Zowel Sainz als Leclerc rijden op 8 en 9 rondes oude softs... bijzonder.
Zou het droog blijven?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
CAR 55 (SAI) LAP DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 2 17:02:35
30 Jun 2023, 17:04:02
CAR 4 (NOR) LAP DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 2 17:02:27
30 Jun 2023, 17:03:46
30 Jun 2023, 17:04:02
CAR 4 (NOR) LAP DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 2 17:02:27
30 Jun 2023, 17:03:46
max begint lekker.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Zie: StefanVerkerk in "[F1 2023] Race 10 GP van Oostenrijk"Pierre schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:04:
Zou het droog blijven?
Daar staat Bottas..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bottas staat vast in de 4e versnelling zo te zien
Endat zal wel rood worden, Bottas stil na een spin
En rode vlag, ze moeten Bottas even uitgraven denk ik.
Neeee geeen roood... ik ga straks uit eten en zat al krap met de tijd ....
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Poeh. wat een gat naar Mercedes.. die zouden er toch bij zitten dit weekend?
Verwijderd
Daar gaan we alweer... 
Gaan ze voor record aantal rode vlaggen dit jaar?

Gaan ze voor record aantal rode vlaggen dit jaar?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2023 17:08 ]
Bord op schoot is geen optie?G_Dragon schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:07:
Kijk je toch verder op je telefoon?G_Dragon schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:07:

Nee is ongezellig
Thuisbezorgd.nlG_Dragon schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:07:
Heb de MacBook Air op schoot
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nou hopen dan maar dat Ferrari Q3 haalt
Schijnt dat ze pizza's ook wel eens in van die witte kartonnen dingen doen waarmee je het mee naar huis kunt nemen zodat je het thuis kunt op eten bij je televisie. Slechts een tip.
Brievenbus pakketje bedoel je?StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:08:
[...]
Schijnt dat ze pizza's ook wel eens in van die witte kartonnen dingen doen waarmee je het mee naar huis kunt nemen zodat je het thuis kunt op eten bij je televisie. Slechts een tip.
Denk dat die nog wel komen.Dentist schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:07:
Poeh. wat een gat naar Mercedes.. die zouden er toch bij zitten dit weekend?
1.5s kan ik me niet voorstellen dat het gat zo groot blijft
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Feit: De oude Mclaren zo'n 68 seconden sneller dan de nieuwe spec.
Q1 WILL RESUME AT 17:12
30 Jun 2023, 17:08:46
30 Jun 2023, 17:08:46
Ja haha maar wij gaan naar een Italiaanse restaurant, had iets te snel gepostStefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:08:
[...]
Was dat nou gewoon een driver error van Bottas?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die sociale dingen doen, en niet gewoon binnen zitten voor de TV.StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:08:
[...]
Vind het vooral opvallend dat ze beide rond dat gat zitten..DarkSide schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:09:
[...]
Denk dat die nog wel komen.
1.5s kan ik me niet voorstellen dat het gat zo groot blijft
Daar leek het wel op.Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:09:
Was dat nou gewoon een driver error van Bottas?
CAR 1 (VER) TIME 1:05.190 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 3 17:03:29
30 Jun 2023, 17:09:45
Max is zijn tijd kwijt
30 Jun 2023, 17:09:45
Max is zijn tijd kwijt
[ Voor 11% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-06-2023 17:10 ]
Max' tijd geschrapt.
[ Voor 5% gewijzigd door Dentist op 30-06-2023 17:10 ]
YepDentist schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:10:
Max' tijd geschrapt.
Verstappen is zijn tijd kwijt
Omdat hij in de outlaps er buiten was....Dentist schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:10:
Max' tijd geschrapt.
MAX . And its gone. Na minuten toch geen laptime
Argh, dat tracklimits geneuzel ook weer.
Ik dacht altijd dat het 4 banden buiten de baan was?
Hahahahahaplizz schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:10:
[...]
Wil val wel in voor je. Wat adres van Italiaanse restaurant?
offtopic:
De Kockstraat 8, 7855 TC Meppen
Teruggespoeld en naar z'n radio geluisterd. Omdat de auto was gestopt in z'n vier, moest hij de koppeling indrukken, loslaten, auto starten, dan op Neutral drukken en toen kon 'ie pas weg.StefanVerkerk schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:06:
Bottas staat vast in de 4e versnelling zo te zien
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
NOR, HAM, ZHO en GAS ook tijden kwijt.
De witte lijn ja. Die geven de baan aan.HollowGamer schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:12:
Ik dacht altijd dat het 4 banden buiten de baan was?
Hij vind hem vast terug.G_Dragon schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:11:
Verstappen is zijn tijd kwijt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
lach me rot als er straks 30 tweakers staan.G_Dragon schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:12:
[...]
Hahahahaha
offtopic:
Ik heb gereserveerd. Dragon is de naam. G. Dragon.
Onlangs geleerd dat ze niet meer selectief zijn dus Max had het kunnen zien aankomenHippocampus schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:12:
Argh, dat tracklimits geneuzel ook weer.
HahahaDarkSide schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:13:
[...]
lach me rot als er straks 30 tweakers staan.

Kun je rekenen? Reken er maar wel op
Ben benieuwd wat al die track limits voor de race gaan doen. Drie keer in tijdstraf?
Waarom is het altijd zo belazerd te zien of ze over die lijn gaan? Er zit altijd een hoop gokwerk bij, heb ik het idee.
Gasly krijgt zijn tijd weer terug...
CAR 10 (GAS) TIME 1:06.966 WILL BE REINSTATED
30 Jun 2023, 17:14:15
CAR 10 (GAS) TIME 1:06.966 WILL BE REINSTATED
30 Jun 2023, 17:14:15
Max was er dik over. De rest helaas niet gezien.werphengel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:14:
Waarom is het altijd zo belazerd te zien of ze over die lijn gaan? Er zit altijd een hoop gokwerk bij, heb ik het idee.
sensor toch?werphengel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:14:
Mwah, was vrij obvious bij Maxwerphengel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:14:
3 waarschuwingen, 4e X strafHollowGamer schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:14:
Ben benieuwd wat al die track limits voor de race gaan doen. Drie keer in tijdstraf?
Ik denk zelfs dat hij die tijd nog wel verslaat.Gunner schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:13:
Hij vind hem vast terug.
Max rijdt weer ff naar P1, op gebruikte banden...
Max van 1:05.190 naar 1:05.116. Max verbetert zich maar eventjes.
Zo moet het inderdaad Max.
Wat is er met Hulkenberg?
Tracklimits...Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:16:
Wat is er met Hulkenberg?
Het ging me niet om wiens tijd ze doorstrepen, gewoon het feit dat ze doorstrepen.Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:13:
[...]
Onlangs geleerd dat ze niet meer selectief zijn dus Max had het kunnen zien aankomen
Ondanks dat we live zitten te kijken komt de goedkeuring of afkeuring pas een paar rondes later...
Tijden liefst niet betwisten maar als het dan toch moet liever meteen schrappen dan op een random moment na het feit. Dat maakt het voor mij althans gewoon een stuk minder fijn.
/rant
CAR 21 (DEV) TIME 1:06.058 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 7 17:16:58
30 Jun 2023, 17:17:37
De Vries mag nogmaals aan de bak
30 Jun 2023, 17:17:37
De Vries mag nogmaals aan de bak
Haha, nou ik woon daar om de hoek @G_Dragon, was er vorige week nogDarkSide schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:13:
[...]
lach me rot als er straks 30 tweakers staan.
Nummer 62 is mijn favoriet!
Verstappen die Russell in de weg reed? Max vroeg of 'hij' met een fast lap bezig was.
Max leek een beetje in de weg te rijden bij Hulken berg.
Maar meteen deleten is bijna niet te doen zonder complexe sensors oid. Het is vervelend dat het soms wat later verwijderd wordt, maar misschien moeten coureurs gewoon sowieso binnen de lijnen blijven rijden. Hoeven ze ook niet zenuwachtig te worden of er een tijd verwijderd gaat wordenHippocampus schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:18:
[...]
Het ging me niet om wiens tijd ze doorstrepen, gewoon het feit dat ze doorstrepen.
Ondanks dat we live zitten te kijken komt de goedkeuring of afkeuring pas een paar rondes later...
Tijden liefst niet betwisten maar als het dan toch moet liever meteen schrappen dan op een random moment na het feit. Dat maakt het voor mij althans gewoon een stuk minder fijn.
/rant
CAR 10 (GAS) TIME 1:05.702 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 6 17:17:17
30 Jun 2023, 17:20:58
30 Jun 2023, 17:20:58
Dan houd je hetzelfde probleem.Jasphur schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:20:
[...]
Maar meteen deleten is bijna niet te doen zonder complexe sensors oid. Het is vervelend dat het soms wat later verwijderd wordt, maar misschien moeten coureurs gewoon sowieso binnen de lijnen blijven rijden. Hoeven ze ook niet zenuwachtig te worden of er een tijd verwijderd gaat worden
Je moet via de videobeelden bepalen of een band de lijn aanraakt
En dan nu zonder tracklimits. Wat is er met Hulkenberg? Normaal zit hij toch wat dichter bij Magnussen in de buurt
TURN 10 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 14 (ALO) NOTED - IMPEDING
30 Jun 2023, 17:22:00
30 Jun 2023, 17:22:00
klopt ook. Maar hun liggen er niet zo wakker van, maar als kijker wil je juichen bij een verbetering van rondetijden en nu is het meer een hopelijk mag ie 'm houden. Toch een andere emotieJasphur schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:20:
[...]
Maar meteen deleten is bijna niet te doen zonder complexe sensors oid. Het is vervelend dat het soms wat later verwijderd wordt, maar misschien moeten coureurs gewoon sowieso binnen de lijnen blijven rijden. Hoeven ze ook niet zenuwachtig te worden of er een tijd verwijderd gaat worden
Maar als het op die manier moet, is dat dan niet 't sein dat 't ontwerp van de baan eigenlijk niet geschikt is voor de toepassing?D-dark schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:21:
[...]
Dan houd je hetzelfde probleem.
Je moet via de videobeelden bepalen of een band de lijn aanraakt
(lees: er is op die plekken een grindbak nodig
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
FIA STEWARDS: TURN 10 INCIDENT INVOLVING CARS 81 (PIA) AND 14 (ALO) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
30 Jun 2023, 17:22:46
30 Jun 2023, 17:22:46
VertelExocet schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:18:
Perez weer matig
Spanning++Hippocampus schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:23:
[...]
klopt ook. Maar hun liggen er niet zo wakker van, maar als kijker wil je juichen bij een verbetering van rondetijden en nu is het meer een hopelijk mag ie 'm houden. Toch een andere emotie
Daar is ie weerJasphur schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:22:
En dan nu zonder tracklimits. Wat is er met Hulkenberg? Normaal zit hij toch wat dichter bij Magnussen in de buurt
Max negeert orders van GP. Hij moest ALO er langs laten... deed ie niet!
Jep, dat is wel de meest simpele oude school oplossing voor dat probleem.APClll schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:23:
[...]
Maar als het op die manier moet, is dat dan niet 't sein dat 't ontwerp van de baan eigenlijk niet geschikt is voor de toepassing?
(lees: er is op die plekken een grindbak nodig)
Haha mooi dit. Hul weer vol omhoog
Valt mee toch?Exocet schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:18:
Perez weer matig
it's a bloody rollercoaster... slecht voor m'n hart joh
CAR 4 (NOR) TIME 1:05.179 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 10 17:20:58
30 Jun 2023, 17:24:42
30 Jun 2023, 17:24:42
Toch maar +0.8 sec trager dan P1.Exocet schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:24:
Dag de Vries

Dan nu de laps die gedeltee worden afwachten voor we weten die er door gaan.
Zijn nu op 5 minuten geleden aanbeland.
Zijn nu op 5 minuten geleden aanbeland.
Q2 WILL START AT 17:31
30 Jun 2023, 17:25:45
30 Jun 2023, 17:25:45
Prettig hoe ons Hulk nog even uit the danger zone weet te geraken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |