[F1 2023] Race 11 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 80.960 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Eindelijk een weekend met 2 tijden die gelijk zijn... Qualy en Race om 16 uur... Nostalgie :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:44
Humma Kavula schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:13:
Eindelijk een weekend met 2 tijden die gelijk zijn... Qualy en Race om 16 uur... Nostalgie :)
Voor echt nostalgie had de race voor ons om 15:00 moeten starten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:19

Edd

De pitcrew is trouwens ook gearriveerd..

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/sonny-hayes-in-the-pitlane-for-the-weekend-v0-mpuuffx60cab1.png?s=ab23dab8445b172d6c07e69e6fe528a9e53896a1

-

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Maasluip schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:41:
[...]

...

Wie rijdt er trouwens in?
"Some say that he eats gearboxes for breakfast and creates his own downforce, all we know is that he is called ..." ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:32
Nog meer foto's van het fictieve APXGP team zoals de APXGP wagen in actie
Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2023/07/F0V3cpUWAAEY_ji-2048x872.jpeg
Garages van Sonny en Joshua
Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2023/07/IMG_7339-2048x1536.jpg

Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2023/07/IMG_7344-2048x1536.jpg
APXGP pitmuur
Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2023/07/IMG_7345-2048x1536.jpg
Had de eerdere reactie van @Edd niet meegekregen.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 06-07-2023 16:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:20
Turralyon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:16:
[...]

Voor echt nostalgie had de race voor ons om 15:00 moeten starten :+
Nostalgie is toch echt 14u.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:02:
[...]

14:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:44
RobertMe schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:02:
[...]

14u lokale tijd is 15u bij ons :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Turralyon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:03:
[...]

14u lokale tijd is 15u bij ons :P
Volgens mij was UK ook 14u in NL? En dus 13u local time.
Nope? Volgens mij zijn ze zelfs eerst naar 15u gegaan en daarna 15:10 (en toen weer 15u en tegenwoordig rand())

Edit:
Maar eens even de oude topics erbij gepakt. 16-17: Europese races om 14:00 (ook UK); 18-20: Europese races om 15:10; 21: Europese races om 15:00

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 07-07-2023 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:14
Maasluip schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:41:
[...]

Eh, wat? Dan moet hij toch meerijden met de formatieronde? Of moeten ze eromheen rijden? En wat moet de polesitter dan gaan doen?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk scenario.

Wie rijdt er trouwens in?
Hoe ze het precies gaan doen is nog onduidelijk, vanuit de FOM zelf is er naar buiten gebracht dat "Brad Pitt gaat het veld leiden voorafgaand aan de race."
De Daily Mail spreekt over de parade lap, enkele Britse F1 websites spreken over de formatieronde.

Ik vermoed dat ze een 'extra' startpositie maken vooraan, die bij de echte start dus leegblijft.
Zelf vind ik het ook een sterk verhaal, maar de parade lap heeft geen optie tot staande start.
Wellicht dat ze een formatieronde beginnen, de Apex wagen naar binnen gaat, en vervolgens de officiële formatieronde gestart gaat worden? Kan me ook niet voorstellen dat die halfbakken F2 auto snel genoeg gaat om temperatuur in de wagens te krijgen bij de rest van het veld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:56
Ryur schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:41:
[...]

Een Honda motor dus?
(Kidding, ik weet dat er een Mecachrome engine inzit)
Die grap mag je inmiddels niet meer maken! ;)
Wat heeft Honda laten zien dat ze zeker wel een dijk van een F1 motor kunnen bouwen.

Erg jammer er een einddatum aan de samenwerking RB en Honda zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:18
ZeromaNoiS schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 17:20:
[...]

Die grap mag je inmiddels niet meer maken! ;)
Wat heeft Honda laten zien dat ze zeker wel een dijk van een F1 motor kunnen bouwen.

Erg jammer er een einddatum aan de samenwerking RB en Honda zit.
Dat hadden ze ook al laten zien. Ben je de McLaren MP4/4 alweer vergeten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

G_Dragon schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:27:
[...]

[...]

Ik durf je het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij rijden ze niet mee tijdens de race. Maar je hebt wel een punt over de livery, want die had veel mooier gekund.

De officiele tweets:
[Twitter]
[Twitter]
offtopic:
Het zal mij benieuwen, deze film. Ik verwacht niet dat het Rush zal evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:45
Zou leuk zijn als die Nepper sneller als een echte Benz zou zijn. Maar die extra pitbox zit tussen Merc en Ferr in. Zou Merc daar geen voordeel van hebben in de pitstops, meer ruimte voor de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:49

DataGhost

iPL dev

Bvanham schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 18:30:
Zou leuk zijn als die Nepper sneller als een echte Benz zou zijn. Maar die extra pitbox zit tussen Merc en Ferr in. Zou Merc daar geen voordeel van hebben in de pitstops, meer ruimte voor de auto
De pitboxen en de garages staan niet per se recht voor elkaar, zeker als het krap is. Ik vermoed dat er evenveel ruimte tussen elke pitbox zit, dat is namelijk het veiligste voor iedereen.

Edit: ziet er op de tekening uit dat er toch een klein beetje ruimte tussen gelaten is, maar dat is slechts een kwart van de ruimte die de teams normaal hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door DataGhost op 06-07-2023 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Bvanham schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 18:30:
Dan heeft Ferrari er natuurlijk net zo goed voordeel van. De een bij het aanrijden en de ander bij het weg rijden.
Maar zoals @DataGhost al aangeeft zijn de pit-plekken normaliter netjes verdeeld over de lengte van de pitstraat.

Calum Nicholas vertelde daar nog over in de Pitstop podcast. Dat ee pit-plekken netjes verdeeld zijn en daardoor dus elk weekend afwijkend ten opzichte van de pitbox/garags. Daarom dat ze bij Red Bull vooraf ook echt een zit-planning maken v.w.b. wie waar zit in de garage zodat iedereen de beste route naar buiten / de pit-plek heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 29-05 22:07
Ja mega interessant allemaal dit, volgens mij gaat er ook gewoon een F1-race plaatsvinden toch? Wij zijn in ons hotel aangekomen, morgen mogen we weer.

Ben benieuwd of de Vries dit weekend wat kan uitrichten maar heb om de een of andere reden het gevoel dat ie er flink van af knalt dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:20
Altijd lastig hier, ben benieuwd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Gewoon_Jansen schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:25:
Ja mega interessant allemaal dit, volgens mij gaat er ook gewoon een F1-race plaatsvinden toch? Wij zijn in ons hotel aangekomen, morgen mogen we weer.

Ben benieuwd of de Vries dit weekend wat kan uitrichten maar heb om de een of andere reden het gevoel dat ie er flink van af knalt dit weekend.
Verwacht je dat Lewis achter hem rijdt dan?

(badumtsss)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Gewoon_Jansen schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 21:25:

Wat een rare aanname toch weer. Hoezo dan? Afgelopen weekend deed hij het in de race best goed. Gaf Magnussen partij, dat vond ik mooi. De straf is wat overdreven. Laat hem nou gewoon even wennen. Tsunoda had ook 2 jaar nodig.....

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AvK schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:26:
Wat een rare aanname toch weer. Hoezo dan? Afgelopen weekend deed hij het in de race best goed. Gaf Magnussen partij, dat vond ik mooi. De straf is wat overdreven. Laat hem nou gewoon even wennen. Tsunoda had ook 2 jaar nodig.....
De kogel is achter de schermen allang door de kerk vwb de Vries. Hij heeft nu eindelijk de kans gekregen, die velen? wilden dat ie hem zou krijgen.

Gewogen en te licht bevonden, dat zal de conclusie inmiddels wel zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:21

Amphiebietje

In de blubber

hardware-lover schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:30:
[...]

De kogel is achter de schermen allang door de kerk vwb de Vries. Hij heeft nu eindelijk de kans gekregen, die velen? wilden dat ie hem zou krijgen.

Gewogen en te licht bevonden, dat zal de conclusie inmiddels wel zijn.
Tot nu toe is dat laatste geloof ik vooral uit de hoek van Keyboard Warriors die vinden dat van alles dat ze schrijven maar waar moet zijn.

Laten we afwachten wat mensen met kennis van zaken gaan zeggen en doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Even ter herinnering. Dit gehele weekeinde worden de Pirelli droogweerbanden met de vernieuwde constructie voor 2024 gebruikt.

Ook is het eerste relletje rond de nieuwe banden al een feit. Russell zei dat de testbanden in Barcelona 800 gram zwaarder waren en dat de banden in Silverstone volgens zijn berekeningen zelfs 1,1 kilo meer wegen. Als dit zo zou zijn dan moet het minimumgewicht van 798 kllo aangepast worden. Pirelli geeft aan dat de nieuwe banden inderdaad zwaarder zijn geworden maar met 440 gram. Een bandenset weegt gemiddeld zo rond de 43,832 kilo en daarmee is deze toename verwaarloosbaar. Hadden de banden 500 gram of meer gewogen dan had het minimumgewicht van 798 naar 799 kilo verhoogd moeten worden.

https://www.auto-motor-un...ewicht-neue-konstruktion/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 23:32:
Ook is het eerste relletje rond de nieuwe banden al een feit. Russell zei dat de testbanden in Barcelona 800 gram zwaarder waren en dat de banden in Silverstone volgens zijn berekeningen zelfs 1,1 kilo meer wegen.
En dat heeft hij allemaal zelf berekend? En vervolgens zijn laptop in het pers-vierkantje aangesloten om een powerpoint presentatie er over te geven?

Hier valt IMO dan ook maar 1 conclusie uit te trekken: de Merc heeft nog steeds overgewicht. Immers hadden ze anders wat met de balast kunnen spelen en lachen om de concurrentie die zwaarder werd. En nu willen ze juist dat het minimumgewicht weer omhoog gaat, zodat hun probleem meteen een handicap voor de rest moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Amphiebietje schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:52:
Tot nu toe is dat laatste geloof ik vooral uit de hoek van Keyboard Warriors die vinden dat van alles dat ze schrijven maar waar moet zijn.

Laten we afwachten wat mensen met kennis van zaken gaan zeggen en doen.
Dat laatste heb je net mogen beleven 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 00:02:
[...]

En dat heeft hij allemaal zelf berekend? En vervolgens zijn laptop in het pers-vierkantje aangesloten om een powerpoint presentatie er over te geven?

Hier valt IMO dan ook maar 1 conclusie uit te trekken: de Merc heeft nog steeds overgewicht. Immers hadden ze anders wat met de balast kunnen spelen en lachen om de concurrentie die zwaarder werd. En nu willen ze juist dat het minimumgewicht weer omhoog gaat, zodat hun probleem meteen een handicap voor de rest moet worden.
Inderdaad gaat nu het verhaal in de paddock rond dat er teams zijn die tegen of over het minimumgewicht zitten door de nieuwe banden zwaarder zijn geworden aan de acchterkant terwijl het mnimumgewicht deze en vorige week gelijk is gebleven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
En Red Bull deelt hun poster voor Silverstone :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/60WTUafsXnjR3Wlz3gNFgU44xuo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/H62ve1VzuxFaPbyFjcRLKbUr.webp?f=user_large

Aston Martin ook
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IL5drsmn-juhboG1vCNo5-3UQVk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5eAYiVwdtvSD71zvqUn8ryCN.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 07-07-2023 08:12 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 09:11
Jammer van die Peroni altijd in Aston's posters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:36

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:10:
En Red Bull deelt hun poster voor Silverstone :)

[Afbeelding]
Wel mooi aangezien Silverstone natuurlijk is aangelegd op een oud WW II vliegveld.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:22:
[...]

Wel mooi aangezien Silverstone natuurlijk is aangelegd op een oud WO II vliegveld.
Ja precies, Red Bull is hier erg creatief mee omgegaan :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-07 11:35
AvK schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:26:
[...]

Hij gaf Magnussen in 2 races partij en heeft daarin allebei de keren zijn eigen race verkloot en 1, bijna 2 keer de race van Magnussen verkloot.

Dat vind ik niet mooi, dat vind ik eerder wanhopig op zoek naar acties, die je niet onder controle hebt, om te proberen iets te forceren wat je niet beheerst.

Yuki heeft die ruimte alleen gehad, omdat hij Japanner is en Honda ook Japans is. Het hielp ook, dat ze geen reserve-RIC hadden zitten, die elk moment in kan stappen als het niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Shit, de race en Q zijn om 2 uur 's nachts voor mij. En ik heb een taxi naar het vliegveld om 0900..

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

StealthyPeanut schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:44:
[...]
Yuki heeft die ruimte alleen gehad, omdat hij Japanner is en Honda ook Japans is. Het hielp ook, dat ze geen reserve-RIC hadden zitten, die elk moment in kan stappen als het niet goed gaat.
Dat, maar Yuki is wel een zeer groot talent hoor. Het is alleen jammer dat die Alpha Tauri de laatste paar jaar gewoonweg bar slecht is. Toen Max erin reed kon die zich af en toe nog meten aan de Red Bull. Oftewel de Toro Rosso was een veel betere wagen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 10:48
gambieter schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:01:
Shit, de race en Q zijn om 2 uur 's nachts voor mij. En ik heb een taxi naar het vliegveld om 0900..
Stuur anders even een mailtje om te vragen om de race te vervroegen of vertragen.
...dat is door bepaalde lieden voor het volgende seizoen ook gelukt.. :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Edd schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 16:19:
De pitcrew is trouwens ook gearriveerd..

[Afbeelding]
Kan niet wachten op de "Get in there...Sonny" .. Schwarzenegger als de teamprinciple "Get to the finnish line". Accentje heeft die al. Michael Madsen als Michael Masi. Moeten we nog een Max hebben iemand als Jack Gleeson van Game of Thrones. Jack Black als Ted Kravitz.

Maar serieus ben wel benieuwd wat ze kunnen maken van het feest dat F1 heet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:35

JB

Cédric roelt!

Danster schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:31:
[...]

Maar serieus ben wel benieuwd wat ze kunnen maken van het feest dat F1 heet.
Dit weekend? De Engelsen hebben vrij weinig om voor te juichen (hoop ik) :P :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:37

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0aulfgWAAEbwnT?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0aumSbWAAAdpnZ?format=jpg&name=4096x4096

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:11:
[...]

Dat, maar Yuki is wel een zeer groot talent hoor. Het is alleen jammer dat die Alpha Tauri de laatste paar jaar gewoonweg bar slecht is. Toen Max erin reed kon die zich af en toe nog meten aan de Red Bull. Oftewel de Toro Rosso was een veel betere wagen. :P
Yuki was toch ook niet echt beter dan Gasly. En heeft in zijn rookie season voldoende auto's afgeschreven met "roekeloos" rijden.
Intussen rijdt die dan wel wat "rustiger" en minder crashes. Alleen zit nu dan weer niet de snelheid in de auto.

De Vries daarentegen lijkt en uberhaupt de snelheid te missen waardoor die ver achter Yuki rijdt/kwalificeert, en dan ook nog wat domme (inschattings)fouten te maken.

Naar mijn idee hebben ze Yuki dus wat weten te temperen waardoor de potentie die die heeft laten zien v.w.b. snelheid er nu wel uit komt (tot aan de finish). De Vries laat niet eens de snelheid zien. En het is makkelijker om een snelle coureur die roekeloos is in het gareel te krijgen zodat die snel is zonder de fouten, dan een langzame coureur snel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

RobertMe schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:43:
[...]

Yuki was toch ook niet echt beter dan Gasly. En heeft in zijn rookie season voldoende auto's afgeschreven met "roekeloos" rijden.
Dat laatste stond hij dan ook voornamelijk om bekend in de F2. Hij heeft altijd al dat temperament gehad. Maar kan als alles op zijn plek valt bloedsnel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-07 22:21

Bullet NL

Eigen Wijs

sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:01:
[...]

Da laatste stond hij dan ook voornamelijk om bekend in de F2. Hij heeft altijd al dat temperament gehad. Maar kan als alles op zijn plek valt bloedsnel zijn.
De Vries is geen F1 materiaal, Maar Uki laat voor mij ook nog steeds geen uitzonderlijke dingen zie met de AT..... nu zal het niet de beste auto van het veld zijn..... Maar ene MV33 heeft zich met de voorganger van de AT wel mooi in de kijker gereden.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 20:23
Bullet NL schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:02:
[...]

De Vries is geen F1 materiaal, Maar Uki laat voor mij ook nog steeds geen uitzonderlijke dingen zie met de AT..... nu zal het niet de beste auto van het veld zijn..... Maar ene MV33 heeft zich met de voorganger van de AT wel mooi in de kijker gereden.....
En daarvoor ene Seb V op Monza. Maar heb vooral geen illusies dat Yuki ook maar in de buurt zal komen van die twee coureurs. Aardige coureur, maar geen kampioensmateriaal.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• asdfqwerty
Bullet NL schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:02:
[...]

Dat Max met een voorganger van die auto wat kon zegt natuurlijk helemaal niks over de huidige auto of Yuki

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

asdfqwerty schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:20:
Jammer van die Peroni altijd in Aston's posters
Peroni past hier prima, aangezien het bijna in elke pub geschonken en/of op de tap zit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:37

basvn

Breezand - NHN

voor hoe ver het nu zin heeft om te kijken naar morgen/zondag
maar de verwachtingen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:25:
[Twitter]

voor hoe ver het nu zin heeft om te kijken naar morgen/zondag
maar de verwachtingen
Ik zie eigenlijk alleen voor morgen hooguit 2mm regen voorspeld staan. Het zal dus wel het hele weekend droog blijven. Alhoewel het is natuurlijk wel de UK. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
PWM schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Peroni past hier prima, aangezien het bijna in elke pub geschonken en/of op de tap zit ;)
Geloof je meteen maar heb het nog nooit ergens aangetroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chocoball schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 07:37:
[...]

Inderdaad gaat nu het verhaal in de paddock rond dat er teams zijn die tegen of over het minimumgewicht zitten door de nieuwe banden zwaarder zijn geworden aan de acchterkant terwijl het mnimumgewicht deze en vorige week gelijk is gebleven.
Ik neem aan dat je onder het minimum gewicht bedoelt? Erover is natuurlijk geen enkel probleem. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hamilton naar de stewards!

Lewis moet zich melden bij de raceleiding. De zevenvoudig wereldkampioen was te laat op de persconferentie van de Grand Prix van Groot-Brittannië. Hoewel de Brit een straf kan krijgen, hoeft hij zich geen zorgen te maken. Een klein vergrijp zoals dit heeft vrijwel nooit consequenties voor het raceweekend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GbkuCCOgFNjiCGs06NAaUflstZM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iqKEjusCRQc4Ak6Sjef1F7Po.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 07-07-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Den_S85 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:07:
En daarvoor ene Seb V op Monza. Maar heb vooral geen illusies dat Yuki ook maar in de buurt zal komen van die twee coureurs. Aardige coureur, maar geen kampioensmateriaal.
Beetje een dooddoener wellicht, maar dat is het merendeel van de coureurs natuurlijk niet. Een Gasly of Ocon zie ik ook nooit een kampioenschap binnen hengelen, bijvoorbeeld. Een Magnussen of Hulkenberg ook niet, ondanks dat het allemaal best goede rijders zijn, met name de laatste twee die ik noemde. Uiteindelijk kan er maar 1 de winnaar zijn, waarvoor simpelweg maar 1 team de beste papieren heeft momenteel.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 07-07-2023 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:22:
Wel mooi aangezien Silverstone natuurlijk is aangelegd op een oud WW II vliegveld.
De hints in de AMR poster vind ik anders ook best leuk gedaan. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3NsNnnktHXtcvb9OkgZ-zFBEJI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hBx5MeOTxSUH2Sjp3Ide6P5F.webp?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UIuRwYAYDOe9sImTMxrqoGrEuSY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xSWdPwrpAum9dkMAGKGsMA8R.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:12

Nutral

gamer/hardware freak

CH4OS schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:42:
[...]

Ik neem aan dat je onder het minimum gewicht bedoelt? Erover is natuurlijk geen enkel probleem. ;)
Het is wel een probleem, de teams die ver onder het minimum gewicht zitten en ballast gebruiken hoeven maar een beetje te verwijderen. Terwijl de teams die nu boven het minimum gewicht zitten weer ergens gewicht moeten proberen te besparen.

Ofwel het verschil word groter tussen teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nutral schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:57:
Het is wel een probleem, de teams die ver onder het minimum gewicht zitten en ballast gebruiken hoeven maar een beetje te verwijderen. Terwijl de teams die nu boven het minimum gewicht zitten weer ergens gewicht moeten proberen te besparen.

Ofwel het verschil word groter tussen teams.
Lijkt me het probleem van de teams die onder het minimum gewicht zitten. De teams die erboven zitten hebben dan natuurlijk sowieso de auto lichter te krijgen. ;) Dat was voordat deze banen kwamen (voor wat ik begrijp ook alleen deze race is) ook iets waar ze aan werkten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:18
CH4OS schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:00:
[...]
Lijkt me het probleem van de teams die onder het minimum gewicht zitten. De teams die erboven zitten hebben dan natuurlijk sowieso de auto lichter te krijgen. ;) Dat was voordat deze banen kwamen (voor wat ik begrijp ook alleen deze race is) ook iets waar ze aan werkten. ;)
Dat is dus geen probleem voor teams die onder het minimumgewicht zitten; die hoeven alleen een deel van hun ballast overboord te gooien, zodat ze weer precies op het minimumgewicht zitten met de nieuwe banden er onder. De teams die nu al boven het minimumgewicht zitten, zullen met de nieuwe banden verder boven het minimumgewicht komen. Deze teams moeten met de nieuwe banden op zoek naar extra gewichtsbesparingen om weer in de buurt van het minimumgewicht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
CH4OS schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:42:
[...]

Deshalb kursiert durch das Fahrerlager eine andere Theorie. Teams, die am Mindestgewicht kratzen oder darüber liegen, würden hinten herum über die neue Reifenkonstruktion eine Erhöhung anstreben.
Even uit het artikel zelf, ertegenaan of er overheen liggen staat er vertaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mink Z. schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:04:
[...]

Dat is dus geen probleem voor teams die onder het minimumgewicht zitten; die hoeven alleen een deel van hun ballast overboord te gooien, zodat ze weer precies op het minimumgewicht zitten met de nieuwe banden er onder. De teams die nu al boven het minimumgewicht zitten, zullen met de nieuwe banden verder boven het minimumgewicht komen. Deze teams moeten met de nieuwe banden op zoek naar extra gewichtsbesparingen om weer in de buurt van het minimumgewicht te komen.
Die moeten juist ballast toevoegen. Als je (nog steeds) onder het minimum gewicht zit met deze nieuwe banden... Ik zie werkelijk het probleem niet, of je nu 2KG ballast toevoegt, of 1,5KG... Voor de teams die erboven zitten is de uitdaging wel groter om nog lichter te worden. :) Maar die uitdaging hadden ze toch al, want ze zitten (ver) boven het minimum gewicht, dus ermee bezig waren die teams ook al. :)

Nogmaals, ik zie echt het issue niet. :)

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 07-07-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
Was het niet zo dat je met die ballast ook de balans van de auto kon veranderen? Of zijn er nu meer regels waar de ballast moet komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

G_Dragon schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:44:

Lewis moet zich melden bij de raceleiding. De zevenvoudig wereldkampioen was te laat op de persconferentie van de Grand Prix van Groot-Brittannië. Hoewel de Brit een straf kan krijgen, hoeft hij zich geen zorgen te maken. Een klein vergrijp zoals dit heeft vrijwel nooit consequenties voor het raceweekend.

[Afbeelding]
Man man man, vorig weekend in Oostenrijk stond RUS ook alleen op het podium met de mededeling dat HAM 20 min te laat was :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnD5MGpxgHcSAnyBTEcIQBIOsxI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEitOG96mHIvyWJotVRRgUUe.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 23:04
CH4OS schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:12:
[...]

Die moeten juist ballast toevoegen. Als je (nog steeds) onder het minimum gewicht zit met deze nieuwe banden... Ik zie werkelijk het probleem niet, of je nu 2KG ballast toevoegt, of 1,5KG... Voor de teams die erboven zitten is de uitdaging wel groter om nog lichter te worden. :) Maar die uitdaging hadden ze toch al, want ze zitten (ver) boven het minimum gewicht, dus ermee bezig waren die teams ook al. :)

Nogmaals, ik zie echt het issue niet. :)
Je maakt het moeilijker dan het is. Teams die nu al te zwaar zijn krijgen door de nieuwe banden nog meer 'overgewicht'. Op teams die (voldoende) onder het minimum gewicht zitten heeft het gebruik van wat zwaardere banden geen effect op totale gewicht.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
asdfqwerty schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:16:
Was het niet zo dat je met die ballast ook de balans van de auto kon veranderen? Of zijn er nu meer regels waar de ballast moet komen?
Klopt, onder het minimum gewicht zitten betekent dat je met ballast ook wat aan de balans van de auto kunt doen. Zie bv Red Bull die vorig jaar ineens de drink bottle helemaal voor in de neus hadden.

Echter blijft dan staan dat je beter te licht kunt zijn en nu "ongecontroleerde" ballast er bij krijgt dan dat je uberhaupt al boven het minimum gewicht zat en dan ook nog eens ongecontroleerde ballast erbij krijgt.
En teams die onder het gewicht zitten kunnen, als ik het goed begrijp mer deze zwaardere achterbanden (dus voorbanden zijn net zo zwaar?) ervoor kiezen om ballast die ze eerst achter hadden nu naar voren te verplaatsen zodat de balans aanwezig blijft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 12:58

[Afbeelding]
"So many drivers are late for press conferences. Are any other drivers getting penalties yet?" :+

Nou maar eens kijken hoe het gaat met de Merc en of de "home advantage" (best geinig voor een duitse fabrikant in engeland) ze inderdaad die extra vleugels gaat geven zoals de britten al een week benoemen op de F1 podcasts/pre-show race etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 14-07 21:50

DarkSide

theres no place like ::1

JB schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:19:
[...]

Man man man, vorig weekend in Oostenrijk stond RUS ook alleen op het podium met de mededeling dat HAM 20 min te laat was :/

[Afbeelding]
En ze zijn nog wel gesponsord door IWC
Hij kijkt zeker op zijn racehandschoen waar de tijd stil staat :9

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
hansvk schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:20:
[...]

Je maakt het moeilijker dan het is. Teams die nu al te zwaar zijn krijgen door de nieuwe banden nog meer 'overgewicht'. Op teams die (voldoende) onder het minimum gewicht zitten heeft het gebruik van wat zwaardere banden geen effect op totale gewicht.
Dus zijn deze nieuwe banden nadelig voor teams die boven het minimumgewicht zitten. En dat was ook het punt van @CH4OS. Deze banden zijn nadeliger voor teams met "overgewicht". (Terwijl er eerst iets stond met de strekking van het omgedraaide, dat het nadelig is voor teams die onder het minimum zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Weer ziet er goed uit.
Ik dacht dat ik hoorde dat het regenachtig was?
Of is dat morgen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-07 23:40
DarkSide schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:28:
Ik dacht dat ik hoorde dat het regenachtig was?
Of is dat morgen?
RISK OF RAIN FOR F1 FIRST PRACTICE SESSION IS 0%
7 Jul 2023, 13:15:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015

[Afbeelding]
Heeft hij dit niet eens eerder gedaan dit jaar? Of was dat iemand anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Morgen rond 12:00 lokale tijd (UTC-1) zou er wat regen kunnen vallen op Silverstone.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cji1BMuvjw7-LsLxD4JsJB8733o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qacAJfjH8ltjrz94tDDCVwVC.png?f=fotoalbum_large

Zondag lijkt droog te verlopen, wel wat lichte regen ten zuidwesten maar zoals het er nu naar uit ziet blijft het dan droog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vV7ScspXoEsli21EHRBkG70VJA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oqi0IzHg313z3EA1uDNh7HEu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hansvk schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:20:
Hoezo? De teams die onder het minimum gewicht zitten, hoeven met deze banden alleen minder ballast mee te nemen. Waar de teams die al boven het minimum gewicht zitten, nu wel een halve kilo extra gewicht krijgen. Die waren hopelijk al bezig om het gewicht van de auto te verminderen, dan maakt die halve kilo voor deze race toch niet zoveel uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
CH4OS schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:31:
[...]
Waar de teams die al boven het minimum gewicht zitten, nu wel een halve kilo extra gewicht krijgen. Die waren hopelijk al bezig om het gewicht van de auto te verminderen, dan maakt die halve kilo voor deze race toch niet zoveel uit? :)
Dus die hebben nu een groter probleem en maakt dat extra gewicht dus feitelijk wel uit.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
VER meteen weer snel in FP1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hansvk schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:36:
Benchmark :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Benieuwd of MER glory runs gaat doen voor de fans :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
hansvk schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:36:
En ook gelijk bijna een seconde sneller dan HAM op P2 met dezelfde compound. De zandzakken zitten er niet eens in bij Verstappen kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

hansvk schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:33:
Dus die hebben nu een groter probleem en maakt dat extra gewicht dus feitelijk wel uit.
Ik denk niet dat een halve kilo extra secondes aan extra tijd kost. Was het niet dat 0.3kg iets van 0.1s was of zo bij de brandstof? :) Ik denk echt dat het een storm in een glas water is. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 07-07-2023 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Het is nog erg vroeg.
maar in de eerste paar min is het verschil wel groot.
ook NOR en LEC op M doen het nog rustig aan lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verstappen alleen maar paarse minisectors door Maggotts-Becketts-Chapel. Positief nieuws wellicht voor de nieuwe banden vs de RB19.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Nu online
Nieuwe motor-onderdelen voor Verstappen, Perez, Russel, Hulkenberg en De Vries
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0blApCWYAEvl9x?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0blA38X0AIGztZ?format=jpg&name=4096x4096

Nieuwe versnellingsbakken voor Perez en Hulkenberg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F0blfclXwAAKWOC?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 51% gewijzigd door Extigo op 07-07-2023 13:43 ]

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

There is zero grip. It's getting worse and worse
Max Verstappen
:P
1 Max Verstappen Red Bull Racing 1:29.863
2 Lance Stroll Aston Martin +1.116

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 07-07-2023 13:42 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
De Vries even in de grindbak. Hij rijdt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 17:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

DEV heeft de grindbak gevonden, komt er wel weer uit.

Edit: DEV had pas nul grip... zag er suf uit zo.

[ Voor 32% gewijzigd door Hippocampus op 07-07-2023 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Toto heeft roest in de pijp volgens mij :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Max: Het is alsof ik op ijs rij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
Dan is hij daar best goed in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

HAM meldt het nu ook "no grip".

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Weinig grip door asfalt of door nieuwe banden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Maar vervolgens wel iets van 1s sneller zijn dan de rest op medium. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:48:
[...]

Gelukkig is zijn teamgenoot wel snel -O-

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
JB schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:49:
[...]

Gelukkig is zijn teamgenoot wel snel -O-
U zei? Weliswaar nog 0.8s achter max...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499527

sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:48:
[...]
Misschien is de H wel gewoon de betere band nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Anoniem: 499527 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:54:
[...]

Misschien is de H wel gewoon de betere band nu.
Het zou kunnen maar zelfs PER komt er niet aan. Okay, geen goed argument. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 499527

sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:57:
[...]

0.167s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

sjaool schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:57:
[...]

Nou, .167 volgens mij is dat prima?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pjottum schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:59:
[...]

Nou, .167 volgens mij is dat prima?
Nu wel ja, net nog niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
SAI P1 op nieuwe softs, nu +0.506 sneller dan Verstappen op 11 ronde oude harde bandjes.

Grappig helikoptershot trouwens met de driver name in beeld gekoppeld aan het voertuig. Prima toevoeging voor slomo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-07 23:19
Verstappen is al bezig met long runs volgens mij.
Klokt continu rondjes in de 1:33. Variërend van 1:33.1 tot 1:33.8. Dat is maar zo'n 4 seconden langzamer dan de snelste tijd van Sianz.
Dat belooft nog wat voor de race.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Max 1:28.836 op nieuwe softs, P1 met 0.444 sec voor op P2 LEC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:35
Haha lekker Williams!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Albon keurig met P2! _/-\o_

Hopelijk is Williams snel dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Die Alex... :D

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord