Tesla M3LR '21
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tesla M3LR '21
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nah, nog te vroeg. Maar als dit zo doorzet viert ie kerst wel thuis.Quad schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:41:
Bestaat er een kans dat ten Hag na vandaag zijn job bij United kwijt is?
De trent moet niet doorzetten idd. Maar de resultaten zijn niet goed.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:30:
[...]
Nah, nog te vroeg. Maar als dit zo doorzet viert ie kerst wel thuis.
⏩ PVOutput☀️
In Amsterdam?JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:30:
[...]
Wie weet, volgens mij kunnen ze em daar wel gebruiken.
Brighton heeft een leuk team, en ben ook wel fan van die manager. Hij laat zijn team goed voetbal spelen.London schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:24:
Brighton weer met een heerlijke teamgoal tegen Man Utd. Blijft toch genieten die club
@HollowGamer Staat wel bij de invallers.
Buitenspel na VAR.JAN-B schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:58:
Hee, ik zag 0 - 1 staan, dp. Martinelli, maar nu staat er weer 0 - 0
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens sommige omdat Ramsdale de CL wedstrijd speelt?JAN-B schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:58:
Hee, ik zag 0 - 1 staan, dp. Martinelli, maar nu staat er weer 0 - 0
Om eerlijk te zijn volg ik dat allemaal niet meer. Zou het wel willen, maar heb er geen tijd meer voor.gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:05:
Raya krijgt zijn kans. Dat had Arteta toch ook aangegeven?
Ook een probleem, dan is eindelijk de wedstrijd op TV, en dan val ik half in slaap.. hoort dit bij ouder worden?
Jep. Arteta is daar meermaals redelijk duidelijk over geweest.gambieter schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:05:
Raya krijgt zijn kans. Dat had Arteta toch ook aangegeven?
Everton uit altijd lastig overigens. Jesus erin en hopelijk snel de 0-1.
Tesla M3LR '21
Wat beelden op twitter voorbij zien komen. Dat moment waar Nketiah buitenspel zou staan wordt de bal weliswaar door Gabriel gespeeld, maar Gabriel wil de bal opzij spelen en de Everton speler blocked eigenlijk de bal waarna deze richting Nketiah gaat.
Is het dan wel buitenspel?
Ja, pas als het een bewuste actie van de verdediger is om de bal te spelen. Dus geen blok zetten of een tackle oid.. Verder maakt opzij spelen of wat dan ook niet uit voor buitenspel, het gaat om de positie van de medespeler.JeroenNietDoen schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:35:
[...]
Wat beelden op twitter voorbij zien komen. Dat moment waar Nketiah buitenspel zou staan wordt de bal weliswaar door Gabriel gespeeld, maar Gabriel wil de bal opzij spelen en de Everton speler blocked eigenlijk de bal waarna deze richting Nketiah gaat.
Is het dan wel buitenspel?
En wat is Tarkowski toch een vervelende, lompe onbehouwen speler.
Ik vind Pickford ook ongelofelijk irritant. Waarom hij eerste keeper is in Engeland, beats me.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:02:
[...]
Ja, pas als het een bewuste actie van de verdediger is om de bal te spelen. Dus geen blok zetten of een tackle oid.. Verder maakt opzij spelen of wat dan ook niet uit voor buitenspel, het gaat om de positie van de medespeler.
En wat is Tarkowski toch een vervelende, lompe onbehouwen speler.
Ben wat biased, maar ik zou hem gewoon eerste GK maken.
Tesla M3LR '21
Wat moet Trossard nog allemaal doen om te mogen beginnen vanaf het begin?London schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:33:
Matige pot, maar Everton uit altijd lastig voor Arsenal dus 3 punten meer dan prima. Hopelijk valt het mee met Martinelli, die hebben we wel nodig tegen PSV en Spurs komende week.
Mwoah, wij zijn niet zo in vorm als afgelopen seizoen. Maar nou is PSV volgens ook wel een voetballende ploeg, en daar spelen wij sowieso altijd beter tegen dan tegen verdedigende teams. Maar goed, de wedstrijd volgend weekend is belangrijker wat mij betreft.ElPaco schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:43:
Hoe kijken de Arsenal supporters hier naar de aanstaande wedstrijd tegen PSV? Kwestie van, moet sowieso lukken of voelt het alsof er mogelijk toch wat tegenstand vanuit PSV zal zijn?
Wij kunnen heel goed voetballen, maar de wedstrijd erop weer heel slecht zijn. Zeker Europees is het hit and mix.ElPaco schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:43:
Hoe kijken de Arsenal supporters hier naar de aanstaande wedstrijd tegen PSV? Kwestie van, moet sowieso lukken of voelt het alsof er mogelijk toch wat tegenstand vanuit PSV zal zijn?
Dus ja, even afwachten. Eigenlijk zou ik moeten gaan kijken, Eindhoven is vlakbij, maar helaas durf ik niet te gaan.
*Bij de return that is
Had 't wel geweten, zo vaak krijg je de kans niet om Arsenal live te zien spelenHollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:01:
[...]
Wij kunnen heel goed voetballen, maar de wedstrijd erop weer heel slecht zijn. Zeker Europees is het hit and mix.
Dus ja, even afwachten. Eigenlijk zou ik moeten gaan kijken, Eindhoven is vlakbij, maar helaas durf ik niet te gaan.
*Bij de return that is
PSV was vorige keer ook een probleem, zelfs van verloren maar dat kwam ook wel echt door onderschatting. Zal nu niet meer gebeuren denk ik, PSV is ook wel flink gegroeid en wat mij betreft de beste ploeg in NL op het moment (Feyenoord close #2). Maar wat Jeroen ook zegt, Tottenham is belangrijker en gaat lastiger worden. Die trainer heeft de boel echt goed op de rit gekregen en een vechtersmentaliteit erdoor gedrukt, ook getuige de hele late winst dit weekend. Zelfs die duif begint te scoren

Tesla M3LR '21
Welke hem? Tarkowski is een verdediger van EvertonHollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 19:30:
[...]
Ik vind Pickford ook ongelofelijk irritant. Waarom hij eerste keeper is in Engeland, beats me.
Ben wat biased, maar ik zou hem gewoon eerste GK maken.
Telt voor jullie dan echt alleen de PL?London schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:07:
[...]
Had 't wel geweten, zo vaak krijg je de kans niet om Arsenal live te zien spelenIs toch mooi man met al die uitfans
![]()
PSV was vorige keer ook een probleem, zelfs van verloren maar dat kwam ook wel echt door onderschatting. Zal nu niet meer gebeuren denk ik, PSV is ook wel flink gegroeid en wat mij betreft de beste ploeg in NL op het moment (Feyenoord close #2). Maar wat Jeroen ook zegt, Tottenham is belangrijker en gaat lastiger worden. Die trainer heeft de boel echt goed op de rit gekregen en een vechtersmentaliteit erdoor gedrukt, ook getuige de hele late winst dit weekend. Zelfs die duif begint te scoren
Nee, maar die wedstrijd komend weekend > CL groepsfase wedstrijd.
Omdat je denkt dat je de groepsfase sowieso wel doorkomt? Gevaarlijke gedachteJeroenNietDoen schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:08:
[...]
Nee, maar die wedstrijd komend weekend > CL groepsfase wedstrijd.
Hoe bedoel je precies?toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:55:
[...]
Welke hem? Tarkowski is een verdediger van Everton
Beide vind ik irritante spelers, al doet die Tarkowski altijd wel erg goed zijn best.
Vrees voor EVE dit seizoen.
Uit je eigen post:HollowGamer schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:35:
[...]
Hoe bedoel je precies?
Beide vind ik irritante spelers, al doet die Tarkowski altijd wel erg goed zijn best.
Vrees voor EVE dit seizoen.
"Ben wat biased, maar ik zou hem gewoon eerste GK maken."
Nee, omdat komend weekend de derby is.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:20:
[...]
Omdat je denkt dat je de groepsfase sowieso wel doorkomt? Gevaarlijke gedachte
Oh lol.. was vergeten Ramsdale te noemen in mijn post idd.toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:45:
[...]
Uit je eigen post:
"Ben wat biased, maar ik zou hem gewoon eerste GK maken."
Knowledge reigns supreme over nearly anything

Ramsdale
White - Saliba - Gabriel - Zinchenko
Rice
Odegaard - Vieira
Saka - Jesus - Trossard
Mogelijk dat Nketiah start in de plaats van Jesus en dat die wervelwind er pas met de 60ste minuut opkomt. Martinelli helaas geblesseerd.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-09-2023 18:20 ]
Vind het wel jammer, hij heeft ook veel voor ons betekent.
Twente komt eraan!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Noa Lang?
Elect a clown, expect a circus.

[ Voor 45% gewijzigd door Slasher op 20-09-2023 21:10 ]
Bizar hoe vaak Bellingham in blessuretijd de winnende maakt?JoteW schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:40:
Tsja, het is niet meer dan terecht, maar toch sneu voor Union om in blessuretijd de 1-0 om de oren te krijgen..

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prachtig ja. Blijft bijzonder dat het in Amsterdam niet gelukt is.
⏩ PVOutput☀️
Het laatste jaar lukt niets in Amsterdam, of moet deze post in een ander topic?Quad schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:14:
[...]
Prachtig ja. Blijft bijzonder dat het in Amsterdam niet gelukt is.
Iedereen komt met Noppert aan na een paar potten Oranje. Ik heb geen antwoord op je vraag overigens.
[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 20-09-2023 21:17 ]
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Uberhaupt al bizar hoe geweldig goed die jongen is. Nog maar 20 jaar he! Aanvoerder van BVB geweest, meer dan 90 wedstrijden gespeeld in de Bundesliga. En zichzelf dan zo ontwikkelen en moeiteloos aanpassen bij Real Madrid, chapeau!Vos schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:12:
[...]
Bizar hoe vaak Bellingham in blessuretijd de winnende maakt?
[ Voor 0% gewijzigd door JoteW op 20-09-2023 21:17 . Reden: Spelfoutje ]
Twente komt eraan!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het lijkt ongelukkig, maar heul dom! Die van Suarez vond ik wel veel beter uitgevoerd.Gonadan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:19:
Silva doet een Suarezje?

[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 20-09-2023 21:21 ]
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Twente komt eraan!
Twente komt eraan!
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Twente komt eraan!
⏩ PVOutput☀️
Naja hij niet zozeer, die andere Nederlandse topper Dieperink onder andere.. Maargoed, doet die man ook eindelijk een keer wat goedQuad schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:40:
Nou inderdaad, het is Osimen die de overtreding maakt. Goed dat hij 'm terugdraait.
Twente komt eraan!
A superb first-half display by Arsenal, who are making up for lost time on their Champions League return here
Mikel Arteta could have trolled everyone tonight and played no goalkeeper because PSV have offered so little in attack.
[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 20-09-2023 21:46 ]
Ik vraag me af of Gözübüyük wel een strafschop gegeven had als hij geen VAR als vangnet heeft. Zie zoiets wel vaker, ook andersom, om de VAR de tijd te geven iets uit te zoeken.JoteW schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:44:
[...]
Naja hij niet zozeer, die andere Nederlandse topper Dieperink onder andere.. Maargoed, doet die man ook eindelijk een keer wat goed
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
En dankzij de VAR een rode kaart terug gedraaid zien worden.
⏩ PVOutput☀️
En braga in de 84e minuut na heel veel pressing de 1-1 tegen Napoli, door oud PSVer Bruma.
88e minuut, United doet iets terug en komt tot 3-2.
91e minuut, Bayern zet de wedstrijd definitief op slot, 4-2.
Oioi, domme eigen goal van Braga.
[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 20-09-2023 22:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Gelukt. Mooie opwarmer voor de NLD
⏩ PVOutput☀️
Nee, is een dingetje van Real Madrid. Die doen dat te vaakVos schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:12:
[...]
Bizar hoe vaak Bellingham in blessuretijd de winnende maakt?
Arsenal leek ook super in vorm en knalde ze er vanuit alle hoeken in. PSV gaf ze ook wel echt alle ruimte om dat te doen.
Twente komt eraan!
Nou, het gaat harder dan gedacht. Er komen geruchten uit de kleedkamer dat het niet botert. Veel fans die zich echt al tegen Ten Hag keren.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:30:
[...]
Ik hoop het niet, zie liever dat de ellende nog een poosje doorzet bij die toko.
Tesla M3LR '21
Zo maakt K. Phillips ook nog eens wat minuten onder het toeziend oog van de bondscoach.London schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:12:
Goed om te zien dat City spelers niet boven de wet staan en ook (terecht) rood kunnen krijgen. Mist die sukkel ook nog eens de match tegen Arsenal. Vind ik prima
[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 24-09-2023 15:15 ]

Cadeautjes? Maddison bijna de assist voor de 2-0
Kan ik toch nog naar de supermarkt die om 1600 uk time dichtgaat
Die kans van jesus had er wel in gemoeten ja.gambieter schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:34:
[...]
Cadeautjes? Maddison bijna de assist voor de 2-0. Spurs moet snel van de klap bekomen anders worden ze opgerold.
Kan ik toch nog naar de supermarkt die om 1600 uk time dichtgaat
En dat was slecht verdedigd van Saka en fraai van Maddison. 1-1.
Als voetballiefhebber: leuke wedstrijd.
[ Voor 59% gewijzigd door gambieter op 24-09-2023 15:45 ]
En Nketiah heeft mazzel dat hij het been van de keeper net mist. Dat was donkerrood smerig.
[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 24-09-2023 16:29 ]
Verder had ik graag gezien dat Arsenal Maddison had gekocht ipv Havertz.
Aanvallend echt dramatisch, Chelsea was veel beter maar creëert te weinig of maakt zijn kansen niet af.Lekkerboeie86 schreef op zondag 24 september 2023 @ 16:42:
Chelsea de hele maand geen goal gemaakt. Met tegenstanders Forrest, Villa en Bournemouth. Lachwekkende club.
Belachelijke actie van de Var die de hele wedstrijd kantelt met rood voor Gusto, daarna een blunder van Sanchez bij de 0-1.
Als je van Fjes niveau houdgambieter schreef op zondag 24 september 2023 @ 15:38:
Als voetballiefhebber: leuke wedstrijd.
We verdienden de winst absoluut niet, maar 2 punten verliezen thuis tegen spurs is onacceptabel.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken