten bij rtl gelezen.
Maar die hele migratie en stikstof parafen ben ik benieuwd van of dit rechtop blijft staan bij de rechtbank.
Ik snap het sentiment van geen voorrang in de huur voor statushouders. Maar door die 3-15 jaar langer in de opvang te houden ga je indirect de problemen in o.a. ter Apel alleen vergroten zelfs met een flink beperkte instroom.
En het salderen van zonnepanelen er toch af, en ik hoor altijd dat dit de schuld van die Jetten is, aldus een maat en mijn broer.
Goh komt toch niet uit de d66 koker, ik ben verbaasd zeg.
En om iets positief te zeggen de bijna gratis kinderopvang gaat door, daar ben ik verbaasd over eigenlijk.
Oh de tarieven van de toeslag worden niet geïndexeerd ik wist dat er iets op gedaan zou worden negetief.
Plus het gaat een hete herfst worden, en schandalig om de rijksambtenaren weer op een nul lijn te zetten , en zo flink te snijden .
Benieuwd hoever het doorsijpelt. En of het onderwijs bijvoorbeeld er ook last van krijgt.
Maar goed als ik zo lees vooral veel hetzelfde , alleen migratie, klimaat,natuur gaan achteruit, maar de vraag is of de rechter dit over een houd.
En Omzigt krijgt zijn nieuwe kiestelsel, maar hoe het er uit moet zien is nog niet afgesproken.
Maar als je Rutte 3 en 4 links vond, dan is dit kabinet ook links overigens , wat ik tot nu toe van gelezen hebt.
[
Voor 34% gewijzigd door
Vrietje op 16-05-2024 06:04
]